Huomenta! Nukuitko sinäkin huonosti? Menossa kolmas kahvikupillinen.
Minä en nukkunut hyvin.
Kommentit (70)
Huonosti nukuin joo. Kahvia en viitsi keittää kun puoliso heräisi (kahvikone pitää aika isoa ääntä ja puoliso on herkkäuninen). Aikani kuluksi leivon, niin hiljaa kuin pystyn :)
Täällä Porissa alkoi yöllä satamaan vettä ja ilmakin liikkuu taas. Ukkosta ei ole ollut, mutta lämpötila on laskenut eilisestä +30 tämän herken +18 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nukun aina huonosti, minulla on kamala univaje. Nukun yleensä 3-4 h/yö ja parhaimmillaankin 5-6 h/yö.
Ota melatoniinia puoli tuntia ennen nukkumaan menoa.
Nussittuna nukkuisit paremmin.
Riippuu mistä roikkuu. Onhan sanontakin "nuorta naitua nukuttaa"
En nukkunut silmäystäkään a nyt työpaikalla pari tuntia etuajassa, koska ei huvittanut olla kotona arpomassa nukahdanko ja nukunko pommiin. Ehkä otan tirsat studion lattialla ennen vuoron alkua. Toisaalta en nukkunut, koska mietin irtisanoutumista vaikka uusi työpaikka ei ole vielä varmistunut. Olisihan rokuliin nukkuminen ratkaissut asian puolestani ja poistanut karenssin, joka seuraa omasta irtisanoutumisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nukun aina huonosti, minulla on kamala univaje. Nukun yleensä 3-4 h/yö ja parhaimmillaankin 5-6 h/yö.
Tykkään nussia mieluummin aamuisin ja päivisin. Mulla ei ole mitään ongelmaa nukkumisessa.
Onko teillä mitään muuta elämää kuin nukkuminen ja nussiminen? Aika köyhää suorastaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä mitään muuta elämää kuin nukkuminen ja nussiminen? Aika köyhää suorastaan.
Ymmärsit väärin. Nimenomaan sitä nukkumista ainakaan ei ole. Ehkä et tiedä miltä se tuntuu mutta voin kertoa että ei mukavalta :)
Nukuin huonosti.. olen normaalistikin heikkouninen ja nyt sisällä 28C ja sekä vauva että taapero heräili pitkin yötä. Luovutin 4:30.. kahvia en ole vielä saanut mut kohta keitän pannullisen.
Kesäkuun ensimmäiset viikot nukuin huonosti, mutta sitten hankin pimennysverhot ja nyt olen nukkunut hyvin. Menossa on silti kolmas kahvikupillinen, koska tykkään kahvista aamuisin.
Täällä on mukavan pilvistä ja sateista. Oli ihanaa aamulla avata verhot, kun ikkunassa oli pisaroita ja tuuletusikkunasta tuli raikasta sateenjälkeistä viileää ilmaa.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Miten voitte ryystää tota kahvia jo aamusta? Olisi terveellisempiäkin aamiaisia.
Vierailija kirjoitti:
Täällä Porissa alkoi yöllä satamaan vettä ja ilmakin liikkuu taas. Ukkosta ei ole ollut, mutta lämpötila on laskenut eilisestä +30 tämän herken +18 😊
Oih, oispa noin täälläkin.
hki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään nussia mieluummin aamuisin ja päivisin. Mulla ei ole mitään ongelmaa nukkumisessa.
Aamupanot ovat parhaita👍
Tuli dokattua pitkästä aikaa ja vieläpä koko pe-la yö... Huonosti on nukuttu joo. Meni hyvä rytmi pilalle siinä prkl!
Vierailija kirjoitti:
Huonosti nukuin joo. Kahvia en viitsi keittää kun puoliso heräisi (kahvikone pitää aika isoa ääntä ja puoliso on herkkäuninen). Aikani kuluksi leivon, niin hiljaa kuin pystyn :)
Oot aika next level leipuri jos oot hiljaisempi kuin kahvinkeitin. =D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamuseksi on just parasta. Selvinpäin ja hyvin levänneenä.
Faith kirjoitti:
Kesäkuun ensimmäiset viikot nukuin huonosti, mutta sitten hankin pimennysverhot ja nyt olen nukkunut hyvin. Menossa on silti kolmas kahvikupillinen, koska tykkään kahvista aamuisin.
Täällä on mukavan pilvistä ja sateista. Oli ihanaa aamulla avata verhot, kun ikkunassa oli pisaroita ja tuuletusikkunasta tuli raikasta sateenjälkeistä viileää ilmaa.
Pimennysverhot, Magnesium ja Elektrolyyttijauhe kun hikoiluttaa helteellä. Vieläkin aurinkoista ja sisällä 28-29.
En nukkunut taaskaan. Aivan liian kuuma on edelleen, ulkoa kuuluu meteliä ja tuulettimen pöhinä häiritsee. Asunnossa edelleen 27 astetta vaikka pidin eilisen viileän päivän ajan kaikkia luukkuja auki.
Kyllä. Nukuin huonosti sen vähän, minkä nukuin. Tultiin juhlista aamukolmelta ja mies aloitti samantien kuorsaamisen. Hotellissa yövyttiin, joten ei mahdollisuutta mennä toiseen huoneeseen nukkumaan.
En nukkunut kuin pari silmäystä koska oli niin tukalan kuuma koko yön ajan eikä mistään lävestä tullut yhtään viileää ilmaa sisälle. Nyt on sitten aivan järkky hedari ja tasan taatusti koko päivä pilalla.