Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, minkä ominaisuutesi kehuminen tekee sinuun myönteisimmän vaikutuksen?

Vierailija
03.06.2024 |

Haluaisin oppia antamaan kivaa palautetta, mutta nykyisin ei oikein tiedä, mitä saa kehua ja mitä ei. M26

Kommentit (249)

Vierailija
21/249 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on saanut sinut luulemaan, että naiset haluavat saada kivaa palautetta?

Kaikkihan sitä tykkäävät saada. Joka muuta väittää, valehtelee.

Vierailija
22/249 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kun olin parisuhteessa, olin todella kyllästynyt siihen ulkonäköni hehkuttamiseen. Kyllä minä itse tiedän miltä näytän kun katson peiliin. En ikinä kuullut mitään hyvää sanaa luonteestani. Ymmärrän että miehet ovat visuaalisia, mutta naiset arvostavat sitä jos edes joskus sanotaan jotain kivaa myös henkisistä ominaisuuksista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/249 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikään kiitos ja kehu, jonka on tarkoitus tehdä minuun vaikutus ei toimi. Inhoan manipuloitavana olemista, Nousee niskavillat pystyyn.

Kaikella mitä puhumme yritetään vaikuttaa. Eikä silti ole kyse manipuloimisesta. Sinun asenteellasi voi olla vaikea uskoa kenestäkään mitään hyvää.

Älä viitsi sekoittaa asioita. On ihan eri asia, jos menet kysymään tuntemattomalta, pääseekö bussilla 123 keskustaan tai jos menet hänelle sanomaan pysäkillä, että onpas sinulla kauniit hiukset.  

Minun mielestä kannattaa kehua (ihan mistä tahansa asiasta) sitten vasta kun tuntee ihmisen. 

Vierailija
24/249 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään kehu tee myönteistä vaikutusta. Päinvastoin.

Vierailija
25/249 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhut heille koulu- ja työpaikkakiusaamista, #metoota ja sitä toksista jotain muotisanaa, jota en jaksa nyt googlata. Naiset tykkää uhripuheesta. 

Juuri näin. Osoita naisille ettet ole uhka. Eikä pidä myöskään väärinsukupuolittaa. Se, jonka nimi on Jannica, voi olla väärinsukupuolitettu.

Vierailija
26/249 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikään kiitos ja kehu, jonka on tarkoitus tehdä minuun vaikutus ei toimi. Inhoan manipuloitavana olemista, Nousee niskavillat pystyyn.

Kaikella mitä puhumme yritetään vaikuttaa. Eikä silti ole kyse manipuloimisesta. Sinun asenteellasi voi olla vaikea uskoa kenestäkään mitään hyvää.

Älä viitsi sekoittaa asioita. On ihan eri asia, jos menet kysymään tuntemattomalta, pääseekö bussilla 123 keskustaan tai jos menet hänelle sanomaan pysäkillä, että onpas sinulla kauniit hiukset.  

Minun mielestä kannattaa kehua (ihan mistä tahansa asiasta) sitten vasta kun tuntee ihmisen. 

Tietäisitpä kuinka monelta seksikkäältä naiselta olen kysynyt, että pääseekö bussilla 123 keskustaan...

Vierailija
27/249 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on saanut sinut luulemaan, että naiset haluavat saada kivaa palautetta? Eli et vastannut esitettyyn kysymykseen. 

Vierailija
28/249 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä ole paljon parempi, kuin kukaan muu tapaamani nainen. Siitähän ihminen onnelliseksi tulee. Vertailusta muihin.

Vierailija
29/249 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki sellaiset kehut jotka eivät liity ulkonäköön. Oma mieheni sanoo aina rakastavansa huumorintajuani ja sitä, että en anna ikinä periksi vaikka olisi kuinka vaikeaa. Se on minulle tärkeää. 

Miten susiruma mahdatkaan olla 😆🤣

Vierailija
30/249 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään, jos kehutaan luonnetta, huumorintajua tai älykkyyttä. Tällaiset "olet niin kaunis", "sulla on hyvä perse" kuuluu enemmän vasta vakiintuneempaan suhteeseen, tulee todella juntti vaikutelma jos joku sellaisilla yrittää lähestymistä.

Vierailija
31/249 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhut heille koulu- ja työpaikkakiusaamista, #metoota ja sitä toksista jotain muotisanaa, jota en jaksa nyt googlata. Naiset tykkää uhripuheesta. 

Tämä. Ehdottomasti uupumisesta ja miten kauheaa töissä on ja traumoista ja terapiassa käymisestä. Varsinkin viimeisen ansiosta naiset rakastuu sinuun. 

Vierailija
32/249 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on saanut sinut luulemaan, että naiset haluavat saada kivaa palautetta? Eli et vastannut esitettyyn kysymykseen. 

Lukemattomat tyytyväisyyttä säteilevät naiset, joille olen antanut kivaa palautetta. En ole ap.

Oletko nyt tyytyväinen, kun vastasin esittämääsi kysymykseen?

Vierailija
33/249 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jotain posotiivistahan se on niin tutustumisen kuin liitonkin aikana toiselle osapuolelle.

On henkisesti sairasta, jopa vainoharhaista, jos kaikki kohteliaisuudet ja positiiviset jutut katsotaan ja luullaan manipuloinniksi.

Ja ne on kokonaan erikseen ne iskurepliikit, jännämiehet sun muut, kuin miehet jotka ovat todella fiksuja.

Myös fiksut sanovat lausuvat kohteliaisuuksia, ja herrasmiehet aina.  Ja tietty imartelu kuuluu flittailuun, ei tietään älläömakea.

Kommrntoijan mukaan kaikki, koko elämä on pelkkää manipulointia.  Kun sitä manipuolointia ei edes ehdi saada alulle nopeasti. Se on aina pitemmän ajan juttu.

Vierailija
34/249 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä ole paljon parempi, kuin kukaan muu tapaamani nainen. Siitähän ihminen onnelliseksi tulee. Vertailusta muihin.

Mulla ei ainakaan ole harhaista itsekuvaa. :D Jokainen aikuinen ihminen ymmärtää, että tuolla on kauniimpi, älykkäämpi, fiksumpi, rikkaampi, jne ihminen, kuin mitä itse on. 

Vierailija
35/249 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuulemma nalkuta.

Vierailija
36/249 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro olevasi erikoistunut lääkäri, ison arkkitehtitoimistoon omistaja tms ja näe miten nainen sulaa edessäsi. 

Vierailija
37/249 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jotain posotiivistahan se on niin tutustumisen kuin liitonkin aikana toiselle osapuolelle.

On henkisesti sairasta, jopa vainoharhaista, jos kaikki kohteliaisuudet ja positiiviset jutut katsotaan ja luullaan manipuloinniksi.

Ja ne on kokonaan erikseen ne iskurepliikit, jännämiehet sun muut, kuin miehet jotka ovat todella fiksuja.

Myös fiksut sanovat lausuvat kohteliaisuuksia, ja herrasmiehet aina.  Ja tietty imartelu kuuluu flittailuun, ei tietään älläömakea.

Kommrntoijan mukaan kaikki, koko elämä on pelkkää manipulointia.  Kun sitä manipuolointia ei edes ehdi saada alulle nopeasti. Se on aina pitemmän ajan juttu.

Koko elämä on pelkkää manipulointia. Ystävyyssuhteet, parisuhteet, jne perustuu ihmisen narsistisiin tarpeisiin. Jo päiväkodissa se kaverisuhde perustuu elämänvaiheeseen ja tarpeeseen.

Vierailija
38/249 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro olevasi erikoistunut lääkäri, ison arkkitehtitoimistoon omistaja tms ja näe miten nainen sulaa edessäsi. 

Olit sitten mikä tahansa, niin ainakaan et ymmärtänyt aloituksen kysymystä.

Vierailija
39/249 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin tyypillinen palstaketju. Naisilta kysytään, mistä he pitävät, ja joka välissä on mies selittämässä, että olemme väärässä ja oikeasti tykkäämme siitä, mistä sanomme ettemme tykkää. 

Vierailija
40/249 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lukemattomat tyytyväisyyttä säteilevät naiset, joille olen antanut kivaa palautetta. En ole ap.

Oletko nyt tyytyväinen, kun vastasin esittämääsi kysymykseen?

Lukemattomat naiset . . . = kaikki naiset?