Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset eivät tajua sitä että valtaosa meistä miehistä käyttäytyy aivan normaalisti eivätkä ole ahdistelijoita?

Vierailija
31.05.2024 |

Miksi naiset eivät tajua sitä että valtaosa meistä miehistä käyttäytyy aivan normaalisti eivätkä ole ahdistelijoita? Mikä obsessio tämäkin nyt on? Enää ei voi käydä edes ruokakaupassa ongelmitta, kun myyjätyttö loukkaantuu siitä kun sanon kassalla ''Hei'' tai kävelen kaupassa työntekijän ohi. Heti alkaa päät kääntymään ja tuijotetaan kuin peura ajovaloissa suoraan sieluun kun myyjätyttö kuvittelee olevansa maailman napa jonka persettä kaikki tuijottaa ja kuolaa? Aion ostaa hevosten silmälaput jotka päässä menen jatkossa tekemään ruokaostokset, niin näkevät ainakin että olen varautunut. 

Kommentit (1648)

Vierailija
281/1648 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tietävät vasta itsekin millaisia todella ovat, kunhan tarjoutuu tilaisuus. Onko liian iso kiusaus, jos vaikka löytää kesäyönä kadulle pikkuhousut nilkoissa sammuneen naisen eikä ketään ole todistajana.

Sanon tämän ihan naisena, jonka mukaan olisi kerran kadulla tarjoutunut väliaikaisesti asunnoton nuori mies, mutta hänen onnekseen olin matkalla toiseen suuntaan enkä kotiini. Keksin puolessa sekunnissa useita tapoja käyttää häntä hyväksi, jos hän olisi tullut kotiini mukanani. Eikä hän olisi pitänyt niistä puolestakaan. 

Vierailija
282/1648 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielisairas kuvittelee, että myyjä loukkaantuu siitä, kun hänelle sanoo "hei". En ole sairaampaa settiä kuullutkaan aiemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/1648 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiseksi tämä on mennyt, kun mielisairaita ei hoideta kunnolla. Ap:llä on selvästi korvien välissä pahasti paljonkin vialla.

Vierailija
284/1648 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva kuulla joskus, että miespuolinen ihan spontaanisti tuomitsee ääneen toisen miespuolisen ahdistelun. Ilman selittelyjä, venkoiluja, epäilyjä tai uhrin syyllistämistä. Sitten voi alkaa uskomaan, että normaalit miehet ovat seksuaalista ahdistelua vastaan. Niin kauan kun oman sukupuolen puolustelu ja toimien vähättely on miehillä toiminnassaan etusijalla, on vaikea uskoa heitä. 

Voisit selvästikin muita parempana ihmisenä -- ja naisoletettuna -- näyttää esimerkkiä muille kaltaisillesi ja ihan spontaanisti tuomita UN WOMENin miesvihamielisen mies vs. karhu -kiihotuksen ilman selittelyjä, venkoiluja, epäilyjä tai uhrin syyllistämistä 

Toistaiseksi asiaa on rohjennut ihmetellä vain Sanna Ukkola, mutta sitä ei lasketa, koska hän on kuulemma persu (tai ainakin elää samassa taloudessa sellaisen kanssa).

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/aa2327d6-8430-44f6-a497-40b8afb0bd25,

PS. Jos päätäsi kiristää jatkuvasti suosittelen pyhimyskehän löysäämistä tai jopa poistamista.

Vierailija
285/1648 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole kuvailemissasi tilanteissa kuvitellut yhtään mitään. 

Tämä just on sitä uhriutumista, ei se, että ongelmat otetaan esille. 

Vierailija
286/1648 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielisairas kuvittelee, että myyjä loukkaantuu siitä, kun hänelle sanoo "hei". En ole sairaampaa settiä kuullutkaan aiemmin.

Tää on sama ihmistyyppi joka kuvittelee että naiset "esittelevät" itseään kun ovat ihan vaan olemassa ja esim. liikkuvat paikasta toiseen. Olen ollut tällaisessa absurdissa tilanteessa työpaikallani, kun eräs kollega avautui pikkujouluhumalassa siitä, miksi "esittelen" itseäni jos en halua hänen kanssaan mitään? Lopulta selvisi että esittely oli sitä että kävin päivittäin kopiokoneella ottamassa kopioita ja reittini sinne kulki hänen pöytänsä ohi.

Pukeuduin silloin ja nykyäänkin hyvin peittävästi, yleisin yläosa on löysä ja muodoton musta paita. Mutta koska olen rintava, siellä ne hänen obsessionsa kohteet ovat, en niistä eroonkaan pääse. Ja hän todella kehitti päässään tarinan johon uskoi täysillä, että minä olen juuri "sellainen nainen" joka ei ymmärrä antaa. Minä taas juuri ja juuri tiesin nimensä enkä ollut koskaan huomannut häntä millään tavalla.

Sama - ja erittäin pelottava - ihmistyyppi. Jotkut heistä lopulta napsahtavat.

Vierailija
287/1648 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ole kuvailemissasi tilanteissa kuvitellut yhtään mitään. 

Tämä just on sitä uhriutumista, ei se, että ongelmat otetaan esille. 

Mutta naiset voi uhriutua kuvitellessaan jo pelkästä katseesta miehellä olevan pahat mielessä? Näitä tapauksia oli paljon somessa Metoon aikana, miten pelkkä katsekin tulkittiin ahdisteluna. 

Vierailija
288/1648 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mies on peto joka etsii vain tilaisuuttaan toteuttaakseen saastaiset himonsa.
t.n22

Vierailija
289/1648 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä nainen voi tietää sen, että kuka miehistä on normaali ja kuka hullu raiskari?

Aivan saman kysymyksen mies voi tehdä naisesta. Mistä mies tietää että nainen ei ole joku murhaaja, raiskauksesta perättömästi syyttävä tms.

Totta, mutta ero on siinä, että yksikään nainen ei loukkaannu tai suutu tästä. Miksi miehet loukkaantuvat tai suuttuvat kun puhutaan miesten naisiin kohdistamasta ahdiselusta tai väkivallasta?

Koska miesjärjestöt ja media eivät ole demonisoimassa kaikkia naisia yksittäisten hullujen takia. Ymmärätkö eron?

Mitä ne miesjärjestöt sit tekevät, tai miksi, kun täälläkin yleisesti yleistetään "totuuksia" naisista. Miten kaikki naiset ovat harhaisia jne. Mitätöidään naisten kokemukset ja se tosiasia, että ne huonot kokemukset aiheuttavat varovaisuutta, ei mikään naisjärjestö. Ei ne järjestöt tässäkään ketjussa ole kertomassa kokemuksista, vaan elävät lihalliset ihmiset.

Vierailija
290/1648 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parasta näin miehenä  kai antautua vaan sovinnolla, tunnustaa rikoksensa syntymisestä maailmaan mieheksi ja vaatia siitä itselleen suoraan  kunnon vankilatuomio  (tai mielummin  joko pikateloitus, tai vaikka sitten  armonlaukaus) että vihdoin  oikeus tapahtuisi ja rauha maailmaan laskeutuisi.

Senmonen uhriutuminen sieltä tänään.

Vierailija
291/1648 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä nainen voi tietää sen, että kuka miehistä on normaali ja kuka hullu raiskari?

Sama onneksi pätee naisiin suhteessa lapsiin. Se on yleensä äiti joka tappaa lapsensa...

Mistä mies tai viranomaiset voivat tietää kuka on normaali nainen ja kuka taas ei tapa lapsiaan?

Vierailija
292/1648 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisesti , miksi eriävä mielipide on täällä aina uhriutumista ? 

Vierailija
293/1648 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tajuan, että näin on. 

Sitä en tajua, miten tämä mies vs. nais-asetelma on päässyt oikeasti syntymään.

Missä tämä asetelma on todellinen?

Vilkaise ensimmäisen miesvihavastauksen tykkäyksiä.

Vierailija
294/1648 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi jumalauta😂 Kyllä me tajuamme. Itselläni on erinomainen suhde omaan isääni ja  minulla on pari miestä todella läheisinä ystävinäni.

MUTTA, koska minulla on todella ahdistavia kokemuksia miehista JO 14- vuotiaasta lähtien, joudun ( niin kuin kaikki muutkin naiset) aina varomaan miehiä siltä varalta ovatko he just näitä v*ttumaisia ahdistelijoita vai eivät. On pakko, koska se on ainoa keino yrittää suojella itseään. 

Olin noin 8- vuotias, kun äitini opetti: Jos joku hyökkää, niin juokse sinne missä on valoja ja taloja. Siellä on ihmisiä. Ja huuda perkeleesti

Oletko poikalapsena saanut tällaisia ohjeita vanhemmiltasi? 

Vierailija
295/1648 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Moni mies on peto joka etsii vain tilaisuuttaan toteuttaakseen saastaiset himonsa. t.n22

Juhuu.... ja kaikki naiset ovat vain viattomia enkeleitä ja pelkkiä ihmiskunnan hyväntekijöitä .

Vierailija
296/1648 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänne palstalle kirjoittaa jatkuvasti sairas seksuaalinen ahdistelija,enkä ole kertaakaan nähnyt, että yksikään mies kommenttisi negatiivisesti hänen viestejään. Tuollaista sairasta paskaa pidetään ilmeisesti nykyään normaalina. 

Toisessa ketjussa oli joka ilta useita väkiv*lta- ja alistusfantasioita miehiltä. Eivät liittyneet mitenkään ketjun aiheeseen. Niitä ei kukaan mies myöskään paheksunut. Yhdeltä asiasta kysyttiin, hänen vastaus oli, että hänen mielestään jokainen mies saa olla sellanen kuin on. Yllättäen hän ei suo naisille samaa.

Vierailija
297/1648 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on sama ihmistyyppi joka kuvittelee että naiset "esittelevät" itseään kun ovat ihan vaan olemassa ja esim. liikkuvat paikasta toiseen. Olen ollut tällaisessa absurdissa tilanteessa työpaikallani, kun eräs kollega avautui pikkujouluhumalassa siitä, miksi "esittelen" itseäni jos en halua hänen kanssaan mitään? Lopulta selvisi että esittely oli sitä että kävin päivittäin kopiokoneella ottamassa kopioita ja reittini sinne kulki hänen pöytänsä ohi.

Pukeuduin silloin ja nykyäänkin hyvin peittävästi, yleisin yläosa on löysä ja muodoton musta paita. Mutta koska olen rintava, siellä ne hänen obsessionsa kohteet ovat, en niistä eroonkaan pääse. Ja hän todella kehitti päässään tarinan johon uskoi täysillä, että minä olen juuri "sell

Rintavana naisena samanlainen kokemus. Käytän aina peittäviä paitoja eikä ole esim avonaista kaulusta, että tissivako näkyisi, mutta kyllä se rintojen muoto yhä näkyy vaikka kuinka löysän paidan laittaisi päälle, jos ei sitten ihan säkkiä.

Kommenttia on tullut ei onneksi usein, mutta ehkä noin puolen vuoden välein vähintään siitä aina joltain uudelta random mieheltä, että miksi esittelen rintojani jos en halua, että niihin katsotaan???? Mutta enhän minä edes niitä esittele?

Vierailija
298/1648 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just oli uutisissa, että kolmasosa naisista on kokenut häirintää. On se kuitenkin aikamoinen määrä, eikä niitä naisia kaikkia ole samat harvat miehet häirinneet, vaan noin kolmasosa miehistä. 

Kolmasosa? Häirintää on kokenut 90% naisista. 

Nämä väitteet uppoavat erityisen hyvin naisiin ja matematiikan tunneilla nukkuneisiin miehiin. Vähän niin kuin pikavippihallituksen mantra: poliittiset päätöksemme perustuvat tieteelliseen tutkimukseen.

Mukaan lasketaan jokainen joka on kokenut ahdistelua kerran elämässään (esimerkiksi 60 vuoden aikana). Eduskunnassa tehdyssä tutkimuksessa asdisteluksi laskettiin mm. viipyilevät katseet eduskuntatalon hississä.

OT:

Mieleeni on jäänyt erityisesti tutkimus, jolla todistettiin, että 90 % suomalaisista haluaa Helsinkiin Guggenheim-museon.

Haastattelijat lähetettiin Helsingin  raitatieasemalle. Heidän jalkauduttuaan asema-aukiolle, alkoi tihuttaa vettä. Haastattelijat vetäytyivät suojaan luonmonvoimien raivolta aukion laidalla olevaan taidemuseoon ja jatkoivat työtään siellä. Varmemmaksi vakuudeksi eräs tutkijoista totesi, että kysymys Guggenheimista olisi ollit liian vakea tavallisille kansalaisille -- kadun miehille -- joten oli perusteltua valita haastateltavat taidemuseon asiakkaista.

/OT

Jos se kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta...

Vierailija
299/1648 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se poista sitä faktaa, että mies on tämän planeetan vaarallisin eliö.

Ihminen joka kutsuu sukupuolta eliöksi puhuu faktoista😅

"Eliö eli organismi on erotettavissa oleva olio, jossa täyttyvät elämän tunnusmerkit: itsenäisyys, vastaaminen ärsykkeisiin, moduulirakenne, kasvu, mukautuvuus, aineenvaihdunta, ja kyky lisääntyä. Eliö koostuu aina yhdestä tai useammasta solusta, joissa on sama perintöaines, DNA. Kaikki tunnetut eliöt rakentuvat orgaanisista yhdisteistä."

Sopii kumpaankin sukupuoleen.

Eri

Vierailija
300/1648 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan melko pitkän ja vaiherikkaan elämäni aikana tavannut yhtäkään ahdistelevaa miestä.

Voi olla, että olen unohtanut jotain, mutta ei todellakaan ole koskaan mitään vakavaa ahdistelua tapahtunut, että olisi edes jäänyt mieleen. Kun nyt oikein tarkkaan muistelen, niin yrittihän se muuan humalainen kähmiä ja pussailla joskus pari vuosikymmentä sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi