Keskustelen enkelteni kanssa. Mitä ajattelet asiasta?
Uskotko että keskustelen enkelteni ja muiden auttajieni kanssa?
Haluatko kysyä minulta jotakin aiheeseen liittyen tai mitä tahansa?
Oletko kiinnostunut enkeleistä?
Mitä haluat tietää minusta ihmisenä?
Kommentit (858)
Puhuvatko nämä enkelit sinulle? Käskevätkö ne sinua tekemään asioita?
Vierailija kirjoitti:
Puhuvatko nämä enkelit sinulle? Käskevätkö ne sinua tekemään asioita?
Puhuvat ja kyllä käskevätkin välillä. En haluaisi aina tehdä kaikkea sitä mitä vaaditaan. Ap.
Millaisia harrastuksia sulla on, tai miten sun päivät yleensä kuluu?
Vierailija kirjoitti:
Korkki kiinni!
En juo alkoholia juurikaan. Edellisestä kerrasta on jo yli vuosi. Päihdyn todella helposti enkä varsinaisesti pidä "ryyppäämisestä". Tai siis en juo ns. humalahakuisesti koskaan silloin kun juon alkoholia. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Mene lataukseen
Lataudun itsekseni omaan tahtiini. Nukkuminenkin on tärkeää. Ap.
Mitäpä sillä on mulle väliä vaikka keskustelisit kengurun kaa vaikkei niitä oli mailla eikä halmeilla.
Vierailija kirjoitti:
Millaisia harrastuksia sulla on, tai miten sun päivät yleensä kuluu?
Tykkään olla aktiivinen kaikin tavoin. Minulla ei ole urheilu- tai liikuntaharrastuksia tällä hetkellä, tanssiminen kiinnostaisi. Hyötyliikunta ja kaikki hauska liikkuminen riittää. Tutkin kaikenlaisia asioita monipuolisesti, siinä riittää harrastuksia tälle hetkelle. Päivät kuluvat kuten ne normaalisti ihmisellä kuluvat, ei sen kummemmin. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä sillä on mulle väliä vaikka keskustelisit kengurun kaa vaikkei niitä oli mailla eikä halmeilla.
Niinpä, totta tämäkin. Ap.
Vierailija kirjoitti:
🙄🙄🙄
Löytyykö niitä aivoja sieltä takaata? 😄 Ap.
13 Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi. 14 Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
2.Kor.11:13-14
Vierailija kirjoitti:
13 Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi. 14 Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
2.Kor.11:13-14
Raamattukin on mielenkiintoinen opus. Itse olen kyllä täysin aito ihminen enkä esitä mitään valheellista kenellekään. Jos esitän niin sen näkee kyllä. Tykkään teatterista ja huumorintajuisuudestakin. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Minun deity on Lilith
Siis joku deittikö vai mitä tämä oikein tarkoittaa? Ap.
Otahan lääke.