Nelivuotias lapsi roikkui ulkona aisassa henkilöauton ja kevytperävaunun välissä moottoritiellä Raisiossa.
Kukaan ei huomannut että yksi lapsi puuttui?
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/nelivuotias-lapsi-roikkui-moottorit…
Kommentit (182)
Lyödäänkö vetoa, että tohelo kuski on miespuolinen?
Meillä on kaksi.. Pitää olla tarkkana
Vierailija kirjoitti:
Naisethan tosi usein ajelevat peräkärryjen kanssa.
Nelivuotiashan on heti pahanteossa kun silmä välttää. No, joko oppii kantapään kautta tai saa Darwin-palkinnon. Ehkä aisankannattaja aikuisena.
Tuli ihan inhottava olo vatsanpohjaan, kun luin tuon jutun. Todella pelottavaa. Uskomatonta, että tilanne ei johtanut pahaan onnettomuuteen.
Helposti uskon, että joku tohelo unohtaa yhden lapsen. Uskomatonta, että lapsi pysyi kyydissä ja oli kunnossa. 😻 Useammin saa lukea niitä, missä sukulainen on ajanut lapsen päälle pihassa.
Mun mies ei oikein ymmärrä, miksi motkotan kaikenlaisesta "pienestä" huolimattomuudesta lasten kanssa. Tämä on se syy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisethan tosi usein ajelevat peräkärryjen kanssa.
Missä viipyy naisenlogiikka: minäkin olen vetänyt peräkärryä.
Vierailija kirjoitti:
Isä tai isoisä. Niillä on uskomaton taito unohtaa lapsen olemassaolo.
*ulkoa kuuluu vaimeita lapsen ääniä*
No niin lähdetääs motarille lapset!
Muksu saattaa olla aikuisena sellaista takertuvaa sorttia.
Vierailija kirjoitti:
Helposti uskon, että joku tohelo unohtaa yhden lapsen. Uskomatonta, että lapsi pysyi kyydissä ja oli kunnossa. 😻 Useammin saa lukea niitä, missä sukulainen on ajanut lapsen päälle pihassa.
Mun mies ei oikein ymmärrä, miksi motkotan kaikenlaisesta "pienestä" huolimattomuudesta lasten kanssa. Tämä on se syy.
Itse olen vuosikaudet ihmetellyt miten isät ylittää parkkipaikan usein niin että taaperoikäinen lapsi seuraa (jopa kaukana) takana. Äidit pitää kädestä kiinni tai ainakin tarkka katseseuranta ja lapsi lähellä koko ajan.
Nykyajan ihmiset on täysin välinpitämättömiä, millään ei ole mitään
väliä. Työpaikat on täynnä lusmuilijoita, työmoraali puuttuu täysin.
Hengaillaan vaan ja aina kiire kaljatuopille..
Luojan kiitos lapselle ei käynyt mitään.
Ne vain laittoivat sen mukulan aisoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen vuosikaudet ihmetellyt miten isät ylittää parkkipaikan usein niin että taaperoikäinen lapsi seuraa (jopa kaukana) takana. Äidit pitää kädestä kiinni tai ainakin tarkka katseseuranta ja lapsi lähellä koko ajan.
On varmaan joillain näin. Sitten on niitä äitejä jotka juoksevat talvella taaperon pulkan vieressä kun lapsi laskee hädin tuskin mäeksi tunnistettavaa kumparetta. Haitannee hieman kehitystä elämää varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi kaikki äidit tarkkailevat nykyäänkin tiukasti lapsiaan eivät kuljeskele tai istu kännykkää tiukasti tuijottaen.
🤯 Todella järkyttävä onnettomuus ollut kyllä lähellä, karseaa
Uskomatonta.