Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmiset oikein päätyvät parisuhteeseen ja jopa naimisiin?

Vierailija
02.06.2024 |

Mun kanssa ei ainakaan kukaan halua enkä oikein edes tiedä miksi. 

Kommentit (87)

Vierailija
61/87 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja olen nainen, joten tuntuu oudolta se, että olen jatkuvasti yksin, kun aina väitetään naisten saavan helposti seuraa.

Ap

jokainen surkeinkin nainen saa helpommin seuraa kuin tavallinen mies. ei se silti sitä tarkoita, että jokaisen naisen tulisi prinssi kotoa hakemaan. ihan vähän pitää nähdä vaivaa (hyvin vähän)

Vierailija
62/87 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokemusta on kahdesta suhteesta. Olen ihastunut ja ilmaissut selvästi sanomalla ihastuksen kohteelle, että olen ihastunut. Sitten on kiinnostus herännyt takaisin. 

Olet onnekas. Minä olen ilmaissut kiinnostukseni jokaiselle johon olen ihastunut, kun kuulemma aloitteen tekeminen kannattaa. Olen ihan kivan näköinen ja sosiaalisesti normaali, eli kiinnostuksen ilmaisun ei pitäisi olla erityisen ahdistavaa tai loukkaavaa. Silti jokainen ihastukseni on juossut mahdollisimman nopeasti karkuun... 😅 Enää en edes yritä. Mutta en siis todellakaan tajua miten ihmiset päätyvät suhteisiin. N41, ikisinkku 

Olet siis ollut aina sinkkuna ja nyt jo 41 v?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/87 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti kanssasi ei haluta parisuhteeseen, koska ulkonäkösi ei riitä niihin miehiin tai naisiin joita tavoittelet.

Vierailija
64/87 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tällä hetkellä kolmatta kertaa parisuhteessa. Kaikki parisuhteeni ovat olleet pitkiä, koska ei ole innostanut mikään sellainen kevytkenkäinen tapailu josta olen ajatellut jo alkuvaiheessa, ettei tästä ole tulossa mitään syvempää tai pitkäaikaista.

Kaikkien parisuhteideni alkuaikoja yhdistää se, että ne ovat alkaneet sellaisessa tilanteessa kun olisin sitä vähiten odottanut. Ensimmäinen parisuhteeni sai alkunsa siitä kun eräs itselleni tuntematon nainen (olen siis itse mies) otti minuun yhteyttä ja sanoi haluavansa tutustua. Tutustuttuamme jonkin aikaa hän kertoi olevansa ihastunut minuun, mikä ei tullut yllätyksenä, sillä pidin sitä ainoana selityksenä sille miksi hän halusi tutustua. Hänen yhteydenottonsa tuli minulle yllätyksenä, koska minulla ei ollut haku päällä eikä ollut käynyt mielessäkään, että joku olisi minuun ihastunut. Mutta koska itsekin huomasin ihastuneeni naiseen tässä tutustumisvaiheessa, aloimme seurustell

Kiva ja kaunis neuvo mutta ei lohduta sellaista ikisinkkua joka todella ei ole vuosiin etsinyt mitään, ja tadaa, ihan yksin saa edelleen olla.

Ikisinkut saavatkin aivan järjettömiä neuvoja parisuhteissa olevilta. Älä etsi vs. Ole aktiivinen koko ajan, ei se muuten löydy. Ole liikkeellä kevyesti vs. Sano heti alussa että haluat vakavan parisuhteen. Älä tekstaa liian usein vs. Tekstaa paljon ja osoita näin kiinnostuksesi. Älä meni heti sänkyyn vs. Tietenkin heti alkuun seksiä, eihän sitä muuten voi tietää sovitteko yhteen.

Faktaa on se että pari löytyminen on sattuman kauppaa. Ei siihen vaikuta se "etsiikö" vai "ei etsi". Se on puhdasta tuuria jos sopiva tulee vastaan, oli se tapa sitten millainen vain. Ja jotkut meistä ei ole koskaan niin onnekkaita.

Vierailija
65/87 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokemusta on kahdesta suhteesta. Olen ihastunut ja ilmaissut selvästi sanomalla ihastuksen kohteelle, että olen ihastunut. Sitten on kiinnostus herännyt takaisin. 

Olet onnekas. Minä olen ilmaissut kiinnostukseni jokaiselle johon olen ihastunut, kun kuulemma aloitteen tekeminen kannattaa. Olen ihan kivan näköinen ja sosiaalisesti normaali, eli kiinnostuksen ilmaisun ei pitäisi olla erityisen ahdistavaa tai loukkaavaa. Silti jokainen ihastukseni on juossut mahdollisimman nopeasti karkuun... 😅 Enää en edes yritä. Mutta en siis todellakaan tajua miten ihmiset päätyvät suhteisiin. N41, ikisinkku 

Olet siis ollut aina sinkkuna ja nyt jo 41 v?

Kyllä.

Vierailija
66/87 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulet myös pysymään ikisinkkuna. Olet allu 39 veeti kohta. Jätä myyjät rauhaan. Ei ne sulle ala äipäksi.

Vierailija
67/87 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh, mä ehdin olla n. 1,5v yksin (olen n. 40v ja eronnut pitkästä liitosta). En alkuun halunnut mitään, mutta kyllä tuli jotain viestejä puolitutuilta sinkkumiehiltä, joissa kyselivät, että pitääkö paikkaansa, että olen sinkku ja olis kiva vaihtaa kuulumisia ja tavata. Nuo lähestymiset oli siis vähän epäsuoria, mutta tuskin ihan kaveripohjalta liikenteessä. En ollut kiinnostunut. 

Lopulta kaipasin vain vähän jotain sutinaa, ja aloitin eräässä baarissa silmäpelin kiinnostavan miesporukan kanssa (olin itsekin kavereiden kanssa). Päädyimme jakamaan pöydän heidän kanssaan, oli hauska ilta ja sen aikana huomasin, että oli paljon yhteistä yhden heistä kanssa. Kiinnostus heräsi molemmilla ja loppuillasta suudeltiin. Tavattiin uudelleen seuraavana päivänä ja yhdessä oltu nyt 1,5v. 

Ei se nyt niin vaikeaa ole, mutta vaatii myös aika paljon heittäytymistä. Useimmat tuntemani ikisinkut ovat todel

No mua ainakin ällöttäisi pussata jotakuta jonka ole juuri tavannut. Jos tuo on se tapa löytää kumppani, niin ei kiitos sitten. T. Ei AP, demiseksuaali.

Vierailija
68/87 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kiva ja kaunis neuvo mutta ei lohduta sellaista ikisinkkua joka todella ei ole vuosiin etsinyt mitään, ja tadaa, ihan yksin saa edelleen olla.

Ikisinkut saavatkin aivan järjettömiä neuvoja parisuhteissa olevilta. Älä etsi vs. Ole aktiivinen koko ajan, ei se muuten löydy. Ole liikkeellä kevyesti vs. Sano heti alussa että haluat vakavan parisuhteen. Älä tekstaa liian usein vs. Tekstaa paljon ja osoita näin kiinnostuksesi. Älä meni heti sänkyyn vs. Tietenkin heti alkuun seksiä, eihän sitä muuten voi tietää sovitteko yhteen.

Faktaa on se että pari löytyminen on sattuman kauppaa. Ei siihen vaikuta se "etsiikö" vai "ei etsi". Se on puhdasta tuuria jos sopiva tulee vastaan, oli se tapa sitten millainen vain. Ja jotkut meistä ei ole koskaan niin onnekkaita."

Ei se nyt pelkkää tuuria ole! Osa meistä on ollut koko ikänsä parisuhteessa, välillä useammassa yhtä aikaa... Itse olen ollut sinkkuna max. 2 kk kerrallaan ja sinä aikanakin on ollut jotain pientä säätöä menossa.

Vierailija
69/87 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin tulla naimaan sua jos laatuseksi kelpaa. Anna osoitetta niin tavataan, pus. Jere 43

Tämäkö on sun käsitys parisuhteesta?

Ap

Näin se usein alkaa kun naida napsutellaan. Eikö seksi mielestäsi kuulu parisuhteeseen ollenkaan. Se on varmaan syy ja sinusta hohkaava asia, ettet ole lainkaan seksuaalinen.

Olet kuvottava.

siinä varmaan syy, että olet yksin. useimmat heteromiehet eivät tarvitse suhteeseen naista, joka pitää seksiä kuvottavana

Vierailija
70/87 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulet myös pysymään ikisinkkuna. Olet allu 39 veeti kohta. Jätä myyjät rauhaan. Ei ne sulle ala äipäksi.

? Mikä ihmeen Allu 39 Veeti? 

Vierailija
71/87 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa...mä sain yhtenäpäivänä yhteydenoton vanhalta tutulta jota en ollu nähny melkein 10v tai mitään kuullut. Se tuli käymään ja sillä tiellä ollaan nyt 23v myöhemmin. Just sillon elämä yllätti kun en edes etsinyt tahi kukaan kiinnostunut minusta. 

Vierailija
72/87 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti kanssasi ei haluta parisuhteeseen, koska ulkonäkösi ei riitä niihin miehiin tai naisiin joita tavoittelet.

ei pidä paikkaansa. miehet eivät ole niin ulkonäkökeskeisiä kuin naiset. kyllä sen prismassa näkee, että kaikkein kehopositiivisimmillakin naisilla on lauma kasvattamattomia kakaroita sossun elätettävänä elatusmaksujenmaksajiakin on todennäköisesti enemmän kuin 1, joten miehiä on riittänyt

Vierailija
73/87 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanot että olet ihan kivan näköinen, mutta että jokainen ihastuksesi on juossut karkuun heti kun olet lähestynyt heitä. 

Totuus: et oikeasti ole ihan kivan näköinen. Olet todennäköisesti paljon keskimääräistä rumempi. Ei ne miehet sinua karkuun juoksisi muuten. 

Vierailija
74/87 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun sinä mulle tulit sössöttämään, että mikä minun nimeni on, ja että on opastettu sinua kyselemään ihan töissä olevilta, niin silloin saa torjunnan. Miksi joku myyjä haluaisi avautua itsestään jollekkin allupallulle?

Vierailija
75/87 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. Jos olet ollut 41 v asti sinkkuna, vaikka haluat parisuhteen, niin jotain on pahasti pielessä. Vaikea sanoa mitä, näin vähillä tiedoilla. Suosittelen ihan ammattiapua, jos rahasi riittävät, vaikka muutamaa käyntiä terapiassa. Asiaa olisi hyvä tarkemmin pohtia.

Vierailija
76/87 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei pidä paikkaansa. miehet eivät ole niin ulkonäkökeskeisiä kuin naiset. kyllä sen prismassa näkee, että kaikkein kehopositiivisimmillakin naisilla on lauma kasvattamattomia kakaroita sossun elätettävänä elatusmaksujenmaksajiakin on todennäköisesti enemmän kuin 1, joten miehiä on riittänyt

Reikä se on rumallakin. Kassit on tyhjennetty häthätää, ja se onkin sitten ollut siinä se kelpaaminen.

Vierailija
77/87 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elä elämää, tapaa tyyppejä, jonkun kanssa synkkaa, luonto ja tikanpoika jne.

Elän. Eilenkin olin terassilla istumassa iltaa.

Ap

Löytyikö kiinnostavaa seuraa?

Ei kukaan tullut edes juttelemaan. Itse puhuin eräälle miehelle sen verran, että pyysin anteeksi kun törmäsin häneen.

Ap

Vaikea saada seuraa jos et edes yritä puhua muille.

Vierailija
78/87 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei. Jos olet ollut 41 v asti sinkkuna, vaikka haluat parisuhteen, niin jotain on pahasti pielessä. Vaikea sanoa mitä, näin vähillä tiedoilla. Suosittelen ihan ammattiapua, jos rahasi riittävät, vaikka muutamaa käyntiä terapiassa. Asiaa olisi hyvä tarkemmin pohtia.

Tää ap on sama, joka aloittaa keskusteluja päivittäin. Nyt se on kuulemma nainen. Sillä on incelin vikaa. Kukaan ei halua sitä. Se jaksaa vähän aikaa keskustella sivistyneesti. Hetken päästä se riehaantuu, kun ei saa oikeita vastauksia, joita haluaa kuulla. Inceli pikkunysäinen äipän elätti se on.

Vierailija
79/87 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanot että olet ihan kivan näköinen, mutta että jokainen ihastuksesi on juossut karkuun heti kun olet lähestynyt heitä. 

Totuus: et oikeasti ole ihan kivan näköinen. Olet todennäköisesti paljo

En ole. Olen hoikka, kasvoni ovat ihan nätit ja tyylini on naisellinen. Perinteisesti näitä ominaisuuksia on pidetty naisella positiivisina. Lisäksi olen tyytyväinen itseeni enkä halua muuttua. Sanasi eivät sitä muuta.

Vierailija
80/87 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun sinä mulle tulit sössöttämään, että mikä minun nimeni on, ja että on opastettu sinua kyselemään ihan töissä olevilta, niin silloin saa torjunnan. Miksi joku myyjä haluaisi avautua itsestään jollekk

Mistä ihmeestä sinä oikein puhut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi