Mitä teinipoika syö ensin jääkaapista
Ensin syödään äidin tekemän kreikkalaisen salaatin jämät pelattaessa jotain nettipeliä.
Seuraava vaihtoehto on jääkaapista löytyvä suolainen piirakka. Pulla tai pasteija häviää myös yön pimeinä tunteina. Mikäli mitään noista ei ole, poika paistaa pakastepitsan.
Haluaisin tietää, elääkö joku muukin samaa todellisuutta kanssani.
Kommentit (70)
Viinirypäleet. Vaihtaisi varmaan äitinsäkin hyviin viinirypäleisiin, on taaperosta alkaen rakastanut niitä.
Muuten syö samalla kun muutkin.
Pojat syö helpoimman käyttöliittymän ruoat ensin. Salaatin voi syödä poistamalla kannen tai kelmun. Se on helpoin.
Jääkaappi hupenee yön pimeinä tunteina. Kerran jopa itselleni paistetut maksat hävisi.
Kun kysyin asiasta, niin näytti ruokaisalta.
Olen sanonut, että kaikkea kotoa löytyvää saa syödä vapaasti. Tämä on johtanut perunoiden keittämiseen ja kananmunien paistamiseen.
Mun teinit syö säännöllisesti 5 kertaa päivässä kuten muutkin. Esim. Aamulla muroja maidon kanssa. Lounasruoka (eilen tein pizzaa). Välipala karjalanpiirakka/jogurtti/voileivät. Päivällinen (eilen laitoin perunaa ja mureketta). Iltapala samaan tyyliin kuin välipala.
Tietääkseni teinipoika on helpointa ruokkia keittämällä spagettia ja tekemällä jauhelihakastike. Uppoaa joka kerta.
Vierailija kirjoitti:
Tietääkseni teinipoika on helpointa ruokkia keittämällä spagettia ja tekemällä jauhelihakastike. Uppoaa joka kerta.
Makaronilaatikko on toinen ikivihreä klassikko.
Eikä lettujen paistaminen ole koskaan huono idea.
Mun pojat rupesi katsomaan YouTubesta videoita ja nyt ne tekee niillä ohjeilla safkaa äipän hellalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi. Mun teinipoika kävi kylässä leski-ísälläni ja paistoi siellä lettuja. Oli kuulemma tehnyt kermavaahdonkin.
Pepsi max tai cocala zero tai samat sokerilla. Ei muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on huono idea jollei ole hormiin poistavaa liesituuletinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surkea keittiö jos ei voi edes lettuja paistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kesäisin paistetaa muurinpohjalettuja pihalla. Käryt haihtuu taivaan tuuliin. Mansikkahillon ja kermavaahdon kanssa maistuu räiskäleet kaikkille. Pysyy teinit tyytyväisenä.
Teineille on kiva tehdä ruokaa, kun kaikki maistuu ja aina on nälkä.
Teinipoika on todella helpoiten saatavissa tyytyväiseksi jollain pastalla ja jauhelihasoossilla. Mitään ei jää yli.
Pojat tekee safkaa siitä, mitä löytyy.
Ovar yllättävän luovia kokkeja.
Meillä lapset eivät saa hakea itse keittiöstä ruokaa itselleen, sillä se mitä minä teen ja tarjoan riittää kyllä kattamaan heidän ravintotarpeen. Esim. lounaalla 3-4 keitettyä perunaa, 5-6 lihapullaa ja annos salaattia riittää teinipojalle.
Ei mun pojat käy vetelemässä kaapista mitä sattuu, syövät tuoka-aikoina niin kuin muutkin
Vierailija kirjoitti:
Meillä lapset eivät saa hakea itse keittiöstä ruokaa itselleen, sillä se mitä minä teen ja tarjoan riittää kyllä kattamaan heidän ravintotarpeen. Esim. lounaalla 3-4 keitettyä perunaa, 5-6 lihapullaa ja annos salaattia riittää teinipojalle.
0/5
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi. Mun teinipoika kävi kylässä leski-ísälläni ja paistoi siellä lettuja. Oli kuulemma tehnyt kermavaahdonkin.
Tuo poika menee kohta armeijaan. On muuten kova äijä missä tahansa. Osaa korjata kaiken Liikkuvan.
Teini kasvaa kovaa vauhtia ja nälkä on jatkuvasti. Osta ruokaa mitä saa syödä ja neuvo mitä saa ottaa. Nuudelit, tonnikala, pakaste pitsat, lihapiirakat on nopeita teinin itse lämmittää...