Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos mies on laittanut profiiliinsa ettei halua mitään vakavaa mutta oli itse se joka kirjoitti mulle ensin

Vierailija
03.06.2024 |

ja ensin ajattelin että jaa mikähän hiippari tämäkin on, mutta että katson nyt kun se oli sentään lukenut mun profiilin ja viittasi siihen mutta tosin vähän ylimielisesti... No, siis ollaan vaihdeltu viestejä ja nyt se tuntuu oikein tosissaan tykästyneen/hullaantuneen kun kirjoittaa usein ja pitkästi ja innostuu kaikesta mistä minä sanon tykkääväni. Siis olin vaikka kehunut jotain ruokaa maistaneeni niin sekin sitten heti oli kokeillut jne. Niin tämäkö ei halua mitään vakavaa?

Sen verran välimatkaa että tapaaminen täytyisi sopia erikseen eikä ole nyt lähiaikoina tapahtumassa mutta on kyllä katsellut jo tämän mun kotipaikan nähtävyyksiäkin :D

Että mitäs nyt tämä sitten on?

Kommentit (160)

Vierailija
61/160 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 100 km välimatka on käytännössä sopivin tapailuun. Ei ole realistinen joku useampi sata km, tai sitten pitää aika nopeasti muuttaa yhteen.

Vierailija
62/160 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä järkeä? Mä en juttele sellasen kanssa joka haluaa eri asioita.

Olen ihan avoimin mielin itse, siis ei mulla ole tässä mitään menetettävääkään (ja se lukee omassa profiilissanikin). Ja tosta että haluaa eri asioita, niin kyllähän hän kovasti vaikuttaa haluavan ihan tismalleen samoja asioita kuin minä, ruokaa myöten siis :D 

Mikä sattuma että hän sattuu haluamaan juuri samoja asioita kuin sinä! Et oo kovin moneen pelimieheen tainnut törmätä. 

Onko tässä jo pari sukupolvea, jotka palstalla kyselevät ihan perusjuttuja, joita äidit opettivat tyttärilleen miehistä? Hämmentävää, jossei mistään varoitella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/160 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaisen pesän nimissä mitä vain.

Vierailija
64/160 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän haluaa panon kaukaa, ettei kotona käry käy.

Tietäjä tietää. Voi olla näinkin mutta jos ensimmäinen ajatus on automaattisesti tämä niin kannattaa varmaan kiertää seuranhakupalstat kaukaa jatkossakin. 

Vierailija
65/160 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi myös olla, että laittaa sinun kirjoittaman viestin eteenpäin toiselle naiselle, ja lähettää naisen vastauksen omanaan sinulle.

Ehdota puhelua, niin siinä kuulet totuuden edes tuosta asiasta, osaako jutella ja onko innostunut asioista, vai onko pelkkä copy-paste.

Vielä parempi, jos ottaa videopuhelun, niin näkee naamankin.

Vierailija
66/160 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi myös olla, että laittaa sinun kirjoittaman viestin eteenpäin toiselle naiselle, ja lähettää naisen vastauksen omanaan sinulle.

Ehdota puhelua, niin siinä kuulet totuuden edes tuosta asiasta, osaako jutella ja onko innostunut asioista, vai onko pelkkä copy-paste.

Miten kukaan voisi ikinä tavata missään seuranhakupalstoilla jotka ovat nykyään suositumpia kuin koskaan ennen jos oikeasti siellä harrastettaisiin jotain näin idioottimaista?

Vierailija
67/160 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Joko se tykkää, ihastuu. Tai sitten ei etsi vakavaa. Mene ja tiedä. Ne jotka eivät etsi vakavaa, kirjoittavat hyvin innokkaasti naisille, koska eivät koe sitoutuvansa. Onko vapaa vai varattu.

Vierailija
68/160 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ei halua mitään vakavaa, vaan helppoa. Roikuin itse 2.5v tuollaisessa suhteessa, älä tee samaa virhettä

Helppoa? Milloin pitkien viestien, joihin käytetään aikaan ja ollaan oikeasti kiinnostuneita toisen ajatuksista on ollut helppouden merkki? On ihan eri asia "roikkua" vuosia suhteessa joka ei etene, kuin kirjoittaa viikkoja ja tutustua. Lähtökohtaisesti vastaajalla on jo tieto ettei mies etsi mitään vakavaa joten turha siitä on miestä syyllistää. 

Niin, meillä oli juuri sitä viestittelyä, pitkiä puheluita, oltiin välillä parikin viikkoa jomman kumman luona, välimatkaa 900km. Ja lopussa paljastui, että chattaili muidenkin kanssa ja paini kotikylällään samaan aikaan toista muikkelia. Elämä on, onneksi jäi kiinni

Vierailija
69/160 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidät ruoasta puhumista vakavana?

Vierailija
70/160 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ei halua mitään vakavaa, vaan helppoa. Roikuin itse 2.5v tuollaisessa suhteessa, älä tee samaa virhettä

Helppoa? Milloin pitkien viestien, joihin käytetään aikaan ja ollaan oikeasti kiinnostuneita toisen ajatuksista on ollut helppouden merkki? On ihan eri asia "roikkua" vuosia suhteessa joka ei etene, kuin kirjoittaa viikkoja ja tutustua. Lähtökohtaisesti vastaajalla on jo tieto ettei mies etsi mitään vakavaa joten turha siitä on miestä syyllistää. 

Niin, meillä oli juuri sitä viestittelyä, pitkiä puheluita, oltiin välillä parikin viikkoa jomman kumman luona, välimatkaa 900km. Ja lopussa paljastui, että chattaili muidenkin kanssa ja paini kotikylällään samaan aikaan toista muikkelia. Elämä on, onneksi jäi kiinni

*pani. Saattoi se painiakin 😆

Vierailija
71/160 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä? Enhän mä missään vaiheessa ole sanonut meidän edes juttelevan mitään vakavia? Miksi te tulkitsette taas ihan omianne? Täällä palstalla on ihan mahdoton oikeasti kirjoittaa tai odottaa mitään kunnollisia vastauksia...

Vierailija
72/160 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se kerran sulle jatkuvasti viesteilee, niin miks täällä meidän kanssa palstailet? Soita sille, kuulet edes äänen. Paitsi rakkaushuijari ei vastaa. 

Vierailija
73/160 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä? Enhän mä missään vaiheessa ole sanonut meidän edes juttelevan mitään vakavia? Miksi te tulkitsette taas ihan omianne? Täällä palstalla on ihan mahdoton oikeasti kirjoittaa tai odottaa mitään kunnollisia vastauksia...

Juttunne ei kuulosta vakavalta. Et ole tuonut esiin mitään mikä viittaisi siihen. En ymmärrä miksi edes kuvittelet niin.

Vierailija
74/160 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut, jos olemme sulle tylyjä. Yritämme vain estää sinua tekemästä samoja virheitä kuin monet meistä ovat tehneet. Tuo mies nyt vaan kuulostaa täysin niiltä pelimiehiltä joiden kelkkaan olen itse rakkaudenkaipuussani haksahtanut ja jotka on aiheuttaneet paljon tuskaa. Eikä mua kukaan ikinä mistään varoitellut, ite sai tehdä kaikki mokat ja maksaa niistä (kirjaimellisesti).

Yleinen neuvo on, että kannattaa uskoa mitä ihmiset kertovat sinulle itsestään. Tämä mies on kertonut, ettei etsi mitään vakavaa. 

Vierailija
75/160 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahoittelut, jos olemme sulle tylyjä. Yritämme vain estää sinua tekemästä samoja virheitä kuin monet meistä ovat tehneet. Tuo mies nyt vaan kuulostaa täysin niiltä pelimiehiltä joiden kelkkaan olen itse rakkaudenkaipuussani haksahtanut ja jotka on aiheuttaneet paljon tuskaa. Eikä mua kukaan ikinä mistään varoitellut, ite sai tehdä kaikki mokat ja maksaa niistä (kirjaimellisesti).

Yleinen neuvo on, että kannattaa uskoa mitä ihmiset kertovat sinulle itsestään. Tämä mies on kertonut, ettei etsi mitään vakavaa. 

Kuten sanoin jo aloitusviestissäni, en _minäkään_ vaan ihan kaikenlainen tuttavuus käy. Eikä tämä hänen käytöksensä ei ole vakavaa mutta miksi tuollaista piiritystä (esim ne ajatuksen kanssa kirjoitetut pitkät viestit pitkin päivää ) alkaisi tehdäkään. Se tässä on se kysymykseni ydin johon kaikki ovat vastanneet ties mitä sillisalaattia kuten mulle ei voisi kukaan järkevä missään tapauksessakaan kirjoitella ja olen käytännössä kuvitellut koko jutun. Niin tokihan ihmettelen tällaisia vastauksia, kaikkien näiden outouksien joukkoon mahtuu hyvin harva ihan normaalin ihmisen tulkinta, positiivinen tai negatiivinen. Te vastaajat ette kuitenkaan tunne minua, vielä vähemmän tätä keskustelukaveriani. Niin todella ihmeellisiä oletuksia tulee puolin ja toisin mutta minä nyt joka tapauksessa olen syypää kaikkeen kuten täällä palstalla ap aina. Silti, monet, hyvin monet ihmiset ovat tavanneet eri seuranhakusovelluksissa joten ei tämä nyt varmasti ennenkuulumaton tilanne ole kenellekään. Mutta silti jotenkin juuri minulle ei voi tulla vastaan sitä suurta elämän rakkautta joka vaikkapa olisi vähän hupsusti kirjoittanut tuon profiilinsa? Tietenkin otan sen huomion niin kauan kuin ihminen itse ilmoittaa jotain toista sen sijaan mutta mielestäni sitä ei voi kieltää että tässä miehen yhteydenottotyylissä olisi jotain muutakin takana kuin vain.. tuttavuutta? Vai mitä muuta hän sitten ikinä haluaisikaan näin kaukana asuvasta.

Vierailija
76/160 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testailee viehätysvoimaansa sinuun. Kokee kirjoittelun hauskaksi ajanvietteeksi. Tätähän ne yleensä hakee ja miksei muka tavata voi pitkään aikaan?

Vierailija
77/160 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten sanoin jo aloitusviestissäni, en _minäkään_ vaan ihan kaikenlainen tuttavuus käy. Eikä tämä hänen käytöksensä ei ole vakavaa mutta miksi tuollaista piiritystä (esim ne ajatuksen kanssa kirjoitetut pitkät viestit pitkin päivää ) alkaisi tehdäkään. Se tässä on se kysymykseni ydin johon kaikki ovat vastanneet ties mitä sillisalaattia kute

No itse vaikutat juuri siltä, että kun mies on sulle vähän lirkutellut, olet heti siinä uskossa, että nyt se on rakastumassa. Vähän naiivi ajatusmaailma

Vierailija
78/160 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Testailee viehätysvoimaansa sinuun. Kokee kirjoittelun hauskaksi ajanvietteeksi. Tätähän ne yleensä hakee ja miksei muka tavata voi pitkään aikaan?

En tähän avaa kaikkea kun siitä nousisi taas uusi paskamyrsky jota joutuisin selvittämään viestitolkulla. Nyt se ei vain onnistu ja asia on meille kummallekin täysin looginen ja sopii hyvin. Sinänsä se pelkkä kirjoittelukin käy mulle vallan hyvin, tullaan hyvin juttuun niin mikäs siinä vaihdella vaikka ruokareseptejä kun yllättävän sama makukin :D

Vierailija
79/160 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten sanoin jo aloitusviestissäni, en _minäkään_ vaan ihan kaikenlainen tuttavuus käy. Eikä tämä hänen käytöksensä ei ole vakavaa mutta miksi tuollaista piiritystä (esim ne ajatuksen kanssa kirjoitetut pitkät viestit pitkin päivää ) alkaisi tehdäkään. Se tässä on se kysymykseni ydin johon k

Kun hän ei ole lirkutellut, siinäpä se! Viimeksi olen vinkannut hänelle hyvän ruokareseptin jota hän testasi ja kovasti sanoi tykästyneensä. Tosi lirkuttelua hei joopa joo. Eikö teillä itsellänne ole ollut koskaan kavereita joiden kanssa jaatte samoja intohimon kohteita (siis vaikka ruoka, tietyt kirjat, musikaalit - mitä ikinä nyt keksittekään tai siis ilmeisesti ette keksi)

Vierailija
80/160 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten sanoin jo aloitusviestissäni, en _minäkään_ vaan ihan kaikenlainen tuttavuus käy. Eikä tämä hänen käytöksensä ei ole vakavaa mutta miksi tuollaista piiritystä (esim ne ajatuksen kanssa kirjoitetut pitkät viestit pitkin päivää ) alkaisi tehdäkään. Se tässä on se kysymykseni ydin johon kaikki ovat vastanneet ties mitä sillisalaattia kute

En ymmärrä, miten tulkitset ajatuksen kanssa kirjoitetut pitkät viestit haluksi jostain vakavasta? WTF? Jos on taitava kirjoittaja tai juttua tulee helposti ja nopeasti, sitä tulee vaikkei tahtoisi toiselta yhtään mitään. Ehkä hän on huomannut sinun ihailevan sellaista ja koettaa imarrella näin.