Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väsyttävä putous tulee jälleen! Eikö tämän voisi jo lopettaa kokonaan?

Vierailija
28.12.2022 |

Eikö tämän putous ohjelman elinkaari ole tullut jo päätökseensä? väsyttävä putous tulee jälleen! haukotuttava bond teemainen mainos pyörii nyt maikkarilla. onpa kekseliästä, bond teema on lypsetty loppuun jo vuosikymmeniä sitten. Toivon, että maikkarille saadaan joku uusi viihdeohjelma ja putous haudataan lopullisesti. Samojen naamojen kierrätys ohjelmasta toiseen voidaan lopettaa samalla.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti riittävän moni vielä tuotakin katsoo.

Vierailija
2/17 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ei ole kuulema pakko katsoa, en ole katsonut koskaan ja hyvin olen pärjännyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäistääkään jaksoa en ole katsonut koskaan, eli ei vaivaa tuon olemassaolo ja uudet kaudet yhtään elämääni.

Vierailija
4/17 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä ei ole kuulema pakko katsoa, en ole katsonut koskaan ja hyvin olen pärjännyt.

Juu ei oo pakko kattua jos halua.Kai niitä muitakin ohjelmia /kanavia sunkin telkkarista löytyy????

Vierailija
5/17 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa itse tarjota maikkarille/neloselle/whatever jotain omaa menestysformaattia, kyllä ne ottaa tuotantoon jos on tarpeeks hyvä. Voit katsoa sitten sitä.

Vierailija
6/17 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt voi tulla taas ihan hyvä kausi, kun Strandberg lähtee. Saariluoman aikaan Putous oli laatuohjelma.

Vierailija
7/17 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ei oo pakko kattua jos halua.Kai niitä muitakin ohjelmia /kanavia sunkin telkkarista löytyy????

Sinä olet ääliö, opettele lukemaan, hän juuri kertoi, ettei ole katsonut.

Sivusta

Vierailija
8/17 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putous on hei kkolahjaisille tehty.

Vierailija
9/17 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaukosäädin keksittiin jo vuosikymmeniä sitten..mikä ongelma?

Vierailija
10/17 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kukaan pakota sitä katsomaan. Tvstä ei tule juuri mitään nykyään. Disneyltä katson muutamia sarjoja. Tv tarjonta on uusinnan uusinnan uusintaa. Mutta Putouksen katson!!

Vierailija
11/17 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin katsot.

Vierailija
12/17 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin lapsellinen ohjelma. Katsoin n.puolijaksoa jotain alkupään kautta. Munamies oli silloin. Lähdin ennemmin ulos lenkille. Eihän tuollaista roskaa voi kukaan täysjärkinen "seurata".

Vierailija
13/17 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin innoissani silloin, kun ohjelma oli uusi ja virkistävä sketsit hauskoja ja luulin, ettei ollut käsikirjoitettu, koska näyttelijöillä ei aina kaikki onnistunut ei edes pokka pitänyt.

Joka kaudelle olen silti yrittänyt n.k. antaa tilaisuuden.

Aina sieltä joku uusi tyyppi nousee yli muiden.

Oma asenne usein ratkaisee en esimerkiksi voinut sietää kummeleita silloin aikoinaan ja nythän ne ovat jo hulvattomia.

Vierailija
14/17 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maikkarille palautetta. Surkea itseään toistava ohjelma. 5 vuotias lapseni katsoi innoissaan yhden kauden.

Vierailija
15/17 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku viitsii valittaa tv-ohjelmasta? Eikö sulla ole mitään muuta tekemistä kuin kattoa telkkaria, ja nyt harmittaa kovasti jos joku ohjelma ei ookaan mieluinen ? Voithan tilata netflixin tms, tai jopa tehdä jotain ihan muuta kuin tuijottaa töllöä.

Vierailija
16/17 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttä kuraa.

Vierailija
17/17 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka vuosi olen jonkun jakson katsonut. Nyt en pysty. Nina Lahtinen on jotain niin teennäistä, että voin pahoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi