HS: Tinderissä on käynnissä naisten joukkopako
https://www.hs.fi/visio/art-2000010464418.html
Briteissä tehdyn tutkimuksen mukaan vain 25 prosenttia 18-34v. naisista on käyttänyt Tinderiä, miesten osuus 47 prosenttiä (joka muuten sekään ei ole kovin korkea, vaikka jutussa ei sitä mainittukaan). Seurauksena Tinderin omistavan Match Groupin osakkeen arvosta on laskenut 80 prosenttia.
Sama ilmiö näkyy kaikkialla eli naistet kaikkoavat paikalta, kun huonosti käyttäytyvät miehet spämmäävät omaa asiaansa.
Miksi normaalit miehet eivät vastusta tällaista, täällä palstallakin, kysyn vain. Heidän mahdollisuutensahan nämä pilaavat. Naiset kyllä viihtyvät omillaan ja löytävät kumppanin sellaista halutessaan - muualta kuin deittipalveluista.
Kommentit (306)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin kaipaan ihan kohtaamisia oikeassa elämässä tämän kaiken some ja virtuaalitodellisuuden rinnalla. En ole myöskään koskaan syttynyt pelkistä kuvista, olipa kyseessä kuinka hyvännäköinen mies tahansa. Haluan nähdä kaikki eleet, ilmeet ja maneerit ne kun kertovat paljon enemmän.
Eikö se Tinder ole nimenomaisesti sitä varten että sieltä tapaat jonkun kasvokkain? Taitaa olla kyse enemmän siitä, että ei osaa päättää kenet tapaisi kun valinnanvaraa on ainakin teoriassa paljon. Kannattaisi valita sieltä pari tyyppiä jotka tavata ja sitten Tinder vähäksi aikaa kiinni, sen sijaan että etsit samalla lisää.
En ole ikinä ollutkaan Tinderissä, juurikin sen takia, että ei kuvat ja ihmisen ulkonäkö minulle loppujen lopuksi kerro yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Asensin Tinderin pitkästä aikaa. Pakka loppui kahdessa päivässä (Tampereella, ei missään tuppukylässä) ja kaikista niistä swaippasin oikealle ehkä 10. Miesten laatu on siellä ala-arvoinen.
Onneksi et swaipannut minua oikealle. En tuommoisia pinnallisia jaksa hetkeäkään. Enkä todellakaan ole ala-arvoinen. Elämässäni on sisältöä riittävästi ja elän hyvää elämää.
Tinderissä naiset ,siis lähes kaikki hakevat vain sitä satuolentoa. Pitää olla rikas, lihaksikas, komea ja olla naiselle rahapussi. Hyvin harvalle riittää normaali hyvä mies, jonka kanssa elämässä olisi hyvinvointia ja onnea
Kurss niskaa deittisovellukista miehiltä saa niin miksi vaivauta jäämään 🤷
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin kaipaan ihan kohtaamisia oikeassa elämässä tämän kaiken some ja virtuaalitodellisuuden rinnalla. En ole myöskään koskaan syttynyt pelkistä kuvista, olipa kyseessä kuinka hyvännäköinen mies tahansa. Haluan nähdä kaikki eleet, ilmeet ja maneerit ne kun kertovat paljon enemmän.
Eikö se Tinder ole nimenomaisesti sitä varten että sieltä tapaat jonkun kasvokkain? Taitaa olla kyse enemmän siitä, että ei osaa päättää kenet tapaisi kun valinnanvaraa on ainakin teoriassa paljon. Kannattaisi valita sieltä pari tyyppiä jotka tavata ja sitten Tinder vähäksi aikaa kiinni, sen sijaan että etsit samalla lisää.
En ole ikinä ollutkaan Tinderissä, juurikin sen takia, että ei kuvat ja ihmisen ulkonäkö minulle loppujen lopuksi kerro yhtään mitään.
Ne kuvat on sitä varten että nään millainen on ulkoisesti ja sitten sun pitäisi lähteä tutustumaan henkilöön kasvokkain. Tosi outo logiikka sulla.
Vierailija kirjoitti:
Jännä, kun naiset ovat tälläkin palstalla käyttäneet valtavasti aikaa vakuuttaakseen miehet siitä, ettei naisia kannata koskaan lähestyä missään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä ole erakkona löytänyt kumppania tinderistä tai muualtakaan. Että ei kaikki naiset saa suhdetta halutessaan
Oletko kokeillut kiinnostavan miehen vastaantullessa sanoa taikasanan moi
Olen eri, mutta mistä tietää, että joku random vastaantulija om kiinnostava? En ainakaan minä osaa sitä päällepäin nähdä. Toisaalta olen koskus moikannut tuntemattomia - esim. naapureita tai jos erehdyin henkilöstä - mutta mikäs taikasana se "moi" muka on? Ei siitä seurannut kuin vastamoikkaus ja toinen jatkoi menoaan.
Minusta tuo 25 ja 57% on todella suuret luvut. Siis neljäsosa naisistakin etsii kumppania saman sovelluksen kautta. Aikamoista. Noita deittisovelluksia ja treffipalstoja on todella paljon. Valtava osa sinkuista on varmaan jostakin niissä.
Livenä minusta paras löytää kumppani, näkee nopeasti läpi jos mies on vain seksin perässä tai naisvihamielinen incel. Ja niin, livenä näihin harvemmin törmää aktiviteeteissa jotka voi johtaa treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HS:n pitäisi kirjoittaa juttu siitä miten Tinderissä jakaminen voimaannuttaa naisen
Mitä naiset siellä jakavat? Eivät ilmeisesti ainakaan puhelinnumeroitaan, kun miehet valittavat, ettei sieltä naista löydy.
Jännille jakavat, kunnollisille miehille ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaat että valitsisi vaan pari randomia, ihan sama ketä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä ole erakkona löytänyt kumppania tinderistä tai muualtakaan. Että ei kaikki naiset saa suhdetta halutessaan
Oletko kokeillut kiinnostavan miehen vastaantullessa sanoa taikasanan moi
Olen eri, mutta mistä tietää, että joku random vastaantulija om kiinnostava? En ainakaan minä osaa sitä päällepäin nähdä. Toisaalta olen koskus moikannut tuntemattomia - esim. naapureita tai jos erehdyin henkilöstä - mutta mikäs taikasana se "moi" muka on? Ei siitä seurannut kuin vastamoikkaus ja toinen jatkoi menoaan.
Ei tiedäkään. Prosessia jonka aikana sen oppii tietämään kutsutaan tutustustumiseksi. Jos tuolla tavalla ajattelee niin saa ollakin sinkkuna. Tutustuminenkin on nyt liian työlästä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaat että valitsisi vaan pari randomia, ihan sama ketä?
Näin neuvoo ne jotka ihmisen psykologiaa tutkii pariutumisen kannalta. Ei toki kannata tavata sellaista jonka naamavärkki ei nappaa yhtään, sillä livenä se ei ainakaan paremmalta näytä.
Jotkut miehet ovat kyllä jänniä olentoja.
"Kaikki naiset ovat deittiappeissä vaan esittelemässä itseään" ja sitten, kun naiset poistuvat näistä appeistä miehet valittavat siitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asensin Tinderin pitkästä aikaa. Pakka loppui kahdessa päivässä (Tampereella, ei missään tuppukylässä) ja kaikista niistä swaippasin oikealle ehkä 10. Miesten laatu on siellä ala-arvoinen.
Onneksi et swaipannut minua oikealle. En tuommoisia pinnallisia jaksa hetkeäkään. Enkä todellakaan ole ala-arvoinen. Elämässäni on sisältöä riittävästi ja elän hyvää elämää.
Tinderissä naiset ,siis lähes kaikki hakevat vain sitä satuolentoa. Pitää olla rikas, lihaksikas, komea ja olla naiselle rahapussi. Hyvin harvalle riittää normaali hyvä mies, jonka kanssa elämässä olisi hyvinvointia ja onnea
Ja etsit vain yhtä oikeaa mutta hivveen monien kiinnostus kiinnostaa?
"Miksi normaalit miehet eivät vastusta tällaista, täällä palstallakin, kysyn vain. Heidän mahdollisuutensahan nämä pilaavat. Naiset kyllä viihtyvät omillaan ja löytävät kumppanin sellaista halutessaan - muualta kuin deittipalveluista."
No miten minä normaalina miehenä sitten vastustan sitä? Kerään nuorilta miehiltä puhelimet ja tietokoneet pois?
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo 25 ja 57% on todella suuret luvut. Siis neljäsosa naisistakin etsii kumppania saman sovelluksen kautta. Aikamoista. Noita deittisovelluksia ja treffipalstoja on todella paljon. Valtava osa sinkuista on varmaan jostakin niissä.
Livenä minusta paras löytää kumppani, näkee nopeasti läpi jos mies on vain seksin perässä tai naisvihamielinen incel. Ja niin, livenä näihin harvemmin törmää aktiviteeteissa jotka voi johtaa treffeille.
Neljäsosa naisista etsii sitä 1% top miestä sieltä tintteristä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja etsit vain yhtä oikeaa mutta hivveen monien kiinnostus kiinnostaa?
Mitä sä sönkötät. Ei mitään selkoa saa sun vastauksesta
Vierailija kirjoitti:
"Miksi normaalit miehet eivät vastusta tällaista, täällä palstallakin, kysyn vain. Heidän mahdollisuutensahan nämä pilaavat. Naiset kyllä viihtyvät omillaan ja löytävät kumppanin sellaista halutessaan - muualta kuin deittipalveluista."
No miten minä normaalina miehenä sitten vastustan sitä? Kerään nuorilta miehiltä puhelimet ja tietokoneet pois?
Joo tähän ei valitettavasti voi vaikuttaa. Nainen klikkaa itse kuka pääsee hänen kanssaan keskustelemaan. Täällä foorumilla voi edes periaatteessa puuttua naisvihaan yms mutta tinderissä ei mitenkään.
Mun parhaat treffit ja suhteet on alkanut tilanteessa jossa olen ollut vastahakoinen tapaamaan, mutta mies ei luovuttanut. Ehkä pitäisi siis lopettaa yliajattelu ja analysointi asioista joita en voi tietää ennen kun tapaan livenä. Kuvista kun ei oikein saa oikeaa kuvaa henkilöstä.
Parempi flaxi käy kun lähtee lenkille ja tervehtii reippaasti sitä samaan suuntaan menevää henkilöä. Huonoimmilaan saa rupatella hetken.
Jos ei mene samaan suuntaan niin voi kääntyä. Huom! Tämä ei ole miehille sallittua.