Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset eivät tajua sitä että valtaosa meistä miehistä käyttäytyy aivan normaalisti eivätkä ole ahdistelijoita?

Vierailija
31.05.2024 |

Miksi naiset eivät tajua sitä että valtaosa meistä miehistä käyttäytyy aivan normaalisti eivätkä ole ahdistelijoita? Mikä obsessio tämäkin nyt on? Enää ei voi käydä edes ruokakaupassa ongelmitta, kun myyjätyttö loukkaantuu siitä kun sanon kassalla ''Hei'' tai kävelen kaupassa työntekijän ohi. Heti alkaa päät kääntymään ja tuijotetaan kuin peura ajovaloissa suoraan sieluun kun myyjätyttö kuvittelee olevansa maailman napa jonka persettä kaikki tuijottaa ja kuolaa? Aion ostaa hevosten silmälaput jotka päässä menen jatkossa tekemään ruokaostokset, niin näkevät ainakin että olen varautunut. 

Kommentit (1648)

Vierailija
1201/1648 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän  sen tietää mikä on pakkoa ja mikä vapaaehtoista. Nainen ainakin tietää 

Ongelmahan tossa onkin, että nainen sen päättää, ja saa muuttaa päätöstään mielialansa mukaan.

Katselin juuri viime viikolla norjalaista dokumentti/nuorten ohjelmaa, jossa teinit olivat pussailleet tytön kimppakämpässä. Tuli yö, mutta tyttö ei raskinut komentaa poikaa kimppakämpän olohuoneen sohvalle, vaan otti tämän omaan sänkyynsä kerrottuaan tälle ensin, että seksiä ei ollut luvassa.

Yön aikana poika alkoi kopeloida tyttöä, ja ilmeisesti Peura ajovaloissa -ilmön seurauksena kettu kävi kolossa. Aamulla erottiin ja heti kahden vuoden kuluttua tyttö sai päätöksensä tehtyä, ja käveli poliisiasemalle tekemään ilmoitusta raiskauksesta.

Jostain syystä norjalaiset poliisit olivat sitä mieltä, että rikoksen tunnusmerkistö ei täyttynyt.

Jonkinlainen Suomen ennätys lienee Bettina Sågbomin metoo-haastattelussa esiintynyt arviolta viosikymppinen nainen, joka yhä odotti anteeksipyyntöä luokkatoveriltaan 18-vuotiaana kotibileissä tapahtuneesta panosta.

Vierailija
1202/1648 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"No siksi koska kaikki normaali ja huumorintajuinen kommunikaatio on jo lähes tuhottu Suomesta, kun ihmiset eivät enää uskalla puhua mitään. Se aiheuttaa itsemurhia. "

En ymmärrä. Kun esimerkiksi meidän kahvipöydässä onnistuu normaali ja huumorintajuinen kommunikaatio. On katsos olemassa myös hyvää huumoria, joka ei ole seksuaalissävytteistä.

Minä en missään vaiheessa ole puhunut mistään seksuaalissävytteisestä. 

``Tyttölasten itsetunto kasvaa, kun saavat tuntemattomilta miehiltä sellaista viestiä, että ovat haluttavia ja kiinnostavia nimenomaan naisina``.

No etPÄ.

Missä olen sanonut noin? Tein sanahakuja sanalla "tuntemattomilta" sivulle 39 asti enkä sa

Kas tässä: *Tuollaisessa tilanteessa olevien naisenalkujen on ihan hyvä huomata edes niiden ventovierasten miesten taholta, että he ovat haluttavia ja kiinnostavia nimenomaan naisina.*

Ehkäpä häpeissäsi poistatit alkuperäisen viestin, mutta oli säilynyt lainauksessa, sivulla 48. Nyt varmaan menet ja poistatat senkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1203/1648 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kukapa tyttö ei tahtoisi olla vahva tappelija ja kivien heittelijä, oi setämies :D"

No mitä ihmettä?.. 😃 Nykyäänhän nimenomaan ajatellaan, että lapset haluavat juuri mitä haluavat ja kokevat olevansa juuri sitä sukupuolta kuin haluavat, joten vallan hyvin tyttökin voi haluta samoja asioita kuin pojat.

Vaikka itse sanoisin, että juuri sellainen tyttö ei välttämättä halua näitä poikamaisia asioita, jolla on vahva tytön identiteetti ja hyvä itsetunto siinä :) siihen on luultavasti tarvittu tueksi jotain Joko rakkautta ja välittämistä vanhempieni perheen suunnalta tai todella hyvää onnea hyvän ulkonäön kanssa. 

Setämies löytyy kyllä sieltä suunnalta, joka ei halua pitää tyttöjä ja naisia arvoisenaan seurana. 

T

Siis minä itse olen yksi niitä erittäin harvoja ihmisiä, jotka EIVÄT arvota ihmisiä ulkonäön pohjalta. Mutta valitettavasti valtaosa tämän maailman ihmisistä niin tekee. Tietäisit sen jos olisit ollut ruma lapsi, kuten minä olin. Olet todella sokea jos et ole nähnyt tässä maailmassa vallitsevaa ulkonäön palvontaa. Vai miksi kaikki menestyneimmät Hollywood tähdet ovat todella hyvännäköisiä??... 

Vierailija
1204/1648 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

>>Kas tässä: *Tuollaisessa tilanteessa olevien naisenalkujen on ihan hyvä huomata edes niiden ventovierasten miesten taholta, että he ovat haluttavia ja kiinnostavia nimenomaan naisina.*

Ehkäpä häpeissäsi poistatit alkuperäisen viestin, mutta oli säilynyt lainauksessa, sivulla 48. Nyt varmaan menet ja poistatat senkin.<<

Eli tuo sinun kopiosi oli nolo väärennös eikä sellaisena ollut löydettävissä, koska käytit vääriä sanoja. Naisen alku on eri asia kuin tyttölapsi. "Haluttava" saattoi olla huono sanavalinta, mutta kaikista muista viesteistäni on kyllä selvästi näkynyt että en aja mitään muuta kuin positiivisten kehujen asiaa. Ehkä sana "kiinnostava" olisi ollut parempi mutta kai se nyt on sisällöltään suunnilleen sama kuin haluttava. Itse ainakin murkkuikäisenä koin sen positiivisesti jos joku aikuinen mies oli minua kohtaan kohtelias ja ystävällinen eikä haitannut vaikka siinä olisi ollut jotain "sukupuolista" mukana. En sitten tiedä olinko poikkeuksellisen seksuaalinen murkkuikäinen vai johtuiko se siitä kuinka olin ollut hyljeksitty tyttölapsi, että koin kaiken kiinnostuksen itseäni kohtaan äärimmäisen positiiviseksi ja itsetuntoani kohottavaksi. Toki on ihan yleistä tietoa että varsinkin huonoitsetuntoiset tytöt hakevat tällaista hyväksyntää miehiltä, tai ehkä keneltä tahansa, mutta miehet nyt ovat kiinnostuneita sitä huomiota tytöille antamaan. Tätä on varmasti mahdoton ymmärtää, jos on itse elänyt turvatun hyvän lapsuuden rakastavien vanhempien seurassa. Mitään seksuaalista hyväksikäyttöä en tietenkään hyväksy, mutta on silti hyvä ymmärtää kuvioita sen taustalla. 

Se mikä silloin tuntui pahalta oli torjunta, vähättely ja halveksunta.

Lapset ja nuoret tarvitsevat huomiota ja rakkautta kehittyäkseen tasapainoisiksi aikuisiksi. Kun sitä saa terveessä muodossa, niin sitä ei tarvitse etsiä epäterveestä muodossa. 

Vierailija
1205/1648 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä sukupuolisella tarkoittanut nyt mitään hiplailuja vaan esim. juuri sitä että sanoo että olet kaunis tyttö ja muutenkin lämminhenkistä, iloista vuorovaikutusta. Mitä nyt muutenkin pitäisi olla ihmisten kesken. 

Vierailija
1206/1648 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän  sen tietää mikä on pakkoa ja mikä vapaaehtoista. Nainen ainakin tietää 

Ongelmahan tossa onkin, että nainen sen päättää, ja saa muuttaa päätöstään mielialansa mukaan.

Katselin juuri viime viikolla norjalaista dokumentti/nuorten ohjelmaa, jossa teinit olivat pussailleet tytön kimppakämpässä. Tuli yö, mutta tyttö ei raskinut komentaa poikaa kimppakämpän olohuoneen sohvalle, vaan otti tämän omaan sänkyynsä kerrottuaan tälle ensin, että seksiä ei ollut luvassa.

Yön aikana poika alkoi kopeloida tyttöä, ja ilmeisesti Peura ajovaloissa -ilmön seurauksena kettu kävi kolossa. Aamulla erottiin ja heti kahden vuoden kuluttua tyttö sai päätöksensä tehtyä, ja käveli poliisiasemalle tekemään ilmoitusta raiskauksesta.

Jostain syystä norjalaiset poliisit olivat

Nyt koitan miettiä, että mitä asiaa sä eniten haluat pilkata. Eikö ihminen saa toivoa anteeksipyyntöä vaikka 100v sitten tehdyistä vääryyksistä?

Vierailija
1207/1648 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne iljettävä katseet erottaa tyhjääntuijottajasta. Iljettävät eivät edes yritä peitellä ajatuksiaan, joita se katsominen herättää. Oisko nyt ylireagointia tämäkin?

Miten siis reagoit? Avauduit vauvapalstalla? Ei hätää. Se on aivan normaalia, niin kuin psykiatrit tapaavat sanoa. Tuo iljettävä-sanan toistuva käyttö viittaa kuitenkin siihen, että et ole ihan sinut asian kanssa. Ajattelet liikaa -- mutta toisaalta voit olla naisoletettu. Luovutan.

Elämä on valintoja.

-- Voit ryhtyä muuttamaan miesten biologiaa. Tätä ns. Kravatti pois ja munat veks -mallia ei tietääkseni ole kokeitu käytännössä missään suuressa lisääntymiskykyisten miesten populaatiossa. Vakavasti puhuen en usko pääosan naisistakaan pitävän sitä hyvänä ajatuksena.

-- Voit ryhtyä muuttamaan naisoletettujen ulkonäköä. Pukeudu burkaan (vast.). Jos saat kalkki muut mukaasi, kuolaamisen määrä voi vähetä huomattavasti. Tätä on Lähi-Idän ohella kokeiltu mm. kommunitisessa Kiinassa (eivät pitäneet).

-- Voit myös yrittää sopeutua tähän länsimaiseen yhteiskuntaan, jossa naisoletetut voivat yrittää vaikuttaa heihin kohdistuvan kiinnostuksen määrään omalla käytöksellään ja pukeutumisellaan.

Tiedän kyllä minkä itse valitsisin.

Vierailija
1208/1648 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enkä sukupuolisella tarkoittanut nyt mitään hiplailuja vaan esim. juuri sitä että sanoo että olet kaunis tyttö ja muutenkin lämminhenkistä, iloista vuorovaikutusta. Mitä nyt muutenkin pitäisi olla ihmisten kesken. 

Tuollainen "olet kaunis tyttö" on vähintäänkin outoa vieraalta ihmiseltä kuultuna. Tulee fiilis, että mitä ihmettä musta nyt halutaan, miksi se sanoi noin. 

Vaikka ihan vain omat vanhemmat jankkais koko ajan "olet kaunis tyttö", niin kyllähän se rupeaa ahdistamaan. Mitä merkitystä kauneudella on näille kehujille? Tai miksi ylipäänsä pitää sanoa, et oletpa pitkä, laiha, lihava tai pisamainen tyttö?

Annettaisko vaan sen ulkomuodon olla. Mieluummin" oletpa mukava tyttö", jos nyt haluaa jotenkin kehua.

Vierailija
1209/1648 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sillä merkitystä sellaiselle ihmiselle joka pitää itseään hyvin rumana ja pelkää olevansa ruma. Ymmärtäisit jos omassa itsetunnossasi olisi ollut yhtä syviä vaurioita kuin vaikkapa minulla oli. Mutta toki mukavakin on hyvä kehu. Mutta tässä ketjussa oli kyse ehkä vähän pinnallisemmasta kommentoinnista mitä harjoitetaan ihan tuntemattomien kesken ja silloin ei voi ottaa kantaa toisen mukavuuteen jos siitä ei ole tietoa. Jos toista kehuvaa kommentointia saa olla vain hyvien tuttujen ja ystävien ja perheenjäsenten kesken, niin sittenhän ypöyksinäiset, ujot ihmiset eivät koskaan saa sitä keneltäkään. 

Vierailija
1210/1648 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että olisi ihanaa olla ventovierasten miesten silmissä haluttava ja kiinnostava naisena, vaikka on vasta naisenalku - juu ei. Ei näin. Ei kuulosta lämminhenkiseltä eikä iloiselta. Kuulostaa likaiselta ja irstaalta.

Vierailija
1211/1648 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sanoinko että olisi jotain väärää? Tiedustelen miten ajattelet tien toiselle puolelle menemisen auttavan jos siellä seuraa häirikkö."

No ainakin selviää, onko häirikkö vai ei. Sen jälkeen voi sitten ottaa käyttöön muita varotoimenpiteitä.

Tiesittekö muuten miehet, että moni mies on niin hyviä tyyppi, että puuttuu toisten miesten epäasialliseen käytökseen naisia kohtaan? Miksi sinä et kuulu tähän joukkoon?

Miksi kuuluisin? Saman kohtelun molemmat saa naisilta 

Vierailija
1212/1648 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että olisi ihanaa olla ventovierasten miesten silmissä haluttava ja kiinnostava naisena, vaikka on vasta naisenalku - juu ei. Ei näin. Ei kuulosta lämminhenkiseltä eikä iloiselta. Kuulostaa likaiselta ja irstaalta.

No se on sitten sinun mielipiteesi. Sinä et ehkä tarvinnut sitä koska sinulla oli muutenkin hyvä itsetunto ja olit saanut rakkautta ja hyväksyntää omilta vanhemmiltasi.

Olin varmaan 13-vuotias tyttö, pukeutunut bodyyn kun italialainen armeijakolonna hölkkäsi ohitseni, ja he kaikki huusivat minulle ciao ja vilkuttivat. Oli se ehkä vähän noloa, mutta ei ollenkaan uhkaavaa täytyy myöntää että lähinnä pisti naurattamaan. Hauskaa se oli! 

Vierailija
1213/1648 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Sanoinko että olisi jotain väärää? Tiedustelen miten ajattelet tien toiselle puolelle menemisen auttavan jos siellä seuraa häirikkö."

No ainakin selviää, onko häirikkö vai ei. Sen jälkeen voi sitten ottaa käyttöön muita varotoimenpiteitä.

Tiesittekö muuten miehet, että moni mies on niin hyviä tyyppi, että puuttuu toisten miesten epäasialliseen käytökseen naisia kohtaan? Miksi sinä et kuulu tähän joukkoon?

Millaista kohtelua tarkoitat?

Vierailija
1214/1648 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sillä merkitystä sellaiselle ihmiselle joka pitää itseään hyvin rumana ja pelkää olevansa ruma. Ymmärtäisit jos omassa itsetunnossasi olisi ollut yhtä syviä vaurioita kuin vaikkapa minulla oli. Mutta toki mukavakin on hyvä kehu. Mutta tässä ketjussa oli kyse ehkä vähän pinnallisemmasta kommentoinnista mitä harjoitetaan ihan tuntemattomien kesken ja silloin ei voi ottaa kantaa toisen mukavuuteen jos siitä ei ole tietoa. Jos toista kehuvaa kommentointia saa olla vain hyvien tuttujen ja ystävien ja perheenjäsenten kesken, niin sittenhän ypöyksinäiset, ujot ihmiset eivät koskaan saa sitä keneltäkään. 

Ei vidddu, lopeta jo. Kaivat itseäsi koko ajan syvempään poteroon.

Vierailija
1215/1648 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

* ja siis oli minulla sen bodyn lisäksi toki muutakin päälläni, mutta ehkä tuo tiukka vaatekappale sai aikaan ne vilkutukset ja tervehdykset. 

Vierailija
1216/1648 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vidddu, lopeta jo. Kaivat itseäsi koko ajan syvempään poteroon.

😆 ja oma pikapeukku perään! Älä viiti..

Mutta nyt pistit kyllä niin sisällöttömän viestin että tuohon ei pysty ainakaan vastaamaan mitään 🙂

Kaikki mitä itse olen sanonut on totta. 

Vierailija
1217/1648 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko oikeasti, että muuttaisit ajattelua itsestäsi, jos pitäisit itseäsi rumana, mutta sitten joku vieras mies sanoisikin sinulle että olet kaunis? Minä luulen, että harvalla tuo vaikuttaisi itsetuntoon.

Itse koen olevani tavis, välillä nätimpi ja välillä jopa tosi ruma, mutta itsetuntoni on silti hyvä. Ei se ulkonäöstä tai siihen kohdistuneista kehuista voi olla kiinni. Kysyn edelleen: mitä merkitystä kauneudella on? Eikö muka ruma voi olla mukava ja ihana? Kiva luonne paikkaa paljon ulkoista rumuutta, ja mukavat ihmiset näyttää automaattisestin kauniimmilta.

Kehuvaa kommentointia tarvitaan tässä maailmassa, se on kiltteyttä! Mutta vastustan sitä, että sen pitäisi kohdistua ulkonäköön, se on oikeasti sivuseikka kuitenkin.

Vierailija
1218/1648 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pohjaako sun moraali siis siihen, että sun pitää itse saada hyvää kohtelua, jotta voit toimia oikein? Eli olet kiva VAIN, jos sullekin ollaan? Huh...

Vierailija
1219/1648 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahan tekeminen ei edelleenkään koskaan ole uhrin vika, vaan ihan vain sen pahantekijän. Vaikka me naiset käveltäis aina alasti, niin silti kenelläkään ei olisi oikeutta ra is kata.

Himo ja omien tarpeiden tyydytys on aina itsekästä. Rakastaminen taas, silloin etsit toisen hyvää etkä halua pahaa kenellekään. Rakkautta lisää tähän maailmaan <3

Jos sivutien liittymässä ei ole kolmiota, niin sekaan vaan päätielle. Mulla on etuajo-oikeus.

Reippaina käymme rekkain alle, kun se tuntuu niin ihanalle...

Vierailija
1220/1648 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se on sitten sinun mielipiteesi. Sinä et ehkä tarvinnut sitä koska sinulla oli muutenkin hyvä itsetunto ja olit saanut rakkautta ja hyväksyntää omilta vanhemmiltasi.

Olin varmaan 13-vuotias tyttö, pukeutunut bodyyn kun italialainen armeijakolonna hölkkäsi ohitseni, ja he kaikki huusivat minulle ciao ja vilkuttivat. Oli se ehkä vähän

Tuo ei kyllä kuulostakaan ahdistelulta vaan juurikin mukavalta ja elämäniloiselta :) 

Mutta perustuuko sun itsetunto näihin ciao-huuteluihin, oikeasti? Ajattelisit olevasi ruma ellei näitä olisi ollut? Ajatuksenjuoksusi menee niin, että rumalle tytölle eivät olisi tervehtineet? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän