Nainen, minkä ominaisuutesi kehuminen tekee sinuun myönteisimmän vaikutuksen?
Haluaisin oppia antamaan kivaa palautetta, mutta nykyisin ei oikein tiedä, mitä saa kehua ja mitä ei. M26
Kommentit (249)
Sulla on hyvä itsetunto ja jalat maassa.
Täällä ilmoittautuu yksi nainen, jolle kelpaisi kehu kuin kehu. Oma mies ei ole vuosikymmeneen sanonut mitään kaunista minusta. Tässä vaiheessa ilahtuisin vaikka joku random ohikulkija kehuisi persettäni, ihan mikä vaan kehu kelpaisi. Tiedän kyllä, että valtaosa naisista ei ole näin epätoivoisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on saanut sinut luulemaan, että naiset haluavat saada kivaa palautetta?
Kaikkihan sitä tykkäävät saada. Joka muuta väittää, valehtelee.
Mikä on saanut sinut luulemaan, että naiset haluavat saada kivaa palautetta? Eli et vastannut esitettyyn kysymykseen.
Lukemattomat tyytyväisyyttä säteilevät naiset, joille olen antanut kivaa palautetta. En ole ap.
Oletko nyt tyytyväinen, kun vastasin esittämääsi kysymykseen?
Tuo kerrtoo vain sen, että sinä ajattelet naisista streotyyppisesti. Tietynlaiset ihmiset vetää puoleensa tietynlaisia ihmsiä.
Kehu ainoastaan tosi asioista. Älä valehtele, nainen tietää kyllä itse puutteensa ja jos niistä alkaat kehumaan, tietää, että toinen ei ole tosissaan ja valehtelee suurin moka!
Eniten on lämmittänyt työkaverimiehen kehu, että olen aito ja mukava ihminen. Yleensä saan kuulla kehuja vain netistä naamasta ja isoista tisseistä. Myös laulutaidon kehuminen lämmittää.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään vain jos oma mies kehuu. Jos random mies sanoo kauniiksi niin en pidä siitä. Vaikka moni sanoo että pitäisi ottaa kehuna. Yhdistän vain tuollaisen parisuhteeseen. En muutenkaan tarvitse ventovieraan arviota ulkonäöstäni.
Entä jos kehuu vaikka hiuksia. Ei siis mitään yleistä olet kaunis tms. vaan yksittäistä asiaa, joka on oikeasti kehujansa mielestä niin kaunis, että haluaa mainita sen? Onko eroa sillä jos kehun sanova mies on 80+ vanhus vai 30+ mies?
Vierailija kirjoitti:
Täällä ilmoittautuu yksi nainen, jolle kelpaisi kehu kuin kehu. Oma mies ei ole vuosikymmeneen sanonut mitään kaunista minusta. Tässä vaiheessa ilahtuisin vaikka joku random ohikulkija kehuisi persettäni, ihan mikä vaan kehu kelpaisi. Tiedän kyllä, että valtaosa naisista ei ole näin epätoivoisia.
Läheisriippa on koukussa paskaan kohteluun.
tykkään, jos mies kehuu maksa- ja kolesteroliarvojani
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ventovierailta en kaipaa minkäänlaista kommenttia ulkonäöstä tai muista ominaisuuksistani, lähdetään siitä.
Olet totisesti umpi ääliö.On muutakin kehumista, kuin pelkkä ulkonäkö. Esimerkiksi tuttu mies voi sanoa jonkun yleisen juoksutapahtuman jälkeen naiselle:
Että juoksit hyvän ajan. Paremman kuin minä. Oler hyvässä kunnossa.
Onko tämäkin ulkonäön kehumista tai manipulointia ? Kun maalissa miestä odottaa vaimo ja lapset.
Voi mies sanoa myös töissä naisille, hoiditte helvetin hyvin tämän keissin! Kiitos.
Tämä ja paljon muuta on niitä pieniä positiivisia kehuja, jotka tuovat hyvän mielen.
Ulkonäköä hyvin harva töppö kommentoi suoraan yhdellekään naiselle heti alussa. Vaikka ois millanen missi vastapäätä.
No eihän tuo nimenomaan ole kehu ulkonäöstä, jos kehuu suorituksesta. Sinähän se tässä umpiääliö olet, jos et ymmärrä ulkonäön kehumisen ja juoksusuorituksen eroa.
Eri
No mikä siinä naisessa näyttää kivalta ilman että menee seksuaaliseksi vieraan ihmisen toimesta. Esim. kylläpä sulla on hiukset kivasti tänään tai kylläpä tuo on kiva asu joka sulla on tänään päällä, tuo väri sopii sulle. Eli samoja asioita, joita naiset sanoo toisilleen (heterot).
Toki voit kehua ketä tahansa ihmistä myös hänen tekemästään hyvästä työstä jos hän tekee työtään hyvin, tai vaikka jostain luonteenpiirteestä, vaikka että kylläpä on kiva kun olet niin nauravainen, se saa muutkin hyvälle tuulelle.
Sitten parisuhteessa on paljon erilaisia juttuja joita voi kehua kun tuntee toisen niin perusteellisesti, ja tietää mitä toinen arvostaa.
Vierailija kirjoitti:
Erittäin tyypillinen palstaketju. Naisilta kysytään, mistä he pitävät, ja joka välissä on mies selittämässä, että olemme väärässä ja oikeasti tykkäämme siitä, mistä sanomme ettemme tykkää.
Noita tolloja on näköjään ihan turha yrittää auttaa. Täältä saisi ihan rehellistä oppimateriaalia naisten kanssa sosialisoimiseen, mutta kun ei kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Lukemattomat naiset . . . = kaikki naiset?
No, jos ehdoton enemmistö omassa kokemuspiirissäni on pitänyt kehumisesta, niin todellakin teen päätelmän että se pätee naisiin yleensäkin. Totta kai on poikkeuksia, kuten ilmeisesti sinä olet, mutta älä sinäkään erehdy luulemaan kaikkia itsesi kaltaisiksi.
Riippuu omasta viehättävyydestäsi. Jos olet ruma, älä kehu ainakaan muiden ulkonäköä - vaikutat limaiselta. Jos olet komea, ja nainen hymyilee valmiiksi, voit suoraan kehua uhkeita muotoja. Silti aloittaisin esim. oletpa kiva... ja sitten perään ja todella kurvikas.
Kyllä ulkonäköäkin saa kehua. Ainakin jos se on jotain muuta kuin "hyvä perse" tai "kivat tissit". Mieluiten joku harkitun oloinen kehu, kuten kauniit silmät, hiukset tai vaikka vaatteet, tulee olo että ihminen on kiinnittänyt huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään vain jos oma mies kehuu. Jos random mies sanoo kauniiksi niin en pidä siitä. Vaikka moni sanoo että pitäisi ottaa kehuna. Yhdistän vain tuollaisen parisuhteeseen. En muutenkaan tarvitse ventovieraan arviota ulkonäöstäni.
Entä jos kehuu vaikka hiuksia. Ei siis mitään yleistä olet kaunis tms. vaan yksittäistä asiaa, joka on oikeasti kehujansa mielestä niin kaunis, että haluaa mainita sen? Onko eroa sillä jos kehun sanova mies on 80+ vanhus vai 30+ mies?
Muistan, kun olin parikymppinen yksi mies kehui kuinka hiukseni tuoksui hyvälle. Olin pessyt hiukset kaverilla ja rupesin ostamaan sitä shampoota. Oli se nolo hetki, kun mies kertoi totuuden, että ne oli vain sanoja. En ole sen jälkeen enää oikein luottanut kehuihin. Sanat on vain sanoja, teot ratkaisee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on saanut sinut luulemaan, että naiset haluavat saada kivaa palautetta?
Kaikkihan sitä tykkäävät saada. Joka muuta väittää, valehtelee.
Mikä on saanut sinut luulemaan, että naiset haluavat saada kivaa palautetta? Eli et vastannut esitettyyn kysymykseen.
Lukemattomat tyytyväisyyttä säteilevät naiset, joille olen antanut kivaa palautetta. En ole ap.
Oletko nyt tyytyväinen, kun vastasin esittämääsi kysymykseen?
Olen itsekin kehunut jonkun tyyliä, silmälaseja, hiuksia jne. ilman iskuyritystä ja useimmiten näkee että toinen on ilahtunut. On joskus joku vain sanonut neutraalisti kiitos mutta en usko että hänkään on saanut siitä traumoja. Loppujen lopuksi suurin osa pitää kehuista.
Miten sä ap tykkäät, että sua kehuu joku ihminen, mies tai nainen?
Myös naiset ovat ihmisiä, jokainen oma persoonansa, ja heitä voi kehua eri tavoin. Mutta jos ei olla seksuaalisessa kanssakäymisessä, jätä erogeenisest alueet pois kehuista, et varmaan itsekään tykkää että toinen mies vaikka kehuisi sinun penistäsi.
Minua on kehuttu vain kerran enkä yhtään tiedä mistä asioista minua voisi kehua. Ehkä olen täysi roska tai sitten olisi paljonkin kehuttavaa...
Mies sanonut että olen NIIN KIRKAS... varmaan tarkoittanut aivotoimintaani.
Eräs toinen sanonut että tanssini näyttää kivalta.
Kaksi miestä sanonut että olen paras nainen mitä he ovat ikinä tavanneet.
Yksi mies sanonut että kaikki sinussa on niin hienoa.
Hammaslääkäri sanonut että sulla kivat hampaat.
Kätilöt sanoneet että sun on helppo synnyttää. Gyne sanonut, että...
Kuoronjohtaja yms sanoneet että sulla erinomainen lauluääni.
Siinä taitaa olla kaikki eli ei mitään erityistä ominaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan, kun olin parikymppinen yksi mies kehui kuinka hiukseni tuoksui hyvälle. Olin pessyt hiukset kaverilla ja rupesin ostamaan sitä shampoota. Oli se nolo hetki, kun mies kertoi totuuden, että ne oli vain sanoja. En ole sen jälkeen enää oikein luottanut kehuihin. Sanat on vain sanoja, teot ratkaisee.
Eli mustasukkainen miehesi sanoi ettei kannata kuunnella kehuja koska ne ovat vain sanoja? Jos joku kehuu sinua kysymättä mielipidettä, niin hän myös 99.9% tarkoittaa sitä.
Olet totisesti umpi ääliö.
On muutakin kehumista, kuin pelkkä ulkonäkö. Esimerkiksi tuttu mies voi sanoa jonkun yleisen juoksutapahtuman jälkeen naiselle:
Että juoksit hyvän ajan. Paremman kuin minä. Oler hyvässä kunnossa.
Onko tämäkin ulkonäön kehumista tai manipulointia ? Kun maalissa miestä odottaa vaimo ja lapset.
Voi mies sanoa myös töissä naisille, hoiditte helvetin hyvin tämän keissin! Kiitos.
Tämä ja paljon muuta on niitä pieniä positiivisia kehuja, jotka tuovat hyvän mielen.
Ulkonäköä hyvin harva töppö kommentoi suoraan yhdellekään naiselle heti alussa. Vaikka ois millanen missi vastapäätä.