Miten ihmiset oikein päätyvät parisuhteeseen ja jopa naimisiin?
Mun kanssa ei ainakaan kukaan halua enkä oikein edes tiedä miksi.
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei. Jos olet ollut 41 v asti sinkkuna, vaikka haluat parisuhteen, niin jotain on pahasti pielessä. Vaikea sanoa mitä, näin vähillä tiedoilla. Suosittelen ihan ammattiapua, jos rahasi riittävät, vaikka muutamaa käyntiä terapiassa. Asiaa olisi hyvä tarkemmin pohtia.
Olen käynyt terapiassakin, jo melko pitkään. En kuitenkaan halua enää suhdetta eli siihen en enää apua tarvitse. Kunhan mainitsin, kun tämän aloituksen näin, että en minäkään ymmärrä miten suhteet alkavat :).
Yhtä sekaisin kuin aloittaja siis olet.
Vierailija kirjoitti:
Elä elämää, tapaa tyyppejä, jonkun kanssa synkkaa, luonto ja tikanpoika jne.
Vttu miten rasittava kirjoitus- jne.
Aloitushan on täysin idi00ttimainen. Ei kukaan normaaliaivoinen ihminen (oletko ap normaaliaivoinen?) IHMETTELE miten parisuhteita syntyy. Aivan kuin eläisit 30-luvulla ilman somea ja nettideittejä 🙄
Minä en itse periaatteessa haluaisi käyttää nettideittejä, mutta käytän silti, koska kukaan ei lähesty minua livenä (pelkurit.) Olen aina tyylikäs ja huoliteltu, hyväntuoksuinen...
Muutenkin minulla on tosi korkeat vaatimukset miehelle, joten livenä sellaiseen törmääminen on yhtä todennäköistä kuin seitsemän oikein lotossa. Netissä voin karsia heti pois sellaiset, joiden mielenmaisema ja esim. sometus ei vastaa ihannettani.
Vierailija kirjoitti:
Okei. Jos olet ollut 41 v asti sinkkuna, vaikka haluat parisuhteen, niin jotain on pahasti pielessä. Vaikea sanoa mitä, näin vähillä tiedoilla. Suosittelen ihan ammattiapua, jos rahasi riittävät, vaikka muutamaa käyntiä terapiassa. Asiaa olisi hyvä tarkemmin pohtia.
"Jos olet ollut 41 v asti sinkkuna, vaikka haluat parisuhteen, niin jotain on pahasti pielessä. Vaikea sanoa mitä, näin vähillä tiedoilla. Suosittelen ihan ammattiapua"
Terapiassa käyminen ei saa miehiä näkemään AP:ta yhtään sen kiinnostavampana kuin aiemminkaan. Ap:n kannattaisi panostaa aikansa ja rahansa ulkonäköön, eikä mihinkään terapiakäynteihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jos olet ollut 41 v asti sinkkuna, vaikka haluat parisuhteen, niin jotain on pahasti pielessä. Vaikea sanoa mitä, näin vähillä tiedoilla. Suosittelen ihan ammattiapua"
Terapiassa käyminen ei saa miehiä näkemään AP:ta yhtään sen kiinnostavampana kuin aiemminkaan. Ap:n kannattaisi panostaa aikansa ja rahansa ulkonäköön, eikä mihinkään terapiakäynteihin.
Minä EN ole AP. N41
Vierailija kirjoitti:
Ja olen nainen, joten tuntuu oudolta se, että olen jatkuvasti yksin, kun aina väitetään naisten saavan helposti seuraa.
Ap
Mulla sama, mutta sitten terapiassa tajusin että olen samanlainen narsisti kuin vanhempani. Se helpotti, kun löytyi vihdoin syy yksinäisyydelleni niin sen kanssa on helpompi elää. En toki väitä että AP olisi, mutta itselläni on tuollainen syy.
Olen käynyt terapiassakin, jo melko pitkään. En kuitenkaan halua enää suhdetta eli siihen en enää apua tarvitse. Kunhan mainitsin, kun tämän aloituksen näin, että en minäkään ymmärrä miten suhteet alkavat :).