Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Väkivaltainen suhde, en pääse eroamaan

Vierailija
03.06.2024 |

Liki kymmenen vuotta yhdessä. Mies vuosi vuodelta väkivaltaisempi ja pelkään häntä, en vaan jostain syystä kykene eroamaan. Mulla ei ole muuta perhettä ja työtkin loppui, olen ns miehen armoilla. 

Kun mies juo niin muuttuu entistä aggressiivisemmaksi. Eilen näin hänen ostavan olutlaatikon ja aloin pelkäämään ja menin ajoissa nukkumaan.

Noin 2 aikaan yöllä herään siihen kun mies huutaa sylki roiskuen että missä sormukseni on. Olin ottanut sen pari päivää sitten pois kun iho oli hautonut sen alla ja rikki, tästä kerroin miehelle.

Hän alkoi aivan silmittömästi haukkumaan minua mm huoraksi, rumksi lihavaksi läskiksi, syöksyi aggressiivisesti minua päin ja huusi sylki roiskuen.

Olin aivan paniikissa ja shokissa. Pyysin miestä lähtemään veljelleen yöksi. Tästä sekosi vielä pahemmin ja soitti poliisit?? Koska hän ei kotoaan lähde. Meni ulos soitti myös veljelleen ja istui veljen kanssa autossa odottamassa.

Poliisit tuli ja kuulin ikkunasta kun mies puhui täysin asiallisesti poliiseille että minä olen sekopåä, uhkaan että mies ei saa olla kotona, kaikkea ihan sairasta!

No sieltä tuli kaksi isoa miespoliisia josta vanhempi alkoi vihaisena huutamaan mulle että miten häiriköin täällä miestä, koitin selittää miten asia meni ja ei uskonut minua tippaakaan. Samaan aikaan mies toiselle poliisille nauraa pilkkaavana ja pyörittelee silmiään.

Mä itken ja soperran että pelkään miestä ja siksi pyysin lähtemään. Poliisi vaan huutaa mulle että miksi sitten mies joutui soittamaan minulle poliisit ,miksen itse soittanut. Enhän mä olisi uskaltanut koitin sanoa. Poliisi vain huusi ivallisesti että sitten lähden putkaan jos niin miestä pelkäät. Haukkui vielä typeräksi kun tämän takia heitä vaivataan. En mä edes mitään tehnyt tai soittanut. Olin ihan järkyttynyt ja kysyin poliisin nimeä. Kirjoitin sen ylös.

Paniikissa sitten rukoilin että saan jäädä kotiini, he lähtivät ja mies välittömästi otti puhelimeni ja löi sen paskaksi.

Tää teksti on varmaan täynnä kirjoitusvirheitä. Tärisen niin että sormet ei toimi. Pelkään ihan hirveästi, mies lähti aikaisin aamulla. En voi käsittää poliisin käytöstä ja vaikka tiedän että valittaminen on turhaa niin olisin halunnut edes saada tämän tietoon , poliisin nimi katosi kun mies rikkoi puhelimen.

Mitä mä teen :( Kuulostaa varmasti aivan sairaalta, mutta mulla ei ole ketään kelle puhua. Tuntuu etten mä voi mitään tehdä, poliisikaan ei usko

Kommentit (293)

Vierailija
61/293 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina pääsee lähtemään väkivaltaisesta suhteesta. On turvakodit sitä varten, jossa varmasti auttavat, saat tarvittavan tuen ja avun järjestämään elämäsi kuntoon. Mies kun on poissa niin tarvittavat vaatteet ja paperit mukaan. Tärkeintä nyt että olet turvassa ja hengissä.

Vierailija
62/293 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde välittömästi turvataloon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/293 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli tämä on provo, niin erittäin huono sellainen. Suomessa turhan moni nainen kokee lähisuhdeväkivaltaa päivittäin, liian monelta henki lähtenyt. 

Vierailija
64/293 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kuka sen jännämiehen sinulle valitsi?

Tapa jo itsesi

Vierailija
65/293 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyä paskaa koko aloitus.

Poliisit eivät usko humalaisen miehen selostuksia. Never.

Joten mitään poliiseja teillä ei edes käynyt.

Olet ap taas täysin sekaisin.  Mitä olet vetänyt naamaasi?

Tälläsen tarinan murjasit tällä kertaa palstalle, olet se tunnettu Tarina- täti, joka tehtailee sontaa palstalle.  Toistuvasti.

Ujutat tarinaasi jonkin murusen sellasta, että tyhmimmät lukijat menee retkuun ja uskovat sinua.

Olet maanisessa tilassa, tarvitset hoitoa.

Fuck you. Poliisi uskoo useinkin miestä eikä naista ja sinunkin vastauksistasi näkee miksi monet väkivallan uhrit eivät kerro kenellekään kokemastaan.

Mitä saat siitä, että pilkkaat täällä väkivaltaa kokevaa ihmistä? Olisitko sitten tyytyväinen jos

Sillä mitään miestä ole. Koko juttu suoraan Porvoosta.

Vierailija
66/293 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en välitä spekuloida onko tämä provo vai ei, jos on pienikin mahdollisuus että tämä on totta ja ap on hädässä haluan auttaa enkä solvata tai pilkata.

Vaikkei edes olisi totta ketjua voi lukea joku joka on oikeasti pulassa ja vastaukset voivat sysiä häntä kahteen suuntaan: joko uskomaan että avun hakijaa odottavat syytökset, solvaukset, pilkka ja epäusko, tai että avun hakija voi ihan oikeasti saada apua kun vain uskaltaa sitä pyytää oikealta taholta.

Vierailija
67/293 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla lemmikkinä pari karhua ja kameli. Tiedän tapauksen. Varmasti totta.

Vierailija
68/293 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo oli huono signaali ettet halunnut lähteä pois, kun et kyennyt vaatimaan että mies viedään. Poliisitkin turhautuu että mitä he voi tehdä, paitsi sitten hakea ruumis. Heidän pitää toimia pykälien mukaan, ei mitä he oikeasti tunnistavat tilanteesta. 

Vierailija
69/293 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en välitä spekuloida onko tämä provo vai ei, jos on pienikin mahdollisuus että tämä on totta ja ap on hädässä haluan auttaa enkä solvata tai pilkata.

Vaikkei edes olisi totta ketjua voi lukea joku joka on oikeasti pulassa ja vastaukset voivat sysiä häntä kahteen suuntaan: joko uskomaan että avun hakijaa odottavat syytökset, solvaukset, pilkka ja epäusko, tai että avun hakija voi ihan oikeasti saada apua kun vain uskaltaa sitä pyytää oikealta taholta.

Sulla on sitten aikamoinen homma edessäsi kun yrität miellyttää netin jokaista miljoonaa trollia :D

Vierailija
70/293 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ei kelpaa kiltti ja kunnon mies niin nainen sitten joutuu hengenvaaraan tuollaisten miesten kanssa.

Että kovin kiltti ole sinäkään kun tulet vaan veetuilemaan.

Vierailija
71/293 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Miettikää vähän mitä voitte tuolla pilkkakirjoittelulla aiheuttaa. Jos olet sitä mieltä, että kyseessä on provo, niin onko siihen silti pakko mennä ölisemään? Tosiasiassa kukaan ei voi sitä anonyymikirjoittajasta varmasti sanoa. 

Mitä te pilkkaajat ajattelisitte jos vaikka uutisista saisitte lukea, että joku palstalta apua kysynyt tapettiin kun tämä lannistui pilkkaviesteistä niin ettei hakenut apua? Vai oletteko niin paatuneita ja mieli mustaa myrkkyä täynnä ettei sekään hetkauttaisi yhtään? Jos olette, niin se ei kyllä ole mitään mistä kannattaa olla tyytyväinen tai ylpeä.

Ja perheväkivalta on niin yleinen ilmiö, iso osa naisista on sitä kokenut ja meillä joka vuosi kuolee naisia puolison tappamana, että on todella kummallista, että juuri siitä kertovia epäillään aina provoiksi.

Vierailija
72/293 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies joutui soittamaan poliisit sinun vuoksesi. mahtoikohan sinulta aloituksessa unohtua kertoa oma osuutesi tapahtumiin?

Tämä tarina on ihan totta. Aivan sairasta. Metin tätä asiaa koko ajan ja ahdista, tekisi mieli tappaa itseni mutta en tiedä miten. Mä en ole minkään arvoinen, poliisikin on sitä mieltä ja uskoo miestä. En ole ikinä ollut niin nöyryytetty kun tuossa tilanteessa. Olin ollut rauhassa nukkumassa, yhtäkkiä mua uhataan putkella.

Ei kannata huomioida tuota paskiaista jolle vastaat. Se kirjoittaa tuota samaa aina, se on joltain ylilaudalta pesiytynyt tänne. Tämä on siitä ikävä palsta nykyään, että tämän ovat vallanneet naisia vihaavat miehet, jotka haluavat meille kaikkea pahaa. Ei kannata edes lukea noita, jo tuosta kyvyttömyydestä käyttää isoja kirjaimia tuonkin tunnista

Kiitos <3 Mulla ei ole kavereita, vain sisko joka ei ole erityisen läheinen. En keksi mihin saan nuo kanat laitettua :( Ja ne on mulle vielä niin tärkeitä. 

Vierailija
73/293 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pääset eroamaan kun nyt vaan lähdet sinne turvakotiin. Älä katsele enää päivääkään tollasta menoa. 

Vierailija
74/293 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi ei tee mitään pahaa, mutta teistä naisista se on väkivaltaa, että mies pitää huo ran kurissa.

Miksi hu ora pitää pitää kurissa?  Miehen pitää pitää itsensä kurissa. 

Vierailija
75/293 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies joutui soittamaan poliisit sinun vuoksesi. mahtoikohan sinulta aloituksessa unohtua kertoa oma osuutesi tapahtumiin?

Tämä tarina on ihan totta. Aivan sairasta. Metin tätä asiaa koko ajan ja ahdista, tekisi mieli tappaa itseni mutta en tiedä miten. Mä en ole minkään arvoinen, poliisikin on sitä mieltä ja uskoo miestä. En ole ikinä ollut niin nöyryytetty kun tuossa tilanteessa. Olin ollut rauhassa nukkumassa, yhtäkkiä mua uhataan putkella.

Ei kannata huomioida tuota paskiaista jolle vastaat. Se kirjoittaa tuota samaa aina, se on joltain ylilaudalta pesiytynyt tänne. Tämä on siitä ikävä palsta nykyään, että tämän ovat vallanneet naisia vihaavat miehet, jotka haluavat meille kaikkea pahaa. Ei kannata edes lukea noita, jo tuosta kyvyttöm

Soita johonkin poliisin neuvovaan puhelimeen tms. Lähestymiskielto pitäisi saada koko äijälle ja se pitäisi saada häädettyä sieltä tiluksilta. Tai onko sinulla jotain naapuria jolla on maatila ja voisi ottaa kanat, niin sinä voit lähteä turvakotiin?

Vierailija
76/293 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Miettikää vähän mitä voitte tuolla pilkkakirjoittelulla aiheuttaa. Jos olet sitä mieltä, että kyseessä on provo, niin onko siihen silti pakko mennä ölisemään? Tosiasiassa kukaan ei voi sitä anonyymikirjoittajasta varmasti sanoa. 

Mitä te pilkkaajat ajattelisitte jos vaikka uutisista saisitte lukea, että joku palstalta apua kysynyt tapettiin kun tämä lannistui pilkkaviesteistä niin ette

Ilmiselvä provo on ilmiselvä provo. Juurikin mainitsemallasi aiheella pelleily, kuten ap tässä tekee, on erityisen ala-arvoista.

Tyyppillehän ei av:n viestien takia käy yhtään mitään. Hän kertoi itse, ettei mikään ehdotettu keino ole mahdollinen, vaan nimenomaan aikoo psysytellä kotosalla miehensä ja nauravien poliisien  kanssa.

Tämän saman kaavan mukaan tänne on tehtailtu tätä bjaskaa iät ja ajat.

Oletko ap vai ekaa kertaan palstalla?

Vierailija
77/293 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ne sun ulkolemmikit on kanoja tilanne on hurjan paljon parempi kuin se että olisi vaikka hevosia. Olen ihan varma että kanoille voi järjestää tilapäiskodin tai vaikka kokonaan uuden kodin jos joudut muuttamaan kerrostaloon. Nyt on vielä kesä niin kanoille on helpompi saada ottaja.

Uskon että olet hämmentynyt, peloissasi, nöyryytetty, mutta koita päästä yli siitä ilkeästä poliisista. Hän ei ihan oikeasti tiennyt eikä ymmärtänyt tilannettasi. Jos olisi tiennyt hän olisi kohdellut sua eri tavalla.

Koita ajatella vaikka niin että tuo oli todiste miten vaarallinen miehesi on kun sai selitettyä poliisinkin puolelleen, ja niin taitava manipuloimaan että myös poliisi meni halpaan samoin kun sinäkin olet mennyt. Et siis ole tyhmä tai heikko vaikka sitä täälläkin sulle hoetaan. Moni muukin olisi kauhuissaan ja toivoton tuossa tilanteessa. 

Ajattele tuota tapahtumaa viimeisenä niittinä ja nöyryytyksenä joka sai sun silm

Kiitos. En ymmärrä miten olen näin heikko. Olen ollut läheisessä puistossa itkemässä ja nyt kun tulin kotiin niin täällä odotti suklaata ja kukkia, mies pyyteli anteeksi. En pystynyt edes vastaamaan. Mies jäi selittämmään ettei ole minulle edes soittanut vaan tilannetta rauhoittamaan? Lähdin nyt koiran kanssa lenkille. Olette ihania kun tsempaatte, kunpa mulla olisi joku myös oikeassa elämässä tsempaamassa :(

Mua oksettaa kun mietin että mies haukkui mut mitä ilkeämmin, ja sitten kuitenkin hetkessä on ihan asiallinen ja kauhistelee minua poliiseille kun olen niin hullu. 

Vierailija
78/293 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi ei tee mitään pahaa, mutta teistä naisista se on väkivaltaa, että mies pitää huo ran kurissa.

Sinut ja kaltaisesi miehet pitäisi lukita pieneen häkkiin ja heittää avain roskiin.

Vierailija
79/293 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä te pilkkaajat ajattelisitte jos vaikka uutisista saisitte lukea, että joku palstalta apua kysynyt tapett

Voi olla tai voi olla olematta. Ei kannata silti kettuilla. Älä vastaa koko ketjuun jos ei kiinnosta muuta tehdä kuin aukoa päätä.

Vierailija
80/293 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ne sun ulkolemmikit on kanoja tilanne on hurjan paljon parempi kuin se että olisi vaikka hevosia. Olen ihan varma että kanoille voi järjestää tilapäiskodin tai vaikka kokonaan uuden kodin jos joudut muuttamaan kerrostaloon. Nyt on vielä kesä niin kanoille on helpompi saada ottaja.

Uskon että olet hämmentynyt, peloissasi, nöyryytetty, mutta koita päästä yli siitä ilkeästä poliisista. Hän ei ihan oikeasti tiennyt eikä ymmärtänyt tilannettasi. Jos olisi tiennyt hän olisi kohdellut sua eri tavalla.

Koita ajatella vaikka niin että tuo oli todiste miten vaarallinen miehesi on kun sai selitettyä poliisinkin puolelleen, ja niin taitava manipuloimaan että myös poliisi meni halpaan samoin kun sinäkin olet mennyt. Et siis ole tyhmä tai heikko vaikka sitä täälläkin sulle hoetaan. Moni muukin olisi kauhuissaan ja toivoton tuossa tilanteessa. 

Ajattele tuota tapahtumaa viimei

Älä hyväksy sitä anteeksipyyntöä. Mies ei muutu tuosta mihinkään. Nyt jätät kanat vaikka naapurin hoiviin ja lähdet turvakotiin.