Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisia muistoja sinulla on koulujen päättäjäisistä? Olitko kavereiden kanssa kaupungilla jne?

Vierailija
01.06.2024 |

Me vietimme ysin päättäjäiset kavereiden kanssa erään pikkukaupungin uimarannalla, jossa oli satoja muitakin teinejä. Siellä sitten juotiin omppuviinia ja kaljaa. Joillakin oli tiukkaa viinaa ja kiljuakin. Huumeita tai pillereitä ei vastaan tullut, ne oli jotenkin kavahdettu juttu ja luuserin merkki. 

Illan aikana muistan todistaneeni puolenkymmentä tappelua. pari selvää pahoinpitelyä, useita kymmeniä nuoleskelevia teinejä ja taidettiinpa uimakopissa harrastaa suuseksiäkin, mikäli juttuihin oli uskominen. 

Nämä oli hyviä aikoja, vaikka toki aika rankkoja sinänsä. Mutta niin sieltä vaan selvittiin ja kivaa oli.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin niin kännissä ettei ole oikeistaan mitään muistoja niistä.

Vierailija
2/27 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään muistoja. Todistus kouraan ja kotiin katsomaan telkkaria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riitelin silloisen kumppanin kanssa ja kaveri sammui baariin

Lukiosta valmistuminen

Vierailija
4/27 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kotona, minulla ei oikein ollut sellaisia luokkatovereita joiden kanssa olisin viettänyt vapaa-aikaa muutenkaan. 

Vierailija
5/27 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain itse seksiä koulun päättäjäisissä, tosin olin jo lukion ekalla. Homma meni jotenkin jälkikäteen ajateltuna nolosti: suutelimme tytön kanssa ja sitten hetken mielijohteestä kysyin, että mennäänkö panemaan. Tyttö sanoi että mennään vaan. No eihän siellä puistossa paljoa paikkoja ollut. Harrastin sitten aika haparoivaa seksiä hänen kanssaan eräässä syrjäisemmässä pusikossa, mikä oli jo aika noloa koska siinä meni ihmisiä ohi. Eivät ehkä kuitenkaan huomanneet. Lopulta sain kastettua kärkeä sen verran, että homma saatiin pakettiin. 

Vierailija
6/27 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään muistoja. Todistus kouraan ja kotiin katsomaan telkkaria.

Saako kysyä, miksi näin? Etkö halunnut vai eikö kutsuttu? 

Vierailija
7/27 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään muistikuvia. Ei siksi, että olisin juopotellut, vaan siksi että on ollut vain päivä muiden joukossa. En muista juhlineeni yksiäkään valmistujaisiani.

Vierailija
8/27 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa ap asua samassa pikkukaupungissa kuin minä itse.

Vierailija
9/27 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miespuolinen opettajani otti minuun facebookissa yhteyttä, juttelimme hetken, mutta päätin jäädä kotiin 😬

Vierailija
10/27 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuonna 1971 juhlimme lakkiaisia Espoon Dipolissa. Kotimatkalla taksista puhkesi rengas, ihana lämmin aamuyö kuten nytkin tulossa. Kuski vaihtoi renkaan. Matka jatkui kunnes toinenkin rengas puhkesi. Sitten me tyttöporukka saimme uuden taksin, ei tarvinnut loppumatkaa kävellä.

Vierailija
11/27 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut juhlimassa kun 8.luokan keväällä ja silloin tuli vedettyä aika jyrkkä känni. En siis tiedä oliko kivaa vaiko ei tai mitä sinä iltana tapahtui vai tapahtuiko mitään. 

9.luokan päättyessä ei ollut kavereita enää joten en juhlinut sitä mitenkään että pääsin peruskoulusta ja samalla tavalla se meni jatkossakin, että muut juhli ja minä istuin kotona.

Ja itseasiassa menee edelleen. Nytkin kuulostaa olevan juhlatunnelmaa muillakin kuin nuorilla mutta minä olen yksin kotona ja palstailen. Vittujee.

Vierailija
12/27 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään ihmeellistä. Ammattikoulusta valmistuttuani (1992) vanhemmat olivat tapelleet päiväkausia ja kotona ei ollut muuta syötävää kuin pätkä lenkkimakkaraa. Kaveri vei illalla paikalliseen räkälään olusille.

M 50

Vierailija
13/27 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No koulujen päättäjäiset ysärin alussa oli juuri tuollaiset kun ap kertoi. Olin kaikissa mukana alkaen kasiluokalta lukioon saakka, jolloin tuli ehkä enemmän kotibileitä, joissa oli sama meininki. Ylppäreissä kaikki oli tuhannen kännissä, mutta ei ollut mitenkään erityisen mieleenpainuva. 

Sen sijaan armeijasta vapauduttuani jouduin suoraan putkaan. Tai en suoraan: pääsimme kasarmilta klo 12, putkassa olin klo 18. Tämä meni vähän nolosti, olin 19 ja tarjolla oli tiukkaa viinaa useasta eri pullosta ja kaikki oli ihan tutkalla. Jossakin vaiheessa lensin baarista ulos ja menin sössöttämään poliisille, joka ei jaksanut kuunnella ja nakkasi putkaan. Oli aika karu herätys, mutta poliisit oli ihan jees kun tiesivät että olin armeijasta päässyt (oli niitä ohi on-tarroja takissa). Sanoivat vaan lakonisesti, että et ollut ensimmäinen sieltä vapautunut meillä etkä viimeinenkään. En saanut sakkoja tai mitään, toivottivat onnea kun armeija loppui ja minä krapulassa myöntelin. Asia ahdisti siellä putkassa kun ei ollut oikein selviä muistikuvia tapahtuiko siinä jotakin pahempaa. No ei onneksi.

Vierailija
14/27 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylioppilasjuhlien jälkeen käytiin isäukon kanssa verkoilla. Ei tullut saalista ja menin saunaan.

Vierailija
15/27 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelin kotiin suoraan parvekkeen alta ja hengähdys. Juhlat meni ohi.

Vierailija
16/27 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimarannalla tuli vietettyä kaikki päättärit. Nuoruus oli ihanaa aikaa, koko elämä vielä edessä <3

Vierailija
17/27 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksissä koulun päättäjäisissä jouduin tappeluun. Kaveri joutui kolmen tyypin pahoinpitelyn kohteeksi, menin väliin ja homma meni suoraksi lyömiseksi. Verta tuli nenästä, mutta sain muutaman hyvän paukun perille. Kaikkein tympeintä tässä oli se, että kun minä tappelin kaverini puolesta, tämä luikki karkuun ja jätti minut siihen yksin :D Se siitä Muskettisoturi-hengestä. Oli ihan hyvä opetus elämälle, osa ihmisistä on paskahousuja eikä ansaitse sinun apuasi. Välit viileni, ehkä kaveriakin hävetti. Myöhemmin korjasimme välit, mutta ei ne ennalleen koskaan palautuneet.

Vierailija
18/27 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alaikäisenä olin kiltisti enkä muista osallistuneeni tuollaisiin juhliin.

Sen sijaan lukiosta käytiin joka vuosi railakkailla risteilyillä. Ylioppilasjuhlien jälkeen mentiin porukalla syömään ja sitten baariin bilettämään. 

Vierailija
19/27 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni ysiltä päästyä kävin rannalla missä oli luokkakavereita ja vähän vanhempaa porukkaa. Sieltä päädyin tän vanhemman porukan mökkibileisiin. Oli siellä siis osa luokkakavereistakin. En tainnut juoda mitään ja joskus aamuyöstä olin poikaystävän luona nukkumassa.

Mitään muuta en tainnut juhlia oikein mitenkään. Valmistuin ammattiinkin vuosi aikaisemmin, kun ikäiseni, joten muistaakseni se oli kakkukahvit sukulaisille ja töihin seuraavana aamuna tyylillä. :D

Vierailija
20/27 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aapee. Olisitko halunnut ikäviä muistoja... 🙈😂😂😂😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä