Miltä miehestä tuntuu jos joku hyvännäköinen nainen osoittaa haluavansa sinua, mutta ei kuitenkaan halua edetä mihinkään?
Kommentit (20)
Ei, vaan haluaa vain kertoa miehelle tämän, aivan kuten miehet kehuvat naisia.
Jos joku sanoo mua kauniiksi niin en heti oleta, että on iskemässä.
Mutta luuleeko mies, että nainen on heti haluamassa jotain? Ap
Riippuu minkälaiset asetelmat on kyseessä. Jos vaikkapa mies on onnellisesti naimisissa ja hänellä ei ole aikomustakaan erota/pettää niin tunteehaan siinä vain ihailluksi, kun nainen haluaa häntä. Mitkä ovat naisen motiivit sitten?
Toinen asetelma: Kaksi sinkkua päätyvät baarista toisen luo ja nainen osoittaa haluaa miestä, mutta ei osoitusta seksistä ja mies haluisi seksiä niin varmaan se tuntuu miehestä aika turhauttavalta ja siltä, että nainen pelaa hänellä.
Mikä on tämä "haluamisen osoitus"? Ystävällinen sana työpaikan hississä?
Siis tyypillinen kiusaaja narsisti. Antaa ymmärtää muttei ymmärrä antaa.
Ehkä kehu tulee sellaisessa tilanteessa, että yhteen ei voi päätyä syystä tai toisesta, mutta haluaa että toisen tietävän että hän on haluttava. Ap
Voisitko ap täsmentää, miten tämä haluamisen osoitus ilmaistaan? Entä se, että ei haluta edetä mihinkään? Olen melko lihaksikas mies, ja naisten katse yleensä hakeutuu hauiksiini. Tarkoittaako se, että naiset haluavat minua?
Kuvatussa tilanteessa miehestä ainakin pitäisi tuntua siltä, että ensivaikutelma naisen halukkuudesta oli harhaluulo.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kehu tulee sellaisessa tilanteessa, että yhteen ei voi päätyä syystä tai toisesta, mutta haluaa että toisen tietävän että hän on haluttava. Ap
Siis että nainen sanoisi jotain tyyliin: "Oot kyllä pantavan näköinen" jossain kadulla kulkiessa, ja jatkaisi matkaa? En usko että tällaista tapahtuu kovin usein.
Vierailija kirjoitti:
Voisitko ap täsmentää, miten tämä haluamisen osoitus ilmaistaan? Entä se, että ei haluta edetä mihinkään? Olen melko lihaksikas mies, ja naisten katse yleensä hakeutuu hauiksiini. Tarkoittaako se, että naiset haluavat minua?
Jos joku mies tuijottaa peppua tai tissejä niin tarjoittaako se että mies haluaa juuri sitä naista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku mies tuijottaa peppua tai tissejä niin tarjoittaako se että mies haluaa juuri sitä naista?
Niin, en tiedä. Tämän vuoksi toivoin ap:lta lisätietoja.
-lainaamasi-
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan haluaa vain kertoa miehelle tämän, aivan kuten miehet kehuvat naisia.
Jos joku sanoo mua kauniiksi niin en heti oleta, että on iskemässä.
Mutta luuleeko mies, että nainen on heti haluamassa jotain? Ap
Naiset pyytää todella usein apua johonkin, silloin kehuvat. Eli kokemuksieni perusteella hän ei osaa jotain ja haluaa palvelun ilmaiseksi.
No nyt kun kysyit ap, niin tulee kyllä joitain tapauksia mieleen:
Kauniina kesäiltana puistossa seurueeni kohtasi toisen seurueen. Ajauduin jutulle kauniin naisen kanssa. Hän kertoi löytäneensä parisuhteen hiljattain. Sanoi minun olevan kuuma ja että mielellään heiluttaisi peittoa jos olisi sinkku. Kohtaamisessa halattiin aika pitkään ja tiettyä sähköä oli ilmassa.
Ja sitten erityinen itsetunnon nostatus tapahtui ravintolassa jossa viereisessä pöydässä istui erittäin tunnettu ammattilaisurheilija vaimonsa ja tuttaviensa kanssa. Muun seurueen poistuessa tämä tyrmäävä kaunotar eli vaimo jäi hetkeksi vielä vilkuilemaan minua. Eli jos hän pitää minua kuumana, niin olen otettu!
No joo, kyllä mullekin tulee yksi tapaus mieleen. Eräiden juhlien jatkoilla bileistä poistuva nainen antoi mulle yllättäen kielarin ja lähti sitten menemään. Kumpikin seurusteltiin silloin, ja naisen mies oli niissä samoissa bileissä, oma kumppanini ei ollut. En sitä oikeastaan kummemmin ajatellut. Kyseinen nainen oli kyllä muutenkin melkoinen cocktease, joten ehkä hän teki tuonkin vain piruuttaan.
Mitä minä teen tiedolla, että joku pitää minua haluttavana mutta ei kuitenkaan halua minua. Loukkauksena minä tuota itse pitäisin. Kumoavat toisensa. Tulee mieleen, että nainen jotenkin passiivis-aggressiivisesti haluaa osoittaa, että olet ruma, enkä haluaisi olla kanssasi, vaikka mies ei ole edes tehnyt elettäkään osoittaakseen kiinnostusta. Alkais jotenkin vaan naurattaa tuollainen kommentti, että minähän taivaan lahjana tuo nainen itseään pitää.
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan jos on esimerkiksi puolin ja toisin pientä flirttiä vaikka kahden varatun kesken ja nainen myöntää miehelle, että jos tilanne sallisi olisi kiinnostunut miehestä "siinä mielessä".
Nostaako se miehen itsetuntoa? Tuleeko miehelle hyvä fiilis?
Vai olettaako mies, että jotain tapahtuu?
Ap
Vierailija kirjoitti:
No nyt kun kysyit ap, niin tulee kyllä joitain tapauksia mieleen:
Kauniina kesäiltana puistossa seurueeni kohtasi toisen seurueen. Ajauduin jutulle kauniin naisen kanssa. Hän kertoi löytäneensä parisuhteen hiljattain. Sanoi minun olevan kuuma ja että mielellään heiluttaisi peittoa jos olisi sinkku. Kohtaamisessa halattiin aika pitkään ja tiettyä sähköä oli ilmassa.Ja sitten erityinen itsetunnon nostatus tapahtui ravintolassa jossa viereisessä pöydässä istui erittäin tunnettu ammattilaisurheilija vaimonsa ja tuttaviensa kanssa. Muun seurueen poistuessa tämä tyrmäävä kaunotar eli vaimo jäi hetkeksi vielä vilkuilemaan minua. Eli jos hän pitää minua kuumana, niin olen otettu!
Niin, molemmilla naisilla on varmasti ollut vain tarkoitus tuoda hyvää mieltä eikä mitään pahaa. :)
Itse tulen aina hyvälle tuulelle kun joku kehuu ulkonäköäni tai persoonaani. Enkä luule sen tarkoittavan mitään. Ap
Otsikko voisi myös olla:
Saako miestä kehua ilman taka-ajatuksia?
Ap
Haluaa edetä hitaaaasti ?