Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset eivät tajua sitä että valtaosa meistä miehistä käyttäytyy aivan normaalisti eivätkä ole ahdistelijoita?

Vierailija
31.05.2024 |

Miksi naiset eivät tajua sitä että valtaosa meistä miehistä käyttäytyy aivan normaalisti eivätkä ole ahdistelijoita? Mikä obsessio tämäkin nyt on? Enää ei voi käydä edes ruokakaupassa ongelmitta, kun myyjätyttö loukkaantuu siitä kun sanon kassalla ''Hei'' tai kävelen kaupassa työntekijän ohi. Heti alkaa päät kääntymään ja tuijotetaan kuin peura ajovaloissa suoraan sieluun kun myyjätyttö kuvittelee olevansa maailman napa jonka persettä kaikki tuijottaa ja kuolaa? Aion ostaa hevosten silmälaput jotka päässä menen jatkossa tekemään ruokaostokset, niin näkevät ainakin että olen varautunut. 

Kommentit (1648)

Vierailija
1521/1648 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jos kokee asian liian vaikeaksi, ei vaan harrasta seksiä. Miten olis?

--

Hyvin oikeutettu naisten valehtelu rais kauksista.

Kaikki naiset eivät valehtele rais kauksesta, mutta se on aina nainen joka valehtelee. Mitäs valehtelevilla naisille pitäisi tehdä? Ommella paikat umpeen?

Vierailija
1522/1648 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on sinällään jo sellainen seks.rikos, salakuvaaminen. Suurin osa naisista tuskin väittää mitään, ja saa näin kerättyä itselleen mikämikämatskua tekosyyllä.

Miten se voi olla salakuvaamista, jos kuvataan selfietyyliin kahta vierekkäin istuvaa tai seisovaa lhmistä, jotka ilmaisevat sanallisesti mtä ovat vapaaehtoisesti tekemässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1523/1648 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on sinällään jo sellainen seks.rikos, salakuvaaminen. Suurin osa naisista tuskin väittää mitään, ja saa näin kerättyä itselleen mikämikämatskua tekosyyllä.

Miten se voi olla salakuvaamista, jos kuvataan selfietyyliin kahta vierekkäin istuvaa tai seisovaa lhmistä, jotka ilmaisevat sanallisesti mtä ovat vapaaehtoisesti tekemässä.

Millä todennat ettei suostumusta peruttu kesken aktin?

Vierailija
1524/1648 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no kun nykyään naisten pitää saada olla uhri. eräässä tutkimuksessa kävi ilmi, että näitä ahdisteluja koki eniten vasemmanlaidan kannattajat, eli sillä puolella on kovasti näitä ahdistajia. tai sitten vasurinaiset juoksee epäillyttävissä tilanteissa ja tapahtumissa. miten se nyt on?

Ja tutkimuslähde kiitos.

Erotatteko te aina puoluekannan/suunnan jo ulkonäöstä? Onko väkivaltarikoksista tuomitut useimmin vassareita? On se jännä, kun lähes vain perssuista uutisoidaan...ihan on jäänyt sellainen käsitys, et siellä enämpi näitä epäasiallisia...

Vierailija
1525/1648 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee kuvata myös se, jos muuttaa kesken mieltään. Mitenkäs sen kuvaat, ellet kuvaa koko aktia?

Vierailija
1526/1648 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

--

Kaikki naiset eivät valehtele rais kauksesta, mutta se on aina nainen joka valehtelee. Mitäs valehtelevilla naisille pitäisi tehdä? Ommella paikat umpeen?

Miten niin se on aina nainen? Miehiäki raisgataan. Mistä tiedät, etteikö hekin panteleet valehtele?

Vierailija
1527/1648 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstainkkelin mielestä ei saa muuttaa mieltään ja on annettava niin kauan, kuin inkkeli saa. Huom. Naisen ei tarvitse saada, eikä sillä niin väliäkään ole.

Vierailija
1528/1648 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"En edelleenkään käsitä miksi hän tulee sieltä ulos valittaen, että hänet on raiskattu "

No koska hänet on raiskattu. Ihminen voi ensin haluta jotain ja sitten lakata haluamasta ja kyllä sen toisen pitää sitten lopettaa ja ymmärtää asia.

Tässä kiteytyy yksi tämän uuden sopimuspohjaisen panemisen ongelmista.

Ihmisillä on puutteelliset tiedot sopimusjuridiikasta. Näyttövelvollisuus on yleensä miehellä. Suullinen sopimus ei ole sen paperin arvoinen, jolle se on kirjoitettu.

Sovi siis aina kirjallisesti tai videoi suullinen sopiminen myös ns. avioseksissä. Tarvittaessa joka kerta erikseen.

Kuten nimimerkki Vierailijan kommentista käy ilmi, sopimukseen tulee kirjata voimassaoloaika. Lisäksi on syytä kirjata korvaukset sopimusrikkomuksista sekä sovitellaanko sopimusriidat välimiesmenettelyssä vai käräjäoikeudessa.

Yhteiskinta oli

Ylipäätään, jos ei kiinnosta muu kuin oma nautinto ja sen toisen ihmisen hyvinvointi ei yhtään, on parasta olla harrastamatta seksiä.

Muutenhan on koko ajan se riski, että akti lipsahtaa sellaiselle puolelle, mitä se toinen ei halua. Ihan perusasenteesta se on kiinni. Jos ihminen on sulle vain objekti ja esine, hanki esine. Se ei haasta sua oikeuteen. 

Vierailija
1529/1648 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet nyt väärässä ketjussa. Tämän aihe ei ole se, kun naiset ovat typeriä, kun altistavat itsensä huonolle kohtelulle, teemalla: mitäs läksit (miehillä, edes rokkistaroilla ei ole mitään vastuuta, tiedetään, uhri on uhri on uhri on SYYPÄÄ!) 

Tässä ketjussa keskustellaan monesta muustakin kuin ap:n aloittamasta aiheesta, kuten esimerkiksi siitä pitäisikö miesten mennä puskaraiskaajan ja uhrioletetun väliin tai antaa ensiapua puistonpenkille sammuneelle.

Lisäksi tulkintasi on väärä. En halua syyllistää ihmisiä typeryydestä. Haluan, että ihmiset ottavat opiksi toisten virheistä ja tekevät tietoisia päätöksiä --  ja kantavat vastuunsa riskien toteutuessa.

TV on tulvillaan sarjoja, joissa idiootit yrittävät selvitä ongelmista, joihin fiksummat eivät koskaan joudu. Yritän omalta pieneltä osaltani herätellä ihmisiä ajattelemaan ja toimimaan niin, että hommat sujuisivat jouhevasti -- usein se tarkoittaa joistakin omista mieliteoista ja oikeuksista luopumista ja pienimmän riesan tien valitsemista.

Vauhti ja vaaralliset tilanteet ovat OK, jos se on tietoinen valinta. (Setämiesten) hyviäkään neuvoja ei ole pakko noudattaa. Jos on pakko saada itse kusta muuntajan, silloin on kustava itse muuntajaan.

Vierailija
1530/1648 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään nainen  ei ole pitänyt minun puoliani koskaan kun minua on kiusattu tai siihen puuttunut.  ja nyt toivotte, että minä alan vahtia muiden miesten puheita ja puuttua niihin? Mikä vttu teitä vaivaa, oletteko menettäneet kaiken suhteellisuudentajunne? 

Vierailija
1531/1648 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

--

No miehet voivat ommella oman värkkinsä, jos muuten eivät voi olla harrastelematta valehtelevien naisten kanssa. 

Vierailija
1532/1648 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset voisi irtisanoutua lyhyiden miesten kiusaamisesta ja vähättelystä. Henkinen koko elämän mittainen henkinenväkivalta ei ole tehnyt minua järin myötämieliseksi naisten avautumisille. Olen varmasti enemmän kokenut vtuilua, kiusaamista, vähättelyä kuin teistä yksikään nainen ahdistelua. Haistakaa paska sadistit.

No et voi arvioida kenenkään toisen kokemuksia, mutta tietenkin ulkonäöstä parjaaminen on väärin. Pienen (henkisesti pienen) ihmisen typeryyden ilmaisu. Oli kyse mistä tahansa ulkoiseen liittyvästä. Henkilökohtaisesti en sellaista arvosta ja luulen, et aika moni muukin, sukupuoleen katsomatta, irtisanoutuu haukkumisesta. 

Vierailija
1533/1648 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksikään nainen  ei ole pitänyt minun puoliani koskaan kun minua on kiusattu tai siihen puuttunut.  ja nyt toivotte, että minä alan vahtia muiden miesten puheita ja puuttua niihin? Mikä vttu teitä vaivaa, oletteko menettäneet kaiken suhteellisuudentajunne? 

Olipa sulla huono äiti.  Itse pidin jo lapsena veljeni puolta ja aikuisena muidenkin miesten ja naisten.

Vierailija
1534/1648 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvä, koska sinua on jotkut kiusanneet, eikä naiset puuttuneet, et auta naisia. Ja meillä menny suhteellisuudentaju, kun emme tätä tajua? Mut meidän olis pitänyt tietää tämä, ennenkuin nimettömänä palstalla kirjoittelemme nimettömille palstailijoille...ja se suhteellisuuden taju puuttuu meiltä? Jep. 

Surullista toki, kun tuo on kokemuksesi. Kiusaaminen on  todellinen ongelma. 

Onko niin, ettei miehet osallistuneet kiusamaiseen?

Vierailija
1535/1648 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset voisi irtisanoutua lyhyiden miesten kiusaamisesta ja vähättelystä. Henkinen koko elämän mittainen henkinenväkivalta ei ole tehnyt minua järin myötämieliseksi naisten avautumisille. Olen varmasti enemmän kokenut vtuilua, kiusaamista, vähättelyä kuin teistä yksikään nainen ahdistelua. Haistakaa paska sadistit.

No et voi arvioida kenenkään toisen kokemuksia, mutta tietenkin ulkonäöstä parjaaminen on väärin. Pienen (henkisesti pienen) ihmisen typeryyden ilmaisu. Oli kyse mistä tahansa ulkoiseen liittyvästä. Henkilökohtaisesti en sellaista arvosta ja luulen, et aika moni muukin, sukupuoleen katsomatta, irtisanoutuu haukkumisesta. 

Kehorauha ja kehopositiivisuus koskee myös mm lyhyitä ihmisiä. Kiusaaminen on aina väärin.

Vierailija
1536/1648 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvä, koska sinua on jotkut kiusanneet, eikä naiset puuttuneet, et auta naisia. Ja meillä menny suhteellisuudentaju, kun emme tätä tajua? Mut meidän olis pitänyt tietää tämä, ennenkuin nimettömänä palstalla kirjoittelemme nimettömille palstailijoille...ja se suhteellisuuden taju puuttuu meiltä? Jep. 

Surullista toki, kun tuo on kokemuksesi. Kiusaaminen on  todellinen ongelma. 

Onko niin, ettei miehet osallistuneet kiusamaiseen?

Juuri vttu näin näsäviisas perseenreikä

Vierailija
1537/1648 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehorauha ja kehopositiivisuus koskee myös mm lyhyitä ihmisiä. Kiusaaminen on aina väärin.

No ei ole koskenut minua kehorauha eikö tule koskemaankaa  ja siitä ominaosuudesta saa heittää täysin salonkikelpoista herjaa joka paikassa. Sitten pitäisi näitä samoja vttupäitä olla  vielä puolustamassa.

Vierailija
1538/1648 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...ymmärrän mlksi nainen lähtee aamuyöstä pikkusievässä kännisen rokkistaran hotellihuoneeseen. Ettei staralle tulisiä paha mieli, tietysti. Kas kun en tuota heti tajunnut.

En edelleenkään käsitä miksi hän tulee sieltä ulos valittaen, että hänet on raiskattu (edes huono pano ei voi tulla yllätyksenä noissa oloissa)...

Aha, eli sun mielestä vastuu on uhrilla? Kun on mennyt tilanteeseen, missä on tullut raiscatuksi. Jepjep. Oisko sellaista vaihtoehtoa, että nää raisculit kantais vastuun siten, etteivät vaan raiskailis? Miltä kuulostaa?

Kuulostaa siltä, että jos ottaisit pääsi pois perseestä, avaisit silmäsi ja katselisit ympärillesi, voisit tajutakin jotakin.

Mistä päättelet, että uhri on raiskattu.

Miehen kannalta tilanne näyttää tiivistetysti siltä, että hän meni naisen kanssa hotelmihuoneeseensa ja sai pesää (niin kuin luultavasti kymmenet kerrat aiemminkin). Nainen poistui.

(Pahimmassa tapauksessa pitkänkin ajan kuluttua) nainen tekee rikosilmoituksen. Poliisin ja syyttäjän kannalta kyse on tyypillisestä sana sanaa vastaan -tilanteesta.

Ennen oli paremmin. Raiskaus oli väkisinmakaaminen: vastaanpanemista, avunhuutoja, revittyjä sukkahousuja ja pikkareita,  raavittuja kasvoja, raiskaajan ihoa uhrin kynsien alla.

Vierailija
1539/1648 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se voi olla salakuvaamista, jos kuvataan selfietyyliin kahta vierekkäin istuvaa tai seisovaa lhmistä, jotka ilmaisevat sanallisesti mitä ovat vapaaehtoisesti tekemässä.

Todistustaakka on perujalla.

Voidaan joko tuhota aiempi tallenne tai mieluummin tehdä uusi, jossa se perutaan sanallisesti.

Vierailija
1540/1648 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettivinkin tekemisen aiheita, poliisin sivuilta:

Tietoturvan loukkausta (mm. verkkohyökkäys, haittaohjelma tai tietomurto)

Huumausaineita

Rasistisia rikoksia ja syrjintää

Ääriajatteluun perustuvaa väkivaltaa ja terrorismia

Väkivaltaa tai sillä uhkailua

Muuta turvallisuusuhkaa

Petosrikoksia

Korruptiota

Lapseen kohdistuvaa seksuaalirikosta

Lainvastainen rahapelien markkinointi

Veikkaus Oy:n tai sen asiamiehen rahanpesulain vastaista toimintaa

Ikävä kyllä moderointi on niin tehotonta, että on meidän tehtävämme ilmoittaa poliisille väkivallalla uhkaavat kirjoittajat. Jos emme sitä tee, mikään ei muutu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi