Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset eivät tajua sitä että valtaosa meistä miehistä käyttäytyy aivan normaalisti eivätkä ole ahdistelijoita?

Vierailija
31.05.2024 |

Miksi naiset eivät tajua sitä että valtaosa meistä miehistä käyttäytyy aivan normaalisti eivätkä ole ahdistelijoita? Mikä obsessio tämäkin nyt on? Enää ei voi käydä edes ruokakaupassa ongelmitta, kun myyjätyttö loukkaantuu siitä kun sanon kassalla ''Hei'' tai kävelen kaupassa työntekijän ohi. Heti alkaa päät kääntymään ja tuijotetaan kuin peura ajovaloissa suoraan sieluun kun myyjätyttö kuvittelee olevansa maailman napa jonka persettä kaikki tuijottaa ja kuolaa? Aion ostaa hevosten silmälaput jotka päässä menen jatkossa tekemään ruokaostokset, niin näkevät ainakin että olen varautunut. 

Kommentit (1648)

Vierailija
1141/1648 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tyttö tarvitsee jo nuoresta iästä asti sitä että hänen sukupuolensa tietyllä tapaa tunnustetaan ja että sitä arvostetaan. Jos tyttö on vain jonkinlainen sukupuoleton olento niin hän on tavallaan vain poika poikien joukossa mutta vähän huonompi poika. Koska keskimäärin tytöt eivät lapsenakaan juokse yhtä nopeasti kuin pojat, heittele kiviä yhtä pitkälle kuin pojat tai tappele yhtä voimakkaasti kuin pojat. Niin mihin se tytön itsetunto tyttönä perustuu, jos hänen sukupuoltaan ei oteta mitenkään huomioon? Minä jäin tällaiseen tilanteeseen lapsena ehkä osaltaan siksi, että olin vaatimattoman näköinen ja rumana pidetty ja jotenkin hyljätty tyttölapsi, minkä takia vihasin sukupuoltani. Minusta tällainen tyttö jää helposti siihen väärään, että jos hän ei saa minkäänlaista arvostusta ja hyväksyntää sukupuolelleen miehiltä tai pojilta lapsena/ nuorena ollessaan, niin hän myöhemmin ajautuu jonkun narsistin hyväksi käytettäväk

Joku jo sanoikin tästä, mutta sanon myös. Olin yksi luokkani parhaita oppilaita koko peruskoulun ja sitten koko lukion. Pärjäsin mainiosti myös harrastuksissa ja matemaattisissa aineissa olin käytännössä parempi kuin suurin osa pojista.

Jo silloin nuorena häiritsi se, että osa vanhemmista ihmisistä, sekä naisista että miehistä, halusi tuijottaa vain pintaa, Ulkonäköä. Että poikalapsia ihannoidaan siitä, mitä tekevät ja tyttölapsia muka siitä, miltä he Näyttävät tehdessään sen täysin saman asian. Yack.

Naiset eivät ole monoliitti, kuten eivät miehetkään. Tällä sanotulla en edusta jokaista, mutta joitakin kaltaisiani luultavasti. Osa naisista haluaa itse identifioitua vain näyttää, näyttää, näköinen, näköinen -maailmaan ja se on heille sopiva identiteetti, koska se on vapaaehtoinen. Osa meistä taas tuntee sen tylsäksi, kapeaksi ja liian passiiviseksi tavaksi toteuttaa ihmisyyttään.

Vierailija
1142/1648 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sanoinko että olisi jotain väärää? Tiedustelen miten ajattelet tien toiselle puolelle menemisen auttavan jos siellä seuraa häirikkö."

No ainakin selviää, onko häirikkö vai ei. Sen jälkeen voi sitten ottaa käyttöön muita varotoimenpiteitä.

Tiesittekö muuten miehet, että moni mies on niin hyviä tyyppi, että puuttuu toisten miesten epäasialliseen käytökseen naisia kohtaan? Miksi sinä et kuulu tähän joukkoon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1143/1648 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska nämä samat naiset haluavat sen pahan/kovan pojan jätkän tai miehen.

Naiset itse hakeutuvat näiden pahojen miesten seuraan ja sitten, kun nämä miehet ovat pahoja niin eihän sitä nyt itseä voi syyttää vaan syytetään, että kaikki miehet ovat pahoja.

Minä en hakeutunut itsensäpaljastajan seuraan, kun pyöräilin 7-vuotiaana koulusta kotiin.

En hakeutunut sukulaismiehen seuraan 12-vuotiaana, kun hän kouri minua alapäästä.

En hakeutunut r*i*karin seuraan, kun hän yritti sitä nukkuessani teltassa 15-vuotiaana.

En hakeutunut perseenpuristelijoiden seuraan työskennellessäni 18-vuotiaana tarjoilijana.

En hakeutunut kolmen miehen seuraan, jotka yrittivät kaapata minut autoonsa 21-vuotiaana.

Oikeasti veetuttaa tällaiset naisia KAIKESTA syyttävät tampiot. Te uhriudutte karhuista ja muusta jonninjoutavasta ja ummistatte silmänne sille, että mies on naiselle AINA potentiaalinen uhka, kunnes toisin todistaa. Itkekää nyt vähän lisää, ja keksikää, että kyllä nämäkin tapaukset olivat ihan minun omaa syytäni. 

Vierailija
1144/1648 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen nainen hetero tykkään miehistä, tykkään flirttailusta ja vislailusta se saa minut tuntemaan että minulla on vielä jotain viehätysvoimaa. En ikinä ole nähnyt naista joka pahastuisi saamastaan huomiosta, päinvastoin, hymy alkaa karehtia suupielissä. Tätä myöskin tavoitellaan ja sitä Kuvitellaan jos sitä ei saada.

Näiden ahdistelusyytösten takana saattaa hyvinkin olla jokin muu katkeruus, kuten vaikkapa se että ei olla kelvattu näille miehille. Vaikka ei toki varmasti kaikilla. Mutta laajasti ottaen en ymmärrä tätä tosikkomielisyyttä. Kuka jaksaa elää niin ilotonta ja tosi komaista ja huumorintajutonta elämää kuin moni nykynainen tuntuu vaativan? He vievät oikeuden flirttailuun sitten niiltäkin jotka sitä kaipaisivat saada. 

Kukaan ei estä sua flirttailemasta.

Vierailija
1145/1648 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulta ei kysytty mielipidettä vaan onko se normi. Onko ok kuvata vaikka onnettomuutta aiheuttaen haittaa pelastustoimille? Mielestäni ei, se on mielipideasia. Onko se normaalia? Taitaa se nykyään olla, ikävä kyllä.

Ymmärtänet eron?

Ja missäs olen naisia yleistänyt halventavasti?

Sinusta siis on täysin mahdollista, että tuo on normaalin miehen käytöstä. Itse olisin ollut eri mieltä, mutta enpä nyt sitten käy vastaan väittämään, kun ei mulla niitä tilastoja tosiaankaan ole. Mennään sitten sillä oletuksella, että mahdollisesti on ihan normaalia, että mies jättää auttamatta.

Tulevaisuudessa se voi tosiaan yleistyä. Naisethan kertovat kovaan ääneen kuinka eivät halua olla miesten kanssa tekemisissä.

Ehkäpä fiksut miehet kuuntelevat ja teille jää vain ahdistelijat riesaksi.

Ei, fiksut miehet ei kuuntele vaan miettivät, mitä voivat tehdä tilanteen parantamiseksi. Ahdistelijat ehkä jää myös, mutta se porukka, joka siirtyy takavasemmalle, ei suinkaan ole niitä fiksuja miehiä, vaan niitä, joille oma ego on tärkein ja nainen on vain jotain, joka omistetaan.

Vierailija
1146/1648 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten nämä naiset kestäisivät olla jostain Italiassa tai Espanjassa Missä kaikille naisille huudetaan Bella bellaa ja vihellellään kaduilla???. 

Ei muuten kukaan ole täällä Suomessa huutanut mimulle että olen kaunis. "Pantavan näköinen pikkutyttö" on yksi minkä muistan että on huudettu. Vahva veikkaus ettei ne italialaiset ja espanjalaiset sitä myöskään ottaisi kovin hyvin vastaan. Mitä mieltä sinä olet?

En missään ole kannattanut mitään oikeutta esittää toiselle törkeyksiä tai velvollisuutta vastaanottaa niitä. Se mistä mediassa on viime päivinä puhuttu on esim työkaverin oikeus taputtaa sinua selkään tai halata. Nämä ovat pikkuisen eri juttu kuin tuo mistä sinä puhut. 

No ei työkaverilla ole oikeutta halata, jos sinä et sitä halausta halua vastaanottaa. Kaverillakaan ei ole oikeutta halata, jos sinä et siitä pidä.

Vierailija
1147/1648 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla on paljon pelottavia miehiä, mutta tuo lapsent*ppohekumoija on kyllä yksi huolestuttavimmista tapauksista. Ajatelkaa, että tuostakaan ei kukaan meistä tiedä missä se tulee vastaan. Se voi olla kuka tahansa. Vaikka joku lasten kanssa työskentelevä vaikka epäilenkin, että noin kipeä päästään ei ole minkäänlaisessa työssä. 

Ja eikö nyt saatana tälle palstalle saa banneja sitten millään. Tästä on todella tullut ylilauta2. 

Vierailija
1148/1648 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen todellakin nainen eikä kukaan nainen vielä vastannut kysymykseeni että jos naisista on niin viheliäistä saada miehiltä positiivista huomiota Missä heidän ulkoista olemustaan kehutaan, niin miksi he kaikki alkavat hymyillä niin leveästi saadessaan tällaista huomiota? Tämän hymyn takia epäilen että syy narinaan ja kostoiskuihin löytyy kumminkin jostain muualta kuin itse näistä kehuista. 

No, eipä töissä paljon hymyilyttänyt, kun kollega kehui mun tissejä pikkujouluissa. Joo, silloin hymyilytti, kun treffikumppani kehui kauniiksi.

Ymmärrätkö sinä, mitä tarkoittaa tilanteeseen sopiva käyttäytyminen? Tilannetaju?

Vierailija
1149/1648 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset itse hakeutuvat näiden pahojen miesten seuraan ja sitten, kun nämä miehet ovat pahoja niin eihän sitä nyt itseä voi syyttää vaan syytetään, että kaikki miehet ovat pahoja.

Minä en hakeutunut itsensäpaljastajan seuraan, kun pyöräilin 7-vuotiaana koulusta kotiin.

En hakeutunut sukulaismiehen seuraan 12-vuotiaana, kun hän kouri minua alapäästä.

En hakeutunut r*i*karin seuraan, kun hän yritti sitä nukkuessani teltassa 15-vuotiaana.

En hakeutunut perseenpuristelijoiden seuraan työskennellessäni 18-vuotiaana tarjoilijana.

En hakeutunut kolmen miehen seuraan, jotka yrittivät kaapata minut autoonsa 21-vuotiaana.

Oikeasti veetuttaa tällaiset naisia KAIKESTA syyttävät tampiot. Te uhriudutte karhuista ja muusta jonninjoutavasta ja ummistatte silmän

On se jännä, että aina yksille muka tapahtuu niin paljon ja kaikenlaista :-D Jostain syystä, kun olen asioista lähipiiristä kysellyt niin kenelläkään ei ole vastaavia kokemuksia mutta sinulla niitä riittää. Ehkä sinulla vain on vilkas mielikuvitus?

Vierailija
1150/1648 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"On se jännä, että aina yksille muka tapahtuu niin paljon ja kaikenlaista :-D Jostain syystä, kun olen asioista lähipiiristä kysellyt niin kenelläkään ei ole vastaavia kokemuksia mutta sinulla niitä riittää. Ehkä sinulla vain on vilkas mielikuvitus?"

No niin, arvasinhan minä, että saan syyt niskoilleni. Koska sinun lähipirissäsi ei tapahdu vastaavaa, kenellekään ei ole voinut tapahtua. Tapahtuuko lähipiirissäsi m*u*r*h*i*a? Tsunameja? Onko kukaan koskaan kuollut salamaniskuun?

Niin. Eihän niitä missään tapahdu, koska ei Perähikiälläkään.

Vierailija
1151/1648 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti veetuttaa tällaiset naisia KAIKESTA syyttävät tampiot. Te uhriudutte karhui

No täällä toinen, jolle myös on tapahtunut.

Noin 10-vuotiaana yläkerrassa asunut mies oli kiinnostunut "vittukarvojeni" kasvusta.

Noin 15-vuotiaana pyöräillessäni eteeni ilmestyi itsensäpaljastaja ja toisen kerran muutamaa vuotta myöhemmin kävellessäni päiväaikaan kotiin.

Nuorena tein kesätöitä siivoojana, kun k.o. työpaikassa töissä ollut mies kävi käsiksi ja yritti repiä vaatteita päältä (sitä ennen sanallista häirintää useita kertoja).

Toisella työpaikalla mies tuli "auttamaan" työtehtävissäni kietoen käsivartensa ympärilleni.

Kolmannessa työpaikassa kävin kohdekäynnillä miespuolisen työtoverin kanssa. Palatessamme toimistolle hän parkkeerasi auton pilarin kohdalle siten, etten päässyt pois autosta ja alkoi kourimaan.

Sanallisia huuteluita tai autoon vonkaamisia lukematon määrä.

Olenko näihin itse syyllinen? En varmasti ole. Olen lapsesta asti ollut uskossa, neitsyyteni menetin vasta papin aamenen jälkeen. Koskaan en ole flirttaillut muille miehille kuin omalleni.

Vierailija
1152/1648 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti veetuttaa tällaiset naisia KAIKESTA syyttävät tampiot. Te uhriudutte karhui

On se jännä, että aina yksille muka tapahtuu niin paljon ja kaikenlaista :-D Jostain syystä, kun olen asioista lähipiiristä kysellyt niin kenelläkään ei ole vastaavia kokemuksia mutta sinulla niitä riittää. Ehkä sinulla vain on vilkas mielikuvitus

Kysellyt lähipiiristä🤣🤣🤣

Nämä asiat on sellaisia, joista naisen ei kannata puhua, koska lyttäys, vähättely ja syyllistys.

Siksi mm. raiskauksista 1/6 menee poliisin tietoon.

Luuletko todella, että lähipiirisi innostuu kertomaan yhtäkkiä jonkun peruspenan kyselyiden vuoksi?!

Id iootti 

Edellä olevan kertojan tapaukset on ihan tavanomaisia, joita lähes jokainen tyttö ja nainen kokee jatkuvasti. Paitsi tuo autoon kaappausyritys on luultavasti harvinaisempi, mutta niitäkin ihan oikeasti tapahtuu. Joka vuosi suomessa. Usein tekijöinä on ihan tavalliset kanta-suomalaiset miehet.

Aloittajan kysymykseen vastaus: Miksi miehet ei ikinä tajua mitään sellaista asiaa, joka ei suoraan kohdistu häneen itseensä?!

Ei ole vaikea ajatusketju, mieti.

Vierailija
1153/1648 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas "yllättävää", että miehille, eikä varsinkaan tietynlaisille, ei kerrota tämäntyyppisistä kokemuksista. Kuka haluaisi kertoa niin herkästä asiasta kuin seksuaalisesta ahdistelusta ja väkivallasta kasvotusten jos odotettavissa on pelkkää pilkkaa? Anonyymipalsta on ainoa paikka missä moni kertoo ylipäänsä ikinä tällaisista asioista.

Minulle on kertonut näitä asioita useampi ihan tavallinen nainen. Se menee niin, että minä olen se harvinaisuus kun en ole kokenut tissihuutelua vakavampaa, mikä johtuu tasan siitä, että ahdistelijoiden kohderyhmään kuuluvassa iässä lähinnä nyhjäsin kotona (olen neuroepätyypillinen) enkä elänyt normaalia nuoren elämää. Lapsuuteni taas oli niin äärimmäisen suojeltu, että en liikkunut ilman aikuista paljon missään. Käytännössä jokainen normaalia elämää elänyt nainen on kokenut hyvinkin vakavia juttuja. Usein myös parisuhteissaan, miltä siltäkin minä säästyin tasan siksi ettei minulla ollut niitä.

eri

Vierailija
1154/1648 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos valtaosa miehistä käyttäytyy aivan moitteettomasti ja normaalisti, miksi sitten JOKA KOLMAS SUOMALAINEN NAINEN on kokenut parisuhdeväkivaltaa?

Koska naiset ilmoittavat asiasta pienemmällä kynnyksellä.

MItä olet itse tästä mieltä: 

Terveydenhuollon hoitoilmoitusrekisterin mukaan puolison tai partnerin pahoinpitelemien 2064-vuotiaiden joukossa on ollut hoidettavana noin kaksi kertaa enemmän miehiä kuin naisia. Tämä viittaa miesten korkeampaan kynnykseen ilmoittaa itseensä kohdistuneesta väkivallasta.

Joko nyt löytyisi linkkiä tuonne TH:n hoitoilmoitusrekisteriin, tai ainakin jokin muukin lähde kuin tämä netissä kiertänyt lainaus jostain, mitä joku on joskus ehkä jossain sanonut?

Hoitoilmoitusrekisteri löytyy jos on alan ammattilainen. Tuo lähde ja sen todenperäisyys on helposti tarkastettavissa kun googlaa ko. lainauksen.

Mutta tuskin uskot Hannu Lauermaa joka tuon kirjoitti. Eihän Psykiatrisen vankisairaalan vastaava ylilääkäri mitään tiedä. Kyllä sä tiedät paremmin. Olethan nainen.

``Terveydenhuollon hoitoilmoitusrekisterin mukaan puolison tai partnerin pahoinpitelemien 2064-vuotiaiden joukossa on ollut hoidettavana noin kaksi kertaa enemmän miehiä kuin naisia. Tämä viittaa miesten korkeampaan kynnykseen ilmoittaa itseensä kohdistuneesta väkivallasta``, väittää Lauerma ilman mutuilua kummempaa tietoa asiasta. Ilmiön taustallahan voi yhtä hyvin olla myös se, että väkivaltainen miespuoliso/kumppani fyysisesti vahvempana estää vaimoa/kumppania menemästä lääkäriin, jolloin iso osa naisten/heikomman puolison vammoista jää kirjaamatta hoitoilmoitusrekisteriin. 

Ilmettelen kovasti, miksei asiasta ole mitään mainintaa missään muualla kuin tuossa kuusi vuotta vanhassa paikallislehden jutussa. Luulisi noin raflaavaan aiheeseen valtakunnan median tarttuneen, jos siinä olisi yhtään todenperää. Tai ainakin miesasiamiesten rummuttavan juttua kaikissa mahdollisissa kanavissa. Eipä ole näkynyt, muualla kuin täällä tämän yhden vihamiehen postauksissa.

Vierailija
1155/1648 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä puolestani olen ohjeistanut tyttäreni ja heidän kaverinsa vierailemaan uliksella katsomassa, millaisia poikia ja miehiä tuolla kaduilla vaeltaa. Että tietävät, mitä kaikkea voi olla vastassa. Ja kyllä, olen käskenyt varomaan tuntemattomia miehiä. Ja vähän tutumpiakin, jos ensimmäistä kertaa ovat jäämässä kahden kesken. 

Seuraavaksi taidan pyytää vielä tsekkaamaan myös tämän palstan, sillä täällä meno alkaa olla lähes yhtä paha kuin uliksella, kun se maksullisuudellaan hääti köyhimmät ja häiriintyneimmät ilmaisille alustoille.

--

Tee se. Mielestäni tätä palstaa ja sen naiskäyttäjien kommentteja voisi lukea ääneen pojille ensimmäiseltä luokalta alkaen. Pari tuntia viikossa riittänee alkuun.

Miksi vain naiskäyttäjien? Onko mieskäyttäjien kommenteissa mielestäsi  jotakin lapsille sopimatonta? Kenties nimittelyä, halventamista, valehtelua, uhittelua, uhkailua jne?

Vierailija
1156/1648 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Eli käsityksesi naisista perustuu palstaan? No on surullista. Minulla onneks elämässä noita oikeita miehiä myös, niin pysyy joku suhteellisuuden taju ihmisistä yleisesti, sinun puheistas huolimatta."

Ja juuri tuolla luin viestin jossa äiti kehoitti tyttäriään lukemaan ylilautaa jotta näkisi minkälaisia miehet ovat. Miksi et siellä ollut itkemässä samaa asiaa?

Ei nuorten naisten käsitys miehistä perustu pelkästään nettipalstoihin samoin kuin sinun käsityksesi naista ihan omien sanojesi mukaan tekee. Siksi tyttöjen on tärkeää tietää, millaista kuonaa netissä kuohuu. Jotkuthan sitä sinne suoltavat, ja nuo jotkut voivat hyvinkin tulla pimeällä kadulla vastaan. Joku voi myös olla päällisin puolin ihan normaalin oloinen ja paljastua naisvihaajaksi vasta tutustumisen jälkeen - ehkä sitten, kun on jo liian myöhäistä. 

Haluaisinpa tietää, herättääkö ap:ssa samanlaista vihaa, jos miehet ovat varovaisia liikkuessaan öisillä kaduilla. En ainakaan ole nähnyt yhtään avausta, jossa tällaista pidettäisiin miesvihana, pikemminkin sitä kehutaan terveeksi järjeksi. Mutta nainen ei saa käyttää tervettä järkeä, ei. Sen käyttö on kuulemma miesvihaa. 🙄

Vierailija
1157/1648 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kukapa tyttö ei tahtoisi olla vahva tappelija ja kivien heittelijä, oi setämies :D"

No mitä ihmettä?.. 😃 Nykyäänhän nimenomaan ajatellaan, että lapset haluavat juuri mitä haluavat ja kokevat olevansa juuri sitä sukupuolta kuin haluavat, joten vallan hyvin tyttökin voi haluta samoja asioita kuin pojat.

Vaikka itse sanoisin, että juuri sellainen tyttö ei välttämättä halua näitä poikamaisia asioita, jolla on vahva tytön identiteetti ja hyvä itsetunto siinä :) siihen on luultavasti tarvittu tueksi jotain Joko rakkautta ja välittämistä vanhempieni perheen suunnalta tai todella hyvää onnea hyvän ulkonäön kanssa. 

Setämies löytyy kyllä sieltä suunnalta, joka ei halua pitää tyttöjä ja naisia arvoisenaan seurana. 

Vierailija
1158/1648 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen nainen hetero tykkään miehistä, tykkään flirttailusta ja vislailusta se saa minut tuntemaan että minulla on vielä jotain viehätysvoimaa. En ikinä ole nähnyt naista joka pahastuisi saamastaan huomiosta, päinvastoin, hymy alkaa karehtia suupielissä. Tätä myöskin tavoitellaan ja sitä Kuvitellaan jos sitä ei saada.

Näiden ahdistelusyytösten takana saattaa hyvinkin olla jokin muu katkeruus, kuten vaikkapa se että ei olla kelvattu näille miehille. Vaikka ei toki varmasti kaikilla. Mutta laajasti ottaen en ymmärrä tätä tosikkomielisyyttä. Kuka jaksaa elää niin ilotonta ja tosi komaista ja huumorintajutonta elämää kuin moni nykynainen tuntuu vaativan? He vievät oikeuden flirttailuun sitten niiltäkin jotka sitä kaipaisivat saada. 

Kukaan ei estä sua flirttailemasta.

En väittänytkään, tuo oli vastaus johonkin aiempaan. 

Vierailija
1159/1648 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No, eipä töissä paljon hymyilyttänyt, kun kollega kehui mun tissejä pikkujouluissa. Joo, silloin hymyilytti, kun treffikumppani kehui kauniiksi.

Ymmärrätkö sinä, mitä tarkoittaa tilanteeseen sopiva käyttäytyminen? Tilannetaju?"

Ei ole tuollaista tilannetta tullut vastaan, en tosin kosteissa juhlissa kuljekaan. Kyllä on pitänyt ihan erityis idiootin seuraan päätyä jos se vain tissejä kommentoi. On epäilemättä tosi kännissä myöskin. 

Vierailija
1160/1648 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten nämä naiset kestäisivät olla jostain Italiassa tai Espanjassa Missä kaikille naisille huudetaan Bella bellaa ja vihellellään kaduilla???. 

Ei muuten kukaan ole täällä Suomessa huutanut mimulle että olen kaunis. "Pantavan näköinen pikkutyttö" on yksi minkä muistan että on huudettu. Vahva veikkaus ettei ne italialaiset ja espanjalaiset sitä myöskään ottaisi kovin hyvin vastaan. Mitä mieltä sinä olet?

En missään ole kannattanut mitään oikeutta esittää toiselle törkeyksiä tai velvollisuutta vastaanottaa niitä. Se mistä mediassa on viime päivinä puhuttu on esim työkaverin oikeus taputtaa sinua selkään tai halata. Nämä ovat pikkuisen eri juttu kuin tuo mistä sinä puhut. 

No ei työkaveril

Joo mutta se on silti eri asia kuin jotkut törkeydet, joista ansaitsee saada linnaa. Kyllä monet naisetkin tekevät aloitteen halaamiseen. Aiheena oli nyt tässä se, että mikä on tämän ketjun aihe ja mistä tässä oikein puhutaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme