Nuori nainen! Kuinka reagoit, kun kohtaat paidattoman ja lihaksikkaan miehen kaupan käytävällä
Miehellä ikää noin 40 vuotta ja isoa hauista koristaa tribaalitatuointi ;) Kuinka reagoit ;)
Kommentit (186)
Tatuointi ja paidattomuus paljastaa, että siinä on tyhmä mies.
Kauppaan pukeudutaan asiallisesti oli kuinka kuuma tahansa.
Oksetti lähikaupassa mökkiläisten kakarat kurkottelemassa paskasissa alushousuissaan jäätelöitä.
Käytöksestä näkee peilikuvansa. Sieltä tyhmyys paistaa.
Oksennusta pidättäen menen pyytämään henkilökuntaa poistamaan miehen.
Vierailija kirjoitti:
Ja kauppa pääsee otsikoihin poistaessaan miehen tiloistaan ilman pätevää syytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies onkin vähemmistöön kuuluva, et ihan helposti poistakaan.
Painoa on 162 kg niin kravatti saa olla luja mikäli nyt edes kukaan saa pyöräytettyä edes ensimmäistä kertaa.
Ei sellainen ole lihaksikas mies vaan läskikasa taikka mielikuvitusolento.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies onkin vähemmistöön kuuluva, et ihan helposti poistakaan.
On vähemmistön edustaja. Kuuluu tatuoituihin ilman paitaa kaupassa kulkevaan ryhmään.
Mietin, ettei papalla ole tapoja.
Paita päälle, setämies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paidattomuus on pätevä syy. Epähygieenistä.
Usko tai älä mutta en katsele lihaksikkaita miehiä. Mieheni ei todellakaan ole lihaksikas vaan lihava mutta rakastan sitä ja ollaan oltu yhdessä 11 vuotta. Mieheni kyllä kävi salillakin vuosia ja oli lihaksikkaampi kuin nyt mutta lopetti sitten. Minulle tärkeintä on miehen luonne eikä mikään ulkonäkö. Minöä olen itse normaalipainoinen.
Teen heti selväksi kuka on kovin alueella. Minulla on American Kickboxing Leaguen paita ja annan selvän sävelen että minä voitan.
Teen äkkiliikkeen ja vaihdan käytävää. Pitelen nenääni. Säälin.
Vierailija kirjoitti:
Teen heti selväksi kuka on kovin alueella. Minulla on American Kickboxing Leaguen paita ja annan selvän sävelen että minä voitan.
Sinulla on etu puolellasi. Niin ohut kaula että kun yrittää puristaa niin mitään ei tapahdu. Käsiä ei saa menemään niin pieneksi.
Tapanani ei ole kytätä kauassa ei muuallakaan muita asiakkaita.Joten en kysestä henkilöä huomaisi edes.Teen ostokseni,en käy kaupassa kyttämässä ihmisiä ja mitä ostoksia he tekevät.Kauppani jossa käyn on muuten Itis Prisma tai City market.
Tribaalitatuinti saa lähinnä nauramaan :D Et sitten keksinyt mitään muuta?
Kuulostat joltain stereotyyppiseltä megamaskuliiniselta Tom of Finland-piirrokselta.
En mitenkään, arvostan enemmän mitä pään sisällä liikkuu.
N 27v
Luulenpa vahvasti että tämä uppoaa enemmänkin sateenkaarikansaan. Naiset ei yleensä välitä mistään pullistelusta. On toki hyvä pukeutua näyttävästi, koska miehet edelleen valitettavasti eivät osaa pukeutua huomiota aiheuttavasti Suomessa.
Naiset kuitenkin saavat käydä kaupassa jalassaan pelkät ihonmyötäiset kalsarit? Naisten kaksoisstandardit osa 432 578
Painoa on 162 kg niin kravatti saa olla luja mikäli nyt edes kukaan saa pyöräytettyä edes ensimmäistä kertaa.