Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset eivät tajua sitä että valtaosa meistä miehistä käyttäytyy aivan normaalisti eivätkä ole ahdistelijoita?

Vierailija
31.05.2024 |

Miksi naiset eivät tajua sitä että valtaosa meistä miehistä käyttäytyy aivan normaalisti eivätkä ole ahdistelijoita? Mikä obsessio tämäkin nyt on? Enää ei voi käydä edes ruokakaupassa ongelmitta, kun myyjätyttö loukkaantuu siitä kun sanon kassalla ''Hei'' tai kävelen kaupassa työntekijän ohi. Heti alkaa päät kääntymään ja tuijotetaan kuin peura ajovaloissa suoraan sieluun kun myyjätyttö kuvittelee olevansa maailman napa jonka persettä kaikki tuijottaa ja kuolaa? Aion ostaa hevosten silmälaput jotka päässä menen jatkossa tekemään ruokaostokset, niin näkevät ainakin että olen varautunut. 

Kommentit (1648)

Vierailija
1121/1648 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinusta en tiedä mutta minulla ei ole tarvetta juoksennella aikaisin aamulla tai myöhään illalla metsässä muuten kuin lenkillä. Johtuu ihan ulkolämpötilasta.

Kuinka usein sä satut paikalle kun naista rais kaus-murhataan?

- - -

Minä en ole edes väittänyt, että olisi kohdalle osunut. Sinähän noilla tapauksilla mehustelet. 

Miksi muuten luulet, että metsään asti tarvitsee mennä juoksentelemaan, tai edes aikaisin aamulla tai myöhään illalla? Kyllähän noita uutisten mukaan tapahtuu ihan kaupunkien puistoissa päiväsaikaan. Kauheea, eikö?

Laita linkkiä.

Ja ei ole kauheeta. En oikeasti enää piittaa mitä naisille tapahtuu.

Ai aikaisemmin olet piitannut 😄

Ennen koronaa, ennen tät

Et sinä kyllä mikään NUORI mies ole. Keski-ikäinen trolli olet.

Vierailija
1122/1648 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinusta en tiedä mutta minulla ei ole tarvetta juoksennella aikaisin aamulla tai myöhään illalla metsässä muuten kuin lenkillä. Johtuu ihan ulkolämpötilasta.

- - -

Minä en ole edes väittänyt, että olisi kohdalle osunut. Sinähän noilla tapauksilla mehustelet. 

Miksi muuten luulet, että metsään asti tarvitsee mennä juoksentelemaan, tai edes aikaisin aamulla tai myöhään illalla? Kyllähän noita uutisten mukaan tapahtuu ihan kaupunkien puistoissa päiväsaikaan. Kauheea, eikö?

Laita linkkiä.

Ai aikaisemmin olet piitannut 😄

Ennen koronaa, ennen tät

Eli käsityksesi naisista perustuu palstaan? No on surullista. Minulla onneks elämässä noita oikeita miehiä myös, niin pysyy joku suhteellisuuden taju ihmisistä yleisesti, sinun puheistas huolimatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1123/1648 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tyttö tarvitsee jo nuoresta iästä asti sitä että hänen sukupuolensa tietyllä tapaa tunnustetaan ja että sitä arvostetaan. Jos tyttö on vain jonkinlainen sukupuoleton olento niin hän on tavallaan vain poika poikien joukossa mutta vähän huonompi poika. Koska keskimäärin tytöt eivät lapsenakaan juokse yhtä nopeasti kuin pojat, heittele kiviä yhtä pitkälle kuin pojat tai tappele yhtä voimakkaasti kuin pojat. Niin mihin se tytön itsetunto tyttönä perustuu, jos hänen sukupuoltaan ei oteta mitenkään huomioon? Minä jäin tällaiseen tilanteeseen lapsena ehkä osaltaan siksi, että olin vaatimattoman näköinen ja rumana pidetty ja jotenkin hyljätty tyttölapsi, minkä takia vihasin sukupuoltani. Minusta tällainen tyttö jää helposti siihen väärään, että jos hän ei saa minkäänlaista arvostusta ja hyväksyntää sukupuolelleen miehiltä tai pojilta lapsena/ nuorena ollessaan, niin hän myöhemmin ajautuu jonkun narsistin hyväksi käytettäväksi etsiessään miesten hyväksyntää. Siksi Minusta on tarpeen että miehillä on oikeus osoittaa tällaista arvostusta myös nuoria tyttöjä kohtaan juuri naisena. Mikä varmaan aika pitkälle perustuu juuri siihen kauneuden toteamiseen ja toki ylipäätään hyväksyvään, kiinnostuneeseen käyttäytymiseen. Millaista nykyään sitten helposti jo leimataan joksikin pedofiliaksi. Tämä saa miehet pitämään entistä suurempaa etäisyyttä tyttöihin ja naisiin ja saa heistä sen heikko osaisimman osan tuntemaan itsensä entistä hylätymmäksi ja halveksitummaksi. 

Vierailija
1124/1648 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- - -

Laita linkkiä.

Eli sinulle on ok, jos miehet käyttäytyy huonosti? Ja sit on myös ok, et naiset te

Sanoit ettet välitä, toinen teki johtopäätöksen. Luonnollista. 

Jos tilanteessa on kaksi miestä ja yksi nainen. Toinen miehistä raiscailee ja toinen kääntää sille selkänsä, eikö tästä ole luonteva johtopäätös, et on fiksua varoa miehiä, tuntemattomia ainakin, miksei tutunpiakin. 

Vierailija
1125/1648 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis siihen vaaraan eikä väärään. 

Vierailija
1126/1648 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo edellisen sivun viestit suoraan poliisille, joissa sama häirikkömies vihjailee lasten hukuttamisella. Kyseessä on uhkaus ja herjaus. Tehkää hyvät ihmiset nettivinkkejä, jos haluatte, että meno rauhoittuu täällä. 

Vierailija
1127/1648 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä nainen voi tietää sen, että kuka miehistä on normaali ja kuka hullu raiskari?

Sinun kannattaisi mennä psykiatrille. Suhtautumisesi ei ole normaalia.  Sinulla on valtava ongelma, jos todellakin elät tuollaisessa tilassa. Se estää sinua elämästä normaalia elämää.

Vierailija
1128/1648 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tyttö tarvitsee jo nuoresta iästä asti sitä että hänen sukupuolensa tietyllä tapaa tunnustetaan ja että sitä arvostetaan. Jos tyttö on vain jonkinlainen sukupuoleton olento niin hän on tavallaan vain poika poikien joukossa mutta vähän huonompi poika. Koska keskimäärin tytöt eivät lapsenakaan juokse yhtä nopeasti kuin pojat, heittele kiviä yhtä pitkälle kuin pojat tai tappele yhtä voimakkaasti kuin pojat. Niin mihin se tytön itsetunto tyttönä perustuu, jos hänen sukupuoltaan ei oteta mitenkään huomioon? Minä jäin tällaiseen tilanteeseen lapsena ehkä osaltaan siksi, että olin vaatimattoman näköinen ja rumana pidetty ja jotenkin hyljätty tyttölapsi, minkä takia vihasin sukupuoltani. Minusta tällainen tyttö jää helposti siihen väärään, että jos hän ei saa minkäänlaista arvostusta ja hyväksyntää sukupuolelleen miehiltä tai pojilta lapsena/ nuorena ollessaan, niin hän myöhemmin ajautuu jonkun narsistin hyväksi käytettäväk

Olisit hakenut itsetuntoa koulusta. Siellä jokainen poika on "huono tyttö" eli pojat aivan kaikessa tyttöjä huonompia, paitsi siinä tappelemisessa ja opetuksen häirinnässä.

Vierailija
1129/1648 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Siis sen lisäksi, että ovat jääneet vaille tervettä rakkautta lapsuudessa, heidän itsetuntonsa kehittyy vieraiden miesten seksuaalissävytteisen huomion varassa? Voi apua."

Tuon seksuaalisuuden lisäsit tuohon ihan itse, minä en siitä sanonut. Kyllähän pieniäkin lapsia jo kehutaan hurmureiksi ja kauniiksi prinsessoiksi, onko sekin sinusta seksuaalista? Kehut kohottavat itsetuntoa. Alas painaminen madaltaa sitä. Vaikka heti kun siihen pystyy, niin kannattaa toki pyrkiä riippumattomuuteen molemmista ja perustaa itsetuntonsa siihen, että on Jumalan Luoma ja lunastama Jumalan kuva. 

Tämä ketju käsittelee ahdistelua ja häirintää. Nämä siis teemoina aloitukseen sisältyen. Silloin oletus on, että puheissa on lähinnä ens

Ja kysytty monen monta kertaa, miten niin aiheeton ja miten se loukkaa. Loukkasiko aiemminkin, kun siitä ei  puhuttu palstoilla. Miten se näkyy loukkaantuneille miehille, että naiset ovat varovaisia. Tähän ei vastauksia. Sen sijaan jotku "naiset" väittää, että naiset oikeasti tykkää kaiken lisäksi maailman huuteluista, onneissaan hymyilee mut ovat jostain katkerii kuitenkin. Ja nuorten naisten itsetunnolle tekee huutelut hyvää...näin pikkasen kärjistäen. Mut ehkä en vaan yksinkertaisuuttani ymmärrä...et hyvällä ne törkeydet on tarkoitettu...

Vierailija
1130/1648 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos valtaosa miehistä käyttäytyy aivan moitteettomasti ja normaalisti, miksi sitten JOKA KOLMAS SUOMALAINEN NAINEN on kokenut parisuhdeväkivaltaa?

Eiväthän nuo varsinaisesti ristiriidassa ole. Kaksi kolmasosaa kyllä on valtaosa.

Vaan eipä noissa luvuissa mitään juhlimista silti ole.

Vierailija
1131/1648 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tyttö tarvitsee jo nuoresta iästä asti sitä että hänen sukupuolensa tietyllä tapaa tunnustetaan ja että sitä arvostetaan. Jos tyttö on vain jonkinlainen sukupuoleton olento niin hän on tavallaan vain poika poikien joukossa mutta vähän huonompi poika. Koska keskimäärin tytöt eivät lapsenakaan juokse yhtä nopeasti kuin pojat, heittele kiviä yhtä pitkälle kuin pojat tai tappele yhtä voimakkaasti kuin pojat. Niin mihin se tytön itsetunto tyttönä perustuu, jos hänen sukupuoltaan ei oteta mitenkään huomioon? Minä jäin tällaiseen tilanteeseen lapsena ehkä osaltaan siksi, että olin vaatimattoman näköinen ja rumana pidetty ja jotenkin hyljätty tyttölapsi, minkä takia vihasin sukupuoltani. Minusta tällainen tyttö jää helposti siihen väärään, että jos hän ei saa minkäänlaista arvostusta ja hyväksyntää sukupuolelleen miehiltä tai pojilta lapsena/ nuorena ollessaan, niin hän myöhemmin ajautuu jonkun narsistin hyväksi käytettäväk

Kukapa tyttö ei tahtoisi olla vahva tappelija ja kivien heittelijä, oi setämies :D

Vierailija
1132/1648 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tyttö tarvitsee jo nuoresta iästä asti sitä että hänen sukupuolensa tietyllä tapaa tunnustetaan ja että sitä arvostetaan. Jos tyttö on vain jonkinlainen sukupuoleton olento niin hän on tavallaan vain poika poikien joukossa mutta vähän huonompi poika. Koska keskimäärin tytöt eivät lapsenakaan juokse yhtä nopeasti kuin pojat, heittele kiviä yhtä pitkälle kuin pojat tai tappele yhtä voimakkaasti kuin pojat. Niin mihin se tytön itsetunto tyttönä perustuu, jos hänen sukupuoltaan ei oteta mitenkään huomioon? Minä jäin tällaiseen tilanteeseen lapsena ehkä osaltaan siksi, että olin vaatimattoman näköinen ja rumana pidetty ja jotenkin hyljätty tyttölapsi, minkä takia vihasin sukupuoltani. Minusta tällainen tyttö jää helposti siihen väärään, että jos hän ei saa minkäänlaista arvostusta ja hyväksyntää sukupuolelleen miehiltä tai pojilta lapsena/ nuorena ollessaan, niin hän myöhem

Kyllä minä olin koulussa ja olinkin ihan hyvä siellä, mutta ei se tähän minun sukupuoliseen itsetuntooni millään tavalla vaikuttanut parantavasti. 

Vierailija
1133/1648 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos näen puskaraizkauksen, niin poistun varmaan takavasemalle. Saatan joutua miehenä vedetyksi osalliseksi itse rikokseen. Toivotaan, että karhu tulisi väliin.

Yritätkö vahvistaa sitä stereotypiaa, että miehillä on naisia rikollisempi ajattelu-/ toimintatapa? 

Miehet ovat todistetusti väkivaltaisempia. Sen sijaan että sanoisimme "ihmiset ovat aina sotineet" olisikin hyvä vaihtaa se lauseeseen "miehet ovat aina sotineet".

Naiset ovat aina tappaneet vauvojaan. Taitaa olla kyse jotenkin naisiin sisäänrakenetusta väkiva

Noin puolet on miehiä.

Vierailija
1134/1648 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulussa lahjakkaatkin oppilaat saattavat olla esim kiusattuja ja siksi huono itsetuntoisia. 

Vierailija
1135/1648 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joitakin vuosia sitten Helsingin poliisin naispuolinen edustaja kertoi, että kesällä 25-30% päivystystiskille tulevista naisten raiskausilmoituksista oli suoraan uhrin kertomuksen perusteella todettavissa perättömäksi, eli normaalijärjellä ajatellen seksin harrastamiseen ei ollut voitu päätyä uhrin kertomalla tavalla.

Jaahas, onko se käenpoika täällä taas prosenteineen? Lähde?

Joo ei. Enpä taida lähteä.

Minulla on tietysti kopio kaikista katsomistani TV:n keskusteluohjelmista ja lista niiden sisälloistä siltä varalta, että joku idiootti niitä kuitenkin kyselee.

Valitettavasti joudun aina välillä supistamaan arkistojani lähinnä tilanpuutteen vuoksi. Olen jo nauhoittanut uudempaa materiaalis juuri tämän haastattelum sisältäneen VHS-kasetin päälle.

Ohjelmasta on tosiaan jo muutamia vuosia. En usko tilanteen oleellisesti muuttuneen, mutta Helsingin poliisin väkivaltaosastolta (tjsp) löytyy varmasti joku tiedottaja, joka voi etsiä sinulle tuoreemmat prosentit.

Onnea ja menestystä valitsemallasi teiellä. Niin ja hyvää päivänjatkoa tietysti.

Vierailija
1136/1648 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska nämä samat naiset haluavat sen pahan/kovan pojan jätkän tai miehen.

Naiset itse hakeutuvat näiden pahojen miesten seuraan ja sitten, kun nämä miehet ovat pahoja niin eihän sitä nyt itseä voi syyttää vaan syytetään, että kaikki miehet ovat pahoja.

Vierailija
1137/1648 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Takavuosina oli selvitys palstan sukupuolijakaumasta. Silloin yli puolet olivat miehiä. En tiedä tän päivän tilannetta. 

Ja se selvitys palstan sukupuolijakaumasta tehtiin miten? Kyselemällä käyttäjiltä oletko mies vai nainen? Niin sellaisissa selvityksissähän ei varmasti voi mitenkään huijata tai valehdella joten uskottavahan se on.

Vierailija
1138/1648 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eli käsityksesi naisista perustuu palstaan? No on surullista. Minulla onneks elämässä noita oikeita miehiä myös, niin pysyy joku suhteellisuuden taju ihmisistä yleisesti, sinun puheistas huolimatta."

Ja juuri tuolla luin viestin jossa äiti kehoitti tyttäriään lukemaan ylilautaa jotta näkisi minkälaisia miehet ovat. Miksi et siellä ollut itkemässä samaa asiaa?

Vierailija
1139/1648 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tuo, että onko se häirintää riippuu siitä, minkä näköinen mies sanoo saman asian, on aika helvetin perseestä, koska ei meidän maan lainsäädäntö voi mennä niin että teon laatu (onko se rikos vai eikö ole) riippuu sanojan ulkonäöstä. Koska tuo on syrjintää että on eri ihmisille eri säännöt, ja syrjintä on rikos Suomen lain mukaan. 

Ihmiselle on hyvä kehittyä edes jonkinlainen tilannetaju. Jos lähestyminen on epätoivottua tai koetaan jopa häirinnäksi, lähestyminen siihen ihmiseen tulee lopettaa kokonaan.

Vierailija
1140/1648 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitan juuri tuota.

"Vuonna 2014 rikoslakiin tuli säännös seksuaalisesta ahdistelusta. Sen mukaan koskettelemalla tehty, seksuaalista itsemääräämisoikeutta loukkaava teko on rangaistava. Rangaistus voi olla sakko tai korkeintaan kuusi kuukautta vankeutta.

Lukekaas tarkkaan... koskettelemalla tehty, itsemääräämisoikeutta loukkaava teko on rangaistava. Silti naiset ulísee kuinka katsekin tai viheltäminen on seksuaalista ahdistelua josta tulisi tuomita. Vaan kun ei ole.

Voit siis puhua niin paljon kuin haluat, voit käyttäytyä miten haluat... se voi olla käytöstapojen puutetta mutta seksuaalista ahdistelua se ei ole.

Ei vaikka naiset väittäisi sen olevan, kuten täälläkin tekevät."

Kyllä se on seksuaalista ahdistelua, vaikka sitä ei olekaan lakiin kirjattu sellaisena. Myös kaikki seksuaaliset vihjailut ja puheet on ahdistelua, vaikka nekään ei ole laittomia, tilanteissa joissa se vastapuoli ei tällaista kohtelua halua. Tämä ei ole pelkästään epäkohteliasta, vaan näissä tilanteissa tarkoituksella aiheutetaan vastapuolelle epämukava tilanne, koska jostain kumman syystä ahdistelija ajattelee, että hänellä on oikeus olla törkeä. Yleensä muka vitsin varjolla, jonka jälkeen loukkaannutaan, kun se vastapuolen mielestä ei ollutkaan hauskaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi