Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isä suuttui, kun en halua isäni naisystävää häihin

Vierailija
03.06.2024 |

Meillä on häät tänä kesänä ja kutsut on lähetetty aikapäiviä sitten. Isä lähestyi nyt tällaisella asialla, että ei ole tulossa ellei naisystävä saa tulla.

Ovat olleet yhdessä kaksi vuotta. Suhde lähti siitä, että pettivät yhdessä äitiäni. Naisystävä oli entuudestaan äitini ystävä. En halua olla tekemisissä naisen kanssa, mutta tätäkään ei ole isäni koskaan oikeastaan hyväksynyt.

Äitini miesystävä tulee häihin. He ovat tavanneet vuosi sitten ihan perinteisin menetelmin. Ei mitään draamaa heihin liittyen.

Pelkään, että naisystävä tulee hääpaikalle väkisin. Naisystävää on kielletty tulemasta sukujuhliin aiemminkin, mutta isä on aina tämän ottanut paikalle väkisin.

Mitä sille isälle kannattaisi nyt sitten sanoa? Olen aivan järkyttynyt siitä, että vetää tällaisen kortin hihasta vielä juuri ennen häitä.

Kommentit (269)

Vierailija
81/269 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on nyt epäsuosittu mielipide tässä ketjussa, mutta: aikuisten ihmisten ei pitäisi tuolla tavoin valita puolia vanhempiensa pettämiskeisseissä.

Ei ole ok pettää puolisoaan,mutta kun nyt AP: n isä on naisystävänsä valinnut,hänen toki kuuluu osoittaa, ettei salli läheisensä kohdella tätä huonosti.

Oma isä on ollut tuota sorttia ja iso askel omassa aikuistumisessani oli tajuta se,että isä pettämisellään toimi väärin äitiäni,eikä suinkaan mua kohtaan.

Niin teki minunkin isäni ja katsoin että koska isäni rikkoi perheemme ja jouduin muuttamaan lapsuudenkodistani pois niin kyllä hän minuakin petti samalla. On kyllä osoittanutkin että se nainen on minua tärkeämpi henkilö.

Vierailija
82/269 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun vanhemmillasi on oma elämä ja he ovat kenen kanssa haluavat. Odota, kun joko sinä tai puolisosi petätte toisianne niin alat ymmärtää, että elämässä kaikki ei ole aina niin simppeliä. Isäsi ei pettänyt sinua.

Ap saa valita vieraansa. Ei kukaan halua häihinsä tyyppiä, joka petti ja tuo vielä petoskumppaninsa mukanaan. Petoskumppani petti vielä ystävänsäkin. Ei mitään rajaa tai moraalia. 

Niinpä. Mutta sarjapettäjät sanovatkin täysin avoimesti vihaavansa sellaisia ihmisiä jotka tuomitsevat pettämisen.

Minkä pettämisen. Ihmisellä on oikeus eikä sun kaltainen mormooni voi sanella muiden elämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/269 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on nyt epäsuosittu mielipide tässä ketjussa, mutta: aikuisten ihmisten ei pitäisi tuolla tavoin valita puolia vanhempiensa pettämiskeisseissä.

Ei ole ok pettää puolisoaan,mutta kun nyt AP: n isä on naisystävänsä valinnut,hänen toki kuuluu osoittaa, ettei salli läheisensä kohdella tätä huonosti.

Oma isä on ollut tuota sorttia ja iso askel omassa aikuistumisessani oli tajuta se,että isä pettämisellään toimi väärin äitiäni,eikä suinkaan mua kohtaan.

Mitähän paskaa juuri luin. Jos siskosi tekee petoksen ja huijaa veljeltäsi 100 000 e, niin ei siskosi ole sinua kohtaan toiminut väärin, lapsellista valita puolensa?

Jos veljesi takoo siskoasi turpaan, niin ei hän ole sinua kohtaan tehnyt väärin, on lapsellista valita puolensa? Riitapukarit vaan samoihin perhejuhliin?

<

Somen töistään kenkää saanut sarjapettäjä on ilmaantunut ketjuun länkyttämään narsistista tarinointiaan.

Vierailija
84/269 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap haluaa siis valita puolen vanhempiensa välisessä riidassa joka ei edes hänelle kuulu. Vai oletko tuomari joka haluaa rangaista isäsi rakastettua koska isäsi nyt sattui rakastumaan.

Eiköhän ap:n selkein tavoite ole olla nöyryyttämättä kovia ja vääryyttä kokenutta äitiään enempää. Ja jos ap haluaisikin rangaista tuota naista, niin syy ei olisi se, että sattuu olemaan isänsä rakkauden kohde, vaan pettäminen ja vehtaaminen ystävänsä selän takana. En tiedä, onko tämä sinulle ihan mahdoton ajatus, mutta pettäminen ei ole ainoa tapa lähteä huonosta suhteesta. 

Vierailija
85/269 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun vanhemmillasi on oma elämä ja he ovat kenen kanssa haluavat. Odota, kun joko sinä tai puolisosi petätte toisianne niin alat ymmärtää, että elämässä kaikki ei ole aina niin simppeliä. Isäsi ei pettänyt sinua.

Ap saa valita vieraansa. Ei kukaan halua häihinsä tyyppiä, joka petti ja tuo vielä petoskumppaninsa mukanaan. Petoskumppani petti vielä ystävänsäkin. Ei mitään rajaa tai moraalia. 

Niinpä. Mutta sarjapettäjät sanovatkin täysin avoimesti vihaavansa sellaisia ihmisiä jotka tuomitsevat pettämisen.

Minkä pettämisen. Ihmisellä on oikeus eikä sun kaltainen mormooni voi sanella muiden elämää.

Eli tässä maassa valtaenemmistö on mormoneja? Valot päälle nyt vaikka varmaan tuntuukin totuus osuvan.

Vierailija
86/269 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jääköön äijä ja hutsunsa pois. Törkeä akka joka rikkonut liiton ja tunkee perhejuhliin. Mut niinhän se on, ennen maa repee kun h....a häpee. Älä välitä heistä vietä ihana hääjuhla rakkaittesi kanssa.

Törkeä akka rikkonut liiton?!? Eikö vaimoaan pettänyt mies ja tyttärensä isä ole millään tavalla vastuussa perheensä rikkoutumisesta? Ja miten voi viettää ihanan hääjuhlan kun morsiamen isä puuttuu?

Vierailija
87/269 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos naisystävää ei paikalle haluta, siinä ei häntä kiusata ellei hän ole päiväkoti-ikäinen. Aikuisen ihmisen pitää ymmärtää rajansa ja jos oma kehtaaminen on yhtä estotonta kuin kaverilta miehen vieminen, muiden pitää niitä rajoja voida laittaa. Häntä ei silloin kohdella huonosti vaan yritetään jättää ovi auki myöhemmän hyväksymisen mahdollisuudelle. Pakottamalla sitä ei koskaan tule tapahtumaan.

Vierailija
88/269 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisellä on oikeus pettää, joo, mutta silloin hän myös kantaa pettämisensä seuraukset.

Vierailija
89/269 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap haluaa siis valita puolen vanhempiensa välisessä riidassa joka ei edes hänelle kuulu. Vai oletko tuomari joka haluaa rangaista isäsi rakastettua koska isäsi nyt sattui rakastumaan.

Eiköhän ap:n selkein tavoite ole olla nöyryyttämättä kovia ja vääryyttä kokenutta äitiään enempää. Ja jos ap haluaisikin rangaista tuota naista, niin syy ei olisi se, että sattuu olemaan isänsä rakkauden kohde, vaan pettäminen ja vehtaaminen ystävänsä selän takana. En tiedä, onko tämä sinulle ihan mahdoton ajatus, mutta pettäminen ei ole ainoa tapa lähteä huonosta suhteesta. 

Eihän tuo luuseri varmaan muuta ole itse osannut lapsilleen näyttää kuin pettämistä.

Vierailija
90/269 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäsi on yhtälailla syyllinen ja sano, mutta sano, että et jaksa nyt mitään draamaa ja sinä hänen tyttärenään toivoisit, että hän isänäsi tulee.

Jos ei tule, asialle ei voi mitään.

Minkälainen hänen naisystävä on muutoin sinua kohtaan? Tai oletko vain välttänyt häntä?

Vierailija
91/269 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sanoisin sille naiselle suoraan että en halua olla tekemisissä kanssasi ja et ole tervetullut nykyiseen etkä tuleviin juhliin. Isälle sanot että tee valintasi.

Vierailija
92/269 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo äitikään ole eroaan pitkään jäänyt suremaan, liiton parasta ennen päiväys mennyt ajat sitten mutta isä oli se joka halusi muutosta ja ihanaa naisen rakkautta.

Nielet kiukkusi ja käyttäydyt asiallisesti. Jos olisitte muslimeita isäsi kaikki neljä vaimoa voisivat olla paikalla ilman että sinun mielipiteitäsi kysellään.

Vierailija
93/269 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin teki minunkin isäni ja katsoin että koska isäni rikkoi perheemme ja jouduin muuttamaan lapsuudenkodistani pois niin kyllä hän minuakin petti samalla. On kyllä osoittanutkin että se nainen on minua tärkeämpi henkilö.

Samoin oma isäni. Kun hänen silloisella naisystävällään oli koiria ja minä en allergisena voinut vierailla lapsineni, minä teeskentelen. Liuta toinen toistaan tärkeämpiä rakkauksia, ja minä olin jotenkin aina noidanroolissa, vaikka aina vähän eri syystä. Ja raivokas loukkaantuminen joka kerta, vuosiksi. 

Vierailija
94/269 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tuo äitikään ole eroaan pitkään jäänyt suremaan, liiton parasta ennen päiväys mennyt ajat sitten mutta isä oli se joka halusi muutosta ja ihanaa naisen rakkautta.

Nielet kiukkusi ja käyttäydyt asiallisesti. Jos olisitte muslimeita isäsi kaikki neljä vaimoa voisivat olla paikalla ilman että sinun mielipiteitäsi kysellään.

Alter egosta löytyy näköjään m uh a metteja halveksiva puoli myös. 🤣🤣🤣

Vierailija
95/269 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Jos olisimme muslimeita, naisen oikeudet kilisisivät hänen ranteessaan, mutta nilkassa kilisisivät kahleet. Emmepä onneksi ole. Harmittaako kovinkin? 

Vierailija
96/269 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen osin samaa mieltä. Tosin minusta teko joko tuomitaan tai sitten ei. Joko isä on puolisoineen tervetullut häihin, tai sitten hän ei ole tervetullut häihin. Joko hän teki anteeksiantamattomasti pettäessään, tai sitten ei tehnyt. Mutta ei hän tokikaan voi uudessa liitossaan hyväksyä sitä, että hänen puolisoaan syrjitään (saati uhkaillaan, kuten tässä ketjussa on ehdotettu). 

Vierailija
97/269 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos naisystävää ei paikalle haluta, siinä ei häntä kiusata ellei hän ole päiväkoti-ikäinen. Aikuisen ihmisen pitää ymmärtää rajansa ja jos oma kehtaaminen on yhtä estotonta kuin kaverilta miehen vieminen, muiden pitää niitä rajoja voida laittaa. Häntä ei silloin kohdella huonosti vaan yritetään jättää ovi auki myöhemm

Mä en usko, että miehiä keneltäkään.Oma isäni ainakin ihan itse lähti, ei aikuista ihmistä viedä.En ymmärrä,miksi vihaisina hänen uutta suhdettaan, kun en kerran isäänikään vihaa.Mun mielestäni ihminen,joka kohdistaa vihansa tässä kuviossa siihen toiseen naiseen voimakkaimmin kuin pettäjään,on heikko ihminen,joka ei kestä todellisuutta.

Vierailija
98/269 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos naisystävää ei paikalle haluta, siinä ei häntä kiusata ellei hän ole päiväkoti-ikäinen. Aikuisen ihmisen pitää ymmärtää rajansa ja jos oma kehtaaminen on yhtä estotonta kuin kaverilta miehen vieminen, muiden pitää niitä rajoja voida laittaa. Häntä ei silloin kohdella huonosti vaan yritetään jättää ovi auki myöhemm

Miksi isä halutaan paikalle?

Vierailija
99/269 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos naisystävää ei paikalle haluta, siinä ei häntä kiusata ellei hän ole päiväkoti-ikäinen. Aikuisen ihmisen pitää ymmärtää rajansa ja jos oma kehtaaminen on yhtä estotonta kuin kaverilta miehen vieminen, muiden pitää niitä rajoja voida laittaa. Häntä ei silloin kohdella h

Ap tarjosi mahdollisuutta. Hänen ehdoillaan. Se ei pettävällä, epäluotettavalle, epärehelliselle ja valheelliselle isälle näytä kelpaavan. Narsisti ei kestä nöyrtymistä ihmisten edessä. Psyyke menisi palasiksi.

Vierailija
100/269 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ap:n selkein tavoite ole olla nöyryyttämättä kovia ja vääryyttä kokenutta äitiään enempää = tosiasiassa mies vapautunut vuosikymmenien nalkutuksesta, nuorena tuli valittua väärin kun ei ollut naisista kovin suurta ymmärrystä. Mutta nyt elämä hymyilee jälleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi