Miksi naiset eivät tajua sitä että valtaosa meistä miehistä käyttäytyy aivan normaalisti eivätkä ole ahdistelijoita?
Miksi naiset eivät tajua sitä että valtaosa meistä miehistä käyttäytyy aivan normaalisti eivätkä ole ahdistelijoita? Mikä obsessio tämäkin nyt on? Enää ei voi käydä edes ruokakaupassa ongelmitta, kun myyjätyttö loukkaantuu siitä kun sanon kassalla ''Hei'' tai kävelen kaupassa työntekijän ohi. Heti alkaa päät kääntymään ja tuijotetaan kuin peura ajovaloissa suoraan sieluun kun myyjätyttö kuvittelee olevansa maailman napa jonka persettä kaikki tuijottaa ja kuolaa? Aion ostaa hevosten silmälaput jotka päässä menen jatkossa tekemään ruokaostokset, niin näkevät ainakin että olen varautunut.
Kommentit (1648)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan melko pitkän ja vaiherikkaan elämäni aikana tavannut yhtäkään ahdistelevaa miestä.
Voi olla, että olen unohtanut jotain, mutta ei todellakaan ole koskaan mitään vakavaa ahdistelua tapahtunut, että olisi edes jäänyt mieleen. Kun nyt oikein tarkkaan muistelen, niin yrittihän se muuan humalainen kähmiä ja pussailla joskus pari vuosikymmentä sitten.
Todennäköisesti olet tasapainoinen ihminen, toisin kuin tässäkin ketjussa räyhäävät mielenterveysongelmaiset naiset, joiden miesviha on suunnaton.
Onko mielestäsi miesvihaa se, että naiset kertovat ikävistä kokemuksiataan? Jos ne ei mielestäsi ole pahoja ne kokemukset, sittenhän ei haittaa, että niistä puhutaan ääneen, eikö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan melko pitkän ja vaiherikkaan elämäni aikana tavannut yhtäkään ahdistelevaa miestä.
Voi olla, että olen unohtanut jotain, mutta ei todellakaan ole koskaan mitään vakavaa ahdistelua tapahtunut, että olisi edes jäänyt mieleen. Kun nyt oikein tarkkaan muistelen, niin yrittihän se muuan humalainen kähmiä ja pussailla joskus pari vuosikymmentä sitten.
Todennäköisesti olet tasapainoinen ihminen, toisin kuin tässäkin ketjussa räyhäävät mielenterveysongelmaiset naiset, joiden miesviha on suunnaton.
En minä vihaa miehiä. Minulla on hyvät suhteet kaikkiin tuntemiini miehiin. En tiedä miksi tämä kyseinen nainen ei ole kohdannut ahdistelua. Mutta minä olen.
Viime aikoina olen keskustellut omista kokemuksistani ja ystävieni kokemuksista oman isäni kanssa ja hän on ollut hyvin järkyttynyt siitä miten osa miehistä käyttäytyy.
Isäni ei mitätöinyt minun kokemuksiani kutsumalla minua mielenterveysongelmaiseksi ( niin kuin sinä yrität mitätöidä).
Vierailija kirjoitti:
paha-poika fetissi jyllää yhteiskunnassa ja jännämiehet kuumottaa ympäri vuoden mimmien haaroja!. FB:n naistenhuoneessa Iidajemina itkee ikävää kun oma ori on tutkintavankeudessa "kivat nappisilmät Mikolla vaikka huumekuriiri onkin". sofiaElisa ei ymmärrä lampaan näkövinkkelistä että kiehtova metsässä asuva susi ei muutu koskaan lampaaksi...eiiiiiiiis. baaritiskillä persumies herättää inhoa kun hamuaa sakkolihaa ja tissi Suski penttilä voimaannuttaa kun kelpuuttaa sakkolihaa sisäänsä nuorilta pojilta....hoh....naiset naiset naiset. ps. komistukset pärjää naamatusten tiskillä esim komistus vokottelee ei häirintää , rumilus kun vokottelee niin häirintää...
Mitä ihmettä sinä teet naistenhuoneessa?? Yhtä idioottimaista, kuin et menisin ylikselle lukemaan naisvihastanne.
Parempi, ettei liikaa luota ainakaan alkuun. Useimmat on tavallisia ihmisiä, mutta jotkut miehet ihan hulluja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko mielestäsi miesvihaa se, että naiset kertovat ikävistä kokemuksiataan? Jos ne ei mielestäsi ole pahoja ne kokemukset, sittenhän ei haittaa, että niistä puhutaan ääneen, eikö?
eri mutta vastaan kuitenkin. Ei tietenkään se ole miesvihaa.
Se että väittää rais kausten olevan yli 90% miesten syytä tosin on. Se että yleistää ongelman koskemaan "miehiä" on.
Mitäs siitä mieltä että se on lähinnä naiset jotka tappavat vauvansa? Sopiiko yleistää? Sopiiko pelotella tuoreita isiä ettet ne voi olla ihan varmoja millainen se oma synnyttänyt puoliso on, ongelma kun tilastojen mukaan on lähinnä naisilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ras is mia se että ihmiset kertovat ikävistä kokemuksistaan? Jos ne kokemukset eivät ole mielestäsi ikäviä, sittenhän ei haittaa että niistä puhutaan ääneen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielisairas kuvittelee, että myyjä loukkaantuu siitä, kun hänelle sanoo "hei". En ole sairaampaa settiä kuullutkaan aiemmin.
Tää on sama ihmistyyppi joka kuvittelee että naiset "esittelevät" itseään kun ovat ihan vaan olemassa ja esim. liikkuvat paikasta toiseen. Olen ollut tällaisessa absurdissa tilanteessa työpaikallani, kun eräs kollega avautui pikkujouluhumalassa siitä, miksi "esittelen" itseäni jos en halua hänen kanssaan mitään? Lopulta selvisi että esittely oli sitä että kävin päivittäin kopiokoneella ottamassa kopioita ja reittini sinne kulki hänen pöytänsä ohi.
Pukeuduin silloin ja nykyäänkin hyvin peittävästi, yleisin yläosa on löysä ja muodoton musta paita. Mutta koska olen rintava, siellä ne hänen obsessionsa kohteet ovat, en niistä eroonkaan pääse. Ja hän todella kehitti päässään tarinan
Väärin. Naiset ovat yliedustettuina imeväisikäisten surmissa, sen jälkeen myös miehet osallistuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
paha-poika fetissi jyllää yhteiskunnassa ja jännämiehet kuumottaa ympäri vuoden mimmien haaroja!. FB:n naistenhuoneessa Iidajemina itkee ikävää kun oma ori on tutkintavankeudessa "kivat nappisilmät Mikolla vaikka huumekuriiri onkin". sofiaElisa ei ymmärrä lampaan näkövinkkelistä että kiehtova metsässä asuva susi ei muutu koskaan lampaaksi...eiiiiiiiis. baaritiskillä persumies herättää inhoa kun hamuaa sakkolihaa ja tissi Suski penttilä voimaannuttaa kun kelpuuttaa sakkolihaa sisäänsä nuorilta pojilta....hoh....naiset naiset naiset. ps. komistukset pärjää naamatusten tiskillä esim komistus vokottelee ei häirintää , rumilus kun vokottelee niin häirintää...
Mitä ihmettä sinä teet naistenhuoneessa?? Yhtä idioottimaista, kuin et menisin ylikselle lukemaan naisvihastanne.
Hyvä vertaus.
Mutta eikös yliksen naisvihaa kritisoidakin? Täälläkin puhutaan asiasta varsin usein.
Ongelmaa ei voi korjata jollei sitä tuoda näkyviin. Miksi teidän miesvihaa ei saisi tuoda näkyville?
Vierailija kirjoitti:
Valtaosa miehistä tuntee jonkun ahdistelijan eikä tee asialle mitään, siispä oletan että hiljaa mielessään hyväksyvät tuon ja ovat pohjimmiltaan samanlaisia.
Näkemysharhasi johtuu edustamastasi rupuluokasta, eli siitä, että liikut rupuporukoissa. Itse en todellakaan tunne yhtään ahdistelijaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä nainen voi tietää sen, että kuka miehistä on normaali ja kuka hullu raiskari?
Aivan saman kysymyksen mies voi tehdä naisesta. Mistä mies tietää että nainen ei ole joku murhaaja, raiskauksesta perättömästi syyttävä tms.
Totta, mutta ero on siinä, että yksikään nainen ei loukkaannu tai suutu tästä. Miksi miehet loukkaantuvat tai suuttuvat kun puhutaan miesten naisiin kohdistamasta ahdiselusta tai väkivallasta?
Koska miesjärjestöt ja media eivät ole demonisoimassa kaikkia naisia yksittäisten hullujen takia. Ymmärätkö eron?
Mitä ne miesjärjestöt sit tekevät, tai miksi, kun tää
Mitä aivan? Miksi kukaan keksisi noin pimeitä juttuja? Taidat olla vähän harhainen, kun kuvittelet naisten yleisesti valehtelevan tästä aiheesta. Itselläni ei ole pahimpia kokemuksia, mutta niin tuttua huttua on nää jutut, ettei ole mitään aihetta niitä epäillä. Ja tuskin minä olen ainoa, joka kohteeksi joutunut ja muut vain keksivät vastaavia.
Toisella rikosaiheisella palstalla oli linkki Lappeenrannan lapsiaan orjuuttaneen suomalaisen ihmiskauppanaisen profiiliin linkki, joka oli täynnä tällaisia UN woman -iskulauseita. Eipä yllättänyt, mitä tuon kulissin takaa ilmeni.
Vierailija kirjoitti:
No voi jumalauta😂 Kyllä me tajuamme. Itselläni on erinomainen suhde omaan isääni ja minulla on pari miestä todella läheisinä ystävinäni.
MUTTA, koska minulla on todella ahdistavia kokemuksia miehista JO 14- vuotiaasta lähtien, joudun ( niin kuin kaikki muutkin naiset) aina varomaan miehiä siltä varalta ovatko he just näitä v*ttumaisia ahdistelijoita vai eivät. On pakko, koska se on ainoa keino yrittää suojella itseään.
Olin noin 8- vuotias, kun äitini opetti: Jos joku hyökkää, niin juokse sinne missä on valoja ja taloja. Siellä on ihmisiä. Ja huuda perkeleesti
Oletko poikalapsena saanut tällaisia ohjeita vanhemmiltasi?
Näin. Vuonna 1921 syntynyt mummini ohjeisti, että jos joku yrittää jotain, muista kynsiä kasvoja, että tekijä tunnistetaan. Naiset ovat varoneet sukupolvesta toiseen ja joutuvat varomaan edelleen. Ei niitä tuttuja, turvallisia miehiä, vaan vaarallisia raískaajia ja t appajia.
Vierailija kirjoitti:
Parempi, ettei liikaa luota ainakaan alkuun. Useimmat on tavallisia ihmisiä, mutta jotkut miehet ihan hulluja.
Jep. Ja jotkut naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä nainen voi tietää sen, että kuka miehistä on normaali ja kuka hullu raiskari?
Jos minä esitän sinulle vasta kysymyksen että mistä minä tiedän että kuka nainen on "normaali" ja voin kävellä ohi ihan vilpittömästi, esimerkiksi hymyillen? Jos lähden oven ulos sillä oletuksella että jokainen nainen näkee demoneita kaikkialla.
Saat sinä epäillä kaikkia naisia livenä. Siitä pelostasi ei ole meille haittaa. Naisvihan levittämisestä palstoilla on haittaa. Se lisää vastakkainasettelua, ja vähentää naisten luottamusta miehiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä tosiaan on perätty täällä että tämä ketju ei tosiaan eroa miesvihaltaan mitenkään Ylilaudan naisvihalangoista. Mahtavaa että joku vihdoinkin tunnustaa tuon. Miesvihaa kun on kiistetty jo sen parikymmentä sivua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva kuulla joskus, että miespuolinen ihan spontaanisti tuomitsee ääneen toisen miespuolisen ahdistelun. Ilman selittelyjä, venkoiluja, epäilyjä tai uhrin syyllistämistä. Sitten voi alkaa uskomaan, että normaalit miehet ovat seksuaalista ahdistelua vastaan. Niin kauan kun oman sukupuolen puolustelu ja toimien vähättely on miehillä toiminnassaan etusijalla, on vaikea uskoa heitä.
Tämä. Pelottavinta on miten hiljaa se 90% miehistä on sen 10% käytöksestä. Poikkeuksena tietysti tapaukset joissa tekijä osoittautuu ei-kantasuomalaiseksi, silloin kyllä pidetään meteliä ja ilakoidaan. Mutta kun se tekijä onkin ihan kantis tai vaikka oma tuttu niin ollaan ihan prlottavan hiljaa.
Niinpä ja ihan sama toisinpäin. Jos tekijä on kantasuomalainen pidetään meteliä ja ilakoidaan mutta jos tekijä oso
Sille uhrille on ihan yhtä kamalaa, oli tekijä minkämaalainen tahansa. Kukaan uhri ei vaikene tekijän taustan vuoksi. Toi vainoharha on jo aika pelottavaa.
On aina hyvä muistaa, että ihmiset ovat taipuvaisia kaikenlaiseen luonnehäiriöisyyteen. Varainkin tutustumisen alkuvaiheessa kannattaa pitää jalat maassa ja järki päässä. Miehillä luonnehäiriöt purkautuvat usein väkivaltaisina taipumuksina, mutta naisilla on aivan omat sairaalloiset sadismin muotonsa. Tämän näkee jo lapsuuden kiusaamistapauksissa; pojat vetävät turpiin, tytöt eristävät, juonivat, rääkkäävät henkisesti ja ajavat uhrinsa jopa itsemurhaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos minä esitän sinulle vasta kysymyksen että mistä minä tiedän että kuka nainen on "normaali" ja voin kävellä ohi ihan vilpittömästi, esimerkiksi hymyillen? Jos lähden oven ulos sillä oletuksella että jokainen nainen näkee demoneita kaikkialla.
Saat sinä epäillä kaikkia naisia livenä. Siitä pelostasi ei ole meille haittaa. Naisvihan levittämisestä palstoilla on haittaa. Se lisää vastakkainasettelua, ja vähentää naisten luottamusta miehiin.
"BelieveAllWomen trendasi aikoinaan Twitterissä. Perättömiä ilmoituksia tehdään satoja joka vuosi.
Luulisi pelosta olevan haittaa oikeille uhreille 🤷
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisvihaako tämäkin "kaikki miehet on vaarallisia sikoja"-öyhötysketju onkin?
Minä olen ottanut kantaa tuolla tavalla, toisessa ketjussa kylläkin.
Mikä siinä on ongelma? Mieshän saa syytteen avunannosta jos menee sekaantumaan lemmenleikkeihin. Ehei, parasta tehdä kuten naiset väkivaltatilanteessa. Katse toiseen suuntaan.