Huomenta! Nukuitko sinäkin huonosti? Menossa kolmas kahvikupillinen.
Minä en nukkunut hyvin.
Kommentit (70)
Nukuin. Liian kostealta tuntuva ilma häiritsi, vaikkei ole edes kuuma.
Nukuin ihan kohtalaisesti 7h unet. Tässä lueskelen paskalla vauva.fi sivuston älyllistä tarjontaa. Kahvikuppi numero 2 menossa.
En minäkään. Kaiken lisäksi työmaa aloitti jo hyvissä ennen seitsemää. Ärsyttää.
Huomenta, en nukkunut hyvin. Oli kuuma ja jano, join aamuyöllä pari kylmää olutta, sitten nukuin kolme tuntia kunnes heräsin kun vauvapalsta aukesi ja pääsin kirjoittamaan tänne.
Illalla ei malta rueta ajoissa nukkumaan, ei nukuta edes niin menee monesti sinne 23-00 maihin, viikonloppuina jopa klo 01 ja ylikin ennenkuin tulee mentyä nukkumaan. Niinpä aamuisin väsyttäisi, mutta tänäänkin heräsin kuitenkin n. klo 6.15.
Kolmas kahvikupillinen menossa, seuraavalla tyhjenee koko pannu. Muutaman leipäpalan söin jo kahvin kanssa.
Juu, aika huonosti kuten aina. Nykyään kuitenkin saan usein puoli neljän ja puoli kuuden välissä nukuttua vielä muutamia 15-30 min pätkiä, sen sijaan että jäisin sieltä puoli neljästä kokonaan hereille.
Nukun aina hyvin ,herämättä kertaakaan edes yöllä pissalle.Johtuuko siitä elän päivän kerralla?Eilinen on mennyt,huominen ei tullut.Vaiko ulkoilen paljon sällä kuin säällä läpi vuoden aikojen? F.B/ Insagram ei valvota, koska en siellä ja en muuten ole hankkinut älypuhelin,ihan oma valintani sekin.Joten puhelin rauhakin on.
Valo ja kostea kuumuus. Siinä resepti minun unettomuuteen. Aamulla oli herätessä sellanen olo kuin olisin ollut ryyppimässä :p
Nukuin eilen pitkät päiväunet ja siksipä en mennyt nukkumaan kuin vasta klo 3 yöllä. Toinen kahvimukillinen menossa ja kesäloman toinen päivä.
Nukuin hyvin, mutta heräsin kukonlaulun aikaan. Ei haittaa, illalla väsyttää varmasti, mutta halusinkin keikauttaa unirytmiäni.
Vierailija kirjoitti:
Nukun aina huonosti, minulla on kamala univaje. Nukun yleensä 3-4 h/yö ja parhaimmillaankin 5-6 h/yö.
Mulla ihan sama, ollut jo vuosikausia. Voitin lotossa jättipotin ja sain useamman sairauden joihin ihan kuuluu unihäiriöt. Välillä mietin että varmaan saan vielä jonkun muistisairauden, mutta minkäs sille sitten mahtaa. Koitan elää mahdollisimman hyvää elämää ja tehdä asioita kovasta uupumuksesta huolimatta. Vaikka kyllä se vaan on masentavaa kun on vielä nuori ihminen ja olo on aina kuin raihnaisella vanhuksella. Ulospäin näytän ihan terveeltä ja hyvinvoivalta niin edes läheiset ei tätä vaan tajua, olen saanut huomata monta kertaa. Kukaan muu ei tajua kuin saman kokenut. Tsemppiä sulle ja kaikille unettomille, mistä tahansa se unettomuus johtuukaan. Koitetaan jaksaa pitää itsestämme huolta.
Linnut laulaa yön läpi, kun joutuu makkarin ikkuna auki "nukkumaan", joten jälleen yksi yö milloin unta 0-tuntia & 0-minuuttia. Väsyttää ja vituttaa kohtuullisesti...
Vierailija kirjoitti:
Linnut laulaa yön läpi, kun joutuu makkarin ikkuna auki "nukkumaan", joten jälleen yksi yö milloin unta 0-tuntia & 0-minuuttia. Väsyttää ja vituttaa kohtuullisesti...
Vetäise illalla kunnon kooma ja laita tulpat korviin niin kyllä sitten nukuttaa.
Joo, aika huonosti. Edellisyönä en nukkunut ollenkaan kun rytmi on vähän kääntynyt, ja yritin sitten eilen sinnitellä iltaan jotta saisin rytmiä normaalimmaksi. No simahdin illalla ja heräsin yhden aikaan, että ei niitä tunteja sitten kovin paljon tullut. Nyt kahden vaiheilla yritänkö ottaa tirsat. Se kun hyvin harvoin onnistuu, ja jos onnistuu niin nukun sitten liikaa vaikka laittaisin 2 kelloakin soimaan, niin ei auta. Ja tänään mun on pakko päästä asioille. Oispa kahvia, mutta sekin loppui jo aikaa sitten.
Nukun huonosti aina kolmena yönä ennen kuukautisia ja tänään on päivä nro 2. Onneksi ei ole työpäivä. Kahvit on juotu aikaa sitten.
Nukun aina huonosti, minulla on kamala univaje. Nukun yleensä 3-4 h/yö ja parhaimmillaankin 5-6 h/yö.