Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko jonkun mielestä oikeasti mukavaa mennä töihin?

Vierailija
04.06.2024 |

Mua ainakin ahdistaa, vtuttaa ja väsyttää joka aamu eikä kiinnostaisi yhtään.

Kommentit (49)

1/49 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 😍 Tänään tosin vapaapäivä 

Vierailija
2/49 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On! Mulla on tosi mielenkiintoinen työ, josta maksetaankin ihan kivasti. Ja maailman paras työmatka: 10 metriä makkarista työhuoneeseen. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä tosi mukavaa. Projektit ovat mielenkiintoisessa vaiheessa.

Vierailija
4/49 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli aikoinaan työpaikka, johon oli mukava mennä.

Vierailija
5/49 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Vinkki. Kannattaa nuorena opiskella ja sitä alaa jossa toivoo tekevänsä töitä seuraavat 35 vuotta.

En varmasti nauttisi työnteosta jos olisi kurja liksa, liukuhihna edessä tai muuten yksitoikkoinen työ.

Vierailija
6/49 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi viikolla palaan lomalta töihin, on mukavaa. En tee täyttä työaikaa, se sopii myös hyvin.

Vierailija
7/49 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On! Mulla on tosi mielenkiintoinen työ, josta maksetaankin ihan kivasti. Ja maailman paras työmatka: 10 metriä makkarista työhuoneeseen. :)

Muuten olisi mennyt läpi, mutta makkaristasi työhuoneeseen ei ole 10 metriä, vaan 8. Meni uskottavuus koko tarinaan, sorry.

Vierailija
8/49 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkäisin. Sinäkin tykkäisit jos työ olisi mieluista. Suosittelen aina valitsemaan työpaikan jossa viihtyy, ammattiakin voi vaihtaa. Joskus taas elämässä on vain sellainen epämiellyttävä tilanne ja siksikin tulee hieman kipuiltua sillä niin moni asia vaikuttaa työssä jaksamiseen ja kiinnostukseen työtäkin kohtaan. 

Vierailija
9/49 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä mielessä että omalla työllä tienatuista rahoista, olettaen että sillä pystyy maksamaan elämisensä kokonaan ilman asumistukeakin, ei tarvitse tehdä tiliä jollekin 8aatanan kelalle.

Vierailija
10/49 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä koska en tee töitä sen vuoksi että se olisi jotain mitä haluaisin itse oikeasti tehdä. Siihen ei auta kiva työpaikka, merkityksillinen työ eikä mikään muukaan höpöhöpö.

Teen sitä pakosta rahan vuoksi ja vähillä voimavaroilla. Töissä käyminen on kidutusta ja toisinaan mietin koko homman lopettamista.

Vierailija
11/49 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lottovoittajien. Vähän korjataan mökkiä ja auto vaihdetaan uuteen.

Vierailija
12/49 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Hyvä palkka ja työ pääsääntöisesti etäkokouksissa istumista. Eli siis voi tehdä aika paljon mitä haluaa ja saa silti palkkaa.

Vierailija
13/49 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Töihin on mukava mennä ja arvostan kovasti sitä, että minulla on työpaikka. Olin vuosi sitten muutaman kuukauden työttömänä, eikä joutenolo sovi itselleni yhtään. 

Vierailija
14/49 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä asiaa on ihan tutkittu. Lopputuloksena oli, että tyyliin 75 % käy töissä pelkästään sen takia, että täytyy saada rahaa.

Vierailija
15/49 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli silloin kun sain palkkaa. Nyt ei saa töitä edes.

Vierailija
16/49 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Vihaan työtäni ja se on pelkkää pakkopullaa minulle. Minulla on kyllä ihan hyvä palkka ja asiantuntijatyö, jota voi tehdä etänäkin. Työn sisältö on tylsää eikä se herätä minussa minkäänlaista innostusta.  Teen vain sen mikä on pakko, tasan sen 8 h päivässä, en enempää, koska saman palkan siitä saa, joten miksi vaivautua ylimääräiseen.

Työkavereita en oikein edes tunne, ei ole tapana puhua kuin työasiat. Eikä aina niitäkään, joskus saa sata kertaa pyydellä apua jos tarvitsee. 

Voi olla että olisi kivempaa jos olisi hyvä porukka.

Vierailija
17/49 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se ainakin työttömyyden voittaa muutenkin kuin rahallisesti. Ja jopa eläkkeelle jäämisen.

Kannattaa vaihtaa työpaikkaa silloin, kun vituttaaja ahdistaa. On minullakin sellaisia paikkoja ollut, onneksi määräaikaisia. Oli ilo jäädä työttömäksi sellaisen jälkeen.

Vierailija
18/49 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Vinkki. Kannattaa nuorena opiskella ja sitä alaa jossa toivoo tekevänsä töitä seuraavat 35 vuotta.

En varmasti nauttisi työnteosta jos olisi kurja liksa, liukuhihna edessä tai muuten yksitoikkoinen työ.

Kylmä tosiasia on, ettei suurin osa työssäkäyvistä pysty saamaan itselleen sellaista ammattia. Työssäkäyviä on monin verroin enemmän kuin niitä sellaisia unelmatyöpaikkoja.

Vierailija
19/49 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan työtäni. Olen asiantuntijana it-alalla. Olen ollut kivoissakin työpaikoissa, mutta tämä nykyinen on tylsyydessään yli kaiken. En jaksaisi vaihtaakaan kun ei voi tietää etukäteen miten huono joku toinen paikka voi yhtä lailla olla.

Vierailija
20/49 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun töissä on käytävä elääkseen, niin mieluummin käyn työpaikassa , mihin on mukava mennä. Nykyinen työpaikka on juuri sellainen. Toki muutama muukin aiempi on ollut. 

Sit jos ei ole mukava mennä ja herääminenkin töihin ahdistaa, on työpaikka silloin väärä. Näitä on ollut. Silloin etsitään toinen työpaikka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan