Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos mies on laittanut profiiliinsa ettei halua mitään vakavaa mutta oli itse se joka kirjoitti mulle ensin

Vierailija
03.06.2024 |

ja ensin ajattelin että jaa mikähän hiippari tämäkin on, mutta että katson nyt kun se oli sentään lukenut mun profiilin ja viittasi siihen mutta tosin vähän ylimielisesti... No, siis ollaan vaihdeltu viestejä ja nyt se tuntuu oikein tosissaan tykästyneen/hullaantuneen kun kirjoittaa usein ja pitkästi ja innostuu kaikesta mistä minä sanon tykkääväni. Siis olin vaikka kehunut jotain ruokaa maistaneeni niin sekin sitten heti oli kokeillut jne. Niin tämäkö ei halua mitään vakavaa?

Sen verran välimatkaa että tapaaminen täytyisi sopia erikseen eikä ole nyt lähiaikoina tapahtumassa mutta on kyllä katsellut jo tämän mun kotipaikan nähtävyyksiäkin :D

Että mitäs nyt tämä sitten on?

Kommentit (160)

Vierailija
101/160 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä haluaisit tältä mieheltä, miksi kirjoittelet? Jos asuu kaukana niin se pelkkä seksikin on vähän hankalaa? Toivotko kuitenkin avoimesti tai salaa, että teille tulisi oikea parisuhde?

En nyt ihan tajua et mitä sinä saat häneltä.

Mulla on ollut ennenkin miehiä kaverina, ihan siis sellaisia joiden kanssa ollaan nähty livenäkin, käyty harrastamassa jne. Eli ei tässä mitään ihmeellistä mies/nais-ihmettä ole vaan tuo juurikin tuo paljon kirjoittaminen antaa ymmärtää enemmän kuin "en halua mitään vakavaa" mutta silti jo suunnittelee ties mitä vaikka mulle tämä olisi voinut olla ihan hyvin vaikka ihan kaveruuskin.

Sillä on tylsää ja sä satut välillä olemaan siinä. Mistä kuvittelet että sä ainoa olisit?

Ei tuo hatara "tulevaisuuden" unelmointi kerro mitään, ehkä sen että ois kiva nähdä sut joskus. Tai sitten ei.

Miksi sä et vaan kysy siltä? 🤦

Vierailija
102/160 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suunnittelee lomamatkaa jonka nähtävyyksiin sisällyt.

Ilmainen majoitus. Pilu on ekstraa.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/160 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä haluaisit tältä mieheltä, miksi kirjoittelet? Jos asuu kaukana niin se pelkkä seksikin on vähän hankalaa? Toivotko kuitenkin avoimesti tai salaa, että teille tulisi oikea parisuhde?

Mulla on ollut ennenkin miehiä kaverina, ihan siis sellaisia joiden kanssa ollaan nähty livenäkin, käyty harrastamassa jne. Eli ei tässä mitään ihmeellistä mies/nais-ihmettä ole vaan tuo juurikin tuo paljon kirjoittaminen antaa ymmärtää enemmän kuin "en halua mitään vakavaa" mutta silti jo suunnittelee ties mitä vaikka mulle tämä olisi voinut olla ihan hyvin vaikka ihan kaveruuskin.

Sillä on tylsää ja sä satut välillä olemaan siinä. Mistä kuvittelet että sä ainoa olisit?

Ei tuo hatara "tulevaisuuden" unel

No jos sillä on aikaa kirjoitella vielä muillekin yhtä intensiivisesti oman elämän, töiden ja harrastusten ja kavereiden ohella niin aika ihme on!

Vierailija
104/160 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et vastannut. Mitä SINÄ haluaisit häneltä :) ?

ps. mikä on mies/naisihme?

Vierailija
105/160 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:Onko hän sanonut mitään asiaa josta sinäkin pitäisit, vai matkiiko vain sinua?

On kirjoittanut itsekin sellaisia asioita joista minä pidän, siis jopa tosi eksakteja joita ei oikein voi omasta päästäkään keksiä että toi varmaan tykkää koirista.

Eksaktisti tykkäät koirista... Trollipiru.

Vierailija
106/160 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä jos kysyisit häneltä?

Tää vois olla aika kova. Kysy ja tuu sit kertomaan meille, mitä vastasi, kiemurteliko ym.

Vierailija
107/160 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti

Eihän sillä olekaan. Tämä on selitetty sulle jo. Laittaa sun viestit eteenpäin jollekulle toiselle ihastuneelle ja tämän viestit taas sulle. Ei copy pastessa kauan aikaa mene.

Vierailija
108/160 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vastannut alusta asti että mulle käy ihan mikä vaan, voisi olla pelkkää friends with benefits tai voisin vaikka mennä naimisiin asti, ihan miten kolahtaa joku tietty ihminen. Siis sitä sukupuolen korostamista sinänsä ei ole koska mulla on kavereina ollut miehiä ennenkin ja sekin käy tässäkin tapauksessa!

Vierailija
109/160 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne sanat, vaan ne teot. En ymmärrä miksi naiset niin usein pyörittävät tällaisia tyhjänpäiväisiä miehiä. Päästä matkoihinsa. 

Vierailija
110/160 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää vois olla aika kova. Kysy ja tuu sit kertomaan meille, mitä vastasi, kiemurteliko ym.

Ei mulla ole mitään syytä alkaa tivaamaan häneltä tällaisia, miksi ihmeessä karkottaisin ne? Ajattelin että täältä saisi vähän likkakaverillista apua tilanteen tulkintaan ja eri vaihtoehtoihin mutta eipä tosiaan mun tyttökaverit koskaan näin törkeästi vastaisi kuten olen täältä saanut lukea itsestäni tai tästä miehestäkään.

Vierailija
111/160 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita miehelle jotenkin näin:

Sun profiilissa oli, että et etsi mitään vakavaa... Oletko yhä sitä mieltä, vai onko mahdollista, että jos meillä vaikka kolahtaisi, niin tästä voisi tulla jotain vakavampaa?

Vierailija
112/160 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne sanat, vaan ne teot. En ymmärrä miksi naiset niin usein pyörittävät tällaisia tyhjänpäiväisiä miehiä. Päästä matkoihinsa. 

Joo kyllä olen jo huomannut että tätä te mammat nimenomaan haluaisittekin. 

Vierailija
113/160 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun se paljon kirjoittaminen ei tarkoita välttämättä yhtään mitään! Jotkut ihmiset vain tykkäävät jaaritella kaikkea pitkän kaavan kautta kaikkien kanssa, se on heidän tyylinsä. 

Vierailija
114/160 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla ole mitään syytä alkaa tivaamaan häneltä tällaisia, miksi ihmeessä karkottaisin ne? Ajattelin että täältä saisi vähän likkakaverillista apua tilanteen tulkintaan ja eri vaihtoehtoihin mutta eipä tosiaan mun tyttökaverit koskaan näin törkeästi vastaisi kuten olen täältä saanut lukea itsestäni tai tästä miehestäkään.

Hehe, nyt minäkin uskon, että olet trolli. :D

Ei kysymys ole tivaamista.

Vierailija
115/160 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun profiilissa oli, että et etsi mitään vakavaa... Oletko yhä sitä mieltä, vai onko mahdollista, että jos meillä vaikka kolahtaisi, niin tästä voisi tulla jotain vakavampaa?

Siis hetkinen, me esim. vaihdellaan ruokareseptejä niin alkaisin kesken kaiken kysellä tällaista? Oletko ihan daiju? Haluatko että tuo mies jättäisi yhteydenpidon vai miksi neuvot jotain näin typerää?

Vierailija
116/160 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. No, aika sitten näyttää että mihin kohtaan tämä juttu asettuu, tuleeko elinikäinen suhde vai pelkkä juttelukaveri, hyvä jos sulle aidosti kaikki käy :)

Vierailija
117/160 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun se paljon kirjoittaminen ei tarkoita välttämättä yhtään mitään! Jotkut ihmiset vain tykkäävät jaaritella kaikkea pitkän kaavan kautta kaikkien kanssa, se on heidän tyylinsä. 

-> Niin, ei paljon, itse kirjoitan paljon vaan se että kirjoittaa USEIN. Se tässä hämmentää että miettiikö hän siellä näitä mun kirjoittamia juttuja kaiket päivät vai miten tulee muutaman tunnin välein mieleen jotain uutta kirjoitettavaa. Että vähän liikaa siihen nähden että minä en edes kirjoittele joka päivä eikä häh halunnut mitään vakavaa. 

Miksi mä joudun ihan koko ajan toistamaan itseäni teille?

Vierailija
118/160 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok. No, aika sitten näyttää että mihin kohtaan tämä juttu asettuu, tuleeko elinikäinen suhde vai pelkkä juttelukaveri, hyvä jos sulle aidosti kaikki käy :)

Saa nähdä tuleeko joskus jotain kerrottavaa. Ihan käy mikä vaan kun on ollut tosi mukavaa löytää joku samalla aaltopituudella.

Vierailija
119/160 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No likkakavereiden tehtävä onkin hyristä ja myötäillä tyyliin "voi vitsit, se on varmaan lätkässä suhun". Minusta osa on vastannut vähän ikäväsävytteisesti, mutta suurin osa kuitenkin vain asiallisesti varoitellut.

Siinä olet väärässä, ettetkö olis saanut täältä apua tilanteen tulkintaan. Kävikö vain niin, ett oli väärät tulkinnat sinun mielestäsi eikä kelvannut?

Monet haluavat täällä varoitella sua pahimman varalta, eli koska narskujakin on niin koitetaan muistuttaa sua, että älä nyt vain ala kehitellä romanttisia ajatuksia, jos sitten onkin vain hyväksikäyttäjä. Sun parasta jnpp.

Vierailija
120/160 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis hetkinen, me esim. vaihdellaan ruokareseptejä niin alkaisin kesken kaiken kysellä tällaista? Oletko ihan daiju? Haluatko että tuo mies jättäisi yhteydenpidon vai miksi neuvot jotain näin typerää?

En ole tuon ylemmän kommentin kirjoittaja. Ihmettelen vastaustasi, jos selkeästi itse toivot jotain romanttista suhdetta? Yritätkö jotenkin kesyttää häntä?