Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HS: Tinderissä on käynnissä naisten joukkopako

Vierailija
02.06.2024 |

https://www.hs.fi/visio/art-2000010464418.html

Briteissä tehdyn tutkimuksen mukaan vain 25 prosenttia 18-34v. naisista on käyttänyt Tinderiä, miesten osuus 47 prosenttiä (joka muuten sekään ei ole kovin korkea, vaikka jutussa ei sitä mainittukaan). Seurauksena Tinderin omistavan Match Groupin osakkeen arvosta on laskenut 80 prosenttia.

Sama ilmiö näkyy kaikkialla eli naistet kaikkoavat paikalta, kun huonosti käyttäytyvät miehet spämmäävät omaa asiaansa. 

Miksi normaalit miehet eivät vastusta tällaista, täällä palstallakin, kysyn vain. Heidän mahdollisuutensahan nämä pilaavat. Naiset kyllä viihtyvät omillaan ja löytävät kumppanin sellaista halutessaan - muualta kuin deittipalveluista.

Kommentit (306)

Vierailija
81/306 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ööö mitä mun nyt pitäis niiku tehä, et naiset menis tinderiin ja miks?

Niiku brittinaiset?

Vierailija
82/306 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asensin Tinderin pitkästä aikaa. Pakka loppui kahdessa päivässä (Tampereella, ei missään tuppukylässä) ja kaikista niistä swaippasin oikealle ehkä 10. Miesten laatu on siellä ala-arvoinen.

Mikä niissä muissa sitten oli vialla? Tampere kuitenkin täynnä fiksuja akateemisia miehiä.

Veikkaan, että akateemiset miehet eivät ole kiinnostuneita tästä swaippailijasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/306 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asensin Tinderin pitkästä aikaa. Pakka loppui kahdessa päivässä (Tampereella, ei missään tuppukylässä) ja kaikista niistä swaippasin oikealle ehkä 10. Miesten laatu on siellä ala-arvoinen.

Tämä.

Ei naistenkaan taso ole kovin kummoinen.

Vierailija
84/306 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä viisi vuotta sitten tinderistä sai hyvin seksiseuraa. Nyt tämä väylä on mennyt tukkoon omalta kohdaltani. Tässä linkissä varmaan yksi syy ja se , että itsekin olen vanhentunut. No se oli hyvää aikaa niin kauan kuin sitä kesti.

Jos olet käynyt läpi suunnilleen kaikki sovelluksen naiset tietyssä ikäryhmässä, en ihmettele jos ei enää irtoa. Tuosta saa äkkiä tietynlaisen maineen, mikä ei todellakaan ole eduksi.

Jaa minä kun olen naisten voimaantumisesta käsittänyt että body countilla ei ole mitään  merkitystä? Miksi nyt olisi? No skaalani oli laaja. Kyllä naiset keskimäärin olivat nuorempia, mutta oli itseäni vanhempiakin. En tuohon maine asiaan usko yhtään, ei se niin toimi yöelämässäkään. Samat jannut saa kyllä käytännössä aina. Minä olen siinä sen porukan "haastaja" kategoriassa, tai olin. Ikä on kai tehnyt tehtävänsä ja tosiaan tinderissä on meno muuttunut ja naiset kaikonneet. Junnu vainion sanoi : Aika entinen ei koskaan enää palaa"

Vierailija
85/306 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kiinnostunut yhden yön jutuista tai mistään friends with benefits. Haluan normaalin parisuhteen, ja Tinderiin ei tunnu hakeutuvan sellaisia miehiä. Joten ei kiitos.

Sä vihaat miehiä. Et sä tartte mitään parisuhdetta. Hanki koira mieluummin.

Vierailija
86/306 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ollut Tinderiä, mutta sisko sanoi, että siellä oli suurin osa miehistä vain seksiä vailla. Meni maku ja poisti sovelluksen.

Vierailija
87/306 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole ollut Tinderiä, mutta sisko sanoi, että siellä oli suurin osa miehistä vain seksiä vailla. Meni maku ja poisti sovelluksen.

Sun siskoa ei vaan kukaan kelpuuttanu muuhun. On ollu kaksissa häissä jossa pari on tavannu tinskus.

Vierailija
88/306 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän sellainen yleisesti tiedetty fakta, ettei parisuhde suomalaisen naisen kanssa kannata. Yleensä se tinderikin jää käyttöön vaikka parisuhde olisikin.

Vierailija
89/306 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin laittanut Tinderiin, että etsin loppuelämän kumppania niin mulle viestejä ja tykkäyksiä tulee miehiltä joilla profiilissa lukee, että etsivät lyhytaikaista suhdetta. Juu ei kiitos. Mielummin olen yksin ja tutustun sit livenä johonkin kivaan mieheen tai sit en, mut pelkkää seksi seuraa en hae, joten poistin profiilin.

Vierailija
90/306 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten ei pitäisi käyttää noita ollenkaan. Idea noissa on vain tehdä rahaa ihmisten epätoivolla ja samalla ihmiset muuttuu pessimisteiksi.

Vierailija
91/306 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun siskoa ei vaan kukaan kelpuuttanu muuhun. On ollu kaksissa häissä jossa pari on tavannu tinskus.

No kelpuutti kyllä, löysi miehen ja ovat pitäneet yhtä jo pidemmän aikaa.

Vierailija
92/306 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tinderissä aikani joskus vuosia sitten. En törmännyt kaikkein pahimpiin tapauksiin, mut ei sitä vonkaamista jaksanut. Tosiaan luokattomia tyyppejä jotka luuli, että voi tilata seksiä kotiin ilman mitään.

Hyvä seura olis kelvannut. Lopulta mun tili suljettiin, oli ilmeisesti liian paljastava kuva, jopa kainalo vilkkui. Miehillä vilkkui kuvissa vaikka mitä 😬 Mut helpotus oli, kun tinderinkäyttö loppui. Parempi ilman! En menis enää. 

Vierailija
93/306 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehtaako joku oikeasti ääneen huudella että on tavannut kumppaninsa tinderissä?

Vierailija
94/306 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kelpuutti kyllä, löysi miehen ja ovat pitäneet yhtä jo pidemmän aikaa.

Niin löysikö se sitte miehen sieltä tinderistä? Joko et osaa kirjottaa tai lukea.

Vierailija
95/306 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehtaako joku oikeasti ääneen huudella että on tavannut kumppaninsa tinderissä?

Näköjään kehtaa. Kaikki ei oo yhtä siveellisiä ku sinä.

Vierailija
96/306 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä joukkopako se muka on?

Siellä on ollut paljon enemmän miehiä kuin naisia ties kuinka kauan.

Vierailija
97/306 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on monin tavoin ahdistava. Mutta ihan yhtä hakuammuntaa on etsiä kumppania ravintolasta. Valikoimakin on paljon rajallisempi ja ammattijuoppoja enemmän liikenteessä. 

En ole vielä keksinyt missä muualla törmäisin vapaisiin ihmisiin kuin netissä. Töissä ei ole ketään ja harrastuksissa törmää yleensä vain samaan sukupuoleen. 

Vierailija
98/306 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kiinnostunut yhden yön jutuista tai mistään friends with benefits. Haluan normaalin parisuhteen, ja Tinderiin ei tunnu hakeutuvan sellaisia miehiä. Joten ei kiitos.

Kyllä siellä vielä pari vuotta sitten oli miehiä, jotka halusi oikean parisuhteen. Tosin kokemukseni rajoittuu 40+miehiin. Itsekin löysin sieltä kumppanin.

Ehkä tilanne on sitten muuttunut.

Vierailija
99/306 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olin laittanut Tinderiin, että etsin loppuelämän kumppania niin mulle viestejä ja tykkäyksiä tulee miehiltä joilla profiilissa lukee, että etsivät lyhytaikaista suhdetta. Juu ei kiitos. Mielummin olen yksin ja tutustun sit livenä johonkin kivaan mieheen tai sit en, mut pelkkää seksi seuraa en hae, joten poistin profiilin.

Sait noita tykkäyksiä, koska miehet swaippaa oikealle kaikki naiset, keiden kuva miellyttää. Ei ne lue tekstiä.

Vierailija
100/306 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mukavia ihmisiä olen Tinderissä tavannut, mutta minunkin kokemukset rajoittuu vain aikuisiin ihmisiin. Nuorethan hakee aina seksiä. Sellaista se oli ennen Tinderiäkin.