Naiset pysyy sinkkuna ja ottavat mieluimmin koiran
Nykynainen ei halua jakaa elämäänsä miehen kanssa, vaan elää yksin ja ottaa koiran tai koiria. Ja pikkuvähemmistö eli introvertit erakkoluonteet ottavat kissan.
Kun tällaisia kaikenikäisiä yksin asuvia naisia tulee kadulla koirineen vastaan, ovat he lähes kaikki äärettömän tympeän oloisia. Kylmyys, empatiakyvyttömyys ja miesviha oikein tihkuu heistä.
Mikä ihme nykynaisen on muovannut tällaiseksi?
Kommentit (340)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kaksi koiraa, kolme kissaa ja hyvä mies, mutta käsi sydämmellä täytyy sanoa, että jos pitäisi valita mies vai lemmikit, niin lemmikit jäisivät.
Jos kerrot tuon miehelle, niin hän lähtee heti. Noin isoa juttua ei saisi pitää salaisuutena.
Ei se mikään salaisuus ole. Tein heti alussa selväksi miehelle, että jos tähän lähtee, niin hänen on ymmärrettävä se, että lemmikit menevät ihan kaikessa etusijalle. Lähti ja tuossa edellen on.
Hölmö mies. Monikaan nainen ei varmasti jäisi jos mies sanoisi että hei, et sitten ole se nro 1 minulle ja pelastaisin tulipalossa motoristilehdet ensin.
Jokainen meistä saa määritellä millä ehdoilla on valmis
Joo mut ei se muuta sitä tosiasiaa että nainen ei tollasta katselisi, koska naisen pitää saada tuntea olevansa tärkeä. Mikä ihmeen kynnysmatto alkaa parisuhteeseen sellaisen kanssa joka ei arvosta tärkeimmäksi ihmiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kaksi koiraa, kolme kissaa ja hyvä mies, mutta käsi sydämmellä täytyy sanoa, että jos pitäisi valita mies vai lemmikit, niin lemmikit jäisivät.
Jos kerrot tuon miehelle, niin hän lähtee heti. Noin isoa juttua ei saisi pitää salaisuutena.
Kyllä mies tietää tuon sanomattakin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut lapsesta asti koira, ja tulee olemaan niin pitkään kuin mahdollista oli miestä tai ei. Ei sinkkuus liity siihen mitenkään.
Mutta kyllä elämäni sen koiran kanssa on rauhallisempaa ja stressittömämpää..koira ei arvostele, nimittele tai väheksy, toisin kuin kaikki miehet joita olen deittaillut tai seurustellut. Minä en jaksa uhrata omaa henkistä hyvinvointiani jonkun itsetuntovammaisen miehen (joita iso osa vapaana olevista miehistä tuntuu olevan nykyään) takia. Mielelläni kyllä jakaisin arkeni jonkun kivan tyypin kanssa, mutta siihen asti elelen oikein tyytyväisenä koiran kanssa.
Niin, sinähän selkeästi preferoit tuollaisia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se mikään salaisuus ole. Tein heti alussa selväksi miehelle, että jos tähän lähtee, niin hänen on ymmärrettävä se, että lemmikit menevät ihan kaikessa etusijalle. Lähti ja tuossa edellen on.
Hölmö mies. Monikaan nainen ei varmasti jäisi jos mies sanoisi että hei, et sitten ole se nro 1 minulle ja pelastaisin tulipalossa motoristilehdet ensin.
Eihän se mikään hölmö mies ole vaan realisti.
Kaikki järkevät ihmiset tietää ettei mies ole kenenkään naisen prioriteeteissa top10-listalla. Siellä on kotieläimet, äidin asiasto, lapset (tietysti), käsityöt/piirustus, harrastukset, laiskottelu/suklaa/muut herkut, ystävättäret ja naapurin isokullinen Rane ennen sitä omaa "rakasta".
Miehen funktio on tarjota naiselle puitteet sen oikeasti tärkeiden asioiden toteutumiselle. Siinä naisen rakkaus omaa puolisoaan kohtaan.
Miehenä otin kissan koska koin paljon henkistä väkivaltaa naisten puolelta.Kissaa kun rapsuttelee niin ei ahdista niin paljon. Toivoisin enemmän keskustelua naisten harrastamasta henkisestä väkivallasta,sillä se iskee tosi syvään. m30
Vierailija kirjoitti:
Koirista ja kissoista pitävät ihmiset ovat usein sympaattisia.
Aloittaja vaikuttaa tympeältä.
Joo. Niin sympaattisia että jättäisivät sinut tulipaloon palamaan ja ottaisivat fifin kainaloon ennemmin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen
Joo mut ei se muuta sitä tosiasiaa että nainen ei tollasta katselisi, koska naisen pitää saada tuntea olevansa tärkeä. Mikä ihmeen kynnysmatto alkaa parisuhteeseen sellaisen kanssa joka ei arvosta tärkeimmäksi ihmiseksi.
Kyllä mä hänet arvostan tärkeimmäksi ihmiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Niin sympaattisia että jättäisivät sinut tulipaloon palamaan ja ottaisivat fifin kainaloon ennemmin :D
No sen fifin jaksaavielä kantaa toisin kuin aikuisen ihmisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut lapsesta asti koira, ja tulee olemaan niin pitkään kuin mahdollista oli miestä tai ei. Ei sinkkuus liity siihen mitenkään.
Mutta kyllä elämäni sen koiran kanssa on rauhallisempaa ja stressittömämpää..koira ei arvostele, nimittele tai väheksy, toisin kuin kaikki miehet joita olen deittaillut tai seurustellut. Minä en jaksa uhrata omaa henkistä hyvinvointiani jonkun itsetuntovammaisen miehen (joita iso osa vapaana olevista miehistä tuntuu olevan nykyään) takia. Mielelläni kyllä jakaisin arkeni jonkun kivan tyypin kanssa, mutta siihen asti elelen oikein tyytyväisenä koiran kanssa.
Niin, sinähän selkeästi preferoit tuollaisia miehiä.
Niin, että oikein hakemalla haen kusipäitä? Ei, kyllä näistö jokainen on aluksi esittänyt ihan muuta mitä todellisuudessa olivat. Toki, kahden ensimmäisen suhteen jälkeen sitä on opoinut tunnistamaan tietyt merkit eli ei päädytä suhteeseen asti. Ja yksikään näistä ei ole ollut mikään jännämies vaan ihan taviksia olemukseltaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lemmikit ovat tärkeitä.
Lattialle sadannen kerran sammunutta örkkiä ei välttämättä jaksa kantaa, onneksi on reippaita palohenkilöitä.
Vierailija kirjoitti:
Ap projisoi naisiin omia sinkkuangstejaan.
Ap on vain typerä trolli, joka kuvittelee olevansa kovinkin nokkela, eikä ymmärrä osan keskustelijoista olevan samanlaisia trollukoita.
Jotkut tuntuvat nauttivan riidasta ja epäsovusta, jotkut pyrkivät siihen muista syistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nykynaisen on muovannut tällaiseksi sairaat naisjärjestöt, jotka tyrkyttävät miesvihaa joka puolelta, esim kuinka miehillä menee hyvin, miehet vaarallisia ja naisia syrjitään. kylmät faktat on: suurin osa vankiloissa olevista on miehiä, iso osa kodittomista on miehiä, melkein kaikki jotka kuolee sodissa on miehiä, KAIKKI ketkä kuolee suomessa työtapaturmissa on miehiä, miehet tekevät nelinkertaisesti enemmän itsemurhia kuin naiset. vaarallisuudesta, oman lapsen surmaa useimmin oma äti ja kun lapsi on alle vuoden, tekiä on melkein aina oma äiti. sitten vielä vallalla oleva nykykäsitys viehättävyydestä, täytetään huulet, botoxilla ja meikeillä kasvot ilmeettömiksi, silmäripset kuin linnun siivet ja sitten kun vielä matkitaan näitä kardashianeiden mahdollisimman tympeitä ja luotaantyöntäviä ilmeitä, niin vaikka jotkut haluisivatkin tutustua miehiin, niin miehet juoksevat karkuun.
Tää on aina yhtä hassua kun ensin annetaan ymmärtää, että miesten pitäminen vaarallisena on väärin ja sitten samaan hengenvetoon kerrotaan kuinka suurin osa vankiloissa olevista on miehiä.
Onko se hassua?
Naisten pitäminen vaarallisena lapsilleen lienee väärin?
Suurin osa vauvansa surmanneista on lapsia.
Ristiriita? Eikö? Voimme alkaa yleistää ongelmaa koskemaan naisia, kunhan välillä joku muistaa sanoa ettei tietenkään aivan kaikki naiset, mutta eipä sitä otsassa lue kuka ei tapa vauvaansa.
Sitten on nuo hoitajat. Suurin osa heistäkin naisia. Suurin osa huumevarkaista niissä piireissä naisia. Insuliinimurhaajat naisia. Ei kaikki hoitajat mutta...
Kyllä sä tiedät.
Jo ennen maailmassa nuorilla naisilla oli ensin koira, joka tosiaan muistutti "omaa lasta". Näin myös itsellä ja hyvällä ystävättärelläni kolmissakymmenissä. Ei oltu miesvihaajia, nautittiin koiriemme seurasta ja sinkkuudesta. Kävimme pitkillä lenkeillä yhdessä luonnossa ja koiraleireillä. Ihania nuoruusmuistoja. Sitten kummallekin löytyi se elämän prinssi ja lapsetkin ehdimme saada päälle kolmekymppisinä. Alkoi ihastuttava lapsiperherumba. Uskolliset koirat seurasivat uusissa elämänvaiheissa ja sopeutuivat hyvin muuttuneisiin tilanteisiin. Nyt olemme kuusikymppisiä ja lapset aikuisia, lapsenlapsia ei vielä kummallakaan ole. Mutta edelleen koiria ja kissakin kuvioissa, itsellä nykyään sukulaisten lemmikkejä ajoittain hoidossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Inkkelit kuvittelevat naisten tekevän kaiken jotenkin miehiä ajatellen"
Johtunee siitä, että itse tekevät kaiken naisia ajatellen, pakkomielle.
Minulle tuli yllätyksenä että incel-termi on naisen lanseeraama, toisille naisille.
Mutta niin tuo toinen väite... naiset tehtailevat tällä palstalla satapäin ketjuja miehistä. Täällä te vietätte aikaanne haukkumassa miehiä. Ei puhettakaan mistään positiivisesta asiasta, minkään suhteen.
Siihen päälle se, että naisia täällä on tuhansia jokaista miestä kohden.
Kenellä se pakkomielle siis olikaan?
Tämäkin keskustelu on todennäköisesti miehen aloittama ja aloitustekstissä jo arvostellaan naisia. Eli nyt naisia haukku
No ei sunkaan täällä pakko ole olla, kerta noin ahdistaa :D
Kunhan näytän sun miesvihasi maailmalle. Poikien ja miesten on hyvä ymmärtää mitä te olette.
Ette ole ulílaudalla riehuvia inceleitä kummalisempia, samaa kastia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hölmö mies. Monikaan nainen ei varmasti jäisi jos mies sanoisi että hei, et sitten ole se nro 1 minulle ja pelastaisin tulipalossa motor
Tältä palstalta olen päinvastoin oppinut, että 99% miehistä joutuu tyytymään puolisoonsa ja että kaikista miehistä se 22-vuotias nainen on se kaikkein haluttavin. Miehille siis se ykkösvalinta olisi nuori Samantha Fox tai vastaava, mutta jostain syystä he eivät näitä ykkösvaihtoehtoja tavoittele. Moni mies on silti parisuhteessa naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Inkkelit kuvittelevat naisten tekevän kaiken jotenkin miehiä ajatellen"
Johtunee siitä, että itse tekevät kaiken naisia ajatellen, pakkomielle.
Minulle tuli yllätyksenä että incel-termi on naisen lanseeraama, toisille naisille.
Mutta niin tuo toinen väite... naiset tehtailevat tällä palstalla satapäin ketjuja miehistä. Täällä te vietätte aikaanne haukkumassa miehiä. Ei puhettakaan mistään positiivisesta asiasta, minkään suhteen.
Siihen päälle se, että naisia täällä on tuhansia jokaista miestä kohden.
Kenellä se pakkomielle siis olikaan?
Tämäkin keskustelu on todennäköisesti miehen aloittama ja aloitusteks
Kunhan näytän sun miesvihasi maailmalle. Poikien ja miesten on hyvä ymmärtää mitä te olette.
Ette ole ulílaudalla riehuvia inceleitä kummalisempia, samaa kastia.
Maailmalle?
Sulla taitaa olla vähän turhan kovat luulot tästä mammapalstasta :D
Tämä trolli taitaakin olla se sama hölmö, jota aiemmin kiusoittelin hoitaja-keskusteluissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tää alapeukutus nyt taas on? Joo ymmärrän että naisen näkökulmasta varmasti aivan mainio mies mutta ei se noin menisi sukupuolet käännettynä.
Kun tapasin tulevan aviomieheni, minulla oli kissa - ei haitannut häntä mitenkään. Avioliiton aikana yhdessä valitsimme uudet kissat, kun vanhoista aika jätti. Sitten aika jätti miehestäkin ja minä jäin yksin kissan kanssa. Nytkö olen sitten joku friikki, kun asun yksin sen yhdessä hankkimamme kissan kanssa? Ovatko miehet nykyään näin omituisia ajattelultaan, toivovasti kyse on vain yksittäisistä liikaa netin synkkiä syvyyksiä tutkineista tyypeistä.