Jos mies on laittanut profiiliinsa ettei halua mitään vakavaa mutta oli itse se joka kirjoitti mulle ensin
ja ensin ajattelin että jaa mikähän hiippari tämäkin on, mutta että katson nyt kun se oli sentään lukenut mun profiilin ja viittasi siihen mutta tosin vähän ylimielisesti... No, siis ollaan vaihdeltu viestejä ja nyt se tuntuu oikein tosissaan tykästyneen/hullaantuneen kun kirjoittaa usein ja pitkästi ja innostuu kaikesta mistä minä sanon tykkääväni. Siis olin vaikka kehunut jotain ruokaa maistaneeni niin sekin sitten heti oli kokeillut jne. Niin tämäkö ei halua mitään vakavaa?
Sen verran välimatkaa että tapaaminen täytyisi sopia erikseen eikä ole nyt lähiaikoina tapahtumassa mutta on kyllä katsellut jo tämän mun kotipaikan nähtävyyksiäkin :D
Että mitäs nyt tämä sitten on?
Kommentit (160)
Kai sinä nyt muillekin kirjoittelet ja käyt treffeillä? Menee muuten kaunis kesä hukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita miehelle jotenkin näin:
Sun profiilissa oli, että et etsi mitään vakavaa... Oletko yhä sitä mieltä, vai onko mahdollista, että jos meillä vaikka kolahtaisi, niin tästä voisi tulla jotain vakavampaa?
Siis hetkinen, me esim. vaihdellaan ruokareseptejä niin alkaisin kesken kaiken kysellä tällaista? Oletko ihan daiju? Haluatko että tuo mies jättäisi yhteydenpidon vai miksi neuvot jotain näin typerää?
No, tätähän sä itse mietit, että mikä homma. Ehdotus on, että kysy, niin saat tietää. Toinen vaihtoehto on, että sulla on kirjoittelukaveri, jonka kanssa vaihtelet reseptejä. Mitäpä sitä miettimään sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun profiilissa oli, että et etsi mitään vakavaa... Oletko yhä sitä mieltä, vai onko mahdollista, että jos meillä vaikka kolahtaisi, niin tästä voisi tulla jotain vakavampaa?
Siis hetkinen, me esim. vaihdellaan ruokareseptejä niin alkaisin kesken kaiken kysellä tällaista? Oletko ihan daiju? Haluatko että tuo mies jättäisi yhteydenpidon vai miksi neuvot jotain näin typerää?
Miksi ihmeessä jaatte ruokareseptejä, mitä saat tuollaisesta? Eikö sinulla ole tarpeeksi muita kavereita?
Mitäs sitten jos se mies jättäisikin yhteydenpidon, harmittaisiko ja MIKSI? Siis oikeastiko niiden ruokareseptien takia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. No, aika sitten näyttää että mihin kohtaan tämä juttu asettuu, tuleeko elinikäinen suhde vai pelkkä juttelukaveri, hyvä jos sulle aidosti kaikki käy :)
Saa nähdä tuleeko joskus jotain kerrottavaa. Ihan käy mikä vaan kun on ollut tosi mukavaa löytää joku samalla aaltopituudella.
Samalla aaltopituudella? Juurihan kerroit, että olette hyvin eritahtisia viestittelijöitä ettekä ole syvällisemmin mistään jutelleet.
No likkakavereiden tehtävä onkin hyristä ja myötäillä tyyliin "voi vitsit, se on varmaan lätkässä suhun". Minusta osa on vastannut vähän ikäväsävytteisesti, mutta suurin osa kuitenkin vain asiallisesti varoitellut.
Siinä olet väärässä, ettetkö olis saanut täältä apua tilanteen tulkintaan. Kävikö vain niin, ett oli väärät tulkinnat sinun mielestäsi eikä kelvannut?
Monet haluavat täällä varoitella sua pahimman varalta, eli koska narskujakin on niin koitetaan muistuttaa sua, että älä nyt vain ala kehitellä romanttisia ajatuksia, jos sitten onkin vain hyväksikäyttäjä. Sun parasta jnpp.
-> Siis tämä ristiriitaisuus juurikin, että kyllä joo tällaisissa kenties romantiikanhakuisissa viesteissä heti varoitellaan narskuistakin mutta sitten kun niistä oikeasti palstalla puhuttaiisin, silloin sinne tullaan kieltelemään ettei koko ilmiötä ole olemassa. Usko pois, olen jo kokenut palstailija ja nähnyt ja kokenut täällä jos jonkinlaista mutta kyllä tähän ketjuun kirjoitetut vastaukset alkavat olla törkeyden huippu palstamamman mittakaavassakin.
Kun tosiaan niitä suhteita tulee myös deittipalstoilta enkä todella ole Suomen ainoa ihminen joka iik, ikinä olisi viestitellyt miehen kanssa niin kuin te tässä jotenkin haluatte antaa ymmärtää? En tajua miksi.
Mutta minä se vain olen idiootti ja ihme että mulle edes kukaan kirjoittelisi. Niinpä niin.
Olisiko sulla heittää hyviä haudutuspataohjeita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. No, aika sitten näyttää että mihin kohtaan tämä juttu asettuu, tuleeko elinikäinen suhde vai pelkkä juttelukaveri, hyvä jos sulle aidosti kaikki käy :)
Saa nähdä tuleeko joskus jotain kerrottavaa. Ihan käy mikä vaan kun on ollut tosi mukavaa löytää joku samalla aaltopituudella.
Samalla aaltopituudella? Juurihan kerroit, että olette hyvin eritahtisia viestittelijöitä ettekä ole syvällisemmin mistään jutelleet.
Mutta kumpikin ehkä tykkää pasta bolognesesta!
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä sua vaivaa? :D Mihin sä haluat vahvistusta täällä? Tuossahan sen näkisi, mitä sä siinä edes menettäisit?
Luulin, että itse ajattelen monimutkaisesti ja olen vaikea mutta oon kuitenkin tuossa tilanteessa osannut ihan itse ilman neuvoja kysyä mikäs meininki kun tulee hieman sekavia signaaleja. Ei hän siitä säikähtänyt ja selosti asiallisesti oman puolensa, aikuinen mies.
Miksi sä nyt haluat siis taistella tästä kultakimpaleesta? Selkeästi sulle ois ongelma jos mies jättää yhteydenpidon ja sehän vetelee sua nyt kaikista naruista, et sä muuten provosoituisi ja jankkaisi. Jos olisit kokkikirjaa vailla niin kävisit vaan kaupasta.
Vierailija kirjoitti:
Kun se paljon kirjoittaminen ei tarkoita välttämättä yhtään mitään! Jotkut ihmiset vain tykkäävät jaaritella kaikkea pitkän kaavan kautta kaikkien kanssa, se on heidän tyylinsä.
-> Niin, ei paljon, itse kirjoitan paljon vaan se että kirjoittaa USEIN. Se tässä hämmentää että miettiikö hän siellä näitä mun kirjoittamia juttuja kaiket päivät vai miten tulee muutaman tunnin välein mieleen jotain uutta kirjoitettavaa. Että vähän liikaa siihen nähden että minä en edes kirjoittele joka päivä eikä häh halunnut mitään vakavaa.
Miksi mä joudun ihan koko ajan toistamaan itseäni teille?
Jatkatko tätä todistelua niin kauan, kunnes sanomme, että kyllä tuo tyyppi ihan selkeäst i on rakastunut sinuun? Miksi otat itseesi varoittelut ja erilaiset tulkinnat ja näkökannat tilanteesta?
Otat nyt jotenkin ihmeen itseesi nämä vastaukset. Mikä tarve puolustaa tuota miestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiheet ovat samalla aaltopituudella, ei me nyt todellakaan pelkistä ruokaohjeista jutella mutta niistäkin :D :D En mä jaksa teille enää selitellä mitään kun koko ajan haluatte tarkoituksella ymmärtää väärin. Ihmetyttää kyllä miten kukaan tapaisi toista sukupuolta deittipalstalla jos oikeasti ihmiset ovat näin hankalia ymmärtämään mitä kirjoitetaan, voi taivas.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kuule löytyisi hyviä sellaisiakin mutta enpäs anna kun olette niin ilkeitä!
Vierailija kirjoitti:
No likkakavereiden tehtävä onkin hyristä ja myötäillä tyyliin "voi vitsit, se on varmaan lätkässä suhun". Minusta osa on vastannut vähän ikäväsävytteisesti, mutta suurin osa kuitenkin vain asiallisesti varoitellut.
Siinä olet väärässä, ettetkö olis saanut täältä apua tilanteen tulkintaan. Kävikö vain niin, ett oli väärät tulkinnat sinun mielestäsi eikä kelvannut?
Monet haluavat täällä varoitella sua pahimman varalta, eli koska narskujakin on niin koitetaan muistuttaa sua, että älä nyt vain ala kehitellä romanttisia ajatuksia, jos sitten onkin vain hyväksikäyttäjä. Sun parasta jnpp.
-> Siis tämä ristiriitaisuus juurikin, että kyllä joo tällaisissa kenties romantiikanhakuisissa viesteissä heti varoitellaan narskuistakin mutta sitten kun niistä oikeasti palstalla puhuttaiisin, silloin sinne tullaan kieltelemään ettei koko ilmiötä ole olemassa. Usko pois, olen jo kokenut palstailija ja
Nyt on tosi vaikea ymmärtää, miten suivaannuit näistä suurimmaksi osaksi asiallisista viesteistä niin kovasti. Ainoa selitys on, että olet jo aivan lääpälläsi mieheen. Eikä sillä ole merkitystä, vaikka sinulla olisi kokemusta tuhannesta nettimiehestä, koska kun tunteet on niin tunteet on.
Ei kannata kysyä täällä jos ei kestä kuulla vastauksia!
Kaikkea hyvää sinulle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kuule löytyisi hyviä sellaisiakin mutta enpäs anna kun olette niin ilkeitä!
Korjaan. Realistisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se lovebombaa sinua, saa sinut hullaantumaan itseensä jotta annat sille pil lua, muutaman kuukauden päästä se kyllästyy ja jättää ja sanoo että Mähän sanoin etten halua mitään vakavaa. Kokenut kehäkettu. Jos olet realisti niin onko (laadukkailla) miehillä yleensä ennenkään ollut taipumus ihastua sinuun syvästi ja haluamaan kanssasi pitkää parisuhdetta?
Kyllä se lähempääkin olisi vastaavan löytänyt ettei tarvitsisi näin kauaa ylläpitää yhteydenpitoa? Sanotaan esim että minä asun Kuopiossa ja hän Turussa tai vastaavaa. Ei sitä noin vaan kesken oman arjen lähdetä näin kauas vain naisiin.
Mistä päättelet, että löytäisi lähempää helpon panon tms? Ehkä hänellä paikkakunnallaan huono maine tai on oikeasti creepy tyyppi, kun joutuu hakemaan seuraa kauempaa?
Vastaan vain otsikkoosi:
Hän ei eti mitään vakavaa
Vierailija kirjoitti:
-> Siis tämä ristiriitaisuus juurikin, että kyllä joo tällaisissa kenties romantiikanhakuisissa viesteissä heti varoitellaan narskuistakin mutta sitten kun niistä oikeasti palstalla puhuttaiisin, silloin sinne tullaan kieltelemään ettei koko ilmiötä ole olemassa. Usko pois, olen jo kokenut palstailija ja
Jos nämä vastaukset on sinusta törkeyden huippu, niin et todellakaan ole lukenut lukemattomia pahoja ketjuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se lovebombaa sinua, saa sinut hullaantumaan itseensä jotta annat sille pil lua, muutaman kuukauden päästä se kyllästyy ja jättää ja sanoo että Mähän sanoin etten halua mitään vakavaa. Kokenut kehäkettu. Jos olet realisti niin onko (laadukkailla) miehillä yleensä ennenkään ollut taipumus ihastua sinuun syvästi ja haluamaan kanssasi pitkää parisuhdetta?
Kyllä se lähempääkin olisi vastaavan löytänyt ettei tarvitsisi näin kauaa ylläpitää yhteydenpitoa? Sanotaan esim että minä asun Kuopiossa ja hän Turussa tai vastaavaa. Ei sitä noin vaan kesken oman arjen lähdetä näin kauas vain naisiin.
Mistä päättelet, että löytäisi lähempää helpon panon tms? Ehkä hänellä paikkakunnallaan huono maine tai on oikeasti creepy tyyppi, kun joutuu hakemaan seuraa kauempaa?
Mistä päättelee, etteikö niitä olisi muutenkin?
Deittipalstalla. "En etsi mitään vakavaa". Hei nyt oikeesti 🤦
Vierailija kirjoitti:
Tämä on itsepetoksen alku. Hän ei halua mitään vakavaa, ja sinä yrität vääntää asian niin, että hän muka haluaisi.
Joo pelimiehiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos haluat uskoa että satut olemaan oikea kultakimpale johon pelimiehetkin rakastuu (nuori, kaunis ym) niin siitä vaan.
Mulla ollut 2 yli-innokasta entistä, joilta puski viestiä viim. tunnin hiljaisuuden jälkeen. Narsisteja molemmat.
Usein kirjoittaminenkaan ei kerro mistään vakavuudesta mitään. Jotkut ovat yksinäisiä tai someriippuvaisia ja laittavat jatkuvasti viestejä jollekin. Ihmiset ovat erilaisia, joku ei kaipaa viestittelyseuraa ja toinen taas enemmän. Miten sinä voit tulkita tuollaisen asian jonain vakavan suhteen haluamisen mittarina? Varsinkin jos viestinne koskevat ruokaohjeita? Oletkohan vähän epätoivoinen nyt?