Mistä olet saanut huomautuksen töissä?
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
dildotin itseäni pimppiin monta kertaa viikossa vessassa, en tajunnut, että voihkimiseni kuului kai ilmastointikanavia pitkin.
Mä nuolin pomon pyllyn puhtaaksi, kun oli käynyt istunnolla joka aamu mutta nyt sanoi että oli jäänyt rippeitä poskiin ja uhkasi laskea palkkaa 5% jos en paranna työpanostani.
Se mikä oli omasta mielestäni huumoria. 99% piti jutuistani, joku ei.
Vierailija kirjoitti:
Se mikä oli omasta mielestäni huumoria. 99% piti jutuistani, joku ei.
Asiattomuus ja huumori ovat kaksi eri asiaa.
Olin muurarin apulainen. Se touhusi jotakin paikallaan ja sidoin pressun kiinnitysnarun sen housujen vyölenkkiin. Kun se lähti liikkeelle, liike pysähtyi kuin seinään. Mestari haukkui seuraavana päivänä.
Yks todella moukka ja junttimaisesti käyttäytyvä pomo anto huomautuksen töiden laiminlyönnistä ja syytti perättömästi jostain ihan höpö höpö sanomisista, vääristeli ihan tarkotuksella sanomisiani, koska ei vaan pitäny minusta. Olin ollu talossa pari kk, teen tietotyötä hallinnollisissa jutuissa, tilanne oli haastava eikä mitenkään muutamalla niks naks hokkus pokkus tempulla korjattavissa. Tein paljon kaikenlaista mitä osasin, pitkiä päiviä, muutamia juttuja jotka ei edes kuulunut rooliini ym ym, mutta hän keksimällä keksi pari asiaa mistä SAI huomauttaa. Hän on selvästi ihminen joka tykkää nöyryyttää ja pitää alaiset 'ruodussa'....ettei vaan kukaan luule itsestään liikoja.
Olen ollut työelämässä 27v eikä ole kukaan aiemmin syyttänyt töiden laiminlyönnistä.
Jos olisin sillon saanut jostain muualta työn olisin lähtenyt karmit kaulassa. Olen kuitenkin koulutettu ja pitkän linjan osaaja alallani, oli aikamoinen loukkaus saada tuollainen ihan tuulesta temmattu huomautus vaan siksi että hän ei kuuntele, ei halua ymmärtää muiden näkökulmia, luota kehenkään muuhun eikä arvosta muita. Sivistymätön moukka!
OAJ:n paikalllisyhdistyksen pj toi kuulakärkikyniä ja pullaa työpaikalleni koulupäivän jälkeen enkä ollut kysynyt lupaa koulutuspäälliköltä. Aviomieheni toi laukkuni työpaikalleni sisään ilman koulutuspäällikön lupaa. Sain suullisen varoituksen.
Siitä kun peräpääni pörähtelee jatkuvasti ja levittää katkua toimistoon.
Olin töissä alkoholin vaikutuksen alainen...laitettiin varastoon nukkumaan.
Animefiguureista.
Minulla on muutama animefiguuri työpöydällä ja niistä on huomautettu. Huomauttajat ovat kaikki olleet naisia. M34
Sain kirjallisen varoituksen siitä, että olin tehnyt petosmielessä väärennettyjä matkalaskuja ja ilmoittanut tehneeni enemmän töitä kuin olinkaan (siis enemmän suortitteita).
Ongelmaksi tuli vain se, että ilmoitettuna ajankohtana olin äitiyslomalla eikä työnantajan tiedoista löytynyt ainuttakaan matkalaskua, jonka tuolloin olisi tehnyt eikä euronkaan maksusuoritusta työnantajalta minulle. Eikä järjestelmästä yhtäkään suoritetta tiedoillani, ei löytynyt edes kirjautumisiani, vaikka esimies väitti, että varoituksen saatuani olin käynyt valheet poistamassa.
Vierailija kirjoitti:
Liian hyvästä työstä, ei ole aikaa tuhlata liian huolellisesti tehtyyn työhön.
Mä sain samasta. Tosin perusteluna oli se etteivät muut yllä tasooni. No voi voi. Oon nyt vaihtamassa työpaikkaa kun nykyisessä ei oikein tunnuta arvostavan. Ei suostuneet nostamaan palkkaa. Vaihdan paremman palkan perässä.
Työpaikkakiusaamisesta montakin huomautusta. Nykyään haukun vain selän takana. Olen katkera, alkoholisoitunut elämäni ja perheeni itse hajoittanut nolla.
Mistähän se johtuu, että työnantajat ovat 83% tod.näköisyydellä narsisteja?
Kun työpaikalla tein töitä minulle uuden henkilön kanssa niin esittäydyin kertomalla nimeni, joku nainen oli tuntenut itsensä siitä ahdistuneeksi ja esimies otti minut puhutteluun, en saanut tehdä enää sitä. Samainen esimies kielsi minua osallistumasta ohjattuun venyttelytaukoon, joku nainen saattaisi kuulemma saada seksuaalisia fantasioita.
Olen kuulemma liian hiljainen ja harmaa
Taputtelin vähän esimiehen takapuolta. Ei ollut kuulemma soveliasta.
Vierailija kirjoitti:
Liian hyvästä työstä, ei ole aikaa tuhlata liian huolellisesti tehtyyn työhön.
Sama. Hoidon vanhuksia kotihoidossa liian hyvin, ja työkaveri oli valittanut pomolle. Ei tästä aikataulu muuten kärsinyt, ihan omista tauoistani se hyvä hoito oli pois. Kirjallista huomautusta ei tullut mutta puhutteluun jouduin.
Vierailija kirjoitti:
Mistähän se johtuu, että työnantajat ovat 83% tod.näköisyydellä narsisteja?
Ei kukaan täysijärkinen ryhdy yrittäjäksi. Yrityksen perustaminen on lähinnä vain oman egon pönkittämistä.
dildotin itseäni pimppiin monta kertaa viikossa vessassa, en tajunnut, että voihkimiseni kuului kai ilmastointikanavia pitkin.