Nuori nainen! Kuinka reagoit, kun kohtaat paidattoman ja lihaksikkaan miehen kaupan käytävällä
Miehellä ikää noin 40 vuotta ja isoa hauista koristaa tribaalitatuointi ;) Kuinka reagoit ;)
Kommentit (186)
Vierailija kirjoitti:
Olin kaupassa ilman paitaa ja moni nainen puri alahuultaan kun katselivat treenattua kroppaani 😎
M37
Alahuultaan purevat naiset yrittivät hillitä joko naurua tai kuvotusta.
En edes huomaa koko tyyppiä, keskityn ostoksiini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä sinua voi vilkaista, komea poika!
Terv. Hilppa 60v
Saa katsoa ja koskeakin. Ei näitä lihaksia itseä varten ole kehitetty. ;)
Voi oksennus.
Tulee mieleen erään pikkupaikkakunnan juntti, joka bodattuine kroppineen pyöri aikanaan piukeissa pinkeissä lurex-pyöräilysortseissaan itseään esitellen kaupungilla kaikki kesäpäivät.
Kotona ja rannalla voi olla ilman paitaa mutta kaupassa, kahvilla, ravintolassa jne se paita päälle.
Ihmettelen miksi joku käy kaupassa ilman paitaa. Rannalla ja puistossa en ihmettele.
Kaupassa ostetaan elintarvikkeita ja paidattomuus ei ole fiksun näköistä. Paidaton kaupassa vaikuttaa siltä, että ei ole erityisen älykäs ja ei ole huomaavainen muita kohtaan.
Paita voi olla mikä vaan, kun se on päällä. Nappeja voi avata, mutta ei kokonaan.
Yök. Joku pullistelijaukko jonka m*nanjatke on lihakset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin kaupassa ilman paitaa ja moni nainen puri alahuultaan kun katselivat treenattua kroppaani 😎
M37
Alahuultaan purevat naiset yrittivät hillitä joko naurua tai kuvotusta.
Totta. Puren itse huulta, jos pokka meinaa pettää, on kipuja tai oikeasti yrjöttää. Päättelisin siis, että suurinta osaa daameista on naurattanut tämä herra numero 37.
No jos on vyölaukku ja reisitaskuhousut niin saattaisin kiinnostua. Jos vielä maksaa kaljansa kahdella viiden kympin sileällä ja lähtiessä sanoo kassatytölle "se on tasan, ostat itelles jotain kivaa", niin pyytäisin numeron.
Eikö tuo paidattomuus tulee gay-kulttuurista.
Vierailija kirjoitti:
Yök. Joku pullistelijaukko jonka m*nanjatke on lihakset.
Po.rakonjatko
T: Urpo
Vierailija kirjoitti:
Mulla nousee penkistä 17 klloa,siis voimaa on ja tatuointeja.
17klloa kertoo että varmaan on voimaa ja tatuointeja, mutta jotain muuta puuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Terv. Hilppa 60v
Vaikka itse tykkään nuoremmista miehistä, pidän enemmän heistä Instassa punnertamassa kuntosalilla kuin paidattomana kaupassa.
Menisin kysymään onko eksynyt prideparaatista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terv. Hilppa 60v
Voi oksennus.
Tulee mieleen erään pikkupaikkakunnan juntti, joka bodattuine kroppineen pyöri aikanaan piukeissa pinkeissä lurex-pyöräilysortseissaan itseään esitellen kaupungilla kaikki kesäpäivät.
Mauri on legenda!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terv. Hilppa 60v
Voi oksennus.
Meidän kylällä on myös tuollainen juntti. Viiraa selvästi.
Vaatekaupassa on ällöä, varsinkin jo hikisenä sovittaa jotain. Ruokakaupassa on ällöä varsinkin, kun siellä on kylmä ja iho menee kananlihalle ja hiki lentää ympäriinsä. Että en tykkää.
Vaihdan käytävää mahdollisimman nopeasti.
Ilman paitaa kävin kaupassa ostamassa kingis jäätelön. Kassalla pompottelin rintalihaksiani ja kassaneiti hymyili 👍
M38
Ymmärrät nyt väärin. Jos aloitus ketjussa on ilmoitettu asiattomaksi niin silloin tulee ilmoitus, jossa lukee että kommentti ilmoitettu asiattomaksi ja se julkaistaan jos ketjua ei poisteta tms en tarkkaan muista. Se on epäselvä ilmoitus ja ei käy järkeen, siitä voidaan olla samaa mieltä.
Se ei ole sinun lähettämä kommentti, kun vasta lähetit. Toki se on helppoa valmiiksi filtteröidä tietyt sanat jotta niitä ei voisi kirjottaa, mutta hyvin näkyy tulevan läpi ihan tavaamattakin. Mutta siihen ei tarvita tekoälyä. Kyseinen toiminto on ollut ainakin 90-luvun lopulta saakka foorumien käytössä.