Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 38v ikisinkku mies, ja haluaisin löytää kumppanin, mutta mulla ei ole rahaa. Naisille se tuntuu olevan ongelma...Mitä teen?

Vierailija
02.06.2024 |

Kaikki naiset ovat jättäneet minut siksi koska mulla ei ole ollut tarpeeksi rahaa, ei omaa autoa ja asun vuokralla

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta ainakin tämä jankuttaminen.

En jankkaa mitään

Ap

Vierailija
22/46 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on rahaa mutta en kelpaa naisille. Olen liian lyhyt ja liian kiltti.

T: kiltti mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa "ei tarpeeksi rahaa"? 

Autottomuus ja vuokralla asuminen tuntuu olevan jo melko normi nykypäivänä🤨

Ei rahaa kyyditä taksilla naisia ravintoloissa, ei rahaa käydä naisen kanssa ulkomailla, ei rahaa ostaa vaatteita, ei rahaa ostaa mitään muuta kuin ruokaa kaupasta.

Ap

Oletko itse tyytyväinen siihen, että sinulla ei ole rahaa mihinkään muuhun kuin ruokaan ja mitä konkreettista olet tehnyt, että tilanteesi tulisi muuttumaan? Itse olen hieman samassa tilanteessa tällä hetkellä kroonisen sairauden takia, mutta koitan kuitenkin voimieni mukaan opiskella itsenäisesti ja etsin keinoja miten voisin tehdä töitä osa-aikaisesti. 

Vierailija
24/46 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy vaikka järvellä uimassa. Aloita uusi harrastus. Opiskele eksoottinen kieli. Rupea vapaaehtoistyöhön. Retkeile. Lue hyviä kirjoja, liity vaikka lukupiiriin. Käy elokuvissa. Lähde viikonlopuksi vieraaseen kaupunkiin tutustumaan. Auta naapureita. Ota lemmikkieläin.

Kyllä tekemistä löytyy.

Muut hyviä ideoita, mutta rahattoman ei missään nimessä tule ottaa lemmikkieläintä. Eläinlääkärilaskut voivat olla pahimmassa tapauksessa useita tuhansia.

Vierailija
25/46 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paljon köyhiä naisia kuten minä, jotka ei kans käy rafloissa eikä ulkomailla.

Mulla ainakin on syvä henkinen elämä, luen paljon kirjoja, käyn lukupiireissä ja kavereiden kanssa kävelyllä luonnossa. Harrastan netin kautta. 

Kaipaan ihmissuhteelta henkistä ja fyysistä yhteyttä. Että toinen on sinut kroppansa ja seksuaalisuutensa kanssa ja ottaa mut huomioon niin henkisesti ja fyysisesti. 

Että on kiva olla toisen seurassa. 

Meitäkin on, minä ja mun kaverit ainakin. Mutta me kaivataan sitten ehkä eri juttuja sillä henkisellä tasolla. 

Vierailija
26/46 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käy vaikka järvellä uimassa. Aloita uusi harrastus. Opiskele eksoottinen kieli. Rupea vapaaehtoistyöhön. Retkeile. Lue hyviä kirjoja, liity vaikka lukupiiriin. Käy elokuvissa. Lähde viikonlopuksi vieraaseen kaupunkiin tutustumaan. Auta naapureita. Ota lemmikkieläin.

Kyllä tekemistä löytyy.

Jos ap sanoi ettei rahaa juuri muuhun kuin ruokaan niin miten elokuvissa käyminen, matkailu tai vielä lemmikki päälle edes onnistuu???

Leffoja voi lainata kirjastosta tai kattoo areenasta. Retkelle pääsee lähiluontoon. Kirjastot ja lukupiirit on myös hyviä köyhien harrastuksia. 

Vapaaehtoistyö varauksella.

Lemmikkiä en suosittele ellei sellaiseen ole erityistä halua, koska vie rahaa, sitoo ja sulkee ulos osan ehkä muuten yhteensopivista ihmisistä parisuhdekumppaneina. 

Vierailija
27/46 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuvassa The Big Short pankkiiri Lewis Ranieri sanoi, "Gentlemen, let's make some money in here, what do you say?".

Vierailija
28/46 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta ainakin tämä jankuttaminen.

En jankkaa mitään

Ap

Kuinka mones aloitus aiheesta viikon sisällä?

Vierailija
29/46 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tekemistä löytyy.

Jos ap sanoi ettei rahaa juuri muuhun kuin ruokaan niin miten elokuvissa käyminen, matkailu tai vielä lemmikki päälle edes onnistuu???

Polkupyörällâ pääsee naapurikaupunkeihin. Kirjastokortti on ilmainen. Pk-seudulla ilmaisia konsertteja ja elokuvanäyröksiä varsinkin kesällä. Uimaan pääsee ilmaiseksi luonnonvesiin. Ulkoilureitit maksuttomia. Kieliä voi opetella verkossa. Vapaaehtoistyö on ilmaista. Lukupiirit on ilmaisia. Kynä ja paperi käteen ja novelli työn alle, tai vaikka runokokoelma. Kohta metsät täynnä marjoja ja sieniä. Ja minutkin voi löytää mättäältä 🙂. Juttelen mielelläni. Kutsun kahville jos kolahtaa.

Vierailija
30/46 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MENET TÖIHIN 

Vierailija
31/46 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutteletko sinäkin ' enkelien' kanssa? Lopeta heti

Vierailija
32/46 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on rahaa mutta en kelpaa naisille. Olen liian lyhyt ja liian kiltti.

T: kiltti mies

Tämmöinen ruikuttaminen nyt ei ainakaan sytytä yhtään ketään. Hanki edes jonkinlainen itsetunto.

Vierailija
33/46 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ei ole rahaa, niin silloin kannattaa ainakin keskittyä vain oman kaupungin/kunnan alueen naisiin. Se rajaa tarjontaa jo melkoisesti.

Vierailija
34/46 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet varma että ongelma on raha, eikä joku muu juttu, niin kokeile näitä;

1. Yritä saada taloutesi tasapainoon. Olisi hyvä jos säästöön saisi vähän, mutta pääasia että tulot kattaa menot. Tämä laajentaa mahdollisuuksiasi jo paljon, kun kaikki naisetkaan ei tienaa niin paljon, että voisivat elättää toista.

2. Jos haaveenasi on löytää elättäjä, niin valitettavasti siihen soveltuvia naisia on aika harvassa. Harkitse voisitko tyytyä osa-aikaelätiksi tekemällä lyhennettyä työviikkoa.

3. Treffaille alle kaksikymppisiä. Niille parin tonnin palkka on iso.

4. Ota pää pois perseestä ja unohda hetkeksi niin naiset kuin rahakin. Todennäköisesti karkotat kaikki kiinnostuneet jauhamalla rahasta. Vietä kesä ajattelematta naisia seksi tai seurustelumielessä. Juttele niille kuin kaverille, älä yritä tehdä vaikutusta, mutta ole normaalin ystävällinen. Katso syksyllä mitä jäi käteen ja valitse rikkain.

Vierailija
35/46 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita onanointi.

Vierailija
36/46 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla naisilla on joku humanistisen tiedekunnan stipendi. Ei ole kokemusta kärsimyksestä ja oikeasta ruohonjuuritason elämästä. Ei tuollainen ihminen kasva tasapainoiseksi. Suoraan koulunpenkiltä yliopistoon vailla todellista elämänkokemusta.

Jaa. Minä tein raskasta työtä vuosia ennen menoani humanistiseen tiedekuntaan. Kärsimyksestä ja ruohonjuuritason elämästä oli kokemusta ennen opintoja, niiden aikana ja jälkeen. Stipendeistä ei tietoa. Ja joo, kyllähän humanistin palkatkin jo tekee musta kermapepun...tai sitten ei.

Vierailija
37/46 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tekemistä löytyy.

Muut hyviä ideoita, mutta rahattoman ei missään nimessä tule ottaa lemmikkieläintä. Eläinlääkärilaskut voivat olla pahimmassa tapauksessa useita tuhansia.

Me aiotaan ottaa. Ollaan kyllästytty kituuttamaan.

Vierailija
38/46 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin SAATANAN LOINEN

Vierailija
39/46 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista

Vierailija
40/46 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tekemistä löytyy.

Leffoja voi lainata kirjastosta tai kattoo areenasta. Retkelle pääsee lähiluontoon. Kirjastot ja lukupiirit on myös hyviä köyhien harrastuksia. 

Vapaaehtoistyö varauksella.

Lemmikkiä en suosittele ellei sellaiseen ole erityistä halua, koska vie rahaa, sitoo ja sulkee ulos osan ehkä muuten yhteensopivista ihmisistä parisuhdekumppaneina.&

Sulkee just oikeet tyypit ulos. Ei sillä että enää itsekään ottaisin lemmikkiä. Hyypiöt juoksee karkuun, jos sanot pitäväsi suurta koiraa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän