Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisia muistoja sinulla on koulujen päättäjäisistä? Olitko kavereiden kanssa kaupungilla jne?

Vierailija
01.06.2024 |

Me vietimme ysin päättäjäiset kavereiden kanssa erään pikkukaupungin uimarannalla, jossa oli satoja muitakin teinejä. Siellä sitten juotiin omppuviinia ja kaljaa. Joillakin oli tiukkaa viinaa ja kiljuakin. Huumeita tai pillereitä ei vastaan tullut, ne oli jotenkin kavahdettu juttu ja luuserin merkki. 

Illan aikana muistan todistaneeni puolenkymmentä tappelua. pari selvää pahoinpitelyä, useita kymmeniä nuoleskelevia teinejä ja taidettiinpa uimakopissa harrastaa suuseksiäkin, mikäli juttuihin oli uskominen. 

Nämä oli hyviä aikoja, vaikka toki aika rankkoja sinänsä. Mutta niin sieltä vaan selvittiin ja kivaa oli.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jotenkin seonnut teininä, leikin minifeministiä ja jätin sääret ajamatta. Oli korkkarit. Nolottaa todella paljon. Mitään erityisiä juhlia ei ollut sen jälkeen.

Vierailija
22/27 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käveltiin kaupungilla ja ryypättiin limumukista viinaa, oli ihan kivaa. Paljon nuoria oli liikkeellä, kukaan ei nysvännyt kotona puhelimen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keski-ikäinen enkä muista omista koulujen päättäjäisistä mitään. Aloituksen tekijälle kysymys kauanko omista päättäjäisistäsi on kun muistat noin hyvin? siis muutamia vuosia tai kymmeniä vuosia?

Vierailija
24/27 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ikinä kutsuttu mihinkään päättäjäisjuhlintaan mukaan, ei edes kun ylioppilaaksi valmistuin. Yliopistossa sitten valmistuttiin eri aikoihin ja osa piti juhlat, osa ei, mutta vähintään baarissa tms käytiin kilistelemässä.

Vierailija
25/27 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin muuttanut toiselle paikkakunnalle ennen ysiluokkaa. Ei ollut enää kavereita. Olin himassa.

Vierailija
26/27 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua tai sisaruksiani ei kouluvuosina mikään olisi saanut viettämään luokkatovereiden kanssa päättäjäisten iltapäivää tai iltaa. Nopeasti kotiin todistusten kanssa, vessassa käynti, arkivaatteet päälle, ja autoon! Kolmen tunnin ajon ja bensislounaan jälkeen pieneen kyläkauppaan ostamaan tuoreita ruokatavaroita, siitä 10 minuuttia vielä autolla MÖKILLE 💚 joka on meidän kaikkien rakastama ihana keidas. Tämä tapa muuttui ensi kerran vasta, kun vanhin veljeni pääsi ylioppilaaksi ja juhlimme ensin kotona ja hän sitten illalla muualla, mutta olimme jo me muutkin sen verran isoja, ettei porua tullut vaikka mökille lähdettiin vasta seuraavana päivänä. 

27/27 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haettiin todistukset ja syötiin jäätelöt. Sitte kotiin elämään rauhas oikeaa elämää 😎

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi