Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä olet saanut huomautuksen töissä?

Vierailija
01.06.2024 |

Myöhästymisestä.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistähän se johtuu, että työnantajat ovat 83% tod.näköisyydellä narsisteja?

Ei kukaan täysijärkinen ryhdy yrittäjäksi. Yrityksen perustaminen on lähinnä vain oman egon pönkittämistä.

Jos olet kerta sitä mieltä että työnantajat ovat 83% tod.näköisyydellä narsisteja niin miksi sinusta on hullua perustaa yritys? Silloinhan ei nimenomaan tarvitse olla narsistin alaisena kun olet itse oma pomosi. Monet nimenomaan perustavat yrityksen siksi, että haluavat toteuttaa vapaasti omaa visiotaan ja eivätkä halua, että toiset ovat määräilemässä heitä. Yrittäjänä palkkaus voi myös olla huomattavasti parempi, koska siinä ei ole kukaan muu vetämässä välistä niistä tuloista, joita tuot yhtiölle.

Vierailija
62/67 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mistään. Ei normaalisti ja asiallisesti työnsä hoitavat saa mitään huomautuksia. 

Tosin, en yhtään ihmettele, jos kohtaan saa nykyisestä asenteestani huomautuksen. Otan kyllä mielelläni potkutkin vastaan. 

T. Burnoutin partaalla roikkuva

Minä sain, kun tein rikosilmoituksen työkohteessa näkemästäni rikoksesta. 

Klassikko. Minä sain asiattomista kommenteista. Olin jo varoittanut, että minulla on "hieman" erikoisempi huumorintaju (sen verran pskaa saanut kokea, että pakko se jotenkin on ollut käsitellä tulematta hulluksi). Minulle ei tosin sanottu mitään, vaan tehtiin selän takana valitus. Se on tätä nykypäivää, kun mitään ei saa sanoa ja sitä uskotaan, joka kovempaa huutaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Animefiguureista.

Minulla on muutama animefiguuri työpöydällä ja niistä on huomautettu. Huomauttajat ovat kaikki olleet naisia. M34

Naisia kiukuttaa, jos mies sisustaa toimistossa omaa työpistettään.

Vierailija
64/67 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mistään

Vierailija
65/67 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Animefiguureista.

Minulla on muutama animefiguuri työpöydällä ja niistä on huomautettu. Huomauttajat ovat kaikki olleet naisia. M34

Animerunkkari inceli!

Vierailija
66/67 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Animefiguureista.

Naisia kiukuttaa, jos mies sisustaa toimistossa omaa työpistettään.

Turpa kiinni inceli!

Vierailija
67/67 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yskimisestä. Työterveys ei suostunut tutkimaan/hoitamaan. Kuukauden yskimisen jälkeen sain pomolta suullisen huomautuksen.