Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teinipoika syö ensin jääkaapista

Vierailija
02.06.2024 |

Ensin syödään äidin tekemän kreikkalaisen salaatin jämät pelattaessa jotain nettipeliä.

Seuraava vaihtoehto on jääkaapista löytyvä suolainen piirakka. Pulla tai pasteija häviää myös yön pimeinä tunteina. Mikäli mitään noista ei ole, poika paistaa pakastepitsan.

Haluaisin tietää, elääkö joku muukin samaa todellisuutta kanssani.

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuntuu nyt kesäkuumalla olevan jäätelö koko ruokapyramdin tärkein osa. Sitä voi syödä mihin aikaan päivästä tahansa. Ei se ihan silleen varsinaisesti kunnon ruoka ole, mutta kummasti sitä saa joka kerta kaupasta kotiin kiikuttaa.

Vierailija
42/70 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joskus sotkutätinä armeijan leirillä. Pojat on kivoja ja flirttejä ja syö kaiken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei oteta ruokaa jääkaapista (eikä muistakaan kaapeista) ilman lupaa.

Vierailija
44/70 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika syö marjapuuroa jos sitä on. Seuraavaksi jäätelölle.

Vierailija
45/70 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Kaikki helposti naposteltava häviää. Siksi meillä on yleensä paljon kurkku- ja porkkanatikkuja yms valmiina kaapissa. Syö sitten niitä yön pimeinä tunteina eikä kauheasti makeaa. Positiivista on, että ruokahävikki on meillä kyllä 0 tai hyvin lähellä, kun tuo yksi imuroi kitusiinsa kaiken.

Mun poika osaa pestä porkkanan juuresharlja ja syö sen silleen.

Vierailija
46/70 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin joskus sotkutätinä armeijan leirillä. Pojat on kivoja ja flirttejä ja syö kaiken.

Olin vähän nuorempi sotkutäti. Aiheutin kuulemma ruuhkaa tiskille.

Vierailija
47/70 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viinirypäleet. Vaihtaisi varmaan äitinsäkin hyviin viinirypäleisiin, on taaperosta alkaen rakastanut niitä. 

Muuten syö samalla kun muutkin. 

Etippä juutuubista video kuinka viinirypäleitä "kasvatetaan ja hoidetaan" loppuu niitten lappaminen!

En edes ymmärtänyt niitten myrkkyjen nimiä. En ole ostanut ainoatakaan rupaletta enää. Hirvee lista mitä ne aineet saattaa aiheuttaa!

yäk

Näinhän se on, seuraavaksi voikin opetella kasvattamaan itse omat rypäleensä. Onnistunee parvekkeellakin kun vähän perehtyy. 

Vierailija
48/70 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä menee paljon kananmunia. Suosituin yöpala on munakas 4 munasta. Lisäksi paahdetaan 4 siivua leipää, joko 2 ruispuikulaa tai 2 kauratyynyä. Näistä rakennetaan kerrosleivät, mukaan kalkkunaleikettä, salaattia, paprikaa ja kurkkua. Poika tekee siis itse.

Rahkaa menee myös paljon. Mukaan banaania, mansikkaa, mustikkaa ja sokeritonta mansikkakeittoa ja jotain mysliä tai kaurahiutaleita.

Näitä tuotteita pitää olla aina kaapissa. 

Vierailija
49/70 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietääkseni teinipoika on helpointa ruokkia keittämällä spagettia ja tekemällä jauhelihakastike. Uppoaa joka kerta.

Makaronilaatikko on toinen ikivihreä klassikko.

Eikä lettujen paistaminen ole koskaan huono idea.

Oi. Mun teinipoika kävi kylässä leski-ísälläni ja paistoi siellä lettuja. Oli kuulemma tehnyt kermavaahdonkin.

Tuo poika menee kohta armeijaan. On muuten kova äijä missä tahansa. Osaa korjata kaiken Liikkuvan.

Poika rakentaa tietokoneita. Puolustusvoimat ei tiedä,

Vierailija
50/70 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin kylmää piirakkaa

Vierailija
51/70 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanukkaat

Vierailija
52/70 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä menee paljon kananmunia. Suosituin yöpala on munakas 4 munasta. Lisäksi paahdetaan 4 siivua leipää, joko 2 ruispuikulaa tai 2 kauratyynyä. Näistä rakennetaan kerrosleivät, mukaan kalkkunaleikettä, salaattia, paprikaa ja kurkkua. Poika tekee siis itse.

Rahkaa menee myös paljon. Mukaan banaania, mansikkaa, mustikkaa ja sokeritonta mansikkakeittoa ja jotain mysliä tai kaurahiutaleita.

Näitä tuotteita pitää olla aina kaapissa. 

I feel you

Vierailija
53/70 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lämmittää itse pakasteesta valkosipulipatonkeja uunissa. Lisäksi uppoaa jugurtit, billyspitsat, karjalanpiirakat. Nämä siis niitä yöpaloja, lisäksi syö meidän muiden kanssa normaalit ruoat ja - palat..

Vierailija
54/70 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teini kasvaa kovaa vauhtia ja nälkä on jatkuvasti. Osta ruokaa mitä saa syödä ja neuvo mitä saa ottaa. Nuudelit, tonnikala, pakaste pitsat, lihapiirakat on nopeita teinin itse lämmittää...

Sitten ihmetellään ylipainoisia teinejä. Pelkkää roskaruokaa, huh, huh. 

Vierailija
55/70 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö sinä tee pojalle kunnollista ruokaa? Joutuuko hän joka päivä itse hakemaan jääkaapista ruokansa?

Vierailija
56/70 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee jääkaappiin hyviä juuresraasteita, kasvispaloja dipattavaksi hummukseen, kermaviiliin tai pestoon. Hedelmäsalaattia. Tuorepuuroja. Lihapaloja. Pakkaseen jäädytettyjä hedelmiä ja marjoja, viinirypäleitä, joita on kiva helteellä syödä.

Ainekset leipien tekoon, leikkelettä juustoa paprikaa, tomaattia kurkkua suolakurkkua, salaatinlehtiä leivän väliin.

Mysliä, marjoja.

Vierailija
57/70 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grillattu broileri on hyvä olla kaapissa, siitä saa nopeasti hyvää lihaa.

Vierailija
58/70 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teini kasvaa kovaa vauhtia ja nälkä on jatkuvasti. Osta ruokaa mitä saa syödä ja neuvo mitä saa ottaa. Nuudelit, tonnikala, pakaste pitsat, lihapiirakat on nopeita teinin itse lämmittää...

Sitten ihmetellään ylipainoisia teinejä. Pelkkää roskaruokaa, huh, huh. 

Meillä teini on lähellä alipainoa. Pituutta tuli 15 cm alle vuoteen. 

Vierailija
59/70 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö sinä tee pojalle kunnollista ruokaa? Joutuuko hän joka päivä itse hakemaan jääkaapista ruokansa?

Poikaa ruokitaan karjalanpaistilla ja kaikilla sopilla. Osaa itsekin tehdä ruokaa.

Vierailija
60/70 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on aina syötävää ruokaa vähintään crockpotissa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä