Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenta! Nukuitko sinäkin huonosti? Menossa kolmas kahvikupillinen.

Vierailija
04.06.2024 |

Minä en nukkunut hyvin.

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nukkunut kuin pari silmäystä koska oli niin tukalan kuuma koko yön ajan eikä mistään lävestä tullut yhtään viileää ilmaa sisälle. Nyt on sitten aivan järkky hedari ja tasan taatusti koko päivä pilalla.

Vierailija
42/70 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti nukuin joo. Kahvia en viitsi keittää kun puoliso heräisi (kahvikone pitää aika isoa ääntä ja puoliso on herkkäuninen). Aikani kuluksi leivon, niin hiljaa kuin pystyn :) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Porissa alkoi yöllä satamaan vettä ja ilmakin liikkuu taas. Ukkosta ei ole ollut, mutta lämpötila on laskenut eilisestä +30 tämän herken +18 😊

Vierailija
44/70 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nukun aina huonosti, minulla on kamala univaje. Nukun yleensä 3-4 h/yö ja parhaimmillaankin 5-6 h/yö.

Ota melatoniinia puoli tuntia ennen nukkumaan menoa. 

Nussittuna nukkuisit paremmin.

Riippuu mistä roikkuu.  Onhan sanontakin "nuorta naitua nukuttaa"

Vierailija
45/70 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nukkunut silmäystäkään a nyt työpaikalla pari tuntia etuajassa, koska ei huvittanut olla kotona arpomassa nukahdanko ja nukunko pommiin. Ehkä otan tirsat studion lattialla ennen vuoron alkua. Toisaalta en nukkunut, koska mietin irtisanoutumista vaikka uusi työpaikka ei ole vielä varmistunut. Olisihan rokuliin nukkuminen ratkaissut asian puolestani ja poistanut karenssin, joka seuraa omasta irtisanoutumisesta.

Vierailija
46/70 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nukun aina huonosti, minulla on kamala univaje. Nukun yleensä 3-4 h/yö ja parhaimmillaankin 5-6 h/yö.

Tykkään nussia mieluummin aamuisin ja päivisin. Mulla ei ole mitään ongelmaa nukkumisessa. 

Vierailija
47/70 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä mitään muuta elämää kuin nukkuminen ja nussiminen? Aika köyhää suorastaan.

Vierailija
48/70 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä mitään muuta elämää kuin nukkuminen ja nussiminen? Aika köyhää suorastaan.

Ymmärsit väärin. Nimenomaan sitä nukkumista ainakaan ei ole. Ehkä et tiedä miltä se tuntuu mutta voin kertoa että ei mukavalta :) 

Vierailija
49/70 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin huonosti.. olen normaalistikin heikkouninen ja nyt sisällä 28C ja sekä vauva että taapero heräili pitkin yötä. Luovutin 4:30.. kahvia en ole vielä saanut mut kohta keitän pannullisen. 

50/70 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäkuun ensimmäiset viikot nukuin huonosti, mutta sitten hankin pimennysverhot ja nyt olen nukkunut hyvin. Menossa on silti kolmas kahvikupillinen, koska tykkään kahvista aamuisin. 

Täällä on mukavan pilvistä ja sateista. Oli ihanaa aamulla avata verhot, kun ikkunassa oli pisaroita ja tuuletusikkunasta tuli raikasta sateenjälkeistä viileää ilmaa.

Vierailija
51/70 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voitte ryystää tota kahvia jo aamusta? Olisi terveellisempiäkin aamiaisia.

Vierailija
52/70 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä Porissa alkoi yöllä satamaan vettä ja ilmakin liikkuu taas. Ukkosta ei ole ollut, mutta lämpötila on laskenut eilisestä +30 tämän herken +18 😊

Oih, oispa noin täälläkin.

hki

Vierailija
53/70 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkään nussia mieluummin aamuisin ja päivisin. Mulla ei ole mitään ongelmaa nukkumisessa. 

Aamupanot ovat parhaita👍

Vierailija
54/70 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mennyt nukkumaan ollenkaan, samoilla silmillä uuteen päivään.

Vierailija
55/70 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli dokattua pitkästä aikaa ja vieläpä koko pe-la yö... Huonosti on nukuttu joo. Meni hyvä rytmi pilalle siinä prkl! 

Vierailija
56/70 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonosti nukuin joo. Kahvia en viitsi keittää kun puoliso heräisi (kahvikone pitää aika isoa ääntä ja puoliso on herkkäuninen). Aikani kuluksi leivon, niin hiljaa kuin pystyn :) 

Oot aika next level leipuri jos oot hiljaisempi kuin kahvinkeitin. =D

Vierailija
57/70 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aamuseksi on just parasta. Selvinpäin ja hyvin levänneenä. 

Vierailija
58/70 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faith kirjoitti:

Kesäkuun ensimmäiset viikot nukuin huonosti, mutta sitten hankin pimennysverhot ja nyt olen nukkunut hyvin. Menossa on silti kolmas kahvikupillinen, koska tykkään kahvista aamuisin. 

Täällä on mukavan pilvistä ja sateista. Oli ihanaa aamulla avata verhot, kun ikkunassa oli pisaroita ja tuuletusikkunasta tuli raikasta sateenjälkeistä viileää ilmaa.

Pimennysverhot, Magnesium ja Elektrolyyttijauhe kun hikoiluttaa helteellä. Vieläkin aurinkoista ja sisällä 28-29.

Vierailija
59/70 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nukkunut taaskaan. Aivan liian kuuma on edelleen, ulkoa kuuluu meteliä ja tuulettimen pöhinä häiritsee. Asunnossa edelleen 27 astetta vaikka pidin eilisen viileän päivän ajan kaikkia luukkuja auki.

Vierailija
60/70 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Nukuin huonosti sen vähän, minkä nukuin. Tultiin juhlista aamukolmelta ja mies aloitti samantien kuorsaamisen. Hotellissa yövyttiin, joten ei mahdollisuutta mennä toiseen huoneeseen nukkumaan.