Mistä olet saanut huomautuksen töissä?
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mistään. Ei normaalisti ja asiallisesti työnsä hoitavat saa mitään huomautuksia.
Tosin, en yhtään ihmettele, jos kohtaan saa nykyisestä asenteestani huomautuksen. Otan kyllä mielelläni potkutkin vastaan.
T. Burnoutin partaalla roikkuva
Minä sain, kun tein rikosilmoituksen työkohteessa näkemästäni rikoksesta.
Klassikko. Minä sain asiattomista kommenteista. Olin jo varoittanut, että minulla on "hieman" erikoisempi huumorintaju (sen verran pskaa saanut kokea, että pakko se jotenkin on ollut käsitellä tulematta hulluksi). Minulle ei tosin sanottu mitään, vaan tehtiin selän takana valitus. Se on tätä nykypäivää, kun mitään ei saa sanoa ja sitä uskotaan, joka kovempaa huutaa.
Vierailija kirjoitti:
Animefiguureista.
Minulla on muutama animefiguuri työpöydällä ja niistä on huomautettu. Huomauttajat ovat kaikki olleet naisia. M34
Naisia kiukuttaa, jos mies sisustaa toimistossa omaa työpistettään.
Vierailija kirjoitti:
Animefiguureista.
Minulla on muutama animefiguuri työpöydällä ja niistä on huomautettu. Huomauttajat ovat kaikki olleet naisia. M34
Animerunkkari inceli!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Animefiguureista.
Naisia kiukuttaa, jos mies sisustaa toimistossa omaa työpistettään.
Turpa kiinni inceli!
Yskimisestä. Työterveys ei suostunut tutkimaan/hoitamaan. Kuukauden yskimisen jälkeen sain pomolta suullisen huomautuksen.
Jos olet kerta sitä mieltä että työnantajat ovat 83% tod.näköisyydellä narsisteja niin miksi sinusta on hullua perustaa yritys? Silloinhan ei nimenomaan tarvitse olla narsistin alaisena kun olet itse oma pomosi. Monet nimenomaan perustavat yrityksen siksi, että haluavat toteuttaa vapaasti omaa visiotaan ja eivätkä halua, että toiset ovat määräilemässä heitä. Yrittäjänä palkkaus voi myös olla huomattavasti parempi, koska siinä ei ole kukaan muu vetämässä välistä niistä tuloista, joita tuot yhtiölle.