Nainen, minkä ominaisuutesi kehuminen tekee sinuun myönteisimmän vaikutuksen?
Haluaisin oppia antamaan kivaa palautetta, mutta nykyisin ei oikein tiedä, mitä saa kehua ja mitä ei. M26
Kommentit (249)
Niin, missä tilanteessa ulkonäköä siis saa kehua?
Tykkään vain jos oma mies kehuu. Jos random mies sanoo kauniiksi niin en pidä siitä. Vaikka moni sanoo että pitäisi ottaa kehuna. Yhdistän vain tuollaisen parisuhteeseen. En muutenkaan tarvitse ventovieraan arviota ulkonäöstäni.
Vierailija kirjoitti:
Niin, missä tilanteessa ulkonäköä siis saa kehua?
Kyllä ulkonäköä saa kehua. Älä vain odota, että naisen pitäisi kiitoksena antaa sinulle huomiota vain siksi koska kehuit häntä.
Mikään kiitos ja kehu, jonka on tarkoitus tehdä minuun vaikutus ei toimi. Inhoan manipuloitavana olemista, Nousee niskavillat pystyyn.
Älä kehu valheellisin perustein. Ja yhdyn tuohon yhteen kommenttiin, että kehuminen kuuluu vain parisuhteeseen tai muihin läheisiin suhteisiin.
Nuoriin kauniisiin naisiin tekee vaikutuksen kun kehuu persoonaa ja älyä.
Kypsemmät naiset tykkää kun kehuu ulkonäköä.
Ventovierailta en kaipaa minkäänlaista kommenttia ulkonäöstä tai muista ominaisuuksistani, lähdetään siitä.
Aito kehu luonteesta. Joku on joskus sanonut että olen hyvä/ihana ihminen ja tuon parempaa ei voi varmaan kuulla.
Vierailija kirjoitti:
Mikään kiitos ja kehu, jonka on tarkoitus tehdä minuun vaikutus ei toimi. Inhoan manipuloitavana olemista, Nousee niskavillat pystyyn.
Kaikella mitä puhumme yritetään vaikuttaa. Eikä silti ole kyse manipuloimisesta. Sinun asenteellasi voi olla vaikea uskoa kenestäkään mitään hyvää.
Varmaan menee niin että esim. huomiota herättävän kaunis ei halua kuulla kauneudestaan, koska on todennäköisesti saanut niitä paljon ja saa harvemmin kehuja muusta.
Vastaavasti vaatimattomamman näköinen arvostaa, jos kehuu jotain ulkoista piirrettä vilpittömästi.
Yleensä ottaen veikkaan että naiset pitävät uskottavampana kehuja, jotka koskevat luonteenpiirteitä. Antaa myös miehestä analyyttisemman kuvan jos osaa kehua muutakin kuin sitä minkä kaikki näkee päälle päin.
Minussa on parasta minä kokonaisuutena, minussa on huonointa minä kokonaisuutena. Tunnen itseni vikoinen ja puutteineni päivineen, eikä minuun tehdä vaikusta sanoilla tai kehuilla. Ne on ne arjen pienet teot, jotka merkitsee. Ihmisen tulisi tehdä itseleleen ja toiselle hyvää joka päivä koska tämä on hyvä tyyppi.
- Vaimo since -94.
Tykkään jos kehutaan että olen hyvä "miesten töissä". Ulkonäkokehuista en piittaa.
Erästä sarjamurhaajaa haastateltiin ja kysyttiin miten hän sai kaikki ne naiset tulemaan asuntoonsa. Hän vastasin että jokainen nainen uskoo, kun tälle sanoo että hän on erilainen kuin "kaikki muut naiset".
Et selvästi tiedä miten kohdata nainen normaalin ihmisen tavoin. Harjoittele sitä ennemmin ja jätä ne kehumiset pois.
Kyllä se on luonteen kehuminen, sillä ulkonäöstä ja älystä olen kuullut tarpeeksi. Nykyään minulla on miesystävä, joka osaa asian.
No, et ole äitini, etkä opettajani. Kehut, jne tulevat luonnostaan, ei niitä voi etukäteen opetella.
Mikä on saanut sinut luulemaan, että naiset haluavat saada kivaa palautetta?
Puhut heille koulu- ja työpaikkakiusaamista, #metoota ja sitä toksista jotain muotisanaa, jota en jaksa nyt googlata. Naiset tykkää uhripuheesta.
Kaikki sellaiset kehut jotka eivät liity ulkonäköön. Oma mieheni sanoo aina rakastavansa huumorintajuani ja sitä, että en anna ikinä periksi vaikka olisi kuinka vaikeaa. Se on minulle tärkeää.