Miten ihmiset oikein päätyvät parisuhteeseen ja jopa naimisiin?
Mun kanssa ei ainakaan kukaan halua enkä oikein edes tiedä miksi.
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Sun kanssa sen takia ei halua kukaan olla, kun ne tietää jo, että oot tasoallu.
Mikä ihmeen tasoallu? Kuinka humalassa olet?
Ap
Pidätkö itse itsestäsi? Kun huolehtii omista tarpeista, omasta hyvinvoinnista, se näkyy myös ulospäin.
Päästätkö ihmisiä lähelle? Tiukat kriteerit ystäville ja kumppaneille saattaa estää tutustumassa lähemmin johonkuhun, jonka kanssa parisuhde voisi onnistua.
Ja nämä on kehitettäviä asioita kumpikin eli toivoa on, jos halua on <3
Vierailija kirjoitti:
Pidätkö itse itsestäsi? Kun huolehtii omista tarpeista, omasta hyvinvoinnista, se näkyy myös ulospäin.
Päästätkö ihmisiä lähelle? Tiukat kriteerit ystäville ja kumppaneille saattaa estää tutustumassa lähemmin johonkuhun, jonka kanssa parisuhde voisi onnistua.
Ja nämä on kehitettäviä asioita kumpikin eli toivoa on, jos halua on <3
Pidän kyllä itsestäni ja huolehdin terveydestä ja ulkonäöstä. Mielestäni päästän ihmiset lähelle enkä ole mitenkään varautunut. Mun kanssa on ilmeisesti kiva jutella, mutta ei sen enempää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sun yhdessä kommentissa mainitsit tasosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sun yhdessä kommentissa mainitsit tasosta.
Luepa uudelleen se kommentti.
Ap
Minkä näköinen olet? Onko sinulla kavereita?
Onkos sukulaiset kyselly sitä, että onko sulla seurustelukaveria? Mun mutsi ja sisarus kyseli oltuani pitkäääään yksin ilman suhdetta. Toinen kysyi, että oletko sinä ollenkaan kiinnostunut toisesta sukupuolesta. "luulen, että sinua ei kiinnosta edes miehet/naiset".Toinen kysyi, että onko sulla mieskumppania tai naiskumppania.
Molemmat näistä kysyjistä olivat siinä vaiheessa itsekin ilman kumppania olleet jo yhtä kauan. Huvittavaa, että juuri minulla olisi pitänyt olla pöhinät ja pähinät menossa jonkun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Minkä näköinen olet? Onko sinulla kavereita?
Ihan kohtalaisen näköinen. On kavereita, myös miespuolisia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Onkos sukulaiset kyselly sitä, että onko sulla seurustelukaveria? Mun mutsi ja sisarus kyseli oltuani pitkäääään yksin ilman suhdetta. Toinen kysyi, että oletko sinä ollenkaan kiinnostunut toisesta sukupuolesta. "luulen, että sinua ei kiinnosta edes miehet/naiset".Toinen kysyi, että onko sulla mieskumppania tai naiskumppania.
Molemmat näistä kysyjistä olivat siinä vaiheessa itsekin ilman kumppania olleet jo yhtä kauan. Huvittavaa, että juuri minulla olisi pitänyt olla pöhinät ja pähinät menossa jonkun kanssa.
Eipä ole kukaan kysynyt tuollaista, ei sukulaiset eikä muutkaan ihmiset.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole kukaan kysynyt tuollaista, ei sukulaiset eikä muutkaan ihmiset.
Ap
Välttämättä ja näin se menee, että sitä kumppania ei tuosta vaan löydy. Pitää lähteä kotoa ulos. Nuo nettikontaktit on yhtä tyhjän kanssa. Mitä harrastuksia sinulla on?
Oletko aloittaja työelämässä? Kauanko olet ollut sinkkuna?
Minkä ikäinen? Osoititko terassilla istuessasi jotenkin, että on lupa tulla juttelemaan, esim. katsomalla silmiin ja hymyilemällä? Harva (kunnollinen) mies uskaltaisi ilman tällaista selkeää vihjettä tulla juttelemaan.
Mites se jossain punkbiisissä aikoinaan kiteytettiinkään: Hyvät tisut ja perät, voisi vaikka rakastua...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
niitä panettaa
haluavat vakkari panokumppanin
Minuakin, mutta ei se ole pariutumista edistänyt.
Ap
Haluat siis panokumppanin ja pariutua. Ei ole naisen puhetta tuo Allu.
Vierailija kirjoitti:
Eipä halua minunkaan kanssani. Tosin tiedän syyt: olen aseksuaali, vela ja 100% raitis. Tällaista naista ei kelpuuta kukaan kumppanikseen, mutta ei voi mitään. Muuttuakaan en voi enkä edes halua.
Ettekö te TeeÄssän serkku Susanna ja ite T.S. voi olla puuttumatta toisten ketjuihin? Ja miksi koitatte jatkuvalla syötöllä puhua mun suulla? Tiedän kyllä miksi en halua seuraa. Näemmä Mikk Saarekin jaksaa haaveilla. Muistutuksen vuoksi: pesä pysyy kiinni.
Aluksi aloittaja kirjoitti parisuhteesta ja jopa naimisiin menosta. Koht`sillään että panettaa ja pariutua pitäis, vaan ei onnaa. Onanointi onnaa aina.
Sopii kummallekin sukupuolelle (ilmainen): https://www.mamba.ru/en/landing/estonia-10968
Taviksia: https://tutvus.planet.ee/?leht=mees_otsib_naist
Korkeasti koulutettuja miehiä: https://www.rosebrides.com/search/results/?skey=8d8d63135f25cfb51629280…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä halua minunkaan kanssani. Tosin tiedän syyt: olen aseksuaali, vela ja 100% raitis. Tällaista naista ei kelpuuta kukaan kumppanikseen, mutta ei voi mitään. Muuttuakaan en voi enkä edes halua.
Ettekö te TeeÄssän serkku Susanna ja ite T.S. voi olla puuttumatta toisten ketjuihin? Ja miksi koitatte jatkuvalla syötöllä puhua mun suulla? Tiedän kyllä miksi en halua seuraa. Näemmä Mikk Saarekin jaksaa haaveilla. Muistutuksen vuoksi: pesä pysyy kiinni.
Tulihan se sieltä. Hullujenhuoneellahan sinä olet. Onko tämä nyt se toisten ketju. Välillä olet mies ja toisinaan sitten taas nainen. Mitäs micromunalla muuta?
Kiintymyssuhdemalleista tiedon hankkiminen voi antaa sulle vastauksia ja itseymmärrystä tilanteeseesi. Attachment styles englanniksi, you tubesta löytyy esim. hyviä videoita.