Väsyttävä putous tulee jälleen! Eikö tämän voisi jo lopettaa kokonaan?
Eikö tämän putous ohjelman elinkaari ole tullut jo päätökseensä? väsyttävä putous tulee jälleen! haukotuttava bond teemainen mainos pyörii nyt maikkarilla. onpa kekseliästä, bond teema on lypsetty loppuun jo vuosikymmeniä sitten. Toivon, että maikkarille saadaan joku uusi viihdeohjelma ja putous haudataan lopullisesti. Samojen naamojen kierrätys ohjelmasta toiseen voidaan lopettaa samalla.
Kommentit (17)
Sitä ei ole kuulema pakko katsoa, en ole katsonut koskaan ja hyvin olen pärjännyt.
Ensimmäistääkään jaksoa en ole katsonut koskaan, eli ei vaivaa tuon olemassaolo ja uudet kaudet yhtään elämääni.
Vierailija kirjoitti:
Sitä ei ole kuulema pakko katsoa, en ole katsonut koskaan ja hyvin olen pärjännyt.
Juu ei oo pakko kattua jos halua.Kai niitä muitakin ohjelmia /kanavia sunkin telkkarista löytyy????
Kannattaa itse tarjota maikkarille/neloselle/whatever jotain omaa menestysformaattia, kyllä ne ottaa tuotantoon jos on tarpeeks hyvä. Voit katsoa sitten sitä.
Nyt voi tulla taas ihan hyvä kausi, kun Strandberg lähtee. Saariluoman aikaan Putous oli laatuohjelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu ei oo pakko kattua jos halua.Kai niitä muitakin ohjelmia /kanavia sunkin telkkarista löytyy????
Sinä olet ääliö, opettele lukemaan, hän juuri kertoi, ettei ole katsonut.
Sivusta
Putous on hei kkolahjaisille tehty.
Kaukosäädin keksittiin jo vuosikymmeniä sitten..mikä ongelma?
Eihän kukaan pakota sitä katsomaan. Tvstä ei tule juuri mitään nykyään. Disneyltä katson muutamia sarjoja. Tv tarjonta on uusinnan uusinnan uusintaa. Mutta Putouksen katson!!
Erittäin lapsellinen ohjelma. Katsoin n.puolijaksoa jotain alkupään kautta. Munamies oli silloin. Lähdin ennemmin ulos lenkille. Eihän tuollaista roskaa voi kukaan täysjärkinen "seurata".
Katsoin innoissani silloin, kun ohjelma oli uusi ja virkistävä sketsit hauskoja ja luulin, ettei ollut käsikirjoitettu, koska näyttelijöillä ei aina kaikki onnistunut ei edes pokka pitänyt.
Joka kaudelle olen silti yrittänyt n.k. antaa tilaisuuden.
Aina sieltä joku uusi tyyppi nousee yli muiden.
Oma asenne usein ratkaisee en esimerkiksi voinut sietää kummeleita silloin aikoinaan ja nythän ne ovat jo hulvattomia.
Maikkarille palautetta. Surkea itseään toistava ohjelma. 5 vuotias lapseni katsoi innoissaan yhden kauden.
Miten joku viitsii valittaa tv-ohjelmasta? Eikö sulla ole mitään muuta tekemistä kuin kattoa telkkaria, ja nyt harmittaa kovasti jos joku ohjelma ei ookaan mieluinen ? Voithan tilata netflixin tms, tai jopa tehdä jotain ihan muuta kuin tuijottaa töllöä.
Joka vuosi olen jonkun jakson katsonut. Nyt en pysty. Nina Lahtinen on jotain niin teennäistä, että voin pahoin.
Ilmeisesti riittävän moni vielä tuotakin katsoo.