Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskustelen enkelteni kanssa. Mitä ajattelet asiasta?

Vierailija
02.06.2024 |

Uskotko että keskustelen enkelteni ja muiden auttajieni kanssa?

Haluatko kysyä minulta jotakin aiheeseen liittyen tai mitä tahansa? 

Oletko kiinnostunut enkeleistä?

Mitä haluat tietää minusta ihmisenä?

Kommentit (858)

Vierailija
461/858 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä puhutaan tulevaisuudessa? Ap.

Vierailija
462/858 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveysasiat kiinnostavat aina hyvin monia. Mitä terveyteen ja hyvinvointiin liittyvät asiat sinua kiinnostavat eniten? Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/858 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveysasiat kiinnostavat aina hyvin monia. Mitä terveyteen ja hyvinvointiin liittyvät asiat sinua kiinnostavat eniten? Ap.

Korjaan.

Mitkä terveyteen ja hyvinvointiin liittyvät asiat sinua kiinnostavat eniten?

Mitkä muut asiat kutkuttelevat mieltäsi? Mikä sinua kiinnostaa elämässä eniten?

Kerro mitä tahansa. Olemme kuulolla. Ap.

Vierailija
464/858 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaakohan sinua lapset ja nuoret kuten minua? Oletko kiinnostunut keskittymään lapsiin ja nuoriin? Haluatko todella ymmärtää heitä ja nähdä maailmaa eri tavoilla oppiaksesi enemmän myös elämästämme? Ap.

Vierailija
465/858 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidätkö liikkumisesta? Uskallatko olla rohkean leikkisä? 

Pidätkö lasten juhlista? Mikä on sinun roolisi juhlien järjestämisessä?

Oletko humoristinen ihminen?

Pidätkö musiikista?

Pidätkö pukeutumisesta ja erikoisistakin vaatteista?

Onko sinulla visuaalista silmää ja taitoa nähdä kauneutta? Ap.

Vierailija
466/858 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, mitä enkelit ovat sinulle opettaneet?

Olisin ikionnellinen, jos puhuisivat minullekin. Voisitko kysyä heiltä onko se mahdollista? Olisiko enkeleillä jotain lohduttavaa kerrottavaa juuri minulle?

Kiitos jo etukäteen! 

Moikka. Ovat opettaneet kaikkea mahdollista minulle lisää ihmisistä ja elämästä sekä oppaiden työskentelystä kokonaisvaltaisesti kaikkeuden kanssa. Kaikkea siis maan ja taivaan väliltä. 

Kaikille ei puhuta tällä tavalla ihan arjessa koko ajan mutta onhan selväkuulijoitakin, selvänäkijöitä tai meedioitakin jotka saavat tiedon kuuloaistinsa kautta tai äänellä mieleensä esimerkiksi.

Valitettavasti en voi juuri nyt antaa henkilökohtaisia vastauksia kenellekään mutta voin suositella sinua harjoittelemaan viestien vastaanottaista jos se sinua kiinnostaa. Jokainen saa kaikki viestit ja kaikki kokemuksetkin täysin omal

Voisitko kerhoa, mitä ovat sinulle opettaneet ihmisistä ja elämästä? Uskoisin, että moni haluaa tämän kuulla.

Kertoisivatko enkelit minulle edes sen, että miten viestien vastaanottamista voi harjoitella? Miksi eivät minulle puhu..

Olen aivan hukassa.. Kaipaisin lohtua enkeleiltä tai vaikka Jumalalta. Kukaan ei vastaa, ei lohduta. 

Voitko ap sinä auttaa minua? 

Vierailija
467/858 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatko usein hyviä ajatuksia, ideoita? 

Innostutko helposti?

Saatko iloa itsestäsi? Ap.

Vierailija
468/858 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin ikionnellinen, jos puhuisivat minullekin. Voisitko kysyä heiltä onko se mahdollista? Olisiko enkeleillä jotain lohduttavaa kerrottavaa juuri minulle?

Kiitos jo etukäteen! 

Moikka. Ovat opettaneet kaikkea mahdollista minulle lisää ihmisistä ja elämästä sekä oppaiden työskentelystä kokonaisvaltaisesti kaikkeuden kanssa. Kaikkea siis maan ja taivaan väliltä. 

Kaikille ei puhuta tällä tavalla ihan arjessa koko ajan mutta onhan selväkuulijoitakin, selvänäkijöitä tai meedioitakin jotka saavat tiedon kuuloaistinsa kautta tai äänellä mieleensä esimerkiksi.

Valitettavasti en voi juuri nyt antaa henkilökohtaisia vastauksia kenellekään mutta voin suositella sinua harjoittelemaan viestien vastaanottaista jos se sinua kiinnostaa. Jokainen saa

Ketjussa on vastauksiani kysymyksiin ja olen kertonut itsestäni aika paljon ja kertoisin mielelläni mutta kaiken kirjoittamiseen menisi paljon aikaa. Olen suunnitellut kirjoittavani asioitani Instagramissa mutta tällä hetkellä tilini on väliaikaisesti suljettuna. Kerron siellä taas lisää ja toistan varmasti jo kerrottuja asioita. On mukava kuulla että olet kiinnostunut kuulemaan mitä enkelit opettavat ja että olet kiinnostunut enkeleistä.

Viestien vastaanottamista voi harjoitella perinteisesti hiljentymällä ja ottamalla vastaan. En voi luvata kenellekään niitä tapoja joilla enkelit viestivät.

Arjessasi saatat saada myös hyviä ajatuksia, ne ovat henkilökohtaisia viestejäsi. Puhumalla ei valitettavasti kaikille anneta viestejäkään mutta tapa ei olekaan se tärkein asia.

Ketjusta löytyy myös vastauksiani siihen kuinka harjoitella enkeliviestien kanavoimista muillakin tavoin. 

Kiitos sinulle kommentistasi. Ap.

Vierailija
469/858 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinäkin valopää? Välähteleekö sinulla? 💡 Ap.

Vierailija
470/858 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos jo etukäteen! 

Valitettavasti en voi juuri nyt antaa henkilökohtaisia vastauksia kenellekään mutta voin suositella sinua harjoittelemaan viestien v

Valitettavasti en saanut tästä viestistä mitään vastausta. 

Enpä uskonutkaan, että olisin minkään arvoinen. 

Vierailija
471/858 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos jo etukäteen! 

Valitettavasti en voi juuri nyt antaa henkilökohtaisia vastauksia kenellekään mu

Ei se sitä tarkoita. Meistä jokainen on arvokas ihminen. Ap.

Vierailija
472/858 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidätkä elokuvista? Fantasiamaailmasta? Keksitkö hyviä tarinoita? Opetuksia? Ilmaisuja? Heitätkö hatusta? Elätkö maailmaasi ulospäin? Oletko oman elämäsi täydellinen roolihahmo? Millainen hahmo sinä olet? Ap.

Vierailija
473/858 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy psykologilta. Ehkä psykiatrikin on tarpeen. Keskusteletko ihmistenkin kanssa?

Vierailija
474/858 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihasteletko ympäröivää maailmaa? Mitä sinä näet siellä? Ap.

Vierailija
475/858 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy psykologilta. Ehkä psykiatrikin on tarpeen. Keskusteletko ihmistenkin kanssa?

Voinhan minä kysyä mutta miksi maksaa tyhjästä. Keskustelen jos olet vähintään vastaanottavainen mutta mielellään myös vastavuoroinen. Kiitos sinulle. Ap.

Vierailija
476/858 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Hyvää jatkoa kaikille tasapuolisesti! Ap. 

Vierailija
477/858 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot kuin karkkia mulle.

Vierailija
478/858 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

💡😇

Vierailija
479/858 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa kysellä vielä jos haluaa jotakin kysyä. Ap.

Vierailija
480/858 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa kysellä vielä jos haluaa jotakin kysyä. Ap.

Vielä kerran! Ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi