Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos mies on laittanut profiiliinsa ettei halua mitään vakavaa mutta oli itse se joka kirjoitti mulle ensin

Vierailija
03.06.2024 |

ja ensin ajattelin että jaa mikähän hiippari tämäkin on, mutta että katson nyt kun se oli sentään lukenut mun profiilin ja viittasi siihen mutta tosin vähän ylimielisesti... No, siis ollaan vaihdeltu viestejä ja nyt se tuntuu oikein tosissaan tykästyneen/hullaantuneen kun kirjoittaa usein ja pitkästi ja innostuu kaikesta mistä minä sanon tykkääväni. Siis olin vaikka kehunut jotain ruokaa maistaneeni niin sekin sitten heti oli kokeillut jne. Niin tämäkö ei halua mitään vakavaa?

Sen verran välimatkaa että tapaaminen täytyisi sopia erikseen eikä ole nyt lähiaikoina tapahtumassa mutta on kyllä katsellut jo tämän mun kotipaikan nähtävyyksiäkin :D

Että mitäs nyt tämä sitten on?

Kommentit (160)

Vierailija
81/160 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahoittelut, jos olemme sulle tylyjä. Yritämme vain estää sinua tekemästä samoja virheitä kuin monet meistä ovat tehneet. Tuo mies nyt vaan kuulostaa täysin niiltä pelimiehiltä joiden kelkkaan olen itse rakkaudenkaipuussani haksahtanut ja jotka on aiheuttaneet paljon tuskaa. Eikä mua kukaan ikinä mistään varoitellut, ite sai tehdä kaikki mokat ja maksaa niistä (kirjaimellisesti).

Yleinen neuvo on, että kannattaa uskoa mitä ihmiset kertovat sinulle itsestään. Tämä mies on kertonut, ettei etsi mitään vakavaa. 

Kuten sanoin jo aloitusviestissäni, en _minäkään_ vaan ihan kaikenlainen tuttavuus käy. Eikä tämä hänen käytöksensä ei ole vakavaa mutta miksi tuollaista piiritystä (esim ne ajatuksen kanssa kirjoitetut pitkät viestit pitkin päivää ) alkaisi teh

Onko hän sanonut mitään asiaa josta sinäkin pitäisit, vai matkiiko vain sinua?

Vierailija
82/160 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, miten tulkitset ajatuksen kanssa kirjoitetut pitkät viestit haluksi jostain vakavasta? WTF? Jos on taitava kirjoittaja tai juttua tulee helposti ja nopeasti, sitä tulee vaikkei tahtoisi toiselta yhtään mitään. Ehkä hän on huomannut sinun ihailevan sellaista ja koettaa imarrella näin. 

Ei vaan eivät ne ole minustakaan merkki mistään vakavasta (vaikka niitä on kyllä kiva lukea) vaan se sisältö miten hän on alkanut suunnitella myös yhteisiä tulevaisuuden asioita. Miten muut ihmiset viestittelevät seuranhakusovelluksissa kun tätä ei mitenkään ymmärretä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/160 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hän haluaa seuraa jos deittipalstalla on mutta ei mitään vakavaa. Ei se vissiin tuon monimutkaisempaa ole?

Vierailija
84/160 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän täytyy olla tosirakkautta!

Vierailija
85/160 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnittelee lomamatkaa jonka nähtävyyksiin sisällyt.

Vierailija
86/160 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:Onko hän sanonut mitään asiaa josta sinäkin pitäisit, vai matkiiko vain sinua?

On kirjoittanut itsekin sellaisia asioita joista minä pidän, siis jopa tosi eksakteja joita ei oikein voi omasta päästäkään keksiä että toi varmaan tykkää koirista.

Vierailija
87/160 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suunnittelee lomamatkaa jonka nähtävyyksiin sisällyt.

Kyllä

Vierailija
88/160 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa pukille ja kun saa tarpeeksi katoaa.

Vierailija
89/160 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja toki ryöstää mun rahat ennen sitä.

Vierailija
90/160 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, miten tulkitset ajatuksen kanssa kirjoitetut pitkät viestit haluksi jostain vakavasta? WTF? Jos on taitava kirjoittaja tai juttua tulee helposti ja nopeasti, sitä tulee vaikkei tahtoisi toiselta yhtään mitään. Ehkä hän on huomannut sinun ihailevan sellaista ja koettaa imarrella näin. 

Ei vaan eivät ne ole minustakaan merkki mistään vakavasta (vaikka niitä on kyllä kiva lukea) vaan se sisältö miten hän on alkanut suunnitella myös yhteisiä tulevaisuuden asioita. Miten muut ihmiset viestittelevät seuranhakusovelluksissa kun tätä ei mitenkään ymmärretä?

Eihän yhteisten tulevaisuusjuttujen suunnittelukaan tarkoita, että tahtoisi mitään vakavaa. (Pano)kaveritkin voivat tehdä kaikkea yhdessä. Vai puhuiko naimisiinmenosta ja lapsista? :D

Vierailija
91/160 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun kihloja odottelemaan ;) Itse en uskoisi ennen.

Vierailija
92/160 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän se välimatka ole este kun tietää että et sitten jää nurkkiin roikkumaan. Been there

En kyllä ymmärrä miksi kukaan lähtisi tällaiseen vaivannäköön pelkän panon takia?

Lohi miettii, että pakkohan tuon vieheen on olla aito vaikka rannalla huhkii tyyppi rumissa saapashaalareissa. Kun miksi se tänne asti olisi minun takiani tullut.

Vierailija
93/160 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän yhteisten tulevaisuusjuttujen suunnittelukaan tarkoita, että tahtoisi mitään vakavaa. (Pano)kaveritkin voivat tehdä kaikkea yhdessä. Vai puhuiko naimisiinmenosta ja lapsista? :D

No ei mutta sitähän sanoin itsekin että mulle käy ihan mikä vaan, pelkkä seksikin. Mutta en mä sellaista suhdetta alkaisi tarkoituksella rakentaa yhden panon takia jonkun kanssa joka asuu toisella puolella Suomea vaan hakisin lähempää niin voisi ehkä toistaakin jos olisi lyhyempi treffailumatka.

Vierailija
94/160 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja toki ryöstää mun rahat ennen sitä.

Miksi v ttuilet täällä ihmisille, jotka kertoo sulle totuuden? 

- eri-

Vierailija
95/160 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän yhteisten tulevaisuusjuttujen suunnittelukaan tarkoita, että tahtoisi mitään vakavaa. (Pano)kaveritkin voivat tehdä kaikkea yhdessä. Vai puhuiko naimisiinmenost

Jos sulle käy muka mikä vaan, miksi yrität etukäteen miettiä mitä teillä on vaikkette ole edes tavanneet? Järjetöntä. Kuulostaa siltä, että olet itse todella ihastunut tähän mieheen ja yrität etsiä väkisin merkkejä josko hän muka tuntisi samoin. Epätoivoista, ei povaa hyvää loppua jutulle. 

Vierailija
96/160 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä haluaisit tältä mieheltä, miksi kirjoittelet? Jos asuu kaukana niin se pelkkä seksikin on vähän hankalaa? Toivotko kuitenkin avoimesti tai salaa, että teille tulisi oikea parisuhde?

En nyt ihan tajua et mitä sinä saat häneltä.

Vierailija
97/160 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sulle käy muka mikä vaan, miksi yrität etukäteen miettiä mitä teillä on vaikkette ole edes tavanneet? Järjetöntä. Kuulostaa siltä, että olet itse todella ihastunut tähän mieheen ja yrität etsiä väkisin merkkejä josko hän muka tuntisi samoin. Epätoivoista, ei povaa hyvää loppua jutulle. 

Mies kirjoittelee mulle enemmän kuin minä hänelle joten toki se herättäisi ajatuksia kenelle tahansa? Eikö teillä muilla ole koskaan ollut miestuttuja? Mulla on ollut kaveripohjalta ihan ennenkin eikä tämä siinä tuntuisi mitenkään mutta olen alkanut epäillä hänen kiinnostustaan (lue edeltä miksi)

Vierailija
98/160 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä haluaisit tältä mieheltä, miksi kirjoittelet? Jos asuu kaukana niin se pelkkä seksikin on vähän hankalaa? Toivotko kuitenkin avoimesti tai salaa, että teille tulisi oikea parisuhde?

En nyt ihan tajua et mitä sinä saat häneltä.

Mulla on ollut ennenkin miehiä kaverina, ihan siis sellaisia joiden kanssa ollaan nähty livenäkin, käyty harrastamassa jne. Eli ei tässä mitään ihmeellistä mies/nais-ihmettä ole vaan tuo juurikin tuo paljon kirjoittaminen antaa ymmärtää enemmän kuin "en halua mitään vakavaa" mutta silti jo suunnittelee ties mitä vaikka mulle tämä olisi voinut olla ihan hyvin vaikka ihan kaveruuskin.

Vierailija
99/160 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiii älä nyt mene noin helppoon.

Mies haluaa jotain helppoa ja tuo hänen tapa on iänkaiken vanha keino saada sut hullaantumaan..

Neeext

Vierailija
100/160 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos kysyisit häneltä?