Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, minkä ominaisuutesi kehuminen tekee sinuun myönteisimmän vaikutuksen?

Vierailija
03.06.2024 |

Haluaisin oppia antamaan kivaa palautetta, mutta nykyisin ei oikein tiedä, mitä saa kehua ja mitä ei. M26

Kommentit (249)

Vierailija
1/249 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki sellaiset kehut jotka eivät liity ulkonäköön. Oma mieheni sanoo aina rakastavansa huumorintajuani ja sitä, että en anna ikinä periksi vaikka olisi kuinka vaikeaa. Se on minulle tärkeää. 

Vierailija
2/249 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva olet, hyvä meininki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/249 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, missä tilanteessa ulkonäköä siis saa kehua?

Vierailija
4/249 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään vain jos oma mies kehuu. Jos random mies sanoo kauniiksi niin en pidä siitä. Vaikka moni sanoo että pitäisi ottaa kehuna. Yhdistän vain tuollaisen parisuhteeseen. En muutenkaan tarvitse ventovieraan arviota ulkonäöstäni. 

Vierailija
5/249 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, missä tilanteessa ulkonäköä siis saa kehua?

Kyllä ulkonäköä saa kehua. Älä vain odota, että naisen pitäisi kiitoksena antaa sinulle huomiota vain siksi koska kehuit häntä. 

Vierailija
6/249 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään kiitos ja kehu, jonka on tarkoitus tehdä minuun vaikutus ei toimi. Inhoan manipuloitavana olemista, Nousee niskavillat pystyyn.

Vierailija
7/249 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kehu valheellisin perustein. Ja yhdyn tuohon yhteen kommenttiin, että kehuminen kuuluu vain parisuhteeseen tai muihin läheisiin suhteisiin. 

Vierailija
8/249 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoriin kauniisiin naisiin tekee vaikutuksen kun kehuu persoonaa ja älyä.

Kypsemmät naiset tykkää kun kehuu ulkonäköä.

Vierailija
9/249 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ventovierailta en kaipaa minkäänlaista kommenttia ulkonäöstä tai muista ominaisuuksistani, lähdetään siitä. 

Vierailija
10/249 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aito kehu luonteesta. Joku on joskus sanonut että olen hyvä/ihana ihminen ja tuon parempaa ei voi varmaan kuulla.

Vierailija
11/249 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään kiitos ja kehu, jonka on tarkoitus tehdä minuun vaikutus ei toimi. Inhoan manipuloitavana olemista, Nousee niskavillat pystyyn.

Kaikella mitä puhumme yritetään vaikuttaa. Eikä silti ole kyse manipuloimisesta. Sinun asenteellasi voi olla vaikea uskoa kenestäkään mitään hyvää.

Vierailija
12/249 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan menee niin että esim. huomiota herättävän kaunis ei halua kuulla kauneudestaan, koska on todennäköisesti saanut niitä paljon ja saa harvemmin kehuja muusta.

Vastaavasti vaatimattomamman näköinen arvostaa, jos kehuu jotain ulkoista piirrettä vilpittömästi.

Yleensä ottaen veikkaan että naiset pitävät uskottavampana kehuja, jotka koskevat luonteenpiirteitä. Antaa myös miehestä analyyttisemman kuvan jos osaa kehua muutakin kuin sitä minkä kaikki näkee päälle päin.

Vierailija
13/249 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minussa on parasta minä kokonaisuutena, minussa on huonointa minä kokonaisuutena. Tunnen itseni vikoinen ja puutteineni päivineen, eikä minuun tehdä vaikusta sanoilla tai kehuilla. Ne on ne arjen pienet teot, jotka merkitsee. Ihmisen tulisi tehdä itseleleen ja toiselle hyvää joka päivä koska tämä on hyvä tyyppi.

- Vaimo since -94.

Vierailija
14/249 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään jos kehutaan että olen hyvä "miesten töissä". Ulkonäkokehuista en piittaa.

Vierailija
15/249 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erästä sarjamurhaajaa haastateltiin ja kysyttiin miten hän sai kaikki ne naiset tulemaan asuntoonsa. Hän vastasin että jokainen nainen uskoo, kun tälle sanoo että hän on erilainen kuin "kaikki muut naiset".

Vierailija
16/249 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et selvästi tiedä miten kohdata nainen normaalin ihmisen tavoin. Harjoittele sitä ennemmin ja jätä ne kehumiset pois. 

Vierailija
17/249 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on luonteen kehuminen, sillä ulkonäöstä ja älystä olen kuullut tarpeeksi. Nykyään minulla on miesystävä, joka osaa asian.

Vierailija
18/249 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, et ole äitini, etkä opettajani. Kehut, jne tulevat luonnostaan, ei niitä voi etukäteen opetella. 

Vierailija
19/249 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on saanut sinut luulemaan, että naiset haluavat saada kivaa palautetta?

Vierailija
20/249 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhut heille koulu- ja työpaikkakiusaamista, #metoota ja sitä toksista jotain muotisanaa, jota en jaksa nyt googlata. Naiset tykkää uhripuheesta.