Olen 38v ikisinkku mies, ja haluaisin löytää kumppanin, mutta mulla ei ole rahaa. Naisille se tuntuu olevan ongelma...Mitä teen?
Kaikki naiset ovat jättäneet minut siksi koska mulla ei ole ollut tarpeeksi rahaa, ei omaa autoa ja asun vuokralla
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sulla on kolme vaihtoehtoa
A) Hanki rahaa. (Ehkä oma elämänlaatu voisi muutenkin parantua tämän ansiosta?)
B) Hanki nainen, joka ei välitä rahasta
C) Opettele olemaan tyytyväinen yksin
B ja C ei ole mahdollista viestin perusteella.
B on mahdollinen, mutta siihem pitää olla oikeanlainen ihminen. Eikä ap välttämättä sellaista edes huoli. C on ap:sta kiinni itsestään.
Jos olet komea ja urheilullinen sekä äärimmäisen mukava ihmisenä, niin ei haittaa.
Mulla on tulot hieman yli suomalaisten keskitulon. Ajan litrasen moottorin omaavalla autolla, koska ympäristö.
Asun myös vuokralla toistaiseksi.
Suomessa pitäisi tuntea joku potentiaalinen sinkkunainen etukäteen. Minä en tunne ketään. Suomessa ei muutenkaan ole tavallista, että lähestytään tuntematonta.
Mennään sitten näin hautaan asti. Ei ole asiaan auttanut kouluttautuminen eikä liikunan harrastaminen 5-15 tuntia viikossa.
M38
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tulot hieman yli suomalaisten keskitulon. Ajan litrasen moottorin omaavalla autolla, koska ympäristö.
Asun myös vuokralla toistaiseksi.
Suomessa pitäisi tuntea joku potentiaalinen sinkkunainen etukäteen. Minä en tunne ketään. Suomessa ei muutenkaan ole tavallista, että lähestytään tuntematonta.
Mennään sitten näin hautaan asti. Ei ole asiaan auttanut kouluttautuminen eikä liikunan harrastaminen 5-15 tuntia viikossa.
M38
Asia selvä.
Oot häiriintynyt