Miksi naiset eivät tajua sitä että valtaosa meistä miehistä käyttäytyy aivan normaalisti eivätkä ole ahdistelijoita?
Miksi naiset eivät tajua sitä että valtaosa meistä miehistä käyttäytyy aivan normaalisti eivätkä ole ahdistelijoita? Mikä obsessio tämäkin nyt on? Enää ei voi käydä edes ruokakaupassa ongelmitta, kun myyjätyttö loukkaantuu siitä kun sanon kassalla ''Hei'' tai kävelen kaupassa työntekijän ohi. Heti alkaa päät kääntymään ja tuijotetaan kuin peura ajovaloissa suoraan sieluun kun myyjätyttö kuvittelee olevansa maailman napa jonka persettä kaikki tuijottaa ja kuolaa? Aion ostaa hevosten silmälaput jotka päässä menen jatkossa tekemään ruokaostokset, niin näkevät ainakin että olen varautunut.
Kommentit (1648)
Sanoisin, että 90 % miehistä kohtelee naisia sukupuolen vuoksi huonosti, jos siihen tulee mahdollisuus. Joko läähätetään ja syrjitään. Tai vuoron perään läähätetään ja syrjitään, jos ei innostu läähätyksestä. Moni nainen myös vahvistaa tätä kuviota ihannoimalla miessukupuolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa nolo avaus: "Miksi naiset eivät tajua sitä että valtaosa meistä miehistä käyttäytyy aivan normaalisti eivätkä ole ahdistelijoita?"
AP syyllistää naisia siitä että yleistävät miehet ahdistelijoiksi, ja samalla yleistää naiset tyhmiksi miesten väärinymmärtäjiksi...
Olipa noloa... AP:yritähän uudestaan!
Vielä nolompaa on langeta trolliin.
Tämä nimenomainen trolli on sangen tunnistettava: Joku laatii naisvihamielisen avauksen ja katoaa saman tien takavasemmalle, kun puikkoihin singahtaa miesvihahyypiö, joka toki kiivaasti kiistää tekevänsä palstalle avauksia. Silti tämä vihamies on tikkana paikalla kaikissa naisia halventavissa ketjuissa, joiden ap:sta puolestaan ei koskaan näy vilaustakaan avausviestin jälkeen. Tällä trollilla joka ketjussa samat copy-paste-viestit, joissa valehtelee, solvaa ja nimittelee täysin estoitta.
Sitä ihmettelen, miten tätä ei täältä saada kitketyksi pois. Alan epäillä että tää on sen poikalapsihullun sivupersoona, niin viehtynyt on vauvojen kaltoinkohteluun. Joku, joka haluaa lietsoa naisvihaa ja samalla mustata miesten mainetta? Totaalinen ihmisvihaaja? Venäjätrolli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Siis sen lisäksi, että ovat jääneet vaille tervettä rakkautta lapsuudessa, heidän itsetuntonsa kehittyy vieraiden miesten seksuaalissävytteisen huomion varassa? Voi apua."
Tuon seksuaalisuuden lisäsit tuohon ihan itse, minä en siitä sanonut. Kyllähän pieniäkin lapsia jo kehutaan hurmureiksi ja kauniiksi prinsessoiksi, onko sekin sinusta seksuaalista? Kehut kohottavat itsetuntoa. Alas painaminen madaltaa sitä. Vaikka heti kun siihen pystyy, niin kannattaa toki pyrkiä riippumattomuuteen molemmista ja perustaa itsetuntonsa siihen, että on Jumalan Luoma ja lunastama Jumalan kuva.
Tämä ketju käsittelee ahdistelua ja häir
Sinulla on oikeus vältellä kaikkia hoitajia. Heistä kuka vaan voi olla mitä vaan. Naiset ja miehet. Ja saat myös vapaasti ottaa sen riskin mieshoitajan kanssa, jos se tuntuu kaikesta huolimaatta paremmalta vaihtoehdolta. Hoidosta kieltäytyminen on kans ok. Hei, ihan vapaasti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
..."ymmärrä mitä etua siitä on, että naisten itsetunto pidetään koko ajan pohjamudissa. Kyllä tähän täytyy joku yleinen tosikkous ja huumorintajuttomuus liittyä. Sitten toki eri asia jos käy aivan liialliseksi ja varattu mies kiinnostuu muista kuin vaimostaan"...
Ei muo mun oman miehen puheet loukkaa tietenkään. Eikä pojan. Tai veljien. Kenenkään itsetunto ei saa olla siitä kiinni, että joku satunnainen vieras mies huutelee kadulla. En ole koskaan kuullut asiallista huutelua. En edes sellaista, mitä oli takavuosien jossain mainoksessa, missä klassiset raksamiehet kokoontuivat vihetää ja huutelee ohikulkevalle kaunottarelle ja tämä sit onnellisena pyörähti ympäri helmat hul
Kuka hullu maksaa kiristäjälle, jos on kerran syytön?
Älkää naiset keskittykö voittajiin, vaan rakastukaa luuseriin.
Miehillä on nykyäänkin äiti, joka on kasvattanut. Syytä miehiä, syytä samalla naisia, jotka ovat heidät synnyttäneet ja kasvattaneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä keskustelua on mahdotonta enää käydä koska tässä viestiketjussa ei lainaukset toimi enää ollenkaan oikein. Mutta tämä vauva-foorumin kanta ei vastaa ollenkaan tosielämää, eli tosielämässä naiset eivät vihaa miesten antamia kehuja ulkomuodostaan suinkaan. Tämä on jonkun pienen vähemmistön propagandaa, tosielämää nähneenä naisena tämän sanon. Ja lainsäädäntö jättää tämän asian aivan liian auki, että mikä tahansa mielivalta on mahdollista.
Kyse on aina tilannesidonnaisuudesta. On ihan eri asia, jos kuka tahansa hyvä tuttu kehuu, kuin että joku randomtyyppi jossain törkeästi. Ja kun kaikki naiset eivät kaipaa tulla miehen hyväksynnän kautta näkyväksi , siis edelleen sen randommiehen, on fiksua miehelle miettiä, kenelle, missä ja millä tavoin ne "kehunsa" esittää.
Tässä paljon o
Minusta tehtiin tarjous, kun olin n.10v. kameleilla olis maksettu. Joku öljypohatta. En tuntenut itseäni arvokkaaksi, oli hinta mikä hyvänsä.
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on nykyäänkin äiti, joka on kasvattanut. Syytä miehiä, syytä samalla naisia, jotka ovat heidät synnyttäneet ja kasvattaneet.
Miehillä ei nykyäänkään ole isää, joka olisi kasvattanut pojastaan kunnon miehen. Miehen malli kun on mitä on, niin tässä tulos. Ei mitään uutta auringon alla.
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin, että 90 % miehistä kohtelee naisia sukupuolen vuoksi huonosti, jos siihen tulee mahdollisuus. Joko läähätetään ja syrjitään. Tai vuoron perään läähätetään ja syrjitään, jos ei innostu läähätyksestä. Moni nainen myös vahvistaa tätä kuviota ihannoimalla miessukupuolta.
Voisiko millään olla vaihtoehtona se, ettei sukupuolen anna määrittää asioissa, missä sillä ei ole merkitystä.
Haluan edelleen saada terveyden- ja sairaanhoitoa naisena.
Haluan edelleen minua kohdeltavan parisuhteessani seksuaalisesti haluttavana naisena.
Haluan saada niin parisuhteessa kuin työelämässänikin arvostusta tehtävään kykenevänä henkilönä (oli sitten kyseessä autonrenkaiden vaihto tai excelin vääntäminen koodarille), siksi että osaan sen parhaiten. Ei siksi, että olen nainen/ en ole mies.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tyttö tarvitsee jo nuoresta iästä asti sitä että hänen sukupuolensa tietyllä tapaa tunnustetaan ja että sitä arvostetaan. Jos tyttö on vain jonkinlainen sukupuoleton olento niin hän on tavallaan vain poika poikien joukossa mutta vähän huonompi poika. Koska keskimäärin tytöt eivät lapsenakaan juokse yhtä nopeasti kuin pojat, heittele kiviä yhtä pitkälle kuin pojat tai tappele yhtä voimakkaasti kuin pojat. Niin mihin se tytön itsetunto tyttönä perustuu, jos hänen sukupuoltaan ei oteta mitenkään huomioon? Minä jäin tällaiseen tilanteeseen lapsena ehkä osaltaan siksi, että olin vaatimattoman näköinen ja rumana pidetty ja jotenkin hyljätty tyttölapsi, minkä takia vihasin sukupuoltani. Minusta tällainen tyttö jää helposti siihen väärään, että jos hän ei saa minkäänlaista arvostusta ja hyväksyntää sukupuolelleen miehiltä tai pojilta lapsena/ nuorena ollessaan, niin hän myöhemmin ajautuu jonkun narsistin hyväksi käytettäväk
Ei yhdenkään naisen itsetunto saisi olla riippuvainen juuri miesten huomiosta. Tuossa asetat tytöt juuri siihen alisteiseen asemaan, et tytöt ovat vain huonompia poikia, mutta pojat voivat armollisesti nostaa tytön tästä alennustilasta tunnustamalla tytön arvon, vaikka kauneuden kautta.
Eikö parasta olis, että sekä tyttöjä että poikia kehuttaisi heidän persoonan kautta. Siinä ei millään voimannäytöllä tai kauneudella kilpailla. Saa olla tyttömäinen tai poikamainen tai mitä vaan siltä välilltä. Hyvä sellaisena kuin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos näen puskaraizkauksen, niin poistun varmaan takavasemalle. Saatan joutua miehenä vedetyksi osalliseksi itse rikokseen. Toivotaan, että karhu tulisi väliin.
Yritätkö vahvistaa sitä stereotypiaa, että miehillä on naisia rikollisempi ajattelu-/ toimintatapa?
Miehet ovat todistetusti väkivaltaisempia. Sen sijaan että sanoisimme "ihmiset ovat aina sotineet" olisikin hyvä vaihtaa se lauseeseen "miehet ovat aina sotineet".
Naiset ovat aina tappaneet vauvojaan. Taitaa ol
Lasten murhissa osallisena noin puolet miehiä ja puolet naisia.
Vierailija kirjoitti:
Koska nämä samat naiset haluavat sen pahan/kovan pojan jätkän tai miehen.
Naiset itse hakeutuvat näiden pahojen miesten seuraan ja sitten, kun nämä miehet ovat pahoja niin eihän sitä nyt itseä voi syyttää vaan syytetään, että kaikki miehet ovat pahoja.
Missä väitetään, että kaikki miehet ovat pahoja? Korkeintaan joku trolli tällä palstalla, jota kukaan ei usko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Takavuosina oli selvitys palstan sukupuolijakaumasta. Silloin yli puolet olivat miehiä. En tiedä tän päivän tilannetta.
Ja se selvitys palstan sukupuolijakaumasta tehtiin miten? Kyselemällä käyttäjiltä oletko mies vai nainen? Niin sellaisissa selvityksissähän ei varmasti voi mitenkään huijata tai valehdella joten uskottavahan se on.
En tiedä, miten tehtiin. Jos kysyttiinkin, miksi monet naiset valehtelis olevansa mies, ei mitään järkeä.
Siitä oli juttua lehdissä. Silloin ekan kerran kuulin tästä palstasta. Ihmettelyä oli herättänyt kiivas meno täällä, ja sit lisäksi tuli tuo tieto sukupuolijakaumasta.
Vierailija kirjoitti:
"Eli käsityksesi naisista perustuu palstaan? No on surullista. Minulla onneks elämässä noita oikeita miehiä myös, niin pysyy joku suhteellisuuden taju ihmisistä yleisesti, sinun puheistas huolimatta."
Ja juuri tuolla luin viestin jossa äiti kehoitti tyttäriään lukemaan ylilautaa jotta näkisi minkälaisia miehet ovat. Miksi et siellä ollut itkemässä samaa asiaa?
Itkemässä mitä? En minä sille voi mitään, jos joku äiti näin oikeasti tekee. Se palsta on ilmeisesti vielä hirveämpi, kuin tämä.
Tietenkin toivon, et heillä ja kaikilla on kokemusta ihmisistä livenä. Siis positiivisia kokemuksia. Tämäkin palsta olis todellakin musertanut käsitykseni ihmisistä, jos ei olisi vahvaa possea ympärillä. Täällä kaikki ikävä kumuloituu, eikä sävyjä ole. Ja todella ikävää on se, ettei kaikilla ole perhettä ym. jotka maadottaa normaaliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska nämä samat naiset haluavat sen pahan/kovan pojan jätkän tai miehen.
Naiset itse hakeutuvat näiden pahojen miesten seuraan ja sitten, kun nämä miehet ovat pahoja niin eihän sitä nyt itseä voi syyttää vaan syytetään, että kaikki miehet ovat pahoja.
Minä en hakeutunut itsensäpaljastajan seuraan, kun pyöräilin 7-vuotiaana koulusta kotiin.
En hakeutunut sukulaismiehen seuraan 12-vuotiaana, kun hän kouri minua alapäästä.
En hakeutunut r*i*karin seuraan, kun hän yritti sitä nukkuessani teltassa 15-vuotiaana.
En hakeutunut perseenpuristelijoiden seuraan työskennellessäni 18-vuotiaana tarjoilijana.
En hakeutunut kolmen miehen seuraan, jotka yrittivät kaapata minut autoonsa 21-vuotiaana.
Oikeasti veetuttaa tällaiset naisia KAIKESTA syyttävät tampiot. Te uhriudutte karhui
Voi luoja, mitä idiotismia taas. Tulee mieleen se taulu apinoista: ei näe pahaa, ei kuule pahaa, ei siis voi kertoa pahasta. Sitä tuskin tehtiin tällä ajatuksella, mut näin se kuva vaan tästä tuli mieleen.
Minä en henkilökohtaisesti ole kokenut noita samoja, mitä tuo kirjoittaja kertoi, en silti epäile hetkeäkään todenperäisyyttä. Kun ihminen kokee pahaa, se yleensä traumatisoi, enemmän tai vähemmän. Kun tätä ihmistä ei uskota kertoessaan siitä pahasta, se traumatisoi uudestaan. Tämä on ollut aina ongelma ahdistelutapausten selvittämisessä. Ihmiset eivät uskalla kertoa pelosta, ettei heitä uskota, tai käännetään urhin syyksi, tai pilkataan. Tämähän koskee yhtälailla miehiä. Naisten asiat ovat jo edelleet tällä saralla, miesten ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos valtaosa miehistä käyttäytyy aivan moitteettomasti ja normaalisti, miksi sitten JOKA KOLMAS SUOMALAINEN NAINEN on kokenut parisuhdeväkivaltaa?
Koska naiset ilmoittavat asiasta pienemmällä kynnyksellä.
MItä olet itse tästä mieltä:
Terveydenhuollon hoitoilmoitusrekisterin mukaan puolison tai partnerin pahoinpitelemien 2064-vuotiaiden joukossa on ollut hoidettavana noin kaksi kertaa enemmän miehiä kuin naisia. Tämä viittaa miesten korkeampaan kynnykseen ilmoittaa itseensä kohdistuneesta väkivallasta.Joko nyt löytyisi linkkiä tuonne TH:n hoitoilmoitusrekisteriin, tai ainakin jokin muukin lähde kuin tämä netissä kiertänyt lainaus jostain, mitä joku on joskus ehkä j
Tätä olen ihmetellyt myös. En epäile, etteivätkö miehet väkivaltaa kokis jopa kodeissaan. Ja uskon, että heillä korkea kynnys näistä kertoa. Mutta jos tuo uutinen pitää paikkansa, miksi, oi miksi tästä ei puhuta enempää?? Toi on kuin sivulauseessa sanottu puolitotuus. Pitäiskö miesten tehdä asiasta vähän selvitystyötä, hä?
"Tajuaminen" ei kuulu toksisen feministin vahvuuksiin.
Vierailija kirjoitti:
"Kukapa tyttö ei tahtoisi olla vahva tappelija ja kivien heittelijä, oi setämies :D"
No mitä ihmettä?.. 😃 Nykyäänhän nimenomaan ajatellaan, että lapset haluavat juuri mitä haluavat ja kokevat olevansa juuri sitä sukupuolta kuin haluavat, joten vallan hyvin tyttökin voi haluta samoja asioita kuin pojat.
Vaikka itse sanoisin, että juuri sellainen tyttö ei välttämättä halua näitä poikamaisia asioita, jolla on vahva tytön identiteetti ja hyvä itsetunto siinä :) siihen on luultavasti tarvittu tueksi jotain Joko rakkautta ja välittämistä vanhempieni perheen suunnalta tai todella hyvää onnea hyvän ulkonäön kanssa.
Setämies löytyy kyllä sieltä suunnalta, joka ei halua pitää tyttöjä ja naisia arvoisenaan seurana.
Tää ei voi olla oikean ihmisen käsitys kakstuhatta luvulla. Siis jos on tytön vahva identiteetti, ei halua tehdä poikamaisia juttuja? Ja vieläpä liittyy vahvaan itsetuntoon??
Saanut rakkautta, TAI HYVÄÄ ONNEA ulkonäön suhteen???
Sellainen ihmiskäsitys siellä sitten. Kaikkea pascaa sitä saa palstalla lukea.
Vielä nolompaa on langeta trolliin.