Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En voi sietää ihmisiä, joille raha tulee ensimmäisenä

Vierailija
02.06.2024 |

Olen törmännyt näihin rahan rakastajin aivan tarpeeksi elämässäni. Luulin työkaveriani erilaiseksi ja tekevän työtä jopa kutsumuksesta. Käsitykseni muuttui hänesrä täysin, kun hän kertoi menevänsä ihan eri alalle töihin kun saa sieltä parempaa palkkaa. Ei olla kumpikaan mitään elämä edessä ja rahaa tarvitaan. Itse en kykene tuollaiseen ajatteluun ja minua jopa loukkasi, että olenko ollut huono työkaveri kun tuosta vaan lähtee muualle. Menettekö te muut raha edellä?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen kaikessa raha edellä.

Vierailija
2/15 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jokaisen ajateltava omaa tulevaisuuttaan. Jos persujen suunnitelmat menevät läpi ja irtisanomista helpotetaan, niin kuka tahansa voi saada milloin tahansa potkut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo menen raha edellä. Oon kokenut todellista köyhyyttä vuosien ajan ja mulla on  kuusinumeroinen summa maksettavia konkurssivelkoja. Eihän sitä rahaa voi olla ajattelematta. 

Vierailija
4/15 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen takia en voi sietää vasemmistolaisia. mankuu vaan lisää rahaa.

Vierailija
5/15 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä raha on tärkeää, ennen kaikkea turvallisuuden tunnetta se antaa.

Vierailija
6/15 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä valinnut opiskelupaikkaani tai työpaikkaani rahan takia, mutta silti se on ainoa syy käydä töissä. Se ei kuitenkaan tarkoita, että raha olisi tärkein asia elämässäni. Terveys, vaimo, ystävät ja harrastukset ovat paljon tärkeämpiä.

Vierailija
7/15 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

rahaa tarvitaan aina... myy pesistöö niin pääset rahan makuun ;) U virasto vie muuten Zinut hautuumaalle

Vierailija
8/15 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ensimmäisenä tule, mutta kyllä sillä on aika helvetin iso merkitys siinä millaista elämä on.

Vierailija
9/15 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä löytyy etenkin narsistien joukossa. Hirveä hinku saada rahaa keinolla millä hyvänsä ja kuvittelevat että rahan määrää tiliotteella arvottaa sen kuka on hyvä ihminen.

Vierailija
10/15 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on yksi murhe vähemmän, jos ei tarvitse rahasta murehtia. Elämässä voi sattua kaikenlaista ja silloin on hyvä, jos niiden muiden vaikeuksien keskellä ei tarvitse vielä rahastakin murehtia. Eikä tarvitse miettiä, saako tarvittaessa hoitoa, kun on itselläkin varaa sitä ostaa.

Vierailija
11/15 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitään tommosista piireistä. Ehkä he ovat nykyajan niitä pärjääjiä joilla on myös kunnianhimoa. Olen kasvanut piireissä joissa ei ole minkäänlaista nousukassysteemiä ja rahasta ei myöskään juuri koskaan puhuttu vaikka äitini kyllä sanoi, että raha rauhoittaa mikä on ihan totta silloin kun se on todella tiukassa.

Vierailija
12/15 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä raha on tärkeää, ennen kaikkea turvallisuuden tunnetta se antaa.

Nimenomaan sitä. Elämä pelottaa. Kuolinvuoteella vaan saattaa harmittaa että mitä niin pelkäsin.

Vierailija
13/15 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan rahan merkitys häviäisi jos sattuisi aivan kaiken menettämään, eikä annettaisi enää mahdollisuutta nousta siitä pisteestä. Onhan näitä luostareihin suurten menetysten vuoksi muuttamaan päätyneitä ollut maailman sivu. Siellä ei raha merkitse paljoakaan. 

Vierailija
14/15 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on jokaisen ajateltava omaa tulevaisuuttaan. Jos persujen suunnitelmat menevät läpi ja irtisanomista helpotetaan, niin kuka tahansa voi saada milloin tahansa potkut. 

Heh, hyvän työntekijän ei tarvitse olla huolissaan.

Ammattimaisen saikuttajan kyllä... ja se on hyvä.

Vierailija
15/15 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, hyvän työntekijän ei tarvitse olla huolissaan.

Ammattimaisen saikuttajan kyllä... ja se on hyvä.

Bangladeshista saadaan parempia työntekijöitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi