Naiset pysyy sinkkuna ja ottavat mieluimmin koiran
Nykynainen ei halua jakaa elämäänsä miehen kanssa, vaan elää yksin ja ottaa koiran tai koiria. Ja pikkuvähemmistö eli introvertit erakkoluonteet ottavat kissan.
Kun tällaisia kaikenikäisiä yksin asuvia naisia tulee kadulla koirineen vastaan, ovat he lähes kaikki äärettömän tympeän oloisia. Kylmyys, empatiakyvyttömyys ja miesviha oikein tihkuu heistä.
Mikä ihme nykynaisen on muovannut tällaiseksi?
Kommentit (340)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kaksi koiraa, kolme kissaa ja hyvä mies, mutta käsi sydämmellä täytyy sanoa, että jos pitäisi valita mies vai lemmikit, niin lemmikit jäisivät.
Jos kerrot tuon miehelle, niin hän lähtee heti. Noin isoa juttua ei saisi pitää salaisuutena.
Ei se mikään salaisuus ole. Tein heti alussa selväksi miehelle, että jos tähän lähtee, niin hänen on ymmärrettävä se, että lemmikit menevät ihan kaikessa etusijalle. Lähti ja tuossa edellen on.
Hölmö mies. Monikaan nainen ei varmasti jäisi jos mies sanoisi että hei, et sitten ole se nro 1 minulle ja pelastaisin tulipalossa motoristilehdet ensin.
Mitä tää alapeukutus nyt taas on? Joo ymmärrän että nai
Mitä sitten? Edelleen jokainen saa määritellä itse ne ehdot millä parisuhteeseen lähtee ja millä pysyy.
Ei ole totta, itse harrastan avoimia irtosuhteita. Kumppaneita kertyy vuoden aikana melko paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kaksi koiraa, kolme kissaa ja hyvä mies, mutta käsi sydämmellä täytyy sanoa, että jos pitäisi valita mies vai lemmikit, niin lemmikit jäisivät.
Jos kerrot tuon miehelle, niin hän lähtee heti. Noin isoa juttua ei saisi pitää salaisuutena.
Ei se mikään salaisuus ole. Tein heti alussa selväksi miehelle, että jos tähän lähtee, niin hänen on ymmärrettävä se, että lemmikit menevät ihan kaikessa etusijalle. Lähti ja tuossa edellen on.
Hölmö mies. Monikaan nainen ei varmasti jäisi jos mies sanoisi että hei, et sitten ole se nro 1 minulle ja pelastaisin tulipalossa motoristilehdet ensin.
Mitä tää alapeukutus nyt taas on? Joo ymmärrän että nai
Olisit nyt keksinyt siihen jonkun elävän olennon, vaikka juoppokaverisi Peran. Uudet moottorilehdet entisten tilalle löytyu divarista, mutta Peraa ei korvaa mikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se mikään hölmö mies ole vaan realisti.
No kun niin moni mies on kaltaisesi ankeuttaja, niin kyllä siinä isomumman astiastokin tuo enemmän iloa elämään.
Vierailija kirjoitti:
Tämä trolli taitaakin olla se sama hölmö, jota aiemmin kiusoittelin hoitaja-keskusteluissa.
Meinaat että se on sama joka kiusoitteli sinua?
Miksi sä reppana lankeat sen juttuihin kerta toisensa jälkeen? Sehän vie sinua, kerta toisensa jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Kun tapasin tulevan aviomieheni, minulla oli kissa - ei haitannut häntä mitenkään. Avioliiton aikana yhdessä valitsimme uudet kissat, kun vanhoista aika jätti. Sitten aika jätti miehestäkin ja minä jäin yksin kissan kanssa. Nytkö olen sitten joku friikki, kun asun yksin sen yhdessä hankkimamme kissan kanssa? Ovatko miehet nykyään näin omituisia ajattelultaan, toivovasti kyse on vain yksittäisistä liikaa netin synkkiä syvyyksiä tutkineista tyypeistä.
"Miehet" ? Tarkoitatko että mielestäsi ap edustaa "miehiä" ?
Ja tarkoitat sitä koska viitsit edes kirjoittaa aiheesta, näennäisesti pohtien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se
No kun niin moni mies on kaltaisesi ankeuttaja, niin kyllä siinä isomumman astiastokin tuo enemmän iloa elämään.
Miksi siis lähdette parisuhteeseen niiden kanssa?
Ai raha ja muu mukava mitä mies tarjoaa?
Unohdin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hölmö mies. Monikaan nainen ei varmasti jäisi jos mies sanoisi että hei, et sitten ole se nro 1 minulle ja pelastaisin tulipalossa motor
Koska aika moni mies feikkaa aluksi olevansa ihan jotain muuta kuin oikeasti on. Jaksavat tsempata tiettyyn pisteeseen asti ja sitten kun on vakiinnuttu ja ehkä hommattu lapset, voidaan taantua takaisin omaksi yrmyksi itsekseen
Kysyisin siitä rahasta ja muusta mukavasta, mitä mies suhteessa tarjoaa, että kertoisitko tarkemmin, paljonko ja minkälaista se tarjoaminen sinulla on ollut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hölmö mies. Monikaan nainen ei varmasti jäisi jos mies sanoisi että hei, et sitten ole se nro 1 minulle ja pelastaisin tulipalossa motor
Eikös ketju koske juuri sitä, että emme lähde heidän kanssaan parisuhteeseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hölmö mies. Monikaan nainen ei varmasti jäisi jos mies sanoisi että hei, et sitten o
Koska aika moni mies feikkaa aluksi olevansa ihan jotain muuta kuin oikeasti on. Jaksavat tsempata tiettyyn pisteeseen asti ja sitten kun on vakiinnuttu ja ehkä hommattu lapset, voidaan taantua takaisin omaksi yrmyksi itsekseen
Hohhoijaa... aika moni mies on siis oscar-tason näyttelijä? Mitenkäs se on mahdollista kun naiset omien sanojensa mukaan tunnistavat hyypiöt jopa tänne kirjoitetuista teksteistä?
Ettei vain kävisi niin, että ystävien varoittelusta huolimatta nainen näkee miehessä vain sen mitä haluaa nähdä? Naisen saatua haluamansa (iso OKT, lapset) nainen alkaa ajattelemaan eri tavalla ja vaatii vaikka sitä ennen niin komeaa, nyt vähän kaljuuntuvaa lätkäjätkää lukemaan lapsilleen, unohtaen täysin ettei se "mies" ole koskaan pitänyt lukemisesta.
Naiset vaativat miestä muuttumaan haluamakseen tai <lisää uhkaus tähän>
Venäjä tekee vähän samaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hölmö mies. Monikaan nainen ei varmasti jäisi jos mies sanoisi että hei, et sitten o
Eikös ketju koske juuri sitä, että emme lähde heidän kanssaan parisuhteeseen?
Näinhän aloituksessa väitettiin mutta te naiset olette kiistäneet sen paikkansapitävuuden. Nyt kuitekin vetoat siihen kuin se olisi totta.
Et voi ajella kaksilla rattailla. Yrittäisit edes.
Vierailija kirjoitti:
Kysyisin siitä rahasta ja muusta mukavasta, mitä mies suhteessa tarjoaa, että kertoisitko tarkemmin, paljonko ja minkälaista se tarjoaminen sinulla on ollut?
Se on minun ja vaimoni välinen asia.
Sanotaanko että toisin kuin palstalla väitetään, osaan ostaa kukkia, maksaa kahvit, viedä teatteriin ulkomaille asti, pukeutua hyvin, avata ovet... Tienaan noin 3x vaimoni palkan ja siinä suhteessa laitetaan rahaa tilille. Kotityöt menee about puoliksi ja lapsia ei ole (eikä tule).
"Hohhoijaa... aika moni mies on siis oscar-tason näyttelijä? Mitenkäs se on mahdollista kun naiset omien sanojensa mukaan tunnistavat hyypiöt jopa tänne kirjoitetuista teksteistä?
Ettei vain kävisi niin, että ystävien varoittelusta huolimatta nainen näkee miehessä vain sen mitä haluaa nähdä? Naisen saatua haluamansa (iso OKT, lapset) nainen alkaa ajattelemaan eri tavalla ja vaatii vaikka sitä ennen niin komeaa, nyt vähän kaljuuntuvaa lätkäjätkää lukemaan lapsilleen, unohtaen täysin ettei se "mies" ole koskaan pitänyt lukemisesta.
Naiset vaativat miestä muuttumaan haluamakseen tai <lisää uhkaus tähän>
Venäjä tekee vähän samaa."
Lätkäjätkät ja kaikki muutkin ottavat lusikan kauniiseen käteensä ja opettelevat uusia taitoja ja menevät epämukavuusalueilleen lasten tarpeiden vuoksi, jos sattuvat olemaan vastuuntuntoisia vanhempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hölmö mies. Monikaan nainen ei var
Olisiko sitten niin, että osa naisista haluaa parisuhteen ja osa ei? Ihan samoin kuin miehistä. Jolloin aloitus on vähän pöhkö jo sinänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanotaanko että toisin kuin palstalla väitetään, osaan ostaa kukkia, maksaa kahvit, viedä teatteriin ulkomaille asti, pukeutua hyvin, avata ovet... Tienaan noin 3x vaimoni palkan ja siinä suhteessa laitetaan rahaa tilille. Kotityöt menee about puoliksi ja lapsia ei ole (eikä tule).
Sinä valitsit tai sait köyhimyksen. Ei siinä mitään. Pakko sellaista ei ole ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun tapasin tulevan aviomieheni, minulla oli kissa - ei haitannut häntä mitenkään. Avioliiton aikana yhdessä valitsimme uudet kissat, kun vanhoista aika jätti. Sitten aika jätti miehestäkin ja minä jäin yksin kissan kanssa. Nytkö olen sitten joku friikki, kun asun yksin sen yhdessä hankkimamme kissan kanssa? Ovatko miehet nykyään näin omituisia ajattelultaan, toivovasti kyse on vain yksittäisistä liikaa netin synkkiä syvyyksiä tutkineista tyypeistä.
"Miehet" ? Tarkoitatko että mielestäsi ap edustaa "miehiä" ?
Ja tarkoitat sitä koska viitsit edes kirjoittaa aiheesta, näennäisesti pohtien.
Oletko itse ap vai miksi kiirehdit tänne vastaamaan negatiiviseen sävyyn? En tosiaan 60+ ikäisenä naisena tunne nuorten miesten ajattelutapaa. Oman ikäisissäni en ole tuollaiseen törmännyt. Anteeksi mummouteni, poistun tästä keskustelusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja silti väität, että naiset pysyvät sinkkuina, vaikka sinulla on vaimo. Siinä niitä kaksia rattaita taas... :D
Mun entinen koira pelasti mun hengen exän koittaessa viedä hengen yöllisen väkisinmakuun aikana. Oon nyt kahden vailla otanko uutta vai en. Ainakin valehtelen et kotona oottaa lehmän kokoinen koira ^-^
Otan nyt esiin tuon asian negatiivisemman puolen, eikä tarkoitus ole arvostella heidän ratkaisujaan, jotka huolehtivat hyvin lemmikeistään. Toisinaan nuoret avoparit ottavat koiran ja se sivullisesta tuntuu hiukan kuin he harjoittelisivatt perhe-elämää. Jos tulee ero tai lapsia, koirat saattavat joutua väistymään ja ne laitetaan kiertoon. Koiran ottamisen tulisi aina olla todella harkittu päätös, koira ei ole nuorten ihmisten kotileikkien täydentäjä. Enkä siis todellakaan tarkoita, että nuoret eivät saisi hankkia koiria. Kunhan otetaan tosissaan se, että koira on mukana kuvioissa parhaimmillaan jopa 15 vuotta.