HS: Tinderissä on käynnissä naisten joukkopako
https://www.hs.fi/visio/art-2000010464418.html
Briteissä tehdyn tutkimuksen mukaan vain 25 prosenttia 18-34v. naisista on käyttänyt Tinderiä, miesten osuus 47 prosenttiä (joka muuten sekään ei ole kovin korkea, vaikka jutussa ei sitä mainittukaan). Seurauksena Tinderin omistavan Match Groupin osakkeen arvosta on laskenut 80 prosenttia.
Sama ilmiö näkyy kaikkialla eli naistet kaikkoavat paikalta, kun huonosti käyttäytyvät miehet spämmäävät omaa asiaansa.
Miksi normaalit miehet eivät vastusta tällaista, täällä palstallakin, kysyn vain. Heidän mahdollisuutensahan nämä pilaavat. Naiset kyllä viihtyvät omillaan ja löytävät kumppanin sellaista halutessaan - muualta kuin deittipalveluista.
Kommentit (306)
Jännä ilmiö tämä että naiset kyselevät mikseivät normaalit miehet vastusta huonosti käyttäytyvien miesten toimintaa.
Kysyn vain miehenä, kuinka? Kuinka voin estää sitä? Oli sitten kyse tinderistä tai jostain muusta. Nämä miehet tietävät jo mikä on hyvää käytöstä ja mikä huonoa. He tietoisesti käyttäytyvät huonosti. Ei se auta yhtään että sanon ääneen paheksuvani sellaista, koska he eivät välitä. Mitä muita keinoja on? He eivät tule vastaan mun tinderissä.
Vierailija kirjoitti:
Asensin Tinderin pitkästä aikaa. Pakka loppui kahdessa päivässä (Tampereella, ei missään tuppukylässä) ja kaikista niistä swaippasin oikealle ehkä 10. Miesten laatu on siellä ala-arvoinen.
Kuulostat aivan poikkeuksellisen typerältä mätisäkiltä, ehkä sillä on vaikutusta asiaan.
Mä pakenin sieltä 2,5v. sitten. Löysin mieheni muualta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Miksi normaalit miehet eivät vastusta tällaista, täällä palstallakin, kysyn vain. Heidän mahdollisuutensahan nämä pilaavat. Naiset kyllä viihtyvät omillaan ja löytävät kumppanin sellaista halutessaan - muualta kuin deittipalveluista."
No miten minä normaalina miehenä sitten vastustan sitä? Kerään nuorilta miehiltä puhelimet ja tietokoneet pois?
Joo tähän ei valitettavasti voi vaikuttaa. Nainen klikkaa itse kuka pääsee hänen kanssaan keskustelemaan. Täällä foorumilla voi edes periaatteessa puuttua naisvihaan yms mutta tinderissä ei mitenkään.
Miesvihaan toisaalta ei voi puuttua vaikka yrittäisi.
Vierailija kirjoitti:
Jännille jakavat, kunnollisille miehille ei.
Mä en kenellekään. Kun olin tinderissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin kaipaan ihan kohtaamisia oikeassa elämässä tämän kaiken some ja virtuaalitodellisuuden rinnalla. En ole myöskään koskaan syttynyt pelkistä kuvista, olipa kyseessä kuinka hyvännäköinen mies tahansa. Haluan nähdä kaikki eleet, ilmeet ja maneerit ne kun kertovat paljon enemmän.
Jännä, kun naiset ovat tälläkin palstalla käyttäneet valtavasti aikaa vakuuttaakseen miehet siitä, ettei naisia kannata koskaan lähestyä missään.
Vai riippuisiko siitä lähestymistavasta? Jos mua lähestyisi tyyppi, joka hymyilee, tervehtii ja alkaa höpötellä niitä näitä, niin sopii oikein hyvin. Mutta jos lähestymistapa on "Mitä tsirbu, öhö öhö", niin joo, silloin voi jättää lähestymisen välistä
TikTok-videoiden perusteella naiset alkavat vihdoin ymmärtää, että niillä heidän "perusmiehillään" on Tinderissä niin paljon valinnanvaraa ettei ole mitään tarvetta sitoutua jos ei ole perhettä perustamassa. Pyöritetään montaa naista yhtäaikaa tai tehdään oharit kun ei jaksanutkaan kiinnostaa.
Tämä meni juuri niin kuin tavismiehet ovat tälläkin keskustelupalstalla yrittäneet kertoa. Naiset ovat vaan defensseissään kieltäneet asian ja kertoneet mätsäävänsä "ihan taviksia" ja hokeneet "riittää kun löydän se yhden huippumiehen". Ei nyt tarkoita, että ketä tahansa tulee kelpuuttaa, mutta kyllä se oma taso tulee tunnistaa. Hyvät tavismiehet lähtivät Tinderistä kun eivät saaneet sieltä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin kaipaan ihan kohtaamisia oikeassa elämässä tämän kaiken some ja virtuaalitodellisuuden rinnalla. En ole myöskään koskaan syttynyt pelkistä kuvista, olipa kyseessä kuinka hyvännäköinen mies tahansa. Haluan nähdä kaikki eleet, ilmeet ja maneerit ne kun kertovat paljon enemmän.
Eikö se Tinder ole nimenomaisesti sitä varten että sieltä tapaat jonkun kasvokkain? Taitaa olla kyse enemmän siitä, että ei osaa päättää kenet tapaisi kun valinnanvaraa on ainakin teoriassa paljon. Kannattaisi valita sieltä pari tyyppiä jotka tavata ja sitten Tinder vähäksi aikaa kiinni, sen sijaan että etsit samalla lisää.
Hankalaksi menee, jos tapaaminen sopii vain kahdestaan keskellä skutsia/miehen kotiin. Videopuhelu pelottaa eikä tekstaaminenkaan ole luontevaa, vaikka sinällään kiinnostus välittyisi viesteistä.
Ymmärrän ujouden eikä se haittaisi itseä, mutta en minä voi naisena ottaa riskiä ja lähteä tuollaisille treffeille. Sori.
Vierailija kirjoitti:
Jännä ilmiö tämä että naiset kyselevät mikseivät normaalit miehet vastusta huonosti käyttäytyvien miesten toimintaa.
Kysyn vain miehenä, kuinka? Kuinka voin estää sitä? Oli sitten kyse tinderistä tai jostain muusta. Nämä miehet tietävät jo mikä on hyvää käytöstä ja mikä huonoa. He tietoisesti käyttäytyvät huonosti. Ei se auta yhtään että sanon ääneen paheksuvani sellaista, koska he eivät välitä. Mitä muita keinoja on? He eivät tule vastaan mun tinderissä.
Hassua tosiaan, että naiset vaativat miehiä kollektiivisesti lisäämään sosiaalista painetta huonosti käyttäytyville miehille, mutta kun samaa ehdotettiin aiemmin naisille ja sille kun Tinderissä mätsätään yli oman tason toivotaan toivotaan -menetelmällä niin se ei käynytkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä ole erakkona löytänyt kumppania tinderistä tai muualtakaan. Että ei kaikki naiset saa suhdetta halutessaan
et sinä sitten suhdetta halunnutkaan, jos et sieltä miestä löytänyt. valinnanvaraa on vaikka kuinka
Täällä reaalimaailman puolella on keski-ikäisiä rumia akkoja enemmän kuin tarpeeksi, jotka eivät kelpaa kenellekään miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä, kun naiset ovat tälläkin palstalla käyttäneet valtavasti aikaa vakuuttaakseen miehet siitä, ettei naisia kannata koskaan lähestyä missään.
Vai riippuisiko siitä lähestymistavasta? Jos mua lähestyisi tyyppi, joka hymyilee, tervehtii ja alkaa höpötellä niitä näitä, niin sopii oikein hyvin. Mutta jos lähestymistapa on "Mitä tsirbu, öhö öhö", niin joo, silloin voi jättää lähestymisen välistä
Niin, sinua pitää lähestyä, sinä itse et lähesty oli sitten kyse tinderistä tai live-elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa miettiä millaiset naiset tänne ehkä eniten kirjoittelevat. Suurin osa lienee keski-ikäisiä varattuja tätejä, liekö ihme jos eivät halua lähestymisiä.
Vielä viisi vuotta sitten tinderistä sai hyvin seksiseuraa. Nyt tämä väylä on mennyt tukkoon omalta kohdaltani. Tässä linkissä varmaan yksi syy ja se , että itsekin olen vanhentunut. No se oli hyvää aikaa niin kauan kuin sitä kesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tosielämän kokemuksella voin sanoa, että lähestymistyyli ei ole se ongelma yleensä vaan se onko lähestyjä naista miellyttävä vai ei. Jos on miellyttävä, lähestyminen on hyvä juttu mutta jos ei ole miellyttävä niin se on ällöttävää ahdistelua.
"miksi normaalit miehet ei vastusta tällaista"
Pitäiskö mun lentää britteihin ja puhua siellä miehille et älkää olko epäasiallisia siel tinderis lol.
Mun elämään vaikuta mitenkään Tinderin asiakaskunta.
En minä ainakaan käyttäytynyt deittipalveluissa epäkohteliaasti tai muuten huonosti, mutta eipä tuo mikään erityinen valtti siellä ollut. Mätsejä ehkä pari kuukaudessa. Normaalipainoinen ja näköinen, asiallinen ja hyväkuntoinenkin. Ja sitäpaitsi, mitenkä minä pystyn muiden miesten käytökseen jossain sovelluksessa vaikuttamaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä ole erakkona löytänyt kumppania tinderistä tai muualtakaan. Että ei kaikki naiset saa suhdetta halutessaan
Oletko kokeillut kiinnostavan miehen vastaantullessa sanoa taikasanan moi
Ihan liian vaativa tehtävä naisille. Siinähän joutuisi itse olemaan aktiivinen, ja sehän ei demareille & lompakkoloisille sovi sitten millään. Koska ikävästi muistuttaa itse itsensä elättämistä vaivannäön ja työn tekemisen kautta, kun on tottuneet kelan elätykseen. Joo ei, kuolleena syntynyt ajatus.... Ja siiinähän olisi sitä vääränlaista tasa-arvoa, mikä ei sovi naisten ajatusmaailmaan millään. Naisille tasa-arvoa on vain se, milloin itse ovat saamapuolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
et sinä sitten suhdetta halunnutkaan, jos et sieltä miestä löytänyt. valinnanvaraa on vaikka kuinka
Mutta millaisista miehistä? Sä et voi naisena koskaan mennä sanomaan varmaksi ees siitä rimppakinttuisesta työttömästä. Kaverilta meinasi lähteä henki eksänsä pieksäessä pesismailalla. Tästäkään ei ollu antanu minkäänlaisia varoitusmerkkejä. Ootti tätä kotona oven takana piiloutuneena.
Miksi ihmeessä normaalit miehet kävisivät vauvapalstalla? Täällä käy lähinnä trollit ja poliittiset spämmääjät.