Nuori nainen! Kuinka reagoit, kun kohtaat paidattoman ja lihaksikkaan miehen kaupan käytävällä
Miehellä ikää noin 40 vuotta ja isoa hauista koristaa tribaalitatuointi ;) Kuinka reagoit ;)
Kommentit (186)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän superjunttina joka ei ymmärrä käytöstavoista yhtään mitään.
Joo, nauraisin selälläni lattialla kierien!
Kukaan ei huomasi enää sen jälkeen paidatonta miestä kun ympärillesi kerääntyisi huolestuneita asiakkaita selvittämään tarvitaanko kohtauksen takia soittaa ambulanssi.
Teen heti selväksi kuka on kovin alueella. Minulla on American Kickboxing Leaguen paita ja annan selvän sävelen että minä voitan.
Mulla on paidassa Bruce Leen kuva,miten selviät kanssani muutamaa sekuntia kaatumatta,nöyrästi kumarrat ja juokset karkuun.
Vierailija kirjoitti:
Naiset kuitenkin saavat käydä kaupassa jalassaan pelkät ihonmyötäiset kalsarit? Naisten kaksoisstandardit osa 432 578
Jos miehet uskaltaisi pukeutua kahta kokoa pienempään paitaan, ja persvakohousuihin, niin sehän saisi aikaan ihan hyödyllisen keskustelun. Tottakai siinä on kaksoisstandardi, mutta asia vaatisi keskustelun yhteiskunnan tasolla. Tässä kuitenkin ehkä eniten närää aiheuttaa nimenomaan nuorilta naisilta asiasta kysely ja vähän myös ihmetyttää ettei vieläkään tajuta ettei naiset ole niin kiinnostuneita mistään lihasten pullistelusta. Se kerää katseita ehkä toisilta miehiltä enemmänkin.
Vierailija kirjoitti:
Teen heti selväksi kuka on kovin alueella. Minulla on American Kickboxing Leaguen paita ja annan selvän sävelen että minä voitan.
Mulla on paidassa Bruce Leen kuva,miten selviät kanssani muutamaa sekuntia kaatumatta,nöyrästi kumarrat ja juokset karkuun.
Noh noh pojat.. Paidassa Kiitos 1939-1945
Vierailija kirjoitti:
Minua ei haittaa, että mies kulkee ilman paitaa kadulla, mutta kauppaan ei sovi mennä ilman paitaa.
Mietin, paljonko hikipisaroita ja ihon eritteitä tippuu ruokien päälle.
Vierailija kirjoitti:
Nainen hakee karhun pystymetsästä torjumaan toksista miestä.
Johan se on tutkittu, että mies on pahempi kuin karhu, joten mies vetää ensin sitä karhua turpaan ja sitten r a i s k a a sen hunajahyllyn edessä.
Noh noh pojat.. Paidassa Kiitos 1939-1945
Sulla on paras voitit,tervehdin ja vedän käden lippaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johan se on tutkittu, että mies on pahempi kuin karhu, joten mies vetää ensin sitä karhua turpaan ja sitten r a i s k a a sen hunajahyllyn edessä.
Mistä te olette saaneet kuvan että törkeyksien kirjoittaminen tavaamalla jotenkin estäisi viestisi poiston?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei haittaa, että mies kulkee ilman paitaa kadulla, mutta kauppaan ei sovi mennä ilman paitaa.
Mietin, paljonko hikipisaroita ja ihon eritteitä tippuu ruokien päälle.
Ei kannata miettiä sitten myöskään kuinka moni on kopeloinut räkäisillä käsillään vihanneksia, hedelmiä tai mitä tahansa tuotteita ja mitä kaikkea pakkauksiin on jäänyt kiinni. Ulostepartikkeleita löytyy irtokarkeista maitopurkkeihin. Mieluummin se pari pisaraa hikeä kun paskaa.
Mistä te olette saaneet kuvan että törkeyksien kirjoittaminen tavaamalla jotenkin estäisi viestisi poiston?
Siitä että tyhmä tekoäly ei automaattisesti poista viestiä,se ei myöskään ymmärrä asiallista viestiä jos joku sana ei ole sille tuttu,joudut muuttamaan muotoa että menee läpi.Törkeydet on erikseen ei niitä mielellään kukaan lue.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen on tarkoitus estää joutuminen automaattiseen suodattimeen. Se että joku loukkaantuja merkitsee viestin poistettavaksi ei tietenkään ole estettävissä.
Harvinaisen sivistymätön ihminen, kun kulkee kaupungilla ilman paitaa. Aikuisen miehen ei tule käyttää edes shortseja kaupungilla
Vierailija kirjoitti:
Siitä että tyhmä tekoäly ei automaattisesti poista viestiä,se ei myöskään ymmärrä asiallista viestiä jos joku sana ei ole sille tuttu,joudut muuttamaan muotoa että menee läpi.Törkeydet on erikseen ei niitä mielellään kukaan lue.
Tämä foorumin moderointi perustuu laajalti asiattomien viestien ja ketjujen ilmoittamiseen, joka on viestin alla hyvin näkyvästi. Luuletko että näillä on joku erillinen tekoäly teknologia täällä, kun sivu ei pysy edes pystyssä jos on hiukankin normaalia enemmän liikennettä. Jos tietyt sanat olisi etukäteen moderoitu, ne eivät tulisi esiin lainkaan.
Testataan random sanoja
Raiskaaminen
Raiskaus
Raiskatuksi tuleminen
Raiskaaja.
Testataan. Näkyykö?
Vierailija kirjoitti:
Harvinaisen sivistymätön ihminen, kun kulkee kaupungilla ilman paitaa. Aikuisen miehen ei tule käyttää edes shortseja kaupungilla
Näytä se lain kohta, jossa näin lukee.
Vierailija kirjoitti:
Taas kerran uusi aloitus jonka tarkoitus on kerätä haukkuja miehille.
Olette oksettavia.
Aloitus on miehen tekemä.
Tämä foorumin moderointi perustuu laajalti asiattomien viestien ja ketjujen ilmoittamiseen, joka on viestin alla hyvin näkyvästi
Asiaton viesti ja sen ilmoittaminen joo joo,painan lähetän,sekunnissa tulee viesti on asiaton,siis ei mene läpi,sitä kukaan ei kyllä ehdi ilmoittamaan asiattomaksi,kyllä se tekoäly plokkaa ekana,tietyt sanat mitkä on törkeyksiä.
"Miksi toi on ilman paitaa kaupassa. Outo. Tulikohan sen kylmä maito-osastolla tuollaisena"