Naiset pysyy sinkkuna ja ottavat mieluimmin koiran
Nykynainen ei halua jakaa elämäänsä miehen kanssa, vaan elää yksin ja ottaa koiran tai koiria. Ja pikkuvähemmistö eli introvertit erakkoluonteet ottavat kissan.
Kun tällaisia kaikenikäisiä yksin asuvia naisia tulee kadulla koirineen vastaan, ovat he lähes kaikki äärettömän tympeän oloisia. Kylmyys, empatiakyvyttömyys ja miesviha oikein tihkuu heistä.
Mikä ihme nykynaisen on muovannut tällaiseksi?
Kommentit (340)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otin miehen. Koiraa en huoli. Mies on helpompi. Se osaa itse pestä itsensä, käy kaupassa, osaa tehdä ruokaa, eikä kanna paskaa sänkyyn. Lenkitkin osaa hoitaa itsekseen.
Oletko laiska sohvaperuna, joka ei saa edes ruokaa laitettua saatikka jaksa käydä lenkillä. Makaa sohvalla odottaen, että mies tekee kaiken.
Käyn töissä, mies on kotona. Emme lenkkeile yhdessä, koska olen punkkimagneetti ja mies lenkkeilee metsämaastoissa.
Molemmat laittavat ruokaa ja käyvät kaupassa. Minä pesen ja vaihdan lakanat. Oliko sinulla muuta? Sama
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kaksi koiraa, kolme kissaa ja hyvä mies, mutta käsi sydämmellä täytyy sanoa, että jos pitäisi valita mies vai lemmikit, niin lemmikit jäisivät.
Muista, ettei sydämeen mahdu kahta ämmää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Netti onkin pullollaan videoita joissa koira korvaa miehen ihan kaikesssa.
Hyvä naiset!
Niin, ja miehiä, jotka katsovat niitä videoita, kuten ilmeisesti sinäkin.
Sikailun katsominen-tai sen huomaaminen- onkin pahempi kuin sikailu? Lisäät vielä törkeän mutta naisille niin tyypillisen kieroilun ja vääristelyn syntitaakkaan.
Kysynnän ja tarjonnan laki. Ja kaltaistesi takia kysyntää riittää.
Siis sikailun huomaavien?
Ihan vain vahingossa huomasit kyseisen videomateriaalin olemassaolon, etkä enää koskaan palannut sitä katsomaan? 🤣🤣🤣
Minäkin pysyn mieluummin sinkkuna ja hankin thermoplastisen elastomeerinaisen. M33
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos jaksaa koiraa jaksaa miestäkin. Henkilökohtaisesti minä en jaksa kumpaakaan otusta kotonani.
Otusta...
Siinäpä naiset taas puhuvat kauniisti miehistä.
Eipä siinä mällíränneíltä on turha odottaa enempää.
Ja millä sanalla sinä puhuttelet -naisia-... todella "kaunista" ja silleen.
Ei varmaan kyllä ole päässyt koskaan olemaan naisen kanssa, siksi hän on katkera. Pitää ymmärtää ihmisrukkaa. Onnea valitsemallaan tiellä silti.
Päässyt olemaan naisen kanssa...
Sanotaanko noin naisistakin? Ei ole päässyt olemaan miehen kanssa ja se on katkera?
Niinpä, katkera mistä?
Palvokaas vulvaa, se on ainoa asia joka naisilla on tarjota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Inkkelit kuvittelevat naisten tekevän kaiken jotenkin miehiä ajatellen"
Johtunee siitä, että itse tekevät kaiken naisia ajatellen, pakkomielle.
Minulle tuli yllätyksenä että incel-termi on naisen lanseeraama, toisille naisille.
Mutta niin tuo toinen väite... naiset tehtailevat tällä palstalla satapäin ketjuja miehistä. Täällä te vietätte aikaanne haukkumassa miehiä. Ei puhettakaan mistään positiivisesta asiasta, minkään suhteen.
Siihen päälle se, että naisia täällä on tuhansia jokaista miestä kohden.
Kenellä se pakkomielle siis olikaan?
Tämäkin keskustelu on todennäköisesti miehen aloittama ja aloitustekstissä jo arvostellaan naisia. Eli nyt naisia haukkuvassa keskustelussa yritetään väittää, että naiset tekevät tänne miehiä haukkuvia aloituksia. Uskottavuus olisi parempi, jos kommentti olisi laitettu yhteen niistä oletetuista sadoista miehiä haukkuvista keskusteluista, eikä naisia haukkuvaan keskusteluun.
Minä meinasin ottaa lemmikiksi minipossun, mutta sit mä huomasin että sohvallahan makaa isosika, kuka sitä kahta porsasta jaksaa hoitaa. Terv. Tanja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos jaksaa koiraa jaksaa miestäkin. Henkilökohtaisesti minä en jaksa kumpaakaan otusta kotonani.
Otusta...
Niin metsä vastasi kuin sinne huudettiin. Puuttuiko kukaan muu tuohon että miehiä puhuteltiin otuksina? Eipä tainnut. Tasisi jopa saada hymyn huulille, jos siihen kiinnitti mitään huomiota.
Mutta voi, joku sanoo takaisin?? SE SIKA!
Otuksia, olentojahan me kaikki olemme. Mutta jos miehestä käytetään tuollaista sanaa niin se on väärin? Miksi naisia sitten saa objektisoida mielin määrin ja me vain joudutaan kestämään se? 🤔
Ei, ette joudu vain kestämään sitä. Etkö ole huomannut, naiset reagoivat siihen varsin voimakkaasti.
Silti katsotte oikeudeksenne tehdä samaa miehille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kaksi koiraa, kolme kissaa ja hyvä mies, mutta käsi sydämmellä täytyy sanoa, että jos pitäisi valita mies vai lemmikit, niin lemmikit jäisivät.
Jos kerrot tuon miehelle, niin hän lähtee heti. Noin isoa juttua ei saisi pitää salaisuutena.
Ei se mikään salaisuus ole. Tein heti alussa selväksi miehelle, että jos tähän lähtee, niin hänen on ymmärrettävä se, että lemmikit menevät ihan kaikessa etusijalle. Lähti ja tuossa edellen on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otusta...
Ei varmaan kyllä ole päässyt koskaan olemaan naisen kanssa, siksi hän on katkera. Pitää ymmärtää ihmisrukkaa. Onnea valitsemallaan tiellä silti.
Sanotaanko noin naisistakin? Ei ole päässyt olemaan miehen kanssa ja se on katkera?
Niinpä, katkera mistä?
<
Et ole koskaan kuullut puhuttavat katkerista vanhoista piioista? Taidat olla keskimääräistä tyhmempi trolli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kerrot tuon miehelle, niin hän lähtee heti. Noin isoa juttua ei saisi pitää salaisuutena.
Ei se mikään salaisuus ole. Tein heti alussa selväksi miehelle, että jos tähän lähtee, niin hänen on ymmärrettävä se, että lemmikit menevät ihan kaikessa etusijalle. Lähti ja tuossa edellen on.
Hölmö mies. Monikaan nainen ei varmasti jäisi jos mies sanoisi että hei, et sitten ole se nro 1 minulle ja pelastaisin tulipalossa motoristilehdet ensin.
Mulla on ollut lapsesta asti koira, ja tulee olemaan niin pitkään kuin mahdollista oli miestä tai ei. Ei sinkkuus liity siihen mitenkään.
Mutta kyllä elämäni sen koiran kanssa on rauhallisempaa ja stressittömämpää..koira ei arvostele, nimittele tai väheksy, toisin kuin kaikki miehet joita olen deittaillut tai seurustellut. Minä en jaksa uhrata omaa henkistä hyvinvointiani jonkun itsetuntovammaisen miehen (joita iso osa vapaana olevista miehistä tuntuu olevan nykyään) takia. Mielelläni kyllä jakaisin arkeni jonkun kivan tyypin kanssa, mutta siihen asti elelen oikein tyytyväisenä koiran kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle tuli yllätyksenä että incel-termi on naisen lanseeraama, toisille naisille.
Mutta niin tuo toinen väite... naiset tehtailevat tällä palstalla satapäin ketjuja miehistä. Täällä te vietätte aikaanne haukkumassa miehiä. Ei puhettakaan mistään positiivisesta asiasta, minkään suhteen.
Tämäkin keskustelu on todennäköisesti miehen aloittama ja aloitustekstissä jo arvostellaan naisia. Eli nyt naisia haukkuvassa keskustelussa yritetään väittää, että naiset tekevät tänne miehiä haukkuvia aloituksia. U
Odotas, minä autan: tämä on yksi ketju, parin päivän aikana löydät tuhat ketjua missä haukutaa miehiä.
Miksi itse olet sitten tässä ketjussa? Miksi et vain skipannut sitä?
Koska halusit alkaa tappelemaan. Halusit avata sanaisen arkkusi ja kirjoittaa vähän "totuuksia" miehistä. Kostaa. Näpäyttää. Vängätä.
Ap projisoi naisiin omia sinkkuangstejaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otusta...
Sanotaanko noin naisistakin? Ei ole päässyt olemaan miehen kanssa ja se on
Et ole koskaan kuullut puhuttavat katkerista vanhoista piioista? Taidat olla keskimääräistä tyhmempi trolli
Ei, en ole kuullut puhuttavan niistä moneen kymmeneen vuoteen. Olette nykyisin voimaantuneita sinkkunaisia jotka eivät tarvitse miestä mihinkään.
Mä tunnen useammankin sinkkumiehen ikähaarukassa 30-70v, joilla on koira. Mitä heistä pitäisi ajatella? Niin ja muutaman sinkkumiehen, joilla on kissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hölmö mies. Monikaan nainen ei varmasti jäisi jos mies sanoisi että hei, et sitten ole se nro 1 minulle ja pelastaisin tulipalossa motoristilehdet ensin.
Jokainen meistä saa määritellä millä ehdoilla on valmis parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin keskustelu on todennäköisesti miehen aloittama ja aloitustekstissä jo arvostellaan naisia. Eli nyt naisia haukkuvassa keskustelussa yritetään väittää, että na
Odotas, minä autan: tämä on yksi ketju, parin päivän aikana löydät tuhat ketjua missä haukutaa miehiä.
Miksi itse olet sitten tässä ketjussa? Miksi et vain skipannut sitä?
Koska halusit alkaa tappelemaan. Halusit avata sanaisen arkkusi ja kirjoittaa vähän "totuuksia" miehistä. Kostaa. Näpäyttää. Vängätä.
No ei sunkaan täällä pakko ole olla, kerta noin ahdistaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vässykkähän se.
Otuksia, olentojahan me kaikki olemme. Mutta jos miehestä käytetään tuollaista sanaa niin se on väärin? Miksi naisia sitten saa objektisoida mielin määrin ja me vain joudutaan kestämään se? 🤔