Keskustelen enkelteni kanssa. Mitä ajattelet asiasta?
Uskotko että keskustelen enkelteni ja muiden auttajieni kanssa?
Haluatko kysyä minulta jotakin aiheeseen liittyen tai mitä tahansa?
Oletko kiinnostunut enkeleistä?
Mitä haluat tietää minusta ihmisenä?
Kommentit (858)
Kannattaa mennä TÖIHIN ja hankkia oikeita ihmissuhteita.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen samaa. Käytöstavatkin saattavat auttaa näiden hankinnassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa miten mennään töihin jos työnantajat eivät palkkaa. Monikin menisi täysin mielellänsä sinne töihin lorvimasta. Vika ei ole aina työnhakijassakaan varsinaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa miten mennään töihin jos työnantajat eivät palkkaa. Monikin menisi täysin mielellänsä sinne töihin lorvimasta. Vika ei ole aina työnhakijassakaan varsinaisesti.
Näinhän se on. Riippuu niin monesta tekijästä: koulutus, työkokemus, ikä, mikä ala, onko työvoiman tarvetta . Jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No menet sivulle mol.fi ja alat käymään paikkoja läpi. Jos haet aktiivisesti vaikka 20 paikkaa joka päivä, niin kyllä se jossakin vaiheessa tärppää. Mutta jos istut kotona valittamassa, niin mitään ei tapahdu. Tarvitsee lähteä liikkeelle ja tehdä asian eteen jotakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No menet sivulle mol.fi ja alat käymään paikkoja läpi. Jos haet aktiivisesti vaikka 20 paikkaa joka päivä, niin kyllä se jossakin vaiheessa tärppää. Mutta jos istut kotona valittamassa, niin mitään ei tapahdu. Tarvitsee lähteä liikkeelle ja tehdä asian eteen jotakin.
Tämä ohje sopii varmasti heille jotka eivät siis hae niitä työpaikkoja. Tässä tarkoitettiin niitä jotka hakevat paljon, eivätkä saa työpaikkaa mitenkään päin.
Ajattelen että olet etsijä, mutta nyt olet etsinyt väärästä paikasta.
Jeesus sanoo: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan tule Isän luo muuten kuin minun kauttani."
Vierailija kirjoitti:
Jeesus sanoo: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan tule Isän luo muuten kuin minun kauttani."
Olin etsinyt liian kauan, etsinyt ja miettinyt hänen nimeänsä ja sitten varoittamatta hän edessäni seisoi. Ilma väreili ja laski pimeä. Loppu.
Vierailija kirjoitti:
Vuorisaarnassa Jeesus kuvasi elämäntavan joka johtaa luoja yhteyden kokemiseen ja on esimerkkinä meille kaikille henkisellä tiellä. Minä en tulkitse jaetta sitten että Jeesus olisi ikäänkuin fyysinen ovi taivaaseen jonka kautta mennään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuorisaarnassa Jeesus kuvasi elämäntavan joka johtaa luoja yhteyden kokemiseen ja on esimerkkinä meille kaikille henkisellä tiellä. Minä en tulkitse jaetta sitten että Jeesus olisi ikäänkuin fyysinen ovi taivaaseen jonka kautta mennään.
Sama juttu. Se tarkoitti sitä että hän pystyy auttamaan. Ap.
Ehkä olet kehittänyt itsellesi jonkinlaisia mielikuvitusystäviä ja asiaan ei liity mitään sen kummempaa. Eihän näistä lopulta tiedä ja eikö se ole todennäköisempääkin? Onko sinulla niistä keskusteluista jäänyt mitään todisteita että olisit tekemisissä ulkopuolisen älyn kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä olet kehittänyt itsellesi jonkinlaisia mielikuvitusystäviä ja asiaan ei liity mitään sen kummempaa. Eihän näistä lopulta tiedä ja eikö se ole todennäköisempääkin? Onko sinulla niistä keskusteluista jäänyt mitään todisteita että olisit tekemisissä ulkopuolisen älyn kanssa?
Miksi sinä kohtelet minua kuin saastaa ja kuitenkin samalla vaadit vastauksia? Hankithan käytöstapoja. Mutta koska ymmärrän teitä turhakkeitakin niin minäpä vielä valaisen sinua, toivottavasti onnistun aikeissani edes jollakin tasolla.
En ole kehitellyt mielikuvitusystäviä vaan minä aidosti kuulen. Kuulen puhetta ja minulle puhutaan aivan henkilökohtaisesti suoraan. Pystyn myös keskustelemaan näiden entiteettien kanssa jotka puhuvat minulle ja kertovat asioita.
Eihän näistä niin lopulta tiedä tietenkään ja jos ymmärryksesi on tuolla tasolla niin onhan se tietous ja ymmärryskin epätodennäköistä todellakin.
Kyllä on jäänyt todisteita mutta niidenkin hyväksyntä riippuu täysin siitä kuka mitäkin todistetta vaatii. Lisäksi olen täysin avoin kaikelle tutkimiselle sillä olen täysin rehellinen itsestäni. Kiitos sinulle. Ap.
Kuinka joku voi olla noin sekaisin?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka joku voi olla noin sekaisin?
Tai noin sadistisen kateellinen? Kuinka paljon kutisee perseessä? Ajattelitko jatkaa elämäsi haaskaamista hieromalla itseäsi kateutesi kohteisiin? Noin alas vajoaa vain rumimmat ihmiset.
Uskon, että keskustelet demonin kanssa, joka esittää enkeliä. Demoni on langennut enkeli, eli tavallaan enkeli, mutta vastapuolen enkeli.
Suosittelen lopettamaan enkelikeskustelut välittömästi.
Vierailija kirjoitti:
Uskon, että keskustelet demonin kanssa, joka esittää enkeliä. Demoni on langennut enkeli, eli tavallaan enkeli, mutta vastapuolen enkeli.
Suosittelen lopettamaan enkelikeskustelut välittömästi.
No mistä tämä demoni tulee ja miksi se meille puhuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en keskustele enkelten kanssa, mutta tonttujen kanssa kylläkin harva se päivä. Etenkin sauntatonttu on hauskaa seuraa.
Mitäs se saunatonttu sinulle kertoo oikein?
Varmasti jokin mielen tuote, jotkuthan kertovat mielikuvitusystävistäkin. Eläimillekin jotkut hyvin eläinrakkaat puhuvat kaikenlaista päivittäin ja eläimet pitävät sitä turvallisen tuntuisena asiana.
"No mistä tämä demoni tulee ja miksi se meille puhuu?"
Ei se demoni mistään tule. Jumala loi enkelit, joista kolmasosa nousi kapinaan. Nämä kapinaan nousseet enkelit ovat nykyisin demoneja. Ne puhuvat joillekin ihmisille, koska haluavat eksyttää ihmiset pois Jumalan yhteydestä. Raamattu varoittaa yhdeydestä näihin langenneisiin enkeleihin, joita ovat esim. tietäjähenget ja demonit.
Mitäs se saunatonttu sinulle kertoo oikein?