Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos mies on laittanut profiiliinsa ettei halua mitään vakavaa mutta oli itse se joka kirjoitti mulle ensin

Vierailija
03.06.2024 |

ja ensin ajattelin että jaa mikähän hiippari tämäkin on, mutta että katson nyt kun se oli sentään lukenut mun profiilin ja viittasi siihen mutta tosin vähän ylimielisesti... No, siis ollaan vaihdeltu viestejä ja nyt se tuntuu oikein tosissaan tykästyneen/hullaantuneen kun kirjoittaa usein ja pitkästi ja innostuu kaikesta mistä minä sanon tykkääväni. Siis olin vaikka kehunut jotain ruokaa maistaneeni niin sekin sitten heti oli kokeillut jne. Niin tämäkö ei halua mitään vakavaa?

Sen verran välimatkaa että tapaaminen täytyisi sopia erikseen eikä ole nyt lähiaikoina tapahtumassa mutta on kyllä katsellut jo tämän mun kotipaikan nähtävyyksiäkin :D

Että mitäs nyt tämä sitten on?

Kommentit (160)

Vierailija
41/160 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä järkeä? Mä en juttele sellasen kanssa joka haluaa eri asioita.

Olen ihan avoimin mielin itse, siis ei mulla ole tässä mitään menetettävääkään (ja se lukee omassa profiilissanikin). Ja tosta että haluaa eri asioita, niin kyllähän hän kovasti vaikuttaa haluavan ihan tismalleen samoja asioita kuin minä, ruokaa myöten siis :D 

Entä parisuhde? Sitä mä meinasin.

Kuten sanoin, ihan kaikenlainen käy. Olen ollut pitkään sinkku ja kerroin tuolle miehellekin että tässä lasten muutettua kotoa on taas ihan uusi tulevaisuuskin johon mahtuisi vaikka mitä. Niin nyt se sitten ehdottelee sinnekin kaikenlaista...

Klassista rakkauspommitusta narsistiselta peluri

Ei täsmää, mun ex oli narsistinen ja sen kanssa olin kihloissa jo tässä vaiheessa suhdetta...

Vierailija
42/160 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän haluaa panon kaukaa, ettei kotona käry käy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/160 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se lovebombaa sinua, saa sinut hullaantumaan itseensä jotta annat sille pil lua, muutaman kuukauden päästä se kyllästyy ja jättää ja sanoo että Mähän sanoin etten halua mitään vakavaa. Kokenut kehäkettu. Jos olet realisti niin onko (laadukkailla) miehillä yleensä ennenkään ollut taipumus ihastua sinuun syvästi ja haluamaan kanssasi pitkää parisuhdetta? 

Kyllä se lähempääkin olisi vastaavan löytänyt ettei tarvitsisi näin kauaa ylläpitää yhteydenpitoa? Sanotaan esim että minä asun Kuopiossa ja hän Turussa tai vastaavaa. Ei sitä noin vaan kesken oman arjen lähdetä näin kauas vain naisiin.

No jos haluat uskoa että satut olemaan oikea kultakimpale johon pelimiehetkin rakastuu (nuori, kaunis ym) niin siitä vaan. 

Tietenkin se on erilaista kuin mitä olet kokenut koska normaali ihminen ei innostu jostain kirjoittelukaverista heti alussa. Eikö tuokaan ole innostunut oikeasti, se vain esittää koska havaitsi sinussa helpon uhrin. 

Vierailija
44/160 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on itsepetoksen alku. Hän ei halua mitään vakavaa, ja sinä yrität vääntää asian niin, että hän muka haluaisi.

Eikun mä just vastailen vähän sinne päin enkä tosiaan ota tätä ihmistä vakavasti mutta hän on selvästikin alkanut suhtautumaan niin itse...

Hän haluaa harrastaa kanssasi seksiä ja on siksi kiinnostunut. Tarpeeksi fiksu ymmärtämään, ettei seksiä kannata vongata muutaman viestin jälkeen, vaan tutustuu ensin ihmiseen. 

Vierailija
45/160 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis jos hän olisi kirjoittanut profiiliinsa haluavansa koko loppuelämän rakkaustarinan, niin sitten tämä suhde olisi aito? Ja voisin uskoa mieheen? Niinkö te tarkoitatte sanoa? Vai että minusta ei kerta kaikkiaan kukaan voi koskaan kiinnostua oikeasti, koska..?

Vierailija
46/160 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos viestittelet jossain Tinderissä, ei niillä viesteillä ole mitään merkitystä eikä niistä kannata olettaa mitään. Kannattaa tavata ihminen. Yleensä tämä on livenä jotain aivan muuta. 

Vierailija
47/160 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän se välimatka ole este kun tietää että et sitten jää nurkkiin roikkumaan. Been there

En kyllä ymmärrä miksi kukaan lähtisi tällaiseen vaivannäköön pelkän panon takia?

Miksei, jos ei irtoa pildeä lähempää? Tuskin on mikään laatumies kyseessä kun kanssasi kirjoittaa.

Ai että _mulle_ voi kirjoitella vain laaduttomat? No johan oli taas taattua palstalaatua...

No et sä nyt miltään kovin älykkäältä vaikuta 🙄

Vierailija
48/160 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos viestittelet jossain Tinderissä, ei niillä viesteillä ole mitään merkitystä eikä niistä kannata olettaa mitään. Kannattaa tavata ihminen. Yleensä tämä on livenä jotain aivan muuta. 

Joo mulle käy ihan vaikka kirjekaverikin, kuten sanoin jo että olen ihan avoin. Eikä meidän puheet ole vielä menneet mihinkään navanaluseenkaan lainkaan. Tosiaan minä tässä olen kylmempi kuin hän jopa mielestäni. Mutta ihan kuin hän ei vastaisi tuota profiilinsa kommenttia siis. Eikä livenä ole mahdollista tavata vielä aikoihin.

Vierailija
49/160 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi olla näin yksinkertainen. Huono provo.

Tyyppi luettelee KAIKKI tyypilliset kusettajan merkit ja manööverit ja sitten muka huuli pyöreänä ihmetellään onkohan huijari. 

Vierailija
50/160 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän se välimatka ole este kun tietää että et sitten jää nurkkiin roikkumaan. Been there

En kyllä ymmärrä miksi kukaan lähtisi tällaiseen vaivannäköön pelkän panon takia?

Miksei, jos ei irtoa pildeä lähempää? Tuskin on mikään laatumies kyseessä kun kanssasi kirjoittaa.

Ai että _mulle_ voi kirjoitella vain laaduttomat? No johan oli taas taattua palstalaatua...

No et sä nyt miltään kovin älykkäältä vaikuta 🙄

No kuule ihan samat sanat :D :D

Vierailija
51/160 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä uskon että kaikki on mahdollista jos palaset loksahtaa kohdilleen. Menin itsekin tinderiin pari vuotta sitten sillä ajatuksella että en tiedä mitä haluan tai haluanko yhtään mitään mutta niin vain kohtasin elämäni rakkauden. Ja itsekin ehdin kyllä ihastua jo sen parin viikon aikana mikä meillä meni ennen kuin ehdittiin tavata livenä. Onhan sellaisessa vaaransakin, jos ihastuukin johonkin mielikuvaan jota ei ole olemassakaan mutta se riski näihin deittisaitteihin aina liittyy. Pidä jalat maassa ja järki päässä mutta kukaan meistä ei voi tietää mikä tyyppi se on. Joskus rakkaus ja elämä yllättää. 

Vierailija
52/160 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on itsepetoksen alku. Hän ei halua mitään vakavaa, ja sinä yrität vääntää asian niin, että hän muka haluaisi.

Eikun mä just vastailen vähän sinne päin enkä tosiaan ota tätä ihmistä vakavasti mutta hän on selvästikin alkanut suhtautumaan niin itse...

Voi raukkeliini sua. Se vaan pelaa kylmää- kuumaa sun kanssa ja sä innostut, huoks.

Vierailija
53/160 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et voi olla näin yksinkertainen. Huono provo.

Tyyppi luettelee KAIKKI tyypilliset kusettajan merkit ja manööverit ja sitten muka huuli pyöreänä ihmetellään onkohan huijari. 

Kun juurikin se että mitä hän huijaa? Ei hän ole multa ollut vailla ei rahaa, ei pillua, pelkkää juttuseuraa ja näkökulmia niin onkohan huijari...?

Vierailija
54/160 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli siis jos hän olisi kirjoittanut profiiliinsa haluavansa koko loppuelämän rakkaustarinan, niin sitten tämä suhde olisi aito? Ja voisin uskoa mieheen? Niinkö te tarkoitatte sanoa? Vai että minusta ei kerta kaikkiaan kukaan voi koskaan kiinnostua oikeasti, koska..?

Mikä on ongelmasi, trolli? Tiedät itsekin että "mies" on pelkkä kusettaja jos olisi olemassa. 

Vierailija
55/160 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat helposti höynäytettävältä hölmöltä.

Vierailija
56/160 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kyllä uskon että kaikki on mahdollista jos palaset loksahtaa kohdilleen. Menin itsekin tinderiin pari vuotta sitten sillä ajatuksella että en tiedä mitä haluan tai haluanko yhtään mitään mutta niin vain kohtasin elämäni rakkauden. Ja itsekin ehdin kyllä ihastua jo sen parin viikon aikana mikä meillä meni ennen kuin ehdittiin tavata livenä. Onhan sellaisessa vaaransakin, jos ihastuukin johonkin mielikuvaan jota ei ole olemassakaan mutta se riski näihin deittisaitteihin aina liittyy. Pidä jalat maassa ja järki päässä mutta kukaan meistä ei voi tietää mikä tyyppi se on. Joskus rakkaus ja elämä yllättää. 

Juu yllätti tämä palsta kyllä taas kun heti teilataan kaikki jopa mua mitenkään tuntematta ettei mulle voi kirjoitella kukaan fiksukaan jne. Että joopa joo näitä vastauksia. Kiitos kun sinä kirjoitit asiallisesti! Eipä sitä tosiaan tässä vaiheessa vielä tiedä. Ehkä palaan kertomaan joskus.

Vierailija
57/160 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan että kun hån on sanonut, ettei etsi mitään vakavaa, niin usko se.

Vierailija
58/160 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi myös olla, että laittaa sinun kirjoittaman viestin eteenpäin toiselle naiselle, ja lähettää naisen vastauksen omanaan sinulle.

Ehdota puhelua, niin siinä kuulet totuuden edes tuosta asiasta, osaako jutella ja onko innostunut asioista, vai onko pelkkä copy-paste.

Vierailija
59/160 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin lukee, etten halua mitään vakavaa, koska en halua mitään paineita. Suhde etenee, jos etenee, jos kohtaan sopivan miehen.

Vierailija
60/160 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ei halua mitään vakavaa, vaan helppoa. Roikuin itse 2.5v tuollaisessa suhteessa, älä tee samaa virhettä

Helppoa? Milloin pitkien viestien, joihin käytetään aikaan ja ollaan oikeasti kiinnostuneita toisen ajatuksista on ollut helppouden merkki? On ihan eri asia "roikkua" vuosia suhteessa joka ei etene, kuin kirjoittaa viikkoja ja tutustua. Lähtökohtaisesti vastaajalla on jo tieto ettei mies etsi mitään vakavaa joten turha siitä on miestä syyllistää.