Olenko jotenkin heikko, kun suren yksinäisyyttä?
Ja kaipaan läheisyyttä ja kumppanuutta. Välillä tulee oikeasti itku, kun tuntuu niin vaikealta tämä.
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Vanhanahan se yksinolo juuri pahinta on kun tarttisi apua eikä saa sitä mistään.
Apua saa rahalla, parisuhdetta ei.
Vierailija kirjoitti:
olet heikko. ei miesten kuulu itkeä.
naiset eivät joudu tuohon tilanteeseen, koska jokainen nainen saa halutessaan seuraa
Se että joku mälliäijä tulee käyttämään naista elävänä seksinukkena ei todellakaan poista yksinäisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olet heikko. ei miesten kuulu itkeä.
naiset eivät joudu tuohon tilanteeseen, koska jokainen nainen saa halutessaan seuraa
Se että joku mälliäijä tulee käyttämään naista elävänä seksinukkena ei todellakaan poista yksinäisyyttä.
Tämä. Ei sellaiset etukäteen sitä kerro, että etsivät jotain ihan muuta mistä oli puhe. Itseasiassa etsivät varmaan vain itseään....
Minä kaipaan sitä aikaa, kun olin teini ja aina oli joku kotona. Ihan sitä, että saattoi olla yksin omassa huoneessa, eikä silti yksin.
Et tietenkään ole. Ihan luonnollista.
Vierailija kirjoitti:
Minä kaipaan sitä aikaa, kun olin teini ja aina oli joku kotona. Ihan sitä, että saattoi olla yksin omassa huoneessa, eikä silti yksin.
Tätä varten kai niitä lapsia tehdään. Etenkin jos tekee vaikka 10 lasta niin tuskin on eläissään yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisillä on erilaisia tarpeita eikä voi vertailla mistä kukakin kokee itsensä surulliseksi. Minulla ei koskaan ole ollut kavereita, joten en niitä osaa kaivata. Joillekin lapsettomuus on musertava, mutta itse en todellakaan kaipaa lapsia. Parisuhteen kyllä haluaisin joskus ja se musertaa, kun tiedän, että sellaista tuskin saan.
Ai kun ei ole ollut kavereita, niin niitä ei osaa kaivata, mutta kun ei ole ollut parisuhdetta, niin sitä osaa kaivata ja musertua. Onpa tosi loogista.
On tosi loogista. Kumppani on se, jonka kanssa elämä useimmiten jaetaan. Harva haluaa olla täysin yksin. Tämän tietää, vaikkei olisi seurustellut päivääkään.
Vierailija kirjoitti:
Aivan! Oli ihanaa herätä aamulla, kun joku jo touhusi keittiössä. Aina saattoi jutella jonkun kanssa. Aina oli seuraa tekemisiin.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta olen itse samanlainen. Ei valitettavasti sovi yksinäisyys minulle vaikka joku muu varmasti tästä nauttisikin.
Ei kai yksinäisyys sovi kellekkään. Tosin osa tykkää olla yksin, tuntematta yksinäisyyttä.
Kyllä se pahalta tuntuu meistä muistakin. Joku jo sanoikin, että joskus on jaksoja ettei se tunnu mutta esim. nyt itsellä tosi hankala vaihe kestää yksinoloa. Olen tosi sosiaalinen ja ikävältä tuntuu.
Se mihin itse ihastuu ei välttämättä ole "oman kaltaista" seuraa jos toistuvasti ne kenestä itse kiinnostuu ei kiinnostu itsestä. Yleensä syy ulkonäössä sekä miehillä että naisilla ja tavoitellaan selvästi itseä hyvännäköisempää seuraa.