Jos mies on laittanut profiiliinsa ettei halua mitään vakavaa mutta oli itse se joka kirjoitti mulle ensin
ja ensin ajattelin että jaa mikähän hiippari tämäkin on, mutta että katson nyt kun se oli sentään lukenut mun profiilin ja viittasi siihen mutta tosin vähän ylimielisesti... No, siis ollaan vaihdeltu viestejä ja nyt se tuntuu oikein tosissaan tykästyneen/hullaantuneen kun kirjoittaa usein ja pitkästi ja innostuu kaikesta mistä minä sanon tykkääväni. Siis olin vaikka kehunut jotain ruokaa maistaneeni niin sekin sitten heti oli kokeillut jne. Niin tämäkö ei halua mitään vakavaa?
Sen verran välimatkaa että tapaaminen täytyisi sopia erikseen eikä ole nyt lähiaikoina tapahtumassa mutta on kyllä katsellut jo tämän mun kotipaikan nähtävyyksiäkin :D
Että mitäs nyt tämä sitten on?
Kommentit (160)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko sulla heittää hyviä haudutuspataohjeita?
Kyllä kuule löytyisi hyviä sellaisiakin mutta enpäs anna kun olette niin ilkeitä!
Ai jos on sitä mieltä että tuo mies tod.näk.kusettaa sua, niin sitten on ilkeä? Aika kapea ymmärrys nyt, ihan tässä yritetään auttaa sua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se lovebombaa sinua, saa sinut hullaantumaan itseensä jotta annat sille pil lua, muutaman kuukauden päästä se kyllästyy ja jättää ja sanoo että Mähän sanoin etten halua mitään vakavaa. Kokenut kehäkettu. Jos olet realisti niin onko (laadukkailla) miehillä yleensä ennenkään ollut taipumus ihastua sinuun syvästi ja haluamaan kanssasi pitkää parisuhdetta?
Kyllä se lähempääkin olisi vastaavan löytänyt ettei tarvitsisi näin kauaa ylläpitää yhteydenpitoa? Sanotaan esim että minä asun Kuopiossa ja hän Turussa tai vastaavaa. Ei sitä noin vaan kesken oman arjen lähdetä näin kauas vain naisiin.
Mistä päättelet, että löytäisi lähempää helpon panon tms? Ehkä hänellä paikkakunnallaan huono maine tai on oikeasti creepy tyyppi, kun joutuu h
Saahan sitä etsiä, muttei miehen ole aina helppoa löytää panoseuraa nykyaikana. Varsinkin jos on erikoisempi tyyppi, eikä se näy aina kuvista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. No, aika sitten näyttää että mihin kohtaan tämä juttu asettuu, tuleeko elinikäinen suhde vai pelkkä juttelukaveri, hyvä jos sulle aidosti kaikki käy :)
Saa nähdä tuleeko joskus jotain kerrottavaa. Ihan käy mikä vaan kun on ollut tosi mukavaa löytää joku samalla aaltopituudella.
Samalla aaltopituudella? Juurihan kerroit, että olette hyvin eritahtisia viestittelijöitä ettekä ole syvällisemmin mistään jutelleet.
Aiheet ovat samalla aaltopituudella, ei me nyt todellakaan pelkistä ruokaohjeista jutella mutta niistäkin :D :D En mä jaksa teille enää selitellä mitään kun koko ajan haluatte tarkoituksella ymmärtää väärin. Ihmetyttää kyllä miten kukaan tapaisi toista sukupuolta deittipalstalla jos oikeast
Ei, vaan sä et ymmärtänyt oikein kun se mies on kertonut, ettei etsi mitään vakavaa. Teet kaikkesi todistaaksesi toisin. Eikö tuo ole itsepetosta ja monimutkaista?
Sinä olet nyt se, joka haluaa tarkoituksella ymmärtää sen miehen väärin.
Mitenkähän pitkään menisi, että mies luovuttaa tämän rakkauden suhteen, jos ap olisi hetken vastailematta?
Veikkaan että kaksi viikkoa maksimissaan ja sillä olis uusi kohde (joita sillä todennäköisesti on muutenkin).
Rakastunut mies olis varmaan ihan itse poistanut sen deittisivuston ja keskittyisi yhteen. Onko se tehnyt sitä?
En usko että oon ainoa, joka on sitä mieltä että tuolla tyypillä on kaikki verkot vesillä kuitenkin ja sä nyt olet yksi niistä ketkä häntä viihdyttää.
Yksi sana: Limerenssi, ap on jo menossa naimisiin mielikuvissaan.
Oletteko soittaneet videopuheluita? Jos ette, niin miksi ei
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä haluaisit tältä mieheltä, miksi kirjoittelet? Jos asuu kaukana niin se pelkkä seksikin on vähän hankalaa? Toivotko kuitenkin avoimesti tai salaa, että teille tulisi oikea parisuhde?
En nyt ihan tajua et mitä sinä saat häneltä.
Mulla on ollut ennenkin miehiä kaverina, ihan siis sellaisia joiden kanssa ollaan nähty livenäkin, käyty harrastamassa jne. Eli ei tässä mitään ihmeellistä mies/nais-ihmettä ole vaan tuo juurikin tuo paljon kirjoittaminen antaa ymmärtää enemmän kuin "en halua mitään vakavaa" mutta silti jo suunnittelee ties mitä vaikka mulle tämä olisi voinut olla ihan hyvin vaikka ihan kaveruuskin.
Sillä on tylsää ja sä satut välillä olemaan siinä. Mistä kuvittelet että sä ainoa
No jos sillä on aikaa kirjoitella vielä muillekin yhtä intensiivisesti oman elämän, töiden ja harrastusten ja kavereiden ohella niin aika ihme on!
Ei niitä lohiakaan oikein pysty kahta kerralla narraamaan. Silti niitä narrataan, kaukana kotoa ja kalliilla rahalla. Kun se on kivaa. Kilohinta on köyhille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko sulla heittää hyviä haudutuspataohjeita?
Kyllä kuule löytyisi hyviä sellaisiakin mutta enpäs anna kun olette niin ilkeitä!
Mä en kutsu teitä mun synttäreille...
Kysy suoraan siltä mieheltä tuosta profiilista. Ei kaikilla ole edes ajantasaiset profiilit ja voihan se mieli muuttua siitä mitä haluaa.
Täällä on muuten sellaisia vastauksia, että huh huh. Onko teitä petetty noin pahasti että luulette kaikesta aina pahinta.
Voi sua ap! Olet joko hieman naiivi tai sitten trolli.
Joo... mielihalut voi muuttua. Onhan se mahdollista, että mies on ajatellut, ettei halua vakavaa (esim. eron takia tms.) mutta mieli on muuttunut, kiinnostunut susta tms. Mutta YLEENSÄ se pitää paikkansa, ei ihmisellä ole mitään syytä valehdella tuollaisesta. Yleensä tällaiset tyypit eivät yksinkertaisesti ole kykeneviä ja/tai halukkaita sitoutumaan. Se viestittely ja kaikenlainen tuollainen intensiivinen, fiiliksissä tapahtuva yhteydenpito voi tuoda jotain tyydytystä miehelle, ja varmasti on susta kiinnostunut ja innostunut, mutta se ei itsessään automaattisesti tarkoita, että haluaisi vakavaa. Kannattaa varmaan kysyä asiasta, eikä etsiä täältä vahvistusta sille että kyllä se mies on nyt aivan lääpällään suhun, voi kun sait vannoutuneen seikkailijan kesytettyä! Ei me voida tietää, ehkä olette muutaman vuoden päästä naimisissa ja eka lapsi tulossa, ehkä mies liihottaa seuraavaan kohteeseen... ehkä ehkä ehkä, ei voi tietää.
Mies on ilmoittanut profiilissaan, ettei etsi mitään vakavaa, eli sillä mennään toistaiseksi. Ainahan voi kuvitella kaikenlaista ja analysoida loputtomiin toisen viestejä, mutta en itse suhtautuisi kovin vakavasti. Pelkkä viestien vaihto, olkoonkin miten intensiivistä, ei kerro yhtään mitään toisen todellisesta kiinnostuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Laita miehelle jotenkin näin:
Sun profiilissa oli, että et etsi mitään vakavaa... Oletko yhä sitä mieltä, vai onko mahdollista, että jos meillä vaikka kolahtaisi, niin tästä voisi tulla jotain vakavampaa?
Voin vastata miehen puolesta. En etsi mitään vakavaa, mutta haluan sulkea muut kilpailijat pois pelistä uskottelemalla sitä mitä haluat uskoa. Eihän kukaan tervejärkinen mies halua, että toiset miehet käyttävät samaa mustaa aukkoa. Tämä sääntö ei päde itseeni vaan jatkan lukuisten naisten pyörittämistä sun selän takana. Naiivit naiset ovat parhaita. Eivät turhaan epäile mitään.
Mitä jos se vaan haluaa susta kaveria? Kun ei etsi mitään vakavaa.
Mä ainakin kirjoittelen myös saman sukupuolen kavereille samalla tavalla ja innostun samalla tavalla toisten puolesta asioista ja olen mukana toisen ilossa jos toinen on jostain innostunut. Se ei luonnollisestikaan tarkoita yhtään mitään sen enempää.
eihän se, että on innostunut suhteesta tarkoita, että olisi nimenomaan innostunut vakavasta suhteesta
Vierailija kirjoitti:
Kysy suoraan siltä mieheltä tuosta profiilista. Ei kaikilla ole edes ajantasaiset profiilit ja voihan se mieli muuttua siitä mitä haluaa.
Täällä on muuten sellaisia vastauksia, että huh huh. Onko teitä petetty noin pahasti että luulette kaikesta aina pahinta.
Voihan olla että onkin vanhat analyysit omista toiveista.
Minua ei ole petetty, mutta olen kuullut niin paljon pahaa Tinderistä ja turhista lupauksista, että väkisinkin tulee tarve varoitella toista. Mitä se haittaa jos pelkää pahinta? Voi silti katsoa, mihin tämäkin juttu johtaa, jospa vaikka oikeasti siihen "vakavaan", vastoin miehen sanoja.
Ap onko ahkera kirjoittelu sinusta vakavuuden merkki? Ehkä ennemmin keveyden ja kaveruuden?
Jotkut saavat kiksejä tiiviistä vuorovaikutuksesta, mutta eivät ajattele että se olisi vakavaa.
Ap, miten menee? Vieläkö näppis toisella sauhuaa?
Yllättävän moni mies on todella yksinäinen ja haluaa vaan kirjoitella. Helppoa kun toinen asuu kaukana eikä tarvi koskaan tavata. Se käyttää sua kun sillä on tylsää. Jos haluat itsekin vain kirjekamun niin tämä on ok.