Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä ja millä tavalla aloitte harmaantua?

Vierailija
02.06.2024 |

Minulla vasta noin 2 harmaata hiusta, joten on jännittävää seurata, miten harmaantuminen lähtee käyntiin.

Letizialla oli jännä harmaa suortuva tummissa hiuksissa näköjään, onkohan luonnollinen?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

34v muutama harmaa hius löytyy.

Vierailija
2/15 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

34v muutama harmaa hius löytyy.

Niin, no ovatko ympäri päätä vai yhdessä kohdassa vai miten? Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama harmaa kulmakarva löytyy. Jostain syystä harmaat kulmakarvat kasvavat myös pidemmiksi. Osaako joku selittää miksi?

N42

Vierailija
4/15 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutama harmaa kulmakarva löytyy. Jostain syystä harmaat kulmakarvat kasvavat myös pidemmiksi. Osaako joku selittää miksi?

N42

Minullakin yksi harmaa kulmakarva, jota lyhennän saksilla! Ap

Vierailija
5/15 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 vuotiaana huomasin, kun annoin juurikasvun kasvaa vähän enemmän ja katsoin sitä lunnonvalossa ulkona. Silloin iski kyllä paniikki. Ol siis saattanut olla harmaata jo vuosia. Nyt olen 54 vuotias ja harmaita ei ole yhrään enempää kuin tuolloin 25 vuotiaana. 

Vierailija
6/15 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupsukka harmaantui kolmekymppisenä, hiukset nelikymppisenä.

Vierailija
7/15 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

5/5 jatkaa. Aluksi olin niin typerä, että menin leikkaamaan ne pois jakauksen kohdalta. Nehän kasvoi sitten sellaisina törröttävinä piikkeinä takaisin parissa päivässä. Eli paras kun ei satu. 

Vierailija
8/15 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N42

Minullakin yksi harmaa kulmakarva, jota lyhennän saksilla! Ap

Harmaat hiukset/kulmakarvat kasvaa myös todella vauhdilla.

Vierailija
9/15 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Foto ois kiva.

T. veikeä setämies

Vierailija
10/15 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 40 v. oli sellainen klassinen harmaa raita otsiksessa eli valkoisia hiuksia pukkasi ensin tuohon eteen. Oli ilmeisesti kuin kampaajalla tehty, koska kerran kauppaan mennessä toinen nainen kysyi miltä, että missä olen sen laitattanut. Nyt 50 + ja kauttaaltaan "harmaa".

Vierailija
11/15 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sikäli vähän erikoinen, että kullikarvat ovat jo valkoiset kuin lumi, mutta päässä hiukset taas ovat luonnostaan vihreät. 

Vierailija
12/15 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vm-61ja vielä ei ole harmaita tullut. Siskoni on vuotta nuorempi ja ihan harmajapää. 

Vierailija
13/15 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Foto ois kiva.

T. veikeä setämies

Kunnanjohtajako? 

Vierailija
14/15 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

60v. jälkeen tuli otsahiuksiin sellainen aika nätin hopeanharmaa raita. Sitä aiemmin muutamia yksittäisiä pitkin päätä joita ei oikein edes huomaa.

Ekan harmaan hiuksen bongasin 37v. Ei nuo niin vauhdilla kuitenkaan ole lisääntyneet, enkä ole värjännyt hiuksia ollenkaan.

Vierailija
15/15 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi melko nuorena. About 35-vuotiaana huomasin että juurikasvussa kimmeltelee kummallisesti ja sitten tajusin että siellä täällä harmaita hiuksia. 38-39-vuotiaana olin omassa värissä ja se oli kauttaaltaan muuttunut viileäksi, entisen oljenvaalean sijaan ja lisäksi edessä toisella puolella harmaa "skunkkiraita". En sitten halunnut olla siinä värissä ja värjäsin taas, nyt 42v. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän